< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Comnet (Ana Konu) /11.12.2024 KAPATILDI (557. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Dun 16:00 da basvurmustum turknete. 13.30 da sesli onay aldilar. Comnet uygulamasında abonelik gozukmuyor ama gecis tamamlanmadi henuz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
yaklaşık 89 gün önce adresime ilk defa internet bağlatıp Comnet 500mbit FTTH (eve kadar fiber) aldım, ONT+Modem kullanılıyordum
Şimdi 2 ay ücretsiz Türknet kampanyasıyla Türknet'e geçiş yapmayı denediğimde şu hatayı aldım:
500mbit fiber'den 100mbit fiber'e geçerken niye böyle bir hata alıyorum? Müşteri temsilcisi hizmet numaram 178 ile başladığı için hata aldığımı söyledi, telefondan bilgilerimi alıp yardımcı olacağını söyledi.
Beni yeni abonelik yapmaları gerekiyormuş. Comnet'e modem ve ont'yi iade edecekmişim, türknet 6 gün içinde bana yeni modem gönderip kurulum yapacakmış.. Ancak bana yeni abonelik yapmalarına rağmen kurulum ve aktivasyon ücreti almayacaklarını, 2 ay ücretsiz kampanyasından yararlandıracağını ve 3. ay başka firmaya geçiş yaparsam herhangi bir ceza ücreti ödemek zorunda kalmayacağımı söyledi. BTK onayı vermek için edevlete girdiğimde ise öncül ücret(kurulum ücreti) olarak 840tl görünüyor:
Ardından tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve sözleşmede kurulum ücreti yazmasına rağmen benden alınmayacağını tekrar söylediler. Şimdi Türknet benden kurulum ücreti almayacağını söylüyor ama ben 3 ay sonra comnet gibi fiber 100mbit üstü veren başka bir firmaya geçiş yapmak istesem onlar benden kurulum ücreti isteyecek mi? Türknet benim altyapı türümü mü değiştirmeye çalışıyor, o yüzden mi yeni aboneliği şart koşuyorlar? Türknet 100mbit fiber müşterilerine eve kadar fiber veriyor mu? Aboneliğimi iptal ettirip bu kadar beklemek istemiyorum, hızlıca yeni bir firmaya geçiş yapmak istiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celalcaner2 -- 12 Aralık 2024; 15:43:46 >
-
Sesli aramadan sonra internet geldi 2 saatir kullanıyorum. Kriz sürecinin ilk adımı atlatıldı ikinci adım da paraların geri ödenmesi. Bakalım bu adım ne zaman tamamlanır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sizi aramışlar en azından beni arayanda yok modem bilgilerini girdim ıp alıyor dns var ama internet yok
-
Bana kullanici adi ve şifre girmenize gerek yok dedi aradiklarinda. Aboneliginiz baslandiginda sms gelir dedi. Modemi acip kapatmaniz yeterli dedi ama sms gelmedi henuz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
böyle uyarı geldi ne olacak. ödemiyecekler mi
-
modeme şifre girmeden nasıl olacak her zaman şifre girdim smste gelmedi .
-
Modem tekekomun. Comnet acilirken de sifre girmemistim. Telekom kurup gittikten sonra otomatik almisti
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Uygulamadan mi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bir gelişme var mı? Bende aynı sorun ile uğraşıyorum. Web sitesinde tarifelerim kısmını gelince comnet indirimi kullanılmıştır diyor ama e-imza ve yapılan kurulum ile pek comnet indirimi varmış gibi gözükmüyor.
-
Sizle aynı durumu yaşadım hocam. Kurulum ücretsiz, 2 ay da hediye dedi. Benim sözleşmemde de böyle bir tutar görünüyor almazlar umarım. Aslında geçişten daha hızlı oldu benim yeni aboneliğim. Dün akşam edevlet onay verdim bugün sabah 9 da kurulum yapıldı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DevilMayCry07 -- 12 Aralık 2024; 15:58:19 > -
gayet memnunum turknetden. comnete göre 10 ms falan farketti, daha hızlı gibi geldi bana.
bir de çocuk profili, aile profili gibi şeyler olması da avantaj bence. comnetde yoktu bunlar.
-
-
aboneliği iptal ederim deyince, 2 ay ücretsiz tanımlamışlar. şimdi tekrar mesaj geldi, comnet kampanyası tanımlandı diye. Comnet mağduru olan herkese Allah yardım etsin. Abonelik, evraklar zaman alıyor.
abonelik yönlendirmelerinde sözleşmeleri kargo ile gönderin yazıyordu, mng kargoya gittim. kargo anlaşması yok dediler. MH yazdım, göndermenize gerek yok dediler.
Bu tür işlemlerden işleyiş hakkında güncel ve ayrıntılı bilgiler verilmesi gerekir.
hakkımızda hayırlısı olsun.
-
TTHH ne başvuru yapıyorum faturalardan kaç günlük hizmet bedeli için o paraların alındığı yazmıyor yazması gerekiyor normalde 180 gün mü aldım hatırlamıyorum
-
E-devlet onaylandıysa ve müşterileşme süreci başladıysa o saatten sonra başvurunuz iptali alınmıştır deme durumu nedir ??!
90 gün sınırı zaten kapanan bir servis sağlayıcı konusunda geçersiz sayılmıyor mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok siteden iptal ettim uygulamasını kurmam ben
-
Bu metin daha onceden iptal edenler icin kalmış olabilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X