|
Clio5 Kronik Arızası Bol Sorunlu Bir Araç mı? (3. sayfa)
-
-
Elin almanı clioya bu kadar gömmez sefil milletime araba beğendiremiyoruz. Neymiş başı sürekli sallanıyormuş dıfdımş.
B sınıfı super mini budget car bu farkındasındasınız değil mi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 9 Eylül 2022; 7:14:33 > -
Evet kardeş ya sürekli kafam sallanıyor eve gidince boynuma merhem falan sürmek zorunda kalıyorum ama sefilliğime verip gülüp geçiyorum sonra...
-
Cvt kaynaklı mı bilmiyorum da arkadaşın Clio 5 inde çalıştırırken ve dururken böyle kasnak sesi gibi ses geliyordu, servise sordurdu normal bunlarda demiş. Bana da ilginç gelmişti, bu arada arac çok kalitesiz gelmişti. -
Kısa süre kiraladım 1.0 Xtronic modeli, daha önce Clio 4 kullandım ona göre özellikle malzeme kalitesi, süspansiyonu ve direksiyon keskinliği çok ciddi iyileşmiş ancak eski 1.6 motorlardan yakıt tüketimi olarak hiçbir farkı. 1.6 8v Clio II Rxt aracım vardı, o da 8 litre yakardı, bu da öyle yakıyor. 500km yapamadım bir depoyla. Performansı da zayıf, özellikle gaza geç tepki veriyor, 1.6'lar dokununca fırlardı. 22 yılda 1 adım yol gidilmemiş bu konuda onu anladım. VW grubun 1.0 TSI DSG'leri fena değil ama Renonun 1.0'ı nanay.
-
-
Sizin otomatik oldugundan yuksek demek ki ortalama.
Bende 0.9 Tce var 6 lt ortalamam ama benim arac manuel ve sakin trafikteyim.
Hocam bi de bu motorlari 1.2 1.4 atmisferikle kiyaslayabiliriz performans olarak. 1.6 dengi degil
Benim aractacta da var turbo boslugu.
Maalesef kucuk hacimde turbo lag cok belirgin oluyor.
-
Şanzımandan zannediyorum bende. 8 litre çok fazla böyle bir araç için.
Eski 1.6 90beygir idi, torku da bundan düşüktü sabit zamanlama 8 subaplı çok eski bir motordur kıyasta beis yok bence. Canlılık ve gaza tepki bambaşka. Dokunduğum gibi uzardı ekisi. Buna basacan bekleyecen anca orta devir civarı akacak gidecek. bir kere hız kazanınca akıcılığı iyi. bir de düz vites olanı denemeli belki.
-
1.0 tce motoru kullanmış biri olarak söyleyeyim kronik klima ve enjektör problemi olan bir motor zaten. 9 bin km de hem klima sistemi hem enjektörler garantiden değişmişti.
bunun üzerine böyle kronik sorunlar konuşuluyorken berbat Renault servislerine de değinmek gerekiyor. Akıl alır gibi değil sanayi ustaları kıvamında çalışıyorlar. Sırf servis yüzünden bir daha Renault araç almamaya yemin ettim.
-
Arkadaşlar Hanıma arsc bakıyorum da. Clio 1.00 tce ve i20 1.4 otm arasında kaldım, sizce hangisi? Sorumsuzluk anlaminda -
i20 daha sorunsuz ama turbosuz olması dezavantaj
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X