Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.471
Cevap
84
Favori
1.920.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    DİREKSİYON KUTUSUNUN İÇİNDE İÇİ PLASTİK DOLGULU MAFSALA BENZER BİR PARÇA VAR PLASTİK DOLGU ZAMANLA DARBELERE YENİK DÜŞÜP AŞINIYO ÇOK FAZLA BİR MASRAF TUTMAZ BİR ÖB DÜZENCİYE GİDİN

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    DİREKSİYON KUTUSUNUN İÇİNDE İÇİ PLASTİK DOLGULU MAFSALA BENZER BİR PARÇA VAR PLASTİK DOLGU ZAMANLA DARBELERE YENİK DÜŞÜP AŞINIYO ÇOK FAZLA BİR MASRAF TUTMAZ BİR ÖB DÜZENCİYE GİDİN


    Boşluk olsa, her hızda olması gerekmez mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    DİREKSİYON KUTUSUNUN İÇİNDE İÇİ PLASTİK DOLGULU MAFSALA BENZER BİR PARÇA VAR PLASTİK DOLGU ZAMANLA DARBELERE YENİK DÜŞÜP AŞINIYO ÇOK FAZLA BİR MASRAF TUTMAZ BİR ÖB DÜZENCİYE GİDİN

    Alıntıları Göster
    DİREKSİYON KUTUSUNUN İÇİNDE İÇİ PLASTİK DOLGULU MAFSALA BENZER BİR PARÇA VAR PLASTİK DOLGU ZAMANLA DARBELERE YENİK DÜŞÜP AŞINIYO ÇOK FAZLA BİR MASRAF TUTMAZ BİR ÖB DÜZENCİYE GİDİN

    _____________________________

    CLİO SYMBOL 1.4 8V 2006 25.000km LPG'siz
    Yakıt rekorum 5.3 lt/100 km (Maşaallah)
    www.kimsedolduramazyerini.tr.gg

    teşekkür!viraj döndürüyorum boşluk var gibi bidaha döndürüyorum direksiyonu virajı ole alıyo!durdugu yerde cevirince hiç boşluk yok direksiyonda!
    ön bakımcıyamı gösteriyim!
    tavsiye edeceginiz bi servis varmı acaba!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    DİREKSİYON KUTUSUNUN İÇİNDE İÇİ PLASTİK DOLGULU MAFSALA BENZER BİR PARÇA VAR PLASTİK DOLGU ZAMANLA DARBELERE YENİK DÜŞÜP AŞINIYO ÇOK FAZLA BİR MASRAF TUTMAZ BİR ÖB DÜZENCİYE GİDİN


    Boşluk olsa, her hızda olması gerekmez mi?

    Alıntıları Göster
    cliocular slm!

    arkadaşlar aracım bazen çalıştırırken zor çalışıyo 5, 6 kere deniyorum çalıştırmaya marş basıyo ama almıyo
    çalışmıyo!

    çalışıncada rolanti kendikendine aşağı düşüyo yavaşyavaş!

    nwdwn yapabilir acaba yardımcı olursanız sevinirim!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osman engin

    cliocular slm!

    arkadaşlar aracım bazen çalıştırırken zor çalışıyo 5, 6 kere deniyorum çalıştırmaya marş basıyo ama almıyo
    çalışmıyo!

    çalışıncada rolanti kendikendine aşağı düşüyo yavaşyavaş!

    nwdwn yapabilir acaba yardımcı olursanız sevinirim!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: osman engin

    cliocular slm!

    arkadaşlar aracım bazen çalıştırırken zor çalışıyo 5, 6 kere deniyorum çalıştırmaya marş basıyo ama almıyo
    çalışmıyo!

    çalışıncada rolanti kendikendine aşağı düşüyo yavaşyavaş!

    nwdwn yapabilir acaba yardımcı olursanız sevinirim!


    Muhtemel Sebep 1:
    Aracınızda rölantide sarsıntı varsa ve hızlanmakta nazlanıyorsa ateşleme bobinlerden bir veya bir kaçı arızlanmış olabilir.

    Çözüm 1:

    Ateşleme bobinlerinden arızalı olan/olanlar değiştirilir. Tanesi 60-70 YTL arasında bir fiyata sahip. Yaklaşık 10-20 YTL'de işçilik ödersiniz.

    Bu konu ile ilgilihttp://forum.donanimhaber.com/m_21511319/mpage_4/tm.htm adresinde yazmış olduğum yorum aşağıdaki gibidir:

    quote:

    Orjinalden alıntı: turbox

    Arkadaşlar, eğer aracınızda çalışma esnasında sarsıntı varsa, muhtemelen bobinleri arızalanmıştır. Yeni tip bobinler, resimde de görüleceği gibi kırmızı başlığa, (Kırmızı daire içerisine alınanlar) eski tip ve sık arızalananlar ise mavi başlığa (Sarı Daire içerisine alınanlar) sahip.. Bobinleriniz arızalanırsa, değiştirirken kırmızı başlığa sahip olmasına dikkat etmek lazım. Bilgilerinize..

     CLİO SYMBOL GRUBU


     CLİO SYMBOL GRUBU




    Muhtemel Sebep 2:
    "Egzantrik Kaptörü" nde bir sorun olabilir.

    Çözüm 2:
    "Egzantrik Kaptörü" açılarak temizlenir. Ya da değiştirilir. Eğer aracınız için farklı hizmetler de aldıysanız (örneğin periyodik bakım veya bobin değişimi vs.), temizleme ücreti alınmıyor. Değişim yaptırmadığım için ücretini bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbox -- 19 Eylül 2008; 7:48:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: osman engin

    cliocular slm!

    arkadaşlar aracım bazen çalıştırırken zor çalışıyo 5, 6 kere deniyorum çalıştırmaya marş basıyo ama almıyo
    çalışmıyo!

    çalışıncada rolanti kendikendine aşağı düşüyo yavaşyavaş!

    nwdwn yapabilir acaba yardımcı olursanız sevinirim!


    Muhtemel Sebep 1:
    Aracınızda rölantide sarsıntı varsa ve hızlanmakta nazlanıyorsa ateşleme bobinlerden bir veya bir kaçı arızlanmış olabilir.

    Çözüm 1:

    Ateşleme bobinlerinden arızalı olan/olanlar değiştirilir. Tanesi 60-70 YTL arasında bir fiyata sahip. Yaklaşık 10-20 YTL'de işçilik ödersiniz.

    Bu konu ile ilgilihttp://forum.donanimhaber.com/m_21511319/mpage_4/tm.htm adresinde yazmış olduğum yorum aşağıdaki gibidir:

    quote:

    Orjinalden alıntı: turbox

    Arkadaşlar, eğer aracınızda çalışma esnasında sarsıntı varsa, muhtemelen bobinleri arızalanmıştır. Yeni tip bobinler, resimde de görüleceği gibi kırmızı başlığa, (Kırmızı daire içerisine alınanlar) eski tip ve sık arızalananlar ise mavi başlığa (Sarı Daire içerisine alınanlar) sahip.. Bobinleriniz arızalanırsa, değiştirirken kırmızı başlığa sahip olmasına dikkat etmek lazım. Bilgilerinize..

     CLİO SYMBOL GRUBU


     CLİO SYMBOL GRUBU




    Muhtemel Sebep 2:
    "Egzantrik Kaptörü" nde bir sorun olabilir.

    Çözüm 2:
    "Egzantrik Kaptörü" açılarak temizlenir. Ya da değiştirilir. Eğer aracınız için farklı hizmetler de aldıysanız (örneğin periyodik bakım veya bobin değişimi vs.), temizleme ücreti alınmıyor. Değişim yaptırmadığım için ücretini bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 1,4 16v motorda enteresan bir şey daha var yağ çubuğunun yeri yağ çubuğunu alana kadar akla karayı seçiyorum acaba diğer arkadaşlar kolay ulaşabiliyorlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkalyonncu76

    arkadaşlar merhaba


    2007 model symbol aut. aracım var bunu cantlarını extremlerde bulunan cantlarla değiştirmek istiyorum ne kadardır bilen varmı?

    saygılarımla....İstanbul için özellikle

    Alıntıları Göster
    bendede clio symbol var 2006 model 1.4 8v

    lpg kitim zavoli marka

    ekleyin benide
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Premio340

    Arkadaşlar 1,4 16v motorda enteresan bir şey daha var yağ çubuğunun yeri yağ çubuğunu alana kadar akla karayı seçiyorum acaba diğer arkadaşlar kolay ulaşabiliyorlar mı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Arkadaşlar 1,4 16v motorda enteresan bir şey daha var yağ çubuğunun yeri yağ çubuğunu alana kadar akla karayı seçiyorum acaba diğer arkadaşlar kolay ulaşabiliyorlar mı?


    Gerçekten de ulaşımlası güç bir yerde. Bakım esnasında ustalar bile yerini bulmakta zorlanıyor.. Bereket versin, aracın gösterge tablosunda yağ seviye göstergesi var da idare ediyoruz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Arkadaşlar 1,4 16v motorda enteresan bir şey daha var yağ çubuğunun yeri yağ çubuğunu alana kadar akla karayı seçiyorum acaba diğer arkadaşlar kolay ulaşabiliyorlar mı?


    Gerçekten de ulaşımlası güç bir yerde. Bakım esnasında ustalar bile yerini bulmakta zorlanıyor.. Bereket versin, aracın gösterge tablosunda yağ seviye göstergesi var da idare ediyoruz..

    Alıntıları Göster
    Kaptör'e dikkat edin. Manyetik kaptör var 1.4 8V benzinlilerde. Geçen yıl yolda kalmıştım. Reno servisi çağırdım ve kaptörün ucundaki soket oksitlenmiş, temizlediler devam ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blckbrd5

    bendede clio symbol var 2006 model 1.4 8v

    lpg kitim zavoli marka

    ekleyin benide

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: blckbrd5

    bendede clio symbol var 2006 model 1.4 8v

    lpg kitim zavoli marka

    ekleyin benide


    Aramıza hoşgeldiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: blckbrd5

    bendede clio symbol var 2006 model 1.4 8v

    lpg kitim zavoli marka

    ekleyin benide


    Aramıza hoşgeldiniz.

    Alıntıları Göster
    yeni arkadaşlar hoşgeldiniz

    kartal afsde bi yazı :SYMBOL EXTREME SADECE 19.000 YTL
    yeni kasa geliyo ya iyice fiyat kırdılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damonbounce

    yeni arkadaşlar hoşgeldiniz

    kartal afsde bi yazı :SYMBOL EXTREME SADECE 19.000 YTL
    yeni kasa geliyo ya iyice fiyat kırdılar

    Alıntıları Göster
    @KAMUCU2000

    Yukarıda yazmış olduğum

    quote:



    ..Şu an araç ihtiyacınız varsa, Renault eski kasaları bir an önce elden çıkartabilmek için bugün yarın kampanya yapacaktır. (Belki yapıyordur da) Buna göre eski kasa 1,4 8V Extreme'i herhalde 20.000 YTL veya daha ucuza alabilirsiniz gibi geliyor. Yerinizde olsam, bu fiyata alır, 3-4 sene biner, ondan sonra yeni kasa Symbol'ü düşünürüm.


    yorumumu damonbounce arkadaşımın yazdığı

    quote:


    kartal afsde bi yazı :SYMBOL EXTREME SADECE 19.000 YTL
    yeni kasa geliyo ya iyice fiyat kırdılar


    realite de destekliyor. Her ne kadar yeni kasa Symbol hoşunuza gitse de, eski kasa Symbol fırsatını değerlendirin derim. Çok karlı bir iş yapacaksınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    @KAMUCU2000

    Yukarıda yazmış olduğum

    quote:



    ..Şu an araç ihtiyacınız varsa, Renault eski kasaları bir an önce elden çıkartabilmek için bugün yarın kampanya yapacaktır. (Belki yapıyordur da) Buna göre eski kasa 1,4 8V Extreme'i herhalde 20.000 YTL veya daha ucuza alabilirsiniz gibi geliyor. Yerinizde olsam, bu fiyata alır, 3-4 sene biner, ondan sonra yeni kasa Symbol'ü düşünürüm.


    yorumumu damonbounce arkadaşımın yazdığı

    quote:


    kartal afsde bi yazı :SYMBOL EXTREME SADECE 19.000 YTL
    yeni kasa geliyo ya iyice fiyat kırdılar


    realite de destekliyor. Her ne kadar yeni kasa Symbol hoşunuza gitse de, eski kasa Symbol fırsatını değerlendirin derim. Çok karlı bir iş yapacaksınız.

    Alıntıları Göster
    Bence de şu durumda extreme almak daha mantıklı çünkü yeni kasanın anlatılanlara göre eski symbol den pek farkı yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Premio340

    Bence de şu durumda extreme almak daha mantıklı çünkü yeni kasanın anlatılanlara göre eski symbol den pek farkı yok...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Bence de şu durumda extreme almak daha mantıklı çünkü yeni kasanın anlatılanlara göre eski symbol den pek farkı yok...



    Ne gibi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Bence de şu durumda extreme almak daha mantıklı çünkü yeni kasanın anlatılanlara göre eski symbol den pek farkı yok...



    Ne gibi ?

    Alıntıları Göster
    benim araba 2008 olmasa kaçırmazdım. asfde 19,000ytl etiket koymuşlar.çok iyi fiyat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damonbounce

    benim araba 2008 olmasa kaçırmazdım. asfde 19,000ytl etiket koymuşlar.çok iyi fiyat

    Alıntıları Göster
    Yeni kasayla Eski kasa iç mekan olarak birbirine çok çok yakın yan profilde benziyor kaput ve bagaj bölgesinde farklılık var yani bu kasa şişirilmiş bir kasa heralde şase aynı gören arkadaşlara sormalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Premio340 -- 19 Eylül 2008; 22:43:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Bence de şu durumda extreme almak daha mantıklı çünkü yeni kasanın anlatılanlara göre eski symbol den pek farkı yok...



    Ne gibi ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Bence de şu durumda extreme almak daha mantıklı çünkü yeni kasanın anlatılanlara göre eski symbol den pek farkı yok...



    Ne gibi ?


    En basitinden inceleyenler söylüyor. Kaput ve bagaj sacı haricindeki yapısallar, aracın iç mekanın ve bagajının genişliği aynı. İlave olarak bu kasada olması gereken 1,4 16V ve 1,6 16V motorlar yok. Hal böyle iken, sadece otomatik kliması ile yolcu hava yastığı var, arka camları elektrikli ve yol tutuşu biraz daha iyi diye neden yeni kasa Symbol'e 6.700 YTL daha fazla vereyim? (Yeni Symbol:25.700, Eski Symbol Extreme:19.000 YTL) Şimdi eski kasa Symbol Exreme'i 19.000 YTL'ye alsam, 4 sene sonra 16.000 YTL'ye satarım. Benim 4 yıllık kaybım 3.000 YTL olur. Ancak yeni Symbol'de aynı şartlarda 17.000 YTL'ye satarsınız ki, kaybınız 8.700 YTL'i bulur. Fark bu kadar açık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hrdt_Carlone34

    Bence de şu durumda extreme almak daha mantıklı çünkü yeni kasanın anlatılanlara göre eski symbol den pek farkı yok...



    Ne gibi ?


    En basitinden inceleyenler söylüyor. Kaput ve bagaj sacı haricindeki yapısallar, aracın iç mekanın ve bagajının genişliği aynı. İlave olarak bu kasada olması gereken 1,4 16V ve 1,6 16V motorlar yok. Hal böyle iken, sadece otomatik kliması ile yolcu hava yastığı var, arka camları elektrikli ve yol tutuşu biraz daha iyi diye neden yeni kasa Symbol'e 6.700 YTL daha fazla vereyim? (Yeni Symbol:25.700, Eski Symbol Extreme:19.000 YTL) Şimdi eski kasa Symbol Exreme'i 19.000 YTL'ye alsam, 4 sene sonra 16.000 YTL'ye satarım. Benim 4 yıllık kaybım 3.000 YTL olur. Ancak yeni Symbol'de aynı şartlarda 17.000 YTL'ye satarsınız ki, kaybınız 8.700 YTL'i bulur. Fark bu kadar açık..

    Alıntıları Göster
    Arada epey maddi yonden kayıp var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    Arada epey maddi yonden kayıp var

    Alıntıları Göster
    Şu an güncel kasa Extreme donanım veya 1.4 16V/98 HP motor almak daha cazip. 19000 liraya Extreme iyi fiyat ve en azından eski kasa yeni kasadan daha şık ve derli toplu duruyor. Yani bizim şu an ki kasalar belkide yakında klasik ve efsane olacak.
    Geçen gün yeni kasayı Kemal Tepretoğullarında inceledim. Arabanın sadece ön kaput ve arka bagajı değişmiş. Arka tampon kesimi bile aynı derim. Yandan bakınca kapı çizgileri ve kesimi aynı. Tavan aynı ve ön/arka cam aynısı. İçine oturdum ve oturma şekli, ön ve arka görüş açıları, vs. aynı. Ön konsol eski kasa ile aynı. Gösterge tablosu değişik o kadar. Direksiyon simidi aynı sadece armanın etrafına yuvarlak krom kaplama yapmışlar. Sinyal ve silecek kolları aynı, direksiyon kolonu aynı. Kapı içleri, kapı içi kolları aynı. Elektrikli cam düğmeleri ise el freninin arkasında ve yerde. Arkada oturan camı açmak için öne doğru eğilecek. Sürücü de elini arkaya yere uzatacak. Yani sırf o yüzden alacak olsam Expression değil, Authantique + ABS paketi alırım daha iyi.
    1.2 16V/75 HP motor için bir şey diyemem ama 1.4 8V/75 HP motor da ayıp artık yeni bir arabaya. Gerçi şu an kullandığım motor, çok yormuyor beni ama yeni bir kasa yapıyorsun ve 10 yıllık motor üstünde, ayıp vallahi. Yap şunu 1.4 16V/98 hatta 100 HP olsun bitsin.
    Belki bu eleştirileri görürler de 2 yıl sonra makyajlayıp rayına oturturlar arabayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Şu an güncel kasa Extreme donanım veya 1.4 16V/98 HP motor almak daha cazip. 19000 liraya Extreme iyi fiyat ve en azından eski kasa yeni kasadan daha şık ve derli toplu duruyor. Yani bizim şu an ki kasalar belkide yakında klasik ve efsane olacak.
    Geçen gün yeni kasayı Kemal Tepretoğullarında inceledim. Arabanın sadece ön kaput ve arka bagajı değişmiş. Arka tampon kesimi bile aynı derim. Yandan bakınca kapı çizgileri ve kesimi aynı. Tavan aynı ve ön/arka cam aynısı. İçine oturdum ve oturma şekli, ön ve arka görüş açıları, vs. aynı. Ön konsol eski kasa ile aynı. Gösterge tablosu değişik o kadar. Direksiyon simidi aynı sadece armanın etrafına yuvarlak krom kaplama yapmışlar. Sinyal ve silecek kolları aynı, direksiyon kolonu aynı. Kapı içleri, kapı içi kolları aynı. Elektrikli cam düğmeleri ise el freninin arkasında ve yerde. Arkada oturan camı açmak için öne doğru eğilecek. Sürücü de elini arkaya yere uzatacak. Yani sırf o yüzden alacak olsam Expression değil, Authantique + ABS paketi alırım daha iyi.
    1.2 16V/75 HP motor için bir şey diyemem ama 1.4 8V/75 HP motor da ayıp artık yeni bir arabaya. Gerçi şu an kullandığım motor, çok yormuyor beni ama yeni bir kasa yapıyorsun ve 10 yıllık motor üstünde, ayıp vallahi. Yap şunu 1.4 16V/98 hatta 100 HP olsun bitsin.
    Belki bu eleştirileri görürler de 2 yıl sonra makyajlayıp rayına oturturlar arabayı.

    Alıntıları Göster
    @brkcad34 sorma bilader..
    1,4 8V koyuyor hala adamlar. onu da geç dciler de hala 8v.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damonbounce

    @brkcad34 sorma bilader..
    1,4 8V koyuyor hala adamlar. onu da geç dciler de hala 8v.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar siteye yeni üye oldum!
    2001 clio 1.4 16 symbol aldım 15 gün önce 130.000 km de
    12,500 e aldım nasıl fiyat acabaaa!
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.