Şimdi Ara

Concord SmartPad 3G şebeke sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ürünü 2 aydır kullanıyorum herhangi bir sıkıntısı yoktu 3-4 gündür bağlantı sorunları yaşamaya başladım arayanlar telefon full çektiği halde ulaşamıyor bende arama yaptığım zaman 4-5 aramadan sonra bağlanıyo. Genel şebeke sorunu mu var diye düşündüm ama aynı operatörü kullanan arkadaşlarımda herhangi bir sıkıntı yok nasıl bir çözüm önerebilirsiniz?



  • Değerli Müşterimiz,

    Lütfen ürününüzü garanti belgesinde geçen firmamızın servis adresine gönderiniz sorunun şebeke anteninden olduğunu düşünmekteyiz.
    Teknisyenler işlemleri yapılıp bilgisi verilecektir.


    CONCORD ürünleri hakkında sormak istediklerinizi 0 342 324 39 39
    veya info@concord.com.tr mail adresine gönderebilirsiniz.
     
    Saygılarımızla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CONCORD Teknoloji -- 20 Ekim 2014; 10:30:02 >
  • format attık düzeldi ne anteni her sorunu servise yollasak işimiz var..
  • uersoz76 kullanıcısına yanıt
    Bu tür durumlarda öncellikli olarak servisimizle irtibata geçiniz gerek mail veya telefon ile.Çözüm bulamadığınızda garanti belgesi ve not düşerek merkez servise gönderiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.