Şimdi Ara

İphone Turkcell LTE Kopma Sorunu (ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
65.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar daha önce turkcell hat kullanıyorum LTE bulunduğum bölgede çok iyiydi hiç sıkıntı çıkarmadan sorunsuz kulanıyordum. Daha sonra başka operatöre geçtim bir sene sonra geri döndüm turkcelle şimdi lte açınca bi anda kopuyor Kalan Tutar bildirimi geliyor 3g'ye geçiyor. Bu sürekli tekrarlıyor sorunun telefondan olduğunu sanmıyorum. Daha önceki operatörde LTE gayet iyiydi. Nasıl çözülür bu sorun yaşayan var mı daha önce ? teşekkürler şimdiden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CatastropheTM -- 9 Mart 2019; 0:28:41 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    iPhone Turkcell LTE Kopma Sorunu (Çözüldü)

    Giriş: Pek çok iPhone kullanıcısı, Turkcell LTE bağlantısında kopmalar ve yavaşlıklar yaşadıklarını bildirmektedir. Bu sorunla karşı karşıyaysanız, aşağıdaki adımları izleyerek çözüme ulaşabilirsiniz.

    Sorunun Kaynağını Belirle: Öncelikle sorunun cihazınızdan mı yoksa ağdan mı kaynaklandığını belirlemeniz gerekir. Başka bir cihazla aynı ağa bağlanarak internet bağlantısını kontrol edin. Sorun diğer cihazda da devam ediyorsa, ağla ilgili bir sorun olabilir.

    Ağ Ayarlarını Sıfırla: Ağ ayarlarını sıfırlamak, cihazınızın ağla olan bağlantısını yenileyebilir ve bağlantı sorunlarını çözebilir. Bunun için "Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla" adımlarını izleyin.

    LTE Ayarlarını Kontrol Et: LTE bağlantısının etkinleştiğinden emin olun. "Ayarlar > Hücresel > Hücresel Veri Seçenekleri" bölümüne gidin ve "LTE Etkinleştir" seçeneğinin açık olduğunu kontrol edin.

    Operatör Güncellemelerini Kontrol Et: Operatörünüz, bağlantı sorunlarını gidermek için yazılım güncellemeleri yayınlamış olabilir. "Ayarlar > Genel > Yazılım Güncelleme" bölümüne giderek en son güncellemeleri kontrol edin.

    SIM Kartı Yeniden Tak: SIM kartınızı çıkartıp yeniden takmak, bağlantı sorunlarını çözebilir. Cihazınızı kapatın, SIM kart tepsisini çıkarın ve SIM kartı yeniden yerleştirin.

    Turkcell'e Başvur: Yukarıdaki adımları denemenize rağmen sorun devam ediyorsa, Turkcell müşteri hizmetleriyle iletişime geçin. Onlar, sorunun kaynağını belirlemenize ve çözmenize yardımcı olabilirler.

    Ek İpuçları:

    • Telefonunuzu güvenli modda başlatarak üçüncü taraf uygulamaların bağlantıyı etkileyip etkilemediğini kontrol edin.
    • DNS ayarlarınızı kontrol edin ve gerekirse güncelleyin.
    • Ağ ayarlarını sıfırladıktan sonra Wi-Fi ağlarınıza yeniden bağlanmanız gerekeceğini unutmayın.

    Bu adımları izleyerek iPhone Turkcell LTE kopma sorununu çözebilirsiniz. Sorun devam ediyorsa, daha fazla destek için Turkcell ile iletişime geçin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu sorun bende de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkrgl

    Bu sorun bende de var.

    telefonun ve sürümü nedir dostum
  • iPhone 6 . 10.3.3 sizinki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorun bende de var telefonun mobil verisini kapatıp uçak moduna alıyorum sonra veriyi açıp tarayıcıdan bi sayfa açmaya çalışıyorum sayfa açılırsa kopmuyor daha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tolgasonkaya -- 24 Şubat 2018; 20:18:29 >
  • Merhaba,

    Bende aynı problemi yaşıyorum. 532 Müşteri hizmetlerini aradım, yaptıkları şuydu.
    Genel/Hücresel/Seçenekler/Hücresel Veri ağı --- Burada en üst kısımda internet yazıyor olmalı, ardından ayarları sıfırla deyip telefonu kapatıp açmamı, eğer problem tekrar ediyorsa hattımı yenilememi söylediler.
    Deneme sonrası malesef problem devam ediyordu, Turkcelli tekrar aradım, (aynı şeyleri defalarca söylemekten de ayrıca gına geldi) konuyu anlattım. 22.5 TL karşılığında hattımı yenileyebileceğimi söyledi. Bunun TURKCELL sorunu olduğunu, farklı cihazlarda da problem yaşadığımı belirttim. Bu kez de hattımı çıkartıp takarken zarar vermiş olabileceğimi zırvaladı.

    Özetle hatsal bir problem, 22.5 TL ücreti karşılığında hattını yenileyerek çözüm arayabilirsin.
    Eğer denersen sonuçlarını paylaşırsan bizler de bilgilenmiş oluruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sorun bendede vardı turkcell lte açık iken sürekli hat kopuyor ne kadar kaldığı ile ilgili bildirim geliyordu şuan vodofone kullanıyorum sorun kalmadı turkcell kaynaklı bşr sorun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede o sorun oluştu sorunun nedeni wifi acıkken bi uygulamayı kullanırken uygulamadan cıkmadan mobil veriyi acınca kaynaklandıgını farkettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sorun bende de oluştu hat Turkcell ben arama yaptıktan sonra sürekli veri bağlantısı gidip geliyordu lte-3g ve kopma şeklinde bir döngü oluşuyordu yalnız bende bu sadece ben arama yaptığımda oluyor gelen aramalarda problem yoktu. Uzun araştırmalar sonucunda sorunun arama sonrası gelen bakiye bildirim ekranı ile alakalı olduğunu buldum. Yani Turkcell ‘in TL Metre dediği özellik bu özelliği kapatınca problem felan kalmadı bu sorunu yaşayan arkadaşlar sorun telefonunuz ile alakalı değil operatör kaynaklı. TL metre özelliğini IPTAL yazıp 2142 yollayarak kapatabilirsiniz.@@Dark Territory @Bossadam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shark1907 -- 8 Nisan 2018; 12:58:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Simkart olabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar

    İlk başlarda iphone se kullanıyordum hattım türk telekomdu. Herhangi bir bağlantı problemi yaşamıyordum daha sonra hattımı Türkcelle taşıdım. Herşey hattımı Turkcell'e taşıdıktan sonra başladı. Türkcelle görüştüm ve hüresel verilerimi güncellememi söylediler, gencelledim olmadı. Hattımı yeniledim ama bağlantı problemleri devam etti. Bu arada telefonu değiştirip iphone 7 aldım ve hala hat kopması işlemleri devam etti. bu olayın türkcellden kaynaklandığını düşünerek yedek bir hat alıp türk telekom ve vodafona geçerek test ettim ve herhangi bir hat kopması olmadı. Apple ile görüştüğümde telefonumda herhangi bir bağlantı problemi olmadığını sorunun operatörden kaynaklandığı söylediler. Türkcell problemin kendinden kaynaklandığıgını biliyor ve bu konuda hala ölü taklidi yapmaya devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazrufat -- 12 Mayıs 2018; 21:59:8 >
  • Vodafone dan Turkcell e geçiş yaptım Vodafone aşırı sorunluydu bulunduğum bölgede Turkcell e geçtim oh dedim ama bununda eksik bir yanı yokmuş.



    Sürekli aramalarda LTE den 3G e geçiş yapıyor. Ses kalitesi düşüyor ve dediklerimi karşı taraf zor anlıyor. Vodafone nun 4.5G kapsama alanı gerçekten çok iyi (çekim gücü olarak) fakat kalite olarak değil. Vodafone da 4 diş çeken odamda sürekli ses kopması yaşıyor telefonla konuşamıyordum Turkcell e geçtim 2 ve 1 diş çekiyor ses kaliteli fakat kendi kendine sağolsun 3G e düştüğü için ses kalitesi berbatlaşıyor. Hepsi ayrı sorunlu. Son olarak Turkcellde şarjım 1.5 saat daha az gidiyor malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ranegade95 kullanıcısına yanıt
    Telefon modeli ve sürümü nedir ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • baz istasyonundan kaynaklı olabilir mi? sorun yaşayan arkadaşlar sadece bir adresten , aynı bölgeden mi bahsediyorsunuz? yoksa dolaşımdayken , farklı bölge/ baz istasyonlarda yaşanan , genel bir problem mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇÖZÜMÜ ŞU: IPTAL yazıp 2142'ye gönderin, sorununuz çözülür. Sorun tlmetre servisinden kaynaklı, özellikle sms attıktan sonra kopuyor internet geri bağlanıyor ve tekrarlıyor. Sebebi tlmetre, kapatın düzelsin. :)
  • komedi işte .
    HDSES VOLTE( turkcell wifi) özelliği ile mobil imza beraber çalışmyor. hdses iptal edince çalışıyor.
    fizy ve tvplus tarifem kapsamında ancak ; fizy kullanınca zırtpırt permium OLLL popup... tv+ girince full paket değil. tarfifem işte8 platin. ayda 100 lira ..
    salla kazan da vereceğin hediye belli kardeşim ;BOL BOL İNTERNET, ama nerde Diğer kulalnılmayan atıl ürünleri( dergilik , fizy , bip , sms ...) pazarlamak satmak için saçmalıyorlar. turkcell işte bu kadar. ilk ve en pahallı operatör ama hizmet ve kalitede TRİŞKA.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslannn A kullanıcısına yanıt
    Farklı farklı yerler. Hatta farklı şehirlerde bile ayni problemi yaşadım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • o zaman tek seçenek kaldı. farklı ios sürümünde başka iphone 7 ile karşılaştırmak. veya sizin telefona dfu modunda farklı ios sürümü (beta) yedeksiz , geri yükleme yapmadan ,yeni iphone kurulumu yapmak. %99 ihtimalle şebeke problemidir TIRTCELL . ne yapalım denize düşen y... a sarılır misali. geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kazall

    Telefon modeli ve sürümü nedir ?
    8 plus

    İos 11.3.1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslannn A kullanıcısına yanıt
    iPhone 7 iOS 10.3.3

    Not: iptal yazıp 2142ye mesaj attım. Sorun devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazrufat -- 14 Mayıs 2018; 10:48:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.