Şimdi Ara

clio sembol rolanti sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
4
Favori
66.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende 2001 clio1.4 16v var arabanın üst kapağını yaptırdım yani eksoz sibopları eğmiştikde.yapıldıkdan sonra arabanın rolantisi 15-20 devirde çalışıyor durunca kendince bir gaz veriyor sonra kesiyor kelebeği temizlettim hala devam ediyor usta motoru yeni yaptık diyor siboplar alışsın diyor olmazsa sonra rolenti motorunu değiştirriz diyor bir fikri olan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HİKOCLİO

    Arkadaşlar bende 2001 clio1.4 16v var arabanın üst kapağını yaptırdım yani eksoz sibopları eğmiştikde.yapıldıkdan sonra arabanın rolantisi 15-20 devirde çalışıyor durunca kendince bir gaz veriyor sonra kesiyor kelebeği temizlettim hala devam ediyor usta motoru yeni yaptık diyor siboplar alışsın diyor olmazsa sonra rolenti motorunu değiştirriz diyor bir fikri olan varmı
    merhaba arkadaşlar. bendede 2005 clio symbol 8v aracım var. üzerinde lovato marka sıralı sistem lpg var. aracım 50 000 km de. aracı sabahları önceden 1 saniyede çalıştırıyorduysam şuanda 2 saniyede çalışıyor. ayrıca aracım gaza geçtikten sonra viteste iken ve debriyaja basılıyken titreme yapıyor. bunun yanında direksiyonu sağa sola çevirirsem rolanti düşüyor ve stop edecek gibi yapıyor. bazen stop ediyor, ayrıca geri vitese attığımda debriyaja basılıykende de stop edecek gibi yapıyor. bunun nedeni ne olabilir. Ayrıca benzindeyken bu tür sorunlar olmamakla birlikte gaz ayarını kendim kalibrize et diyerek herşeyin bilgisayar tarafından benzine göre ayarlanmasını sağlıyorum. şimdiden teşekkürler saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_yaprak

    merhaba arkadaşlar. bendede 2005 clio symbol 8v aracım var. üzerinde lovato marka sıralı sistem lpg var. aracım 50 000 km de. aracı sabahları önceden 1 saniyede çalıştırıyorduysam şuanda 2 saniyede çalışıyor. ayrıca aracım gaza geçtikten sonra viteste iken ve debriyaja basılıyken titreme yapıyor. bunun yanında direksiyonu sağa sola çevirirsem rolanti düşüyor ve stop edecek gibi yapıyor. bazen stop ediyor, ayrıca geri vitese attığımda debriyaja basılıykende de stop edecek gibi yapıyor. bunun nedeni ne olabilir. Ayrıca benzindeyken bu tür sorunlar olmamakla birlikte gaz ayarını kendim kalibrize et diyerek herşeyin bilgisayar tarafından benzine göre ayarlanmasını sağlıyorum. şimdiden teşekkürler saygılar

    arkadaşlar arabayı sisteme bağladım ve devir göstergesinde 751 rpm yazıyordu direksiyonu hızlı hızlı sağa sola çevirdiğimde devirin 507 7ye kadar düştüğünü gözlemledim. daha sonra kalibrize et dedim ve ayarlama bittikten sonraki denemde herhangi bir devir düşüklüğü yapmadı. demekki sık sık ayarları bozuluyor lpg 'nin. bu neden böyle oluyor bilen varmı




  • ARKDAŞLAR SLM ÖNCELİKLE BENİM ADIM MÜSLÜM CLİO ROLANTİ SORUNUNU ÇÖZÜLMÜŞTÜR BUNUNLAİLGİLİ GÖRÜŞMEK İSTEYENLER ŞU NUMRLRDN BN ULŞBILIR 02126932022 05422918739 05363566209
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_yaprak

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_yaprak

    merhaba arkadaşlar. bendede 2005 clio symbol 8v aracım var. üzerinde lovato marka sıralı sistem lpg var. aracım 50 000 km de. aracı sabahları önceden 1 saniyede çalıştırıyorduysam şuanda 2 saniyede çalışıyor. ayrıca aracım gaza geçtikten sonra viteste iken ve debriyaja basılıyken titreme yapıyor. bunun yanında direksiyonu sağa sola çevirirsem rolanti düşüyor ve stop edecek gibi yapıyor. bazen stop ediyor, ayrıca geri vitese attığımda debriyaja basılıykende de stop edecek gibi yapıyor. bunun nedeni ne olabilir. Ayrıca benzindeyken bu tür sorunlar olmamakla birlikte gaz ayarını kendim kalibrize et diyerek herşeyin bilgisayar tarafından benzine göre ayarlanmasını sağlıyorum. şimdiden teşekkürler saygılar

    arkadaşlar arabayı sisteme bağladım ve devir göstergesinde 751 rpm yazıyordu direksiyonu hızlı hızlı sağa sola çevirdiğimde devirin 507 7ye kadar düştüğünü gözlemledim. daha sonra kalibrize et dedim ve ayarlama bittikten sonraki denemde herhangi bir devir düşüklüğü yapmadı. demekki sık sık ayarları bozuluyor lpg 'nin. bu neden böyle oluyor bilen varmı

    Alıntıları Göster
    astgsi_1_@hotmil.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: staroto_27

    astgsi_1_@hotmil.com

    Alıntıları Göster
    CLİO ARAÇLARI OLANÖZELLİKLE 1.4 16 VEYA 1.6 16 BENZINLİ VEYA LPGLİ ARAÇLARI OLUPTA ROLANTİ SORUNLARI YAŞAYAN ARAÇSAHİPLERİNİN DİKKATİNE BOGAZ KELEBEGİ ROLNTİ VLFİ GİBİ PARÇALARIN DEGİŞTİRİLMESİNE VEYA SUBOB AYARI GİBİ BOŞ LAFLARA KANMAYIN BEN BU SORUNU ÇÖZDÜM KESİNLİKLE SOGUK KEN VEYA SICAKKEN ARAÇ ROLANTİDE TİTREME SALLAMA YÜKSELME FAZLA YAKIT GİBİ SORUNLARDAN KURTULMAK İSTEYEN STAR OTO ÖZEL SERVİS MÜSLÜM USTA İŞ TEL 02126932022 GSM 05422918739 NOT YUKARIDA BELİRTMİŞ OLDUGUM SORUNLARI YAŞAYAN ARAÇ SAHİPLERİNİN BİZLERE ULAŞMALARINI VE SORUNLARINA YARDIMCI OLUNUR( BİZ BU SORUNLARI ÇÖZMÜŞ BULUNMAKTAYIZ)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: staroto_27

    CLİO ARAÇLARI OLANÖZELLİKLE 1.4 16 VEYA 1.6 16 BENZINLİ VEYA LPGLİ ARAÇLARI OLUPTA ROLANTİ SORUNLARI YAŞAYAN ARAÇSAHİPLERİNİN DİKKATİNE BOGAZ KELEBEGİ ROLNTİ VLFİ GİBİ PARÇALARIN DEGİŞTİRİLMESİNE VEYA SUBOB AYARI GİBİ BOŞ LAFLARA KANMAYIN BEN BU SORUNU ÇÖZDÜM KESİNLİKLE SOGUK KEN VEYA SICAKKEN ARAÇ ROLANTİDE TİTREME SALLAMA YÜKSELME FAZLA YAKIT GİBİ SORUNLARDAN KURTULMAK İSTEYEN STAR OTO ÖZEL SERVİS MÜSLÜM USTA İŞ TEL 02126932022 GSM 05422918739 NOT YUKARIDA BELİRTMİŞ OLDUGUM SORUNLARI YAŞAYAN ARAÇ SAHİPLERİNİN BİZLERE ULAŞMALARINI VE SORUNLARINA YARDIMCI OLUNUR( BİZ BU SORUNLARI ÇÖZMÜŞ BULUNMAKTAYIZ)

    Alıntıları Göster
    ----------------------------------------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akinocak -- 18 Nisan 2012; 13:39:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinocak

    ----------------------------------------------

    Alıntıları Göster
    carbon kılır sorunu çözmesse neyapacan ozaman ama bende o sorun kökten çözum senın gıbı insanlar bunu anlayamaz yanlış uygulamalarla insanların paralarını çalmaktır
    sen beni tanımıosun bıle ama hakkımda konuşuosun kımsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: staroto_27

    carbon kılır sorunu çözmesse neyapacan ozaman ama bende o sorun kökten çözum senın gıbı insanlar bunu anlayamaz yanlış uygulamalarla insanların paralarını çalmaktır
    sen beni tanımıosun bıle ama hakkımda konuşuosun kımsın

    Alıntıları Göster
    kardeşim madem buldun neden paylaşmıyorsun. senin yaptığın tamamen sahtekarlık. hem nerden belli arızayı çözdüğün sırf reklam için yapmadığın ne belli? ben kalkıp gelicem okadar yolu arızayı gideremezsen benim yol masrafım dahil karşılayacakmısın zararımı. hem bu rolanti arızası tek sebeptenmi yapıyorki, birçok arızalı parça bu arızaya sebep verebilir. sırf çakallık,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinocak

    kardeşim madem buldun neden paylaşmıyorsun. senin yaptığın tamamen sahtekarlık. hem nerden belli arızayı çözdüğün sırf reklam için yapmadığın ne belli? ben kalkıp gelicem okadar yolu arızayı gideremezsen benim yol masrafım dahil karşılayacakmısın zararımı. hem bu rolanti arızası tek sebeptenmi yapıyorki, birçok arızalı parça bu arızaya sebep verebilir. sırf çakallık,

    Alıntıları Göster
    Bende de 2005 clio 8 valf var ilk çalıştığında, LPGye geçtikten sonra ilk zamanlar tekliyordu bir kaç ay geçtikten sonra gazdan ayağımı kesince veya boşa alınca stop etmeye başladı. ısındıktan sonra normale dönüyordu. benzinde böyle bir sıkıntı olmuyordu. sanayiye gittim ustaya dedim supap (sibop) ayarlarını yaptırınca normale döndü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0026

    Bende de 2005 clio 8 valf var ilk çalıştığında, LPGye geçtikten sonra ilk zamanlar tekliyordu bir kaç ay geçtikten sonra gazdan ayağımı kesince veya boşa alınca stop etmeye başladı. ısındıktan sonra normale dönüyordu. benzinde böyle bir sıkıntı olmuyordu. sanayiye gittim ustaya dedim supap (sibop) ayarlarını yaptırınca normale döndü.

    Alıntıları Göster
    @2 kelebek kutusu diye bişey yokmudur ? kelebek kutusu karbiratörde bulunur arkadaşlar yakıt hava karışımını dengeler eğer rolantide bi ayarsızlık varsa kelebek kutusundan olabilir.. bu benzinli clioların hastalığıdır çoğunda görülür ben alanyada rent a carcıyım sorunu olan arkadaşlar varsa açıklamasını yapabilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysfblgn

    @2 kelebek kutusu diye bişey yokmudur ? kelebek kutusu karbiratörde bulunur arkadaşlar yakıt hava karışımını dengeler eğer rolantide bi ayarsızlık varsa kelebek kutusundan olabilir.. bu benzinli clioların hastalığıdır çoğunda görülür ben alanyada rent a carcıyım sorunu olan arkadaşlar varsa açıklamasını yapabilirim

    Alıntıları Göster
    aynı sorun sabahları ilk çalışmada ayağını gazdan çekersen stopluyor 15 dakika civarı gazdan çekmezsen ayağını tamam sorun yok daha önce 2000 model clio symbol vardı şimdiki 2009 lpg yi yeni taktırdım artık lpgmi bozdu yada ömrümü doldu bilmiyorumda gaz kelebeğini temizlediler daha 58bindeki aracın rölanti motoru arızalı imiş dediler oda 400 tl imiş gel burdan yak arabayı satmaya niyetlendiğim evrede birde bu çıktı. O Kablo işini anlamadım aküden gelen direnç olmadı onu öğrenseydik bari




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odaben

    aynı sorun sabahları ilk çalışmada ayağını gazdan çekersen stopluyor 15 dakika civarı gazdan çekmezsen ayağını tamam sorun yok daha önce 2000 model clio symbol vardı şimdiki 2009 lpg yi yeni taktırdım artık lpgmi bozdu yada ömrümü doldu bilmiyorumda gaz kelebeğini temizlediler daha 58bindeki aracın rölanti motoru arızalı imiş dediler oda 400 tl imiş gel burdan yak arabayı satmaya niyetlendiğim evrede birde bu çıktı. O Kablo işini anlamadım aküden gelen direnç olmadı onu öğrenseydik bari

    Alıntıları Göster
    rolanti motoru arızalı değilmiş siboplarda arıza diyen lise arkadaşım 5 gün tamirde kalır 1.5milyar bunun için triger kayışı içinde 300 tl işçilik alırım dedi kamera şakası gibi resmen bunları dedi bir sürekli alışverişim olan parçacının tanıdığına götürdüm 2 saat içinde çıktı araba ve triger kayışı dahil hepsi 150 tl ye mal oldu ne yaptığını sordum siboplar kaçırıyormuş düzensizmiş tamam dedi arabanın çekişi eskisinden çok güzel oldu arabayı satacaktım bu yüzden takasa 18 milyar verdikleride iyi olmuş yoksa 150 tl için 3yaşındaki arabadan olcaktım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odaben

    rolanti motoru arızalı değilmiş siboplarda arıza diyen lise arkadaşım 5 gün tamirde kalır 1.5milyar bunun için triger kayışı içinde 300 tl işçilik alırım dedi kamera şakası gibi resmen bunları dedi bir sürekli alışverişim olan parçacının tanıdığına götürdüm 2 saat içinde çıktı araba ve triger kayışı dahil hepsi 150 tl ye mal oldu ne yaptığını sordum siboplar kaçırıyormuş düzensizmiş tamam dedi arabanın çekişi eskisinden çok güzel oldu arabayı satacaktım bu yüzden takasa 18 milyar verdikleride iyi olmuş yoksa 150 tl için 3yaşındaki arabadan olcaktım

    Alıntıları Göster
    ARACIM 2000 MODEL CLİO SYMBOL 1.4 RNA 101.000 KM DE. DAHA 2 HAFTA ÖNCE LPG KİTİ TAKTIRDIM.

    ARACIM DAHA ÖNCE DE AYDA YILDA BİR NADİREN DURDUK YERE ROLANTİ DE İKEN STOP EDİYORDU. PEK ÖNEMSEMİYORDUM


    ŞİMDİ LPG KULLANMAYA BAŞLADIKTAN SONRA HEMEN HEMEN HER GÜN ARAÇ BOŞTA İKEN STOP ETMEYE BAŞLADI. DEVİR SAATİ 0.5 - 1 ARASINDA İKEN 0,75 CİVARINDA İKEN BİRDEN 5 İN DE ALTINA DÜŞÜYOR VE STOP EDİYOR. GAZ AYARINDAN MI DİYE LPG Yİ TAKTIRDIĞIM YERE GİTTİM. USTA LPG DEN KAYNAKLANAN HERHANGİ BİR SORUN OLMADIĞINI SÖYLEDİ. ARACA LPG TAKTIKTAN SONRA 385 KM FALAN YOL YAPTIM. SİZCE SORUN NE OLABİLİR :?

    ACİL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gebeskeli

    ARACIM 2000 MODEL CLİO SYMBOL 1.4 RNA 101.000 KM DE. DAHA 2 HAFTA ÖNCE LPG KİTİ TAKTIRDIM.

    ARACIM DAHA ÖNCE DE AYDA YILDA BİR NADİREN DURDUK YERE ROLANTİ DE İKEN STOP EDİYORDU. PEK ÖNEMSEMİYORDUM


    ŞİMDİ LPG KULLANMAYA BAŞLADIKTAN SONRA HEMEN HEMEN HER GÜN ARAÇ BOŞTA İKEN STOP ETMEYE BAŞLADI. DEVİR SAATİ 0.5 - 1 ARASINDA İKEN 0,75 CİVARINDA İKEN BİRDEN 5 İN DE ALTINA DÜŞÜYOR VE STOP EDİYOR. GAZ AYARINDAN MI DİYE LPG Yİ TAKTIRDIĞIM YERE GİTTİM. USTA LPG DEN KAYNAKLANAN HERHANGİ BİR SORUN OLMADIĞINI SÖYLEDİ. ARACA LPG TAKTIKTAN SONRA 385 KM FALAN YOL YAPTIM. SİZCE SORUN NE OLABİLİR :?

    ACİL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.

    Alıntıları Göster
    evet arkadaşlar biraz geç oldu ancak sorunu çözdüm; aracımı yaklaşık olarak 100-150 km benzinde kullandım daha sonra aracı hiç gaza almadan direk gaz ayarını elektronik olarak yaptım ve araç geri vitese atsamda, dreksiyonu sık sık sağa sola çevirsemde herhangi bir devir düşüklüğüne neden olmadı. ayrıca arabanın geçenlerde boğaz kelebeğini temizlettim ve üzerinede sibop ayarı yaptırdım. aracım şuan 72000 km de. maşallahı var tıkır tıkır çalışıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_yaprak

    evet arkadaşlar biraz geç oldu ancak sorunu çözdüm; aracımı yaklaşık olarak 100-150 km benzinde kullandım daha sonra aracı hiç gaza almadan direk gaz ayarını elektronik olarak yaptım ve araç geri vitese atsamda, dreksiyonu sık sık sağa sola çevirsemde herhangi bir devir düşüklüğüne neden olmadı. ayrıca arabanın geçenlerde boğaz kelebeğini temizlettim ve üzerinede sibop ayarı yaptırdım. aracım şuan 72000 km de. maşallahı var tıkır tıkır çalışıyor.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Sizdem Yardım Isteyecem Benim Clio 1.2 Arcım Var Sabahları çalışırken Rölantiyi Sabitleyemiyor Ve Gaz Yemiyor Biraz ısınınca Düzeliyor
    1 Bujiler Degişti
    2. Yağ Yag Filtresi Hava Filtresi Degisti
    3. bogaz Kelebegi Temizlendi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblohan

    Arkadaşlar Sizdem Yardım Isteyecem Benim Clio 1.2 Arcım Var Sabahları çalışırken Rölantiyi Sabitleyemiyor Ve Gaz Yemiyor Biraz ısınınca Düzeliyor
    1 Bujiler Degişti
    2. Yağ Yag Filtresi Hava Filtresi Degisti
    3. bogaz Kelebegi Temizlendi



    Kimse cevap veremeyecek mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: oblohan

    Arkadaşlar Sizdem Yardım Isteyecem Benim Clio 1.2 Arcım Var Sabahları çalışırken Rölantiyi Sabitleyemiyor Ve Gaz Yemiyor Biraz ısınınca Düzeliyor
    1 Bujiler Degişti
    2. Yağ Yag Filtresi Hava Filtresi Degisti
    3. bogaz Kelebegi Temizlendi



    Kimse cevap veremeyecek mi?

    Alıntıları Göster
    genelde bu tarz sorunlara rolanti motoru (rolanti düzenleyici) den kaynaklanır değiştiği vakit sorun düzelecektir. Benzinde düzgün çalışıp lpg de problem yaratması ise lpg'nin hataya daha az toleranslı olmasıdır. En ufak bir problem bile keyif kaçırıcı kıl tüy problemlere yol açabiliyor.

    Yukarıda arkadaş yazmış mesela konjukturden de yapabilir diye bence haklı olma ihtimali çok yüksek o arkadaşımızın çünkü benim aracımda da motor sıcak soğuk farketmesin lpg de ayağımı gaza hızlıca basıp çekince rolanti önce bir düşüyor stop etcek gibi oluyor hemen toparlıyor ve sabitliyor devrini. Ancak benzinde bunu yapmıyor. Benim araç eski olduğu için yavaş yavaş problemlerimizi çözüyoruz sırada elektrik aksamı var ve komple elden geçirilip yenilendiği vakit aracımda bu problemde ortadan kalkacağına kesinlikle eminim. Çünkü lpg de ateşleme ve elektrik tertibatının sağlığı çok önemli bunu hiç bir zaman unutmayalım

    Tecrübe ile sabittir.




  • herkeze slm rolante sorunu açıklamasını yapıyorum
    NEDENLERI DIKKAT EDILMESI GEREKEN
    1...ARAÇ LPGLİYSE KONTROL EDILSIN
    2...BOGAZ KELEBEGİ TEMIZLENSIN
    3...EGER BUNLARLADA SORUN DEVAM EDIYORSA
    4...ARACIN SILINDIR KAPAK CONTASINI DEGİŞİN DÜZELECEKTIR
    .....AÇIKLAMA....
    sılındır kapak contası daha önceden aracın herhanbı su hortumu patladıysa zedelenme meydana gelmiştir
    bu zedelenme aracın su eksıltmesıne neden olur ayda 1 2 lıtre kadar eksıltır buda bujılere gelerek
    pas olusmasına neden olur ve arac çalışır durumdayken suyun bujıye temas etmesıyle kalmaz aracın rolantısınde problemler açar
  • Evet arkadaşlar rolanti sorununu bende yaşıyordum Fakat bugün bu sorun Ç-Ö-Z-Ü-L-D-Ü Parnızı boşa kaptırmayın Şimdi

    Soru şu Sabah ilk çalıtırdığınızda kaputu bi açıp bakın bakalım motor çalışırken sallanıyormu?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.