Şimdi Ara

CLIO4 1.2 TURBO

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaslar ilk once clio nun 1.2 turbo modelini bayadir bekliyodum uni basliyorum sizce bu motor guclumudur 4 kisi istanbul icinde yokuslar da nasil tepki verir yada sehirler arasi yollarda sollama yapabilirmiyim



  • Tabi ki yapabilirsin sollama renault motor bazinda coook yol aldi icin rahat olsun guzel bir arac

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yamtar36 kullanıcısına yanıt
    Peki motor omru sizce nasildir asparagas haberlerde bu motor un 1-2 sene sonra bozulcagi yonunde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arfagan

    Peki motor omru sizce nasildir asparagas haberlerde bu motor un 1-2 sene sonra bozulcagi yonunde

    Sence renault 1-2 senede bozulacak motor yapar mı? Motor diyoruz renault diyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes giriş seviyesinde bile olsa kullanıyorsa reno motorunu, demek ki iyi. Zaten reno kendini işin içinde motor olan herşeyde kanıtlamış bir marka.
  • Aklimdaki butun sorunlari kaldirdiginiz icin tessekur ederim,
  • 1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane 4 (1.5 dci VS 1.2 TCe)
    8 yıl önce açıldı
    1.2 puretech motor sorunları
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steakone

    1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır

    1.6 120 bg atmosferik motorlar zorlanıyor diyorsunuz herhalde. Turbolu hangi 1.6 araç yokuşlarda bayılıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    quote:

    Orijinalden alıntı: steakone

    1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır

    1.6 120 bg atmosferik motorlar zorlanıyor diyorsunuz herhalde. Turbolu hangi 1.6 araç yokuşlarda bayılıyor?

    Tabi ki. Dizel haricinde turbolu bir araca binme fırsatım da olmadı zaten yanlış anlaşılmasın.




  • Hayır varsa da bilelim tavsiye etmeyelim kimseye,iyi oldu konuyu açtığınız
  • Oldukça hafif bir araç zaten clio iv 120beygirlik versiyonu yol farketmeksizin sizi tatmin edicektir o konuda.
  • beygir gucu oldukça yuksek... ayrıca o-100 10 sn falandı yanlıs hatırlamıyorsamki benim eşek 1.5 dci 17 sn = )
  • bu 9.4 saniyede 100 u goruyoda bide bilen varsa bu araba yurt disinda GT diye tanildi hatta icin ve disinda normal clio ya gore daha sportif ama turkiyedeki resmi sitede boyle bi detay yok
  • Teknik veriler ve aracın ağırlığı düşünüldüğünde çekmeme yada sollamalarda sıkıntı çıkarma gibi bir durumla karşılaşma şansınız yok diyebiliriz. Renault aktarma problemli bir marka değil .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork guc tork dagilimi atmosferik-motor asiri beslemeli-motor konularina bir bakin isterseniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newtonmeter -- 26 Haziran 2013; 9:27:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler bende seat leaon 2012 kasa 1.4 fr 122 hp istiyorum.sizce nasıl ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steakone

    1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır

    Böyle ezber yorumlara da hastayım.

    1000 cc 60 beygir otomatik bir aracım var, evet klima çalıştığında performansdaki düşüşü hissediyorsunuz ancak bi kere bile bu yüzden yokuş çıkarken sorun yaşadığımı ya da aracın vites küçülttüğünü hatırlamam..




  • 0.9 TCE bile haldır haldır gidiyor, çok ekstrem beklentileriniz yoksa 1.2 fazlasıyla tatmin eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanATASOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: steakone

    1.2 arabada klima pek fayda etmez diye düşünüyorum. Yazın yükünle şehirlerlarası yokuşlu bi yolda klima da açarsan 1. vitesle falan gidersin heralde. Marka eleştirmiyorum sadece motor çok küçük geldi. Bence enazından 1.4 bir motora yönel insanlar avrupada amerikada 1.2 motoru bisiklete takıp kendileri 3.0 4.0 motorlarla geziyorlar(neredeyse)

    1.6 120 beygir araçlar bile yokuşlarda yüklüyken zorlanıyorsa 1.2 motor da haliyle baya bi yırtıncaktır

    Böyle ezber yorumlara da hastayım.

    1000 cc 60 beygir otomatik bir aracım var, evet klima çalıştığında performansdaki düşüşü hissediyorsunuz ancak bi kere bile bu yüzden yokuş çıkarken sorun yaşadığımı ya da aracın vites küçülttüğünü hatırlamam..

    Kesinlikle doğru.

    Zamanında 86 model Citroen BX19 TRD vardı.Araçta 68 beygirlik 1.9 atmosferik dizel motor vardı.

    4 kişi+bagaj uzun yolda hiç bir zaman sıkıntı yaratmadı.Şehiriçinde de gayet atak bir araçtı.Açıkçası o aracın sürüş keyfini hala özlerim.




  • benm 1.4 fiesta 68 bg vardı.bazı yokuşlarda bayılıyodu.. yokuşu tekrar inmek zorunda kaldığımı dahi hatırlarım.. ancak otm dizel olduğundan dolayı öyle yapıyodu diye düşünüyorum.. clio da böyle birşeyle karşılaşacağınızı sanmıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Closer -- 26 Haziran 2013; 16:40:42 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.