Birebir aynı sorunu yaşıyorum. Farklı modemde denedim sonuç bu yüksek hız alıp SNR düşüyor. Modemden kaynaklanmadığı kesinleşti arızanın. Sizde de modeme suç bulduk ama altyapıyı mutlaka kontrol ettirin. Ankastre kutusunda reglet koymamışlar ve kablolar kutu dışına kadar çıkmış oksitlenmiş zaten çatıya ve direk tepelerine konulan kutuların yağmurdan hava şartlarından etkilenmeme gibi bir durumu yok. Toplu bir şekilde altyapı sorunu yaşayanlar olarak Cimerden mi şikayet etmek lazım bilmiyorum ama bu direk tepelerinde göreceğiniz beyaz kutular bakımdan geçse ülkenin internet hızı ortalaması %50 artar. Benim ankastreye giriş yapan kablo oksitlenmiş iç hattınızda sorun var deniliyor. Tamir masrafları hep üzerimize kaldı. Ankastreye kadar telekomun sorumluluğunda değil miydi biz mi yanlış biliyoruz |
Bildirim