Şimdi Ara

Turkcell Şebeke Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
32.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar. İki gündür şebeke sorunu yaşıyorum daha doğrusu şöyle telefon çekiyor internete bağlanıyorum ama arama yapamıyorum mobil ağda kayıtlı değil hatası veriyor ve yalnızca acil aramalar yazısı var. Ama garip şekilde internete bağlanıyorum. Mobil ağlardan operatörüde seçtim olmadı bir ara düzeldi tekrar aynı problem devam ediyor. Acaba sorun şebekeden mi kaynaklı yoksa yazılımsal mı. Telefon S7 Edge.



  • Pazartesi sabahı numaramı Turkcell e taşıdım bin pişman oldum 4.5G şebeke tek kademe çekiyor evde Volte hata veriyor vowifi arama hata veriyor Türktelekom da yıllarca tek kademe düşmeyen şebeke Turkcell de tek kademe de Batarya su gibi tükeniyor müşteri hizmetlerini aradım adam dalga geçer gibi konuşuyor hız testi yapın diyor yaptığımı beyan ettim hız 10 mbps dedim harika hızınız dedi öper misin sabaha mı bırakırsın sinir hastası ederler adamı 4.5G de 10 mbps hıza harika diyen adamları almışlar işe ilk fırsatta Turktelekoma geri dönücem bu rezalet bana ders olsun
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Turkcell Şebeke Sorunu Çözümleri

    Turkcell şebeke sorunu ile karşı karşıyaysanız, bu sorunları çözmek için uygulayabileceğiniz birkaç adım bulunmaktadır.

    Turkcell'in şebeke performansını iyileştirmek için sürekli çalıştığını unutmamak önemlidir. Ancak, çeşitli faktörler nedeniyle bazen şebeke sorunları yaşanabilir.

    Turkcell Şebeke Sorunu Nasıl Çözülür?

    • Telefonunuzu Yeniden Başlatın: Basit bir yeniden başlatma, geçici şebeke sorunlarını çözebilir.
    • Arama Tercihlerinizi Kontrol Edin: Cihazınızın şebeke türünü (4G, 5G vb.) doğru şekilde ayarladığından emin olun.
    • Telefon Şebeke Yükseltme Kodunu Kullanın: #2263# kodunu çevirerek cihazınızın şebeke bağlantısını sıfırlayabilirsiniz.
    • Turkcell Çekim Güçlendirici Kullanın: Sinyal gücünü artırmak için Turkcell'in çekim güçlendiricilerini kullanmayı deneyebilirsiniz.
    • Turkcell Müşteri Hizmetleriyle İletişime Geçin: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Turkcell müşteri hizmetlerine 532 numaralı telefondan ulaşabilir veya online destek kanallarını kullanabilirsiniz.

    Turkcell Şebeke Çekememe Sorunu

    Turkcell şebekenizin çekmemesi durumunda aşağıdaki nedenleri göz önünde bulundurun:

    • Bölgenizde planlı bir bakım veya yükseltme çalışması olabilir.
    • Fazla kullanım veya kötü hava koşulları gibi faktörler şebeke performansını etkileyebilir.
    • Cihazınızda bir donanım sorunu olabilir.

    Turkcell, şebeke sorunlarını en aza indirmek için sürekli yatırım yapmaktadır. Ancak, çeşitli faktörler nedeniyle şebeke sorunları yaşayabileceğinizi unutmamak önemlidir. Bu sorunları çözmek için yukarıda belirtilen adımları uygulayabilir veya Turkcell müşteri hizmetlerinden yardım alabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Merhabalar. *100# arama ekranına yazıp arama tuşuna bas. Sonrasında çıkan menüde cihaz ayarlarını alman gerekiyor. Eğer cihaz ayarlarını vermiyorsa 0 532 532 00 00 müşteri hizmetlerindeki robota cihaz ayarları diyerek cihaz ayarlarını alıp kur.

    Yaptın olmaz veya yapamazsan telefonu fabrika ayarına yükle sorun çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saiph -- 17 Mart 2018; 9:53:15 >
  • Hocam geç cevap verdim kusura bakmayın. Dediginiz ayarlari yapamıyorum çünkü telefon arama yapmiyor agda kayıtlı değil diyor yalnizca acil arama yazisi var fakat internete girebiliyorum. Birde bu sorun oturduğum bölgede oluyor baska yerdeyken böyle yapmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xgny58x

    Hocam geç cevap verdim kusura bakmayın. Dediginiz ayarlari yapamıyorum çünkü telefon arama yapmiyor agda kayıtlı değil diyor yalnizca acil arama yazisi var fakat internete girebiliyorum. Birde bu sorun oturduğum bölgede oluyor baska yerdeyken böyle yapmıyor.

    Mobil ağı 3g ye alarak dene
  • Hocam 3g çevirdiğimde arama yapabiliyorum. Dediginiz ayarı yaptım fakat uzaktan ayar yapılamıyor diye mesaj geldi

    Musteri hizmetlerini aradim o da *330#0000# diye bir sey yapin dedi yaptim giden aramalari kapatti teli tekrar açtım sorun devam ediyor. Bu sorun oturduğum bölgede oluyor ve 4.5G de baglanma problemi yok.
  • aynısını yaşıyorum müşteri hizmetlerini aradığımda sorun yok diyorlar volte gitti birde daha önce yapmıyordu son 1 saatir başladı
  • Hocam sizinde oturduğunuz bölgede mi oluyor sadece?
  • oturduğum bölgede dün vardı bugün yok siz nerede oturuyorsunuz ben kocaeli bu arada benim telefonda s7 edge ama s9+ romu var yani yazılımsal olmaz diye düşünüyorum çünkü zuzun süredir vardı bizden gitti ve sizdede aynı problem var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-975A43431 -- 20 Mart 2018; 20:48:35 >
  • Istanbul hocam. Daha önce yoktu bu sorun. Çözemedim gitti.
  • bendede daha önce yoktu garip
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Sorununuz çözüldü mü acaba? Aynı sıkıntı yaklaşık 12 saattir benim ve eşimin hattında da mevcut. Oturduğumuz bölgede sıkıntı var. Bazen kısa süreli gelip gidiyor şebeke. Müşteri hizmetleri bölgede sorun yok diyor. Araştırdığım bütün yöntemleri denedim ama sonuç yok.

    Kendiliğinden düzelmesini mi bekleyeceğiz?
  • arabasever99 A kullanıcısına yanıt
    Evet hocam kendiliğinden düzeldi.
  • Pazartesi sabahı numaramı Turkcell e taşıdım bin pişman oldum 4.5G şebeke tek kademe çekiyor evde Volte hata veriyor vowifi arama hata veriyor Türktelekom da yıllarca tek kademe düşmeyen şebeke Turkcell de tek kademe de Batarya su gibi tükeniyor müşteri hizmetlerini aradım adam dalga geçer gibi konuşuyor hız testi yapın diyor yaptığımı beyan ettim hız 10 mbps dedim harika hızınız dedi öper misin sabaha mı bırakırsın sinir hastası ederler adamı 4.5G de 10 mbps hıza harika diyen adamları almışlar işe ilk fırsatta Turktelekoma geri dönücem bu rezalet bana ders olsun




  • Turkcell Kalitesine hoşgeldiniz

    bölgesel olarak böyle sorunlar yaşamanız doğal bir durum yapmıyorlarsa hangisi daha iyi ise onu kullanın

    adamlara göre 1mbps hız alınıyorsa normaldir deniyor
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Faturasız hatlarda 3 ay bekleme süresi var mı tekrar geri dönmek için diğer operatöre ?
  • 3 ay bekleme süresi yeni hat ve hat devirinde var sadece numara taşınmıyor



    3ay bekleme süresi kampanyadan yararlanmak için var 90 gün geçmesi lazım sadece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nikeee

    Pazartesi sabahı numaramı Turkcell e taşıdım bin pişman oldum 4.5G şebeke tek kademe çekiyor evde Volte hata veriyor vowifi arama hata veriyor Türktelekom da yıllarca tek kademe düşmeyen şebeke Turkcell de tek kademe de Batarya su gibi tükeniyor müşteri hizmetlerini aradım adam dalga geçer gibi konuşuyor hız testi yapın diyor yaptığımı beyan ettim hız 10 mbps dedim harika hızınız dedi öper misin sabaha mı bırakırsın sinir hastası ederler adamı 4.5G de 10 mbps hıza harika diyen adamları almışlar işe ilk fırsatta Turktelekoma geri dönücem bu rezalet bana ders olsun
    2mbps altına düşmedikçe demelerine göre sorun yokmuş.



    Aynı sorunu evde yaşıyordum, kör noktada kalıyordum. 4 5 ay uğraştım düzeltmeleri için ve şimdi gündüz 35 40, gece 80-90 alıyorum. Sinyal olarakta 2-3 kademe.



    Çekmiyorsa dogru düzgün uğraşma zaten, çekeni kullan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    2mbps altına düşmedikçe demelerine göre sorun yokmuş.



    Aynı sorunu evde yaşıyordum, kör noktada kalıyordum. 4 5 ay uğraştım düzeltmeleri için ve şimdi gündüz 35 40, gece 80-90 alıyorum. Sinyal olarakta 2-3 kademe.



    Çekmiyorsa dogru düzgün uğraşma zaten, çekeni kullan.

    Alıntıları Göster
    Bende de aynı sorun okulda var, sınıfta 2G bile zor çekiyor, ama bahçeye çıkınca LTE çekiyor. Bunun için bir şeyler yaptırabilir miyim acaba, izlemem gereken yol nedir 4-5 sene aynı sınıfta olacağım ve sınıfta internet çok lazım oluyor. (Öğretmenim)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nakahella

    Bende de aynı sorun okulda var, sınıfta 2G bile zor çekiyor, ama bahçeye çıkınca LTE çekiyor. Bunun için bir şeyler yaptırabilir miyim acaba, izlemem gereken yol nedir 4-5 sene aynı sınıfta olacağım ve sınıfta internet çok lazım oluyor. (Öğretmenim)

    Alıntıları Göster
    Önce müşteri hizmetlerini arayın kayıt oluşturtun, ardından birkaç gün sonra sosyal medyadan bi mesaj gönderin kaydı doğrulatın. Ondan sonrasında da mh arayıp artık haftada bir, 2 haftada 1 arayın ve aciliyeti bildiren not girişi yaptırın.

    Birden fazla telefon numarasından talep oluşturursanız daha çabuk işlem yapılabilir.

    Kapalı alanla ilgili bir sıkıntı var belli ki, ufak bir revizyonla hallederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 8 Aralık 2018; 19:56:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Önce müşteri hizmetlerini arayın kayıt oluşturtun, ardından birkaç gün sonra sosyal medyadan bi mesaj gönderin kaydı doğrulatın. Ondan sonrasında da mh arayıp artık haftada bir, 2 haftada 1 arayın ve aciliyeti bildiren not girişi yaptırın.

    Birden fazla telefon numarasından talep oluşturursanız daha çabuk işlem yapılabilir.

    Kapalı alanla ilgili bir sıkıntı var belli ki, ufak bir revizyonla hallederler.

    Alıntıları Göster
    Okul duvarları kalın, pencereler okulun arka tarafına bakıyor, kapı da tahta ve camı yok. O yüzden baya çekmiyor sınıfta. Ne yapabilirler ki bu durumda?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.