Şimdi Ara

CLIO4 1.2 TURBO (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanATASOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: steakone

    1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır

    Böyle ezber yorumlara da hastayım.

    1000 cc 60 beygir otomatik bir aracım var, evet klima çalıştığında performansdaki düşüşü hissediyorsunuz ancak bi kere bile bu yüzden yokuş çıkarken sorun yaşadığımı ya da aracın vites küçülttüğünü hatırlamam..



    1.4 70hp 2004 model peugeot 307 + 1.6 124hp 2011 model chevrolet cruze + 1.4 90hp dizel 2010 model ford fiesta. ,son 1 yıldaki uzun yol yaptığım araçlar. 307 ve fiesta ankara-antalya, cruze da antalya-izmir ve antalya-kaş-muğla yollarını yaptı. Bütün arabalar ağzına kadar doluydu. Ve hepsi de çekişten düştü. Ezbere değil tecrübe ettiğim şeyleri konuşuyorum. Sen de biraz saygılı konuşursan sevinirim.

    1.2 motor küçük bir motor, renault nasıl bir iş çıkartmıştır bilemem. Modele yönelik bir yorum da yapmadım zaten sadece 1.2 motor küçük dedim. Kompleksiniz mi var nedir anlamadım. 1.2 büyük bir motor mu? Yeterlidir değildir orası tartışılır, bence değil sizce yeterli olabilir. İnsanları saçma sapan bir şekilde eleştirmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi steakone -- 26 Haziran 2013; 16:42:56 >




  • Clionun gitmediğinin sanan arkadaslara seslenıyorum.Bu aracın 0-100 verisi 9.4 sn haberınız olsun.

    9,4 sn bu sınıftakı araçlar için çok iddialı bir rakam.120 bg bu aracı uçurur kısaca
  • steakone kullanıcısına yanıt
    Sizin kullandığınız araçların hepsi atmosferik motor bu yüzden yüksek devirde gücünü hissettirir haliyle yokuş çıkarken devri düşer ve güçsüz kalır.

    Ancak yeni clio 1.2 tce hem 120 hp hemde turbolu

    190nm olan max. torkunu 2000 d/d gibi düşük bir devirde verdiğinden yokuşta bayılmak yerine hızlanmasına devam edecektir.

    Şu an 1.4 tsi, 1.2 tsi gibi volkswagen'in motorları ile aynı mantık, bu motorları kullanan araçların nasıl ivmelendiğini defalarce açılan başlıklardan takip edebilirsiniz.

    Kısacası bence renault iyi bir iş çıkarmış, clio 0.9 tce 90 hp motorlar bile arabayı rahatça taşırken 1.2 tce 120 hp gerçekten uçurur bu aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steakone

    1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır

    avrupada millet 50cc arabalara biniyor. yanlis yazmadim 50cc.
  • Ne yokuşta bayılması falan yahu 190nm tork var. Araçta 1090 kg. 1.6 atmosferik 150nm torkunu 5000 devirde veren 1200 1300 kg araçlara bişey olmuyorda 2000 devirde 190 nm tork veren araçmı bayılıcak ?

    Saçma sapan yorumlar. passat 1.4 tsi la satılınca fıstık, 300 400 kg hafif clio 2 beygir düşük güçlü (122-120 bg) 1.2 motor koyunca yokuşta çekmez. Oldu....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar36

    Tabi ki yapabilirsin sollama renault motor bazinda coook yol aldi icin rahat olsun guzel bir arac

    Renault sollama bazinda cok mu yol aldi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Ne yokuşta bayılması falan yahu 190nm tork var. Araçta 1090 kg. 1.6 atmosferik 150nm torkunu 5000 devirde veren 1200 1300 kg araçlara bişey olmuyorda 2000 devirde 190 nm tork veren araçmı bayılıcak ?

    Saçma sapan yorumlar. passat 1.4 tsi la satılınca fıstık, 300 400 kg hafif clio 2 beygir düşük güçlü (122-120 bg) 1.2 motor koyunca yokuşta çekmez. Oldu....

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arfagan

    Peki motor omru sizce nasildir asparagas haberlerde bu motor un 1-2 sene sonra bozulcagi yonunde

    Jetta yi 1.2 tsi motor guzel gidiyorda clio 1.2 turbo mu gitmiyecek ayrica renault motor konusunda kendisini kanitlamis bir marka piyasada bir suru 1.4 brodway var km gostergeleri bozuk kac binde olduklari belli degil ama saat gibi calisiyorlar :-)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sen konuyu yanlış açmışsın bence b segmenti benzinli araca 45k verilir mi deseydin daha güzel olurdu.Çeker mi kaldırır mı dersen 0.9 tce bile arabayı gayet iyi taşıyor.
  • Arabanin disina asik oldum bide bu 120 bg GT olarak gelcek arkada cift egsoz GT yazilari felan var arabada 42.500 vercem touch alicam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: steakone

    1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır

    avrupada millet 50cc arabalara biniyor. yanlis yazmadim 50cc.

     CLIO4 1.2 TURBO


    Yalnız bunlar araç sayılmıyor tam olarak.

    4 tekerli moped gibi bişey.

    Yaşlılar ve engelliler alabiliyor.Ehliyete ihtiyaç yok.Vergi de yoktur büyük ihtimal.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: steakone

    1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır

    avrupada millet 50cc arabalara biniyor. yanlis yazmadim 50cc.

     CLIO4 1.2 TURBO


    Yalnız bunlar araç sayılmıyor tam olarak.

    4 tekerli moped gibi bişey.

    Yaşlılar ve engelliler alabiliyor.Ehliyete ihtiyaç yok.Vergi de yoktur büyük ihtimal.

    yaşlı ya da engelli olmaya gerek yok. genelde bu araçlarda gençleri kullanırken görüyordum. ehliyetsiz kullanılabiliyor mu tam bilmiyorum ama motor ehliyetiyle kullanılabiliyordu diye hatırlıyorum.




  • Hocam sen neredesin

    Amerika diye hatırlıyorum.

    Bu araçlar Hollanda'da yaygın yoksa oraya mı geçtin
  • gerçekten çok güzel bir araç 1.2 turbolu ve çift kavramalı otomatik şansımanla çok güzel bir ikili olmuş,120 hp ve 190nm torku var aracın maksimum torku 2000 devirde verdiği için yakın tüketimide az 6 litre civarı ,ama fiyatı bana biraz tuzlu geldi 45.600 full donanım 43.600 orta donanım full 3-4 bin tl daha ucuz olsaydı baya satardı bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Hocam sen neredesin

    Amerika diye hatırlıyorum.

    Bu araçlar Hollanda'da yaygın yoksa oraya mı geçtin

    avrupada 3 yıl kadar yaşamıştım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.