Şimdi Ara

Clio5 Kronik Arızası Bol Sorunlu Bir Araç mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
1
Favori
30.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.5 aydır şirket aracı olarak 1.0 sce kullanıyorum.Araci teslim aldığımda 1400 km deydi bugün itibariyle 5400 km yi geçti

    3. Vitesten sonra araçta çekiş denen bir şey kalmıyor
    160'i geçince araç klimayı kapatıyor
    İyi yokuşları 2. Vitesle dahi çıkmak imkansız.1'e aticaksiniz çekmiyor araç
    Ani frene bastığında araç önden kayıyor
    Viraj performansı gayet iyi
    Hoparlörler yetersiz
    Önce ki aracım 1.6 dizel 6 ileri egea idi, klima egea kadar iyi değil
    Konfor ve sürüş olarak egea dan daha iyi
    Bagaj hacmi epey küçük
    Ortalama İst içi yakıt 7 litre (klima açarsanız 8 civarı)
    Araç 120 km üstünde motor sesini baya alıyor
    Kapı ve bagajdan su alma sorunu var
    Aracın motor sesini beğeniyorum

    1.0 sce motordan kesinlikle uzak durun.Ani fren yapmaktan kaçının
  • Elin almanı clioya bu kadar gömmez sefil milletime araba beğendiremiyoruz. Neymiş başı sürekli sallanıyormuş dıfdımş.
    B sınıfı super mini budget car bu farkındasındasınız değil mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 9 Eylül 2022; 7:14:33 >
  • Metufkcr kullanıcısına yanıt

    Evet kardeş ya sürekli kafam sallanıyor eve gidince boynuma merhem falan sürmek zorunda kalıyorum ama sefilliğime verip gülüp geçiyorum sonra...

  • Cvt kaynaklı mı bilmiyorum da arkadaşın Clio 5 inde çalıştırırken ve dururken böyle kasnak sesi gibi ses geliyordu, servise sordurdu normal bunlarda demiş. Bana da ilginç gelmişti, bu arada arac çok kalitesiz gelmişti.
  • Kısa süre kiraladım 1.0 Xtronic modeli, daha önce Clio 4 kullandım ona göre özellikle malzeme kalitesi, süspansiyonu ve direksiyon keskinliği çok ciddi iyileşmiş ancak eski 1.6 motorlardan yakıt tüketimi olarak hiçbir farkı. 1.6 8v Clio II Rxt aracım vardı, o da 8 litre yakardı, bu da öyle yakıyor. 500km yapamadım bir depoyla. Performansı da zayıf, özellikle gaza geç tepki veriyor, 1.6'lar dokununca fırlardı. 22 yılda 1 adım yol gidilmemiş bu konuda onu anladım. VW grubun 1.0 TSI DSG'leri fena değil ama Renonun 1.0'ı nanay.

  • Clio5 Kronik Arızası Bol Sorunlu Bir Araç mı?

    Clio5 Kronik Arızası Bol Sorunlu Bir Araç mı? 

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Sizin otomatik oldugundan yuksek demek ki ortalama.

    Bende 0.9 Tce var 6 lt ortalamam ama benim arac manuel ve sakin trafikteyim.

    Hocam bi de bu motorlari 1.2 1.4 atmisferikle kiyaslayabiliriz performans olarak. 1.6 dengi degil


    Benim aractacta da var turbo boslugu.

    Maalesef kucuk hacimde turbo lag cok belirgin oluyor.

  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt

    Şanzımandan zannediyorum bende. 8 litre çok fazla böyle bir araç için.


    Eski 1.6 90beygir idi, torku da bundan düşüktü sabit zamanlama 8 subaplı çok eski bir motordur kıyasta beis yok bence. Canlılık ve gaza tepki bambaşka. Dokunduğum gibi uzardı ekisi. Buna basacan bekleyecen anca orta devir civarı akacak gidecek. bir kere hız kazanınca akıcılığı iyi. bir de düz vites olanı denemeli belki.

  • 1.0 tce motoru kullanmış biri olarak söyleyeyim kronik klima ve enjektör problemi olan bir motor zaten. 9 bin km de hem klima sistemi hem enjektörler garantiden değişmişti.


    bunun üzerine böyle kronik sorunlar konuşuluyorken berbat Renault servislerine de değinmek gerekiyor. Akıl alır gibi değil sanayi ustaları kıvamında çalışıyorlar. Sırf servis yüzünden bir daha Renault araç almamaya yemin ettim.

  • Arkadaşlar Hanıma arsc bakıyorum da. Clio 1.00 tce ve i20 1.4 otm arasında kaldım, sizce hangisi? Sorumsuzluk anlaminda
  • screamtoronto kullanıcısına yanıt

    i20 daha sorunsuz ama turbosuz olması dezavantaj

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.