Şimdi Ara

Çocuk takip saati ayarı nasıl yapılır? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
807
Cevap
63
Favori
394.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erhanktu kullanıcısına yanıt
    Aynı saatten aldım sürekli çevrim dışı hatası veriyor. Arama yapıyor ve aranıyor setracker a bağlamada sorun yaşıyorum, yardım edin lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmed70

    Aynı saatten aldım sürekli çevrim dışı hatası veriyor. Arama yapıyor ve aranıyor setracker a bağlamada sorun yaşıyorum, yardım edin lütfen

    İyi günler,bendeki sorun,saatin içindeki kayıtlı IMEI nin iki rakamı eksik olmasıydı.





    Saate;

    pw,123456,ts# mesajı gönderip oradan gelen mesajki IMEI ile saatin arkasındaki IMEI yi karşılaştırmısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turnaveng

    Merhabalar,

    Kızıma aldığım Q90 akıllı saati tam bir hafta uygulama ile bağlayamadım. Konu ile ilgili bütün forumları okudum, onlarca video izledim, en sonunda bağlandım. Buradan benzer sorunu yaşayanlara yardımcı olmak için neler yapılması gerektiğini anlatmak istiyorum.

    1. Çocuğunuz için kullanacağınız hattın mobil internet erişiminin açık olduğundan emin olun, bunun için çocuğunuza aldığınız hattı önce kendi telefonunuza takarak mobil internetini kontrol edin.

    2. Telefonunuzdan hattın ilk açılışında pin ile açılış özelliğini kapatın.

    3. Hattı saate takmadan önce saati kapatın.

    4. Saati bağlayacağınız telefona SeTracker uygulamasını yükleyin. Uygulamaya üye olurken mutlaka "Türkiye" ve "Asya Okyanusya" yı seçin.

    5. Eğer uygulamadan saat internete bağlı değil hatası alıyorsanız apn ve Ip ayarlarını yapmanız gerekiyor.Bunun için hattınız Turkcell ise telefonunuzdan aşağıdaki mesajı saate takılı olan hatta gönderin.

    pw,123456,apn,internet,,,28601#
    pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

    6. Uygulamayı kapatıp açın, artık telefonu görüyor olmalı.

    Bu ayarların turk telekom için olanına bir türlü ulaşamadım..bilginiz var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay

    Arkadaşlar, aldığım cihazın imei sini kendim değiştirdim gerçekten çok basit, fakat haliyle ID de değişti ve cihaz çalışır olmasına rağmen malesef setracker üzerinden takip edemiyorum, satıcıyla irtibata geçtim , zorluk çıkartıyor yeni ID yi setracker server a kayıt etmiyor.

    Çok araştırdım ama bu servera kendim de kayıt yapamıyorum galiba.

    eski imei ye dönsem 120 gün sonra kapanacak cihaz tamamen devre dışı kalacak , yeni imei ile devam etsem online olarak çocuğu takip edemiyorum .

    ne yapabilirim , ne önerirsiniz ? cihazı kayıt etmenin başka bir yolu var mıdır ?



    öncelikle verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim . Ben imei değiştiremedim saate sms yolladım ama daha önce see tracker ile eşleştirdiğim için olmuyor galiba. biraz daha bilgi verebilirseniz sevinirim Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonlight.03

    Arkadaşlar saate kodları pw,123456,ts# gönderiyorum. Cevap geliyor. Ama imei değiştirmek için pw,123456,imei,imeino...........# yazdığım koddan sonra imei değişmiyor. Yine eski imei geliyor değişmeden. Bu sorunu yaşayan oldu mu?

    aynı olayı bende yaşıyorum çözüm bulundumu acaba ustalar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtrt


    quote:

    Orijinalden alıntı: moonlight.03

    Arkadaşlar saate kodları pw,123456,ts# gönderiyorum. Cevap geliyor. Ama imei değiştirmek için pw,123456,imei,imeino...........# yazdığım koddan sonra imei değişmiyor. Yine eski imei geliyor değişmeden. Bu sorunu yaşayan oldu mu?

    aynı olayı bende yaşıyorum çözüm bulundumu acaba ustalar...

    ben aynı saatten ikinci defa aldım (aexpress den) birinci de hiç sorunsuz imei işini hallettim fakat bunda pw,123456,imei,xxxxxxxxxxxxx# ile imei işini çözemiyorum pw,123456,ts# sonuc değişmiyor bilgisi olan paylaşabilir mi acaba?

    tesekkurler
  • Mesaj silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levoas -- 5 Ocak 2018; 15:49:49 >
  • cihan.cihan C kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bende de var, saat aralığını girip başarılı kaydedildi demesine rağmen rahatsız etmeme modu çalışmıyor. Bu sorunu çözebilen varmı acaba?
  • arkadaşlar merhaba,

    saatin çoğu özelliği çalışıyor gayet başarılı bir saat. yalnızca uzaktan dinlemeyi yapamadım. ayarlarda sos numaralarının altındaki takip numarası yazan yere saatteki hattın numarasını yazıyorum tamam dedikten sonra komut gönderiliyor dedikten sonra komut gönderildi diyor ama 5 dakika sonra yine aynı yere girdiğimde tekrar en baştaki gibi numara yazmamı istiyor.

    saati uzaktan nasıl dinleyebiliyoruz bilen var mı?
  • Aynı saatten aldık. Turkcell hat ile denedik sorun yok. Hat değişimi yaptık Vodafone hat taktik. Saati aradığımız zaman meşgule atıp duruyor.



    Kurulum sorunsuz. Konum bilgisi alınıyor sıkıntı yok. Ayarlar her türlü yapılıyor.



    Sadece saate pw,123456,# mesajı attık cevap mesajıda geldi. Kurulum yapıldı ayarlar yapıldı



    Sorun turkcell varken saati arıyoruz ama Vodafone takıldıktan sonra saati arayamıyorum. Meşgule alıyor direk.



    Vodafone apn ayarı mi yapılacak
  • Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var. Saati aldım hattını taktım(Turkcell). SeTracker kurulumunu da yaptım. Saat ve SeTracker programı normal çalışıyor. IMEI değiştirmek ve kaydını yaptırmak için satıcıyla kontak kurdum. Verdiğim IMEI numarasını satıcı servera girecek. Saatin IMEI numarasını değiştirmek için bana söylenen pw,123456,imei,ts# SMS ile gönderiyorum. Ancak cevap olarak herhangi birşey gelmiyor. Acaba değişmişmidir diye pw,123456,ts# yazıp SMS ile defalarca gönderdim. Yine cevap yok. Konuya hakim olan arkadaşlar lütfen yardım edebilirler mi?
  • İlla IMEI numarasını değiştirmek mi gerekiyor,geldiği gibi kullanamıyormuyuZ
  • odemir83 kullanıcısına yanıt
    Değiştirmezsen 120 gün sonra bloke oluyor.
  • Merhaba arkadaşlar bende aliexpresten saat aldımı imeı satıcı değiştirdi fakat ID değişimi bilmiyorum daha telefondan programa falan bakamadım çünkü hangi hattı takarak takalım 5dk çalışıyor arama ve aranma oluyor sonra servis dışı kalıyor satıcı ile çözemedik yardımcı olabilecek arkadaş varsa sevinirin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tanasba

    Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var. Saati aldım hattını taktım(Turkcell). SeTracker kurulumunu da yaptım. Saat ve SeTracker programı normal çalışıyor. IMEI değiştirmek ve kaydını yaptırmak için satıcıyla kontak kurdum. Verdiğim IMEI numarasını satıcı servera girecek. Saatin IMEI numarasını değiştirmek için bana söylenen pw,123456,imei,ts# SMS ile gönderiyorum. Ancak cevap olarak herhangi birşey gelmiyor. Acaba değişmişmidir diye pw,123456,ts# yazıp SMS ile defalarca gönderdim. Yine cevap yok. Konuya hakim olan arkadaşlar lütfen yardım edebilirler mi?

    imei değiştirmek için yazdığın sms te sonunda ts olmayacak. pw,123456,imei,35xxxxxxxxxxxxx# olacak. bunu gönder 5 dakika bekle sonra pw,123456,ts# kodunu sms olarak gönder. 1 dk içinde sms olarak cevap gelecek, imei nin değiştiğini oradan göreceksin. gelen sms teki ID numarasını supportapp@3g-elec.sinanet.com adresine gönder. imei değiştirdiğim için ID numaram değişti yeni ID numaram xxxx tir bunu server a kayıt eder misiniz minvalinde bir mail at. 1 gün sonra kayıt yapıldı diye cevap veriyorlar. yeni ID ile setracker ı kullanabilirsin.

    imei numarsını server a falan girmiyorsun satıcıda girmiyor.




  • levoas L kullanıcısına yanıt
    Bilgi için çok teşekkür ederim. Zaten dediğiniz gibi göndermiştim. Yalnız bilgi almak için gönderdiğim mesajda yine IMEI no yazıyordum. ts# olarak denedim bilgi mesajı geldi. Yaptığım şu:
    pw,123456,imei,35xxxxxxxxxxxxx# SMS gönderdim. 5 dk. dediğiniz gibi bekleyip
    pw,123456,ts# SMS gönderdim.
    Gelen bilgi mesajında IMEI ve ID aynı, değişmemiş (eski IMEI ve ID). Sorun ne olabilir bilginiz var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tanasba

    Bilgi için çok teşekkür ederim. Zaten dediğiniz gibi göndermiştim. Yalnız bilgi almak için gönderdiğim mesajda yine IMEI no yazıyordum. ts# olarak denedim bilgi mesajı geldi. Yaptığım şu:
    pw,123456,imei,35xxxxxxxxxxxxx# SMS gönderdim. 5 dk. dediğiniz gibi bekleyip
    pw,123456,ts# SMS gönderdim.
    Gelen bilgi mesajında IMEI ve ID aynı, değişmemiş (eski IMEI ve ID). Sorun ne olabilir bilginiz var mı acaba?

    imei için yalnızca yukarıda bahsettiğinizi biliyorum. denemekte fayda var belki işe yarar pw,123456,factory# bu komutu gönderin, fabrika ayarlarına dönecektir. sonra tekrar imei değiştirip ts# ile kontrol edin. hatta başka komutlar işe yarıyor mu yalnızca imei demi diğer komutlarda da hata var mı anlamak için pw,123456,lz,7,3# bunu gönderdiğinizde language ve zone değişmesi lazım. şimdiki language ve zone a bakın nasılmış bunu gönderdikten sonra değişmiş mi onu görmüş olursunuz.




  • Şuan alınacak sim kartların hepsi 4.5g, bu kartlar 2g hızında da olsa bu cihazla çalışır mı?
  • Merhaba arkadaşlar. Bende setracker uygulaması üzerinden saate arama yapıp mesaj gönderiyorum burda sorun yok fakat en önemlisi olan saatin konumunu telefondan 700-800 metre sapma ile görebiliyorum. Uygulamadaki ID ile saatteki ID yi karşılaştırdım sorun yok. Ama konumu bi türlü net göremedim. Bilgisi olan varmıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avantgarde80

    Merhaba arkadaşlar. Bende setracker uygulaması üzerinden saate arama yapıp mesaj gönderiyorum burda sorun yok fakat en önemlisi olan saatin konumunu telefondan 700-800 metre sapma ile görebiliyorum. Uygulamadaki ID ile saatteki ID yi karşılaştırdım sorun yok. Ama konumu bi türlü net göremedim. Bilgisi olan varmıdır

    haritada uydu konumu yazıyorsa gayet doğru bir konum gösteriyor. fakat lbs ile konum gösteriyorsa orada sapma çok oluyor. gps ile uydu konumunu belirleyememişse(şayet saat kapalı bir alandaysa) mecburen lbs ile yaklaşık konum gönderiyor.

    saati açık alanda tutup bir deneyin. zaten haritada kırmızı ile işaretlediyse uydu konumunu gösteriyor demektir. mavi ise lbs.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.