Şimdi Ara

CONNECTİN YAKITI HAKKINDA !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Doblom kardeş biraz öle olacak ben mühendislerin biraz işine karışmış gibi olacam ama o kadar ağır kasa ya az güç veren motor koyarlarsa öle olu çook yakar ama gider(lafım connect içindir)
  • domblom combonun 2006 modeli var bizdede gerçekten sınıfının en kibar arabası diyebilirim helede 2005- 2006 modelleri sport paketli olanları çok dehşet duruyor.. arabadan memnunum ama dikiz aynasını biraz ufaltıp kibarlaştırsa güzel olucak.. kii onuda yapacak zaten opel şuan combo üzerinde anket düzenliyormuş ANIL OTOMOTİV HATAY bayii nden aradılar çünki..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deluxe1

    domblom combonun 2006 modeli var bizdede gerçekten sınıfının en kibar arabası diyebilirim helede 2005- 2006 modelleri sport paketli olanları çok dehşet duruyor.. arabadan memnunum ama dikiz aynasını biraz ufaltıp kibarlaştırsa güzel olucak.. kii onuda yapacak zaten opel şuan combo üzerinde anket düzenliyormuş ANIL OTOMOTİV HATAY bayii nden aradılar çünki..

    arkadaşımın aldığı araba 2004 model yani son makyajlı kasa değil ama yinede hoş duruyo evet makyaj işe yaramış yeni jant modeli filan güzel comboların yenileri güzel duruyo.
  • opel avrupa arabadır sonuçta ben sanmıyorum opelin kötü araç yapacağını arkadaşın en iyisini etmiş
  • yav iyi etmiş filan bilmemde onun combo alma nedeni direkt yakıtla alakalı yani biraz pintidir kendisi focus`un sürekli çok yaktığından şikayet ediyodu aslında focusu da daha satmamış herhalde satacak onu da neyse yani combo alması biraz tesadüf dizel, hafif ticari, az yakan bir araba istiyodu açıkçası illa şu bu olsun diye bir tercihi yoktu sonuçta combo denk gelmiş onu almış bugün, inşallah memnun kalır yeni arabasından sende gördüğüm kadarıyla memnunsun combo`ndan ne diyeyim bende de doblo var bende arabamdan memnunum bu arada seninde aracın hayırlı olsun seninki kaç motordu? bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 25 Nisan 2006; 23:30:00 >
  • sağol kardeş 1.3 CDTİ bendeki motosiklet gibi yakıyor :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: doblom

    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    tA
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    Benim araba 8,2 yaktığına göre connect baya çok yakıyo sayılır
    arada 500 kg ağırlık +700 cc motor hacmi ve 40 beygir farkı var. Size okadar diyoz doblo alın diye dinleyen kim.


    Tabiiki az yakacak, hafif araç az yakar herzaman

    aracın hafif olması tabiki yakıtını etkiler fakat doblo 1300, connect 1500 kg arada 200 kg fark var yani sen git dobloya 300 kg ağırlık koy 1600 kg olsun yine 1500 kg lik connect`ten az yakar.bu daha çok motorla alakalı bir şey yani wv caddy de 1500 kg connectle aynı ağırlıkta hem de 100cc daha büyük bir motoru var ama az yakıyo yani olayda baş etken motor, ford`un genel özelliği bu ford`un tüm arabaları çok yakıyo hatta örnek verecek olursam bugün arkadaşım focus ghia`sını sattı gitti ikinci el bi combo aldı arabasını satmasının tek nedeni çok yakması..


    Yük arttıkça araç daha çok yakacaktır. Bu doblodada,kangodada,connectede,caddydede böyledir,değişmez.. Connectin motoru daha sessiz, ağırlığından dolayı ve yapısından dolayı connect daha iyi yol tutuyor. Motor teknolojileri farklı farklı. bence ford motor açısından çok iyi. Unutma,ford yıllardır ticari motor üretiyor. Eski kasa ford minübüsleri hatırlarsın. Ben fordun motor teknolojisini daha çok sevdim. Bi defa ço sağlam motor üretiyor. uzun yıllar yıpranmıyor. Şu an piyasada bir sürü eskiden kalma ford minübüsler var ve motorları canavar gibi...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set


    quote:

    Orjinalden alıntı: doblom

    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    tA
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    Benim araba 8,2 yaktığına göre connect baya çok yakıyo sayılır
    arada 500 kg ağırlık +700 cc motor hacmi ve 40 beygir farkı var. Size okadar diyoz doblo alın diye dinleyen kim.


    Tabiiki az yakacak, hafif araç az yakar herzaman

    aracın hafif olması tabiki yakıtını etkiler fakat doblo 1300, connect 1500 kg arada 200 kg fark var yani sen git dobloya 300 kg ağırlık koy 1600 kg olsun yine 1500 kg lik connect`ten az yakar.bu daha çok motorla alakalı bir şey yani wv caddy de 1500 kg connectle aynı ağırlıkta hem de 100cc daha büyük bir motoru var ama az yakıyo yani olayda baş etken motor, ford`un genel özelliği bu ford`un tüm arabaları çok yakıyo hatta örnek verecek olursam bugün arkadaşım focus ghia`sını sattı gitti ikinci el bi combo aldı arabasını satmasının tek nedeni çok yakması..


    Yük arttıkça araç daha çok yakacaktır. Bu doblodada,kangodada,connectede,caddydede böyledir,değişmez.. Connectin motoru daha sessiz, ağırlığından dolayı ve yapısından dolayı connect daha iyi yol tutuyor. Motor teknolojileri farklı farklı. bence ford motor açısından çok iyi. Unutma,ford yıllardır ticari motor üretiyor. Eski kasa ford minübüsleri hatırlarsın. Ben fordun motor teknolojisini daha çok sevdim. Bi defa ço sağlam motor üretiyor. uzun yıllar yıpranmıyor. Şu an piyasada bir sürü eskiden kalma ford minübüsler var ve motorları canavar gibi...


    Diğer dediklerine bişey demiyorum zaten ben sadece şunu belirttim ford`un araçları genel olarak çok yakıyor yani doblo, connect kadar ağır olsada connect`ten emin ol az yakar. Dedim ya caddy connectle aynı ağırlığa sahip ama az yakıyor ağırlık tabiki etken ama ikinci planda önce motor yapısı ya da şöyle söylüyeyim connect o motorla doblo kadar hafif olsa yine doblodan fazla yakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 26 Nisan 2006; 14:09:52 >




  • Ama connectin motoru daha sağlam. Daha uzun sürede yıpranıyor,bu kesin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Ama connectin motoru daha sağlam. Daha uzun sürede yıpranıyor,bu kesin...

    Bence bu konuyu daha fazla uzatmayalım evet ford`un eski ticarileri baya sağlam hala çok sağlam araçları var ama ben şuna katılmıyorum çok eskiden beri dizel ticari araç ürettiği için daha iyi... yani fiat bu konuda daha yeni diye ford daha iyidir demek yanlış fiat bu konuda yeni olabilir ama bu daha iyisini yapmasına engel değil. tabiki ford bu konuda daha tecrübeli bu bir avantajdır yani motor ömründe ölçüt eğer connect ve doblo ise bence bu tartışılır, belkide biraz daha zamana ihtiyaç var ayrıca zaten connectin motoru hakkında bir çok eleştiri var mesela çok yakması, kasaya göre yetersiz motor, rakiplerine göre düşük perfornmans v.b bildiğin gibi(bunları ben demiyorum genel eleştiriler) birde 2005 yılında avrupada yılın motoru seçildi multijet bu fiat`ın dizel motor konusunda başarısına bir örnek sen connect`in motorunu daha başarılı bulabilirsin he bide motor sessizliği konusuna gelince bunu hiç araştırmadım connect daha sesiz olabilir bu konuda bir iddiam kesinlikle yok ama motor ömründe bence bir kesinlik sözkonusu yok dediğim gibi belki connect daha uzun ömürlüdür bunu en güzel zaman gösterecek daha da tartışmaya gerek yok bence.




  • Ford zamanla kendini kanıtladı. Şimdi sıra dobloda... Bakalım,10 sene sonraki dobloların motor durumları ne halde olacak... 1,3 lerin motoru yüklerde çabuk yıpranıyo diyolar.Yav zaten doblo yeni sayılır forda göre. Bu kadar kısa sürede bu gibi eleştiriler açıkcası beni korkutuyor. Şu an 10 senelik olan hala motoru tertemiz ford ticari araçlar var piyasada... Benim için yıllara meydan okuyabilmesi çok önemli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 26 Nisan 2006; 16:49:38 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Ford zamanla kendini kanıtladı. Şimdi sıra dobloda... Bakalım,10 sene sonraki dobloların motor durumları ne halde olacak... 1,3 lerin motoru yüklerde çabuk yıpranıyo diyolar.Yav zaten doblo yeni sayılır forda göre. Bu kadar kısa sürede bu gibi eleştiriler açıkcası beni korkutuyor. Şu an 10 senelik olan hala motoru tertemiz ford ticari araçlar var piyasada... Benim için yıllara meydan okuyabilmesi çok önemli...

    ford derken connect`i kastediyosan bence o daha yeni direkt marka olarak karşılaştırmak hata zaten burda kıyaslama connect-doblo olmalı, bak şuda var aslında o günkü ford`larla bugünkü fordlar arasında da fark var bence zaten her marka için var bu yani bir markanın 10 sene önce yaptığı bir araçla şuan yaptığı araç farklı olabiliyor yani hem olumlu hem olumsuz olabilir o yüzden connect`te bence aynı şekilde o da kendini kanıtlamalı yani onunda zamana ihtiyacı var bence neyse ilerde göreceğiz.bir örnek vereyim mesela wv mi peugeot mu başarılı desem genel olarak herkes wv der tabiki peki caddy mi partner mi desem yine herkes caddy der, wv caddy şu an 2004 te çıkan kasa çok başarılı öyle değil mi şuan ki partnerden daha başarılı bir araç fakat 1998-2000 li yıllardaki eski caddy ve eski partner`i karşılaştırsak partnerin çok daha başarılı olduğu konusunda sanırım hemen hemen herkes hemfikirdir yani anlatmak istediğim o aracıda ünlü wv yaptı ama o zamanki peugeot ondan daha başarılı bir araç yapmıştı sonuçta markayı baz alarak karşılaştırmak herzaman hatalı bence direkt modeller karşılaştırılmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 26 Nisan 2006; 21:00:59 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    tA
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    Benim araba 8,2 yaktığına göre connect baya çok yakıyo sayılır
    arada 500 kg ağırlık +700 cc motor hacmi ve 40 beygir farkı var. Size okadar diyoz doblo alın diye dinleyen kim.


    Tabiiki az yakacak, hafif araç az yakar herzaman

    Benim araba connectten hafif değilki
    500 kg daha ağır+700 cc daha büyük motor ve 40 hp daha güçlü
  • ya şuda bir gerçek ford alıyosan 1.8 90 hp olanı alacaksın 75 hp olanları kimse iyi bakmıyor.. 90 hp olanlarada 33 bin YTL falan diyolar ona o parayı verene kadar wv alırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Deluxe1

    ya şuda bir gerçek ford alıyosan 1.8 90 hp olanı alacaksın 75 hp olanları kimse iyi bakmıyor.. 90 hp olanlarada 33 bin YTL falan diyolar ona o parayı verene kadar wv alırım


    YANLIŞIN VAR KARDEŞ BEN 90 HP DELÜX ( FULL ) MODELİNİ ALDIM ANAHTAR TESLİM 30.500 YTL.500 YTL YE DE KASKO YAPTIRDIM 31.000 BU FİYATA BU DONANIM HARİKA.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: doblom

    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Ford zamanla kendini kanıtladı. Şimdi sıra dobloda... Bakalım,10 sene sonraki dobloların motor durumları ne halde olacak... 1,3 lerin motoru yüklerde çabuk yıpranıyo diyolar.Yav zaten doblo yeni sayılır forda göre. Bu kadar kısa sürede bu gibi eleştiriler açıkcası beni korkutuyor. Şu an 10 senelik olan hala motoru tertemiz ford ticari araçlar var piyasada... Benim için yıllara meydan okuyabilmesi çok önemli...

    ford derken connect`i kastediyosan bence o daha yeni direkt marka olarak karşılaştırmak hata zaten burda kıyaslama connect-doblo olmalı, bak şuda var aslında o günkü ford`larla bugünkü fordlar arasında da fark var bence zaten her marka için var bu yani bir markanın 10 sene yaptığı bir araçla şuan yaptığı araç farklı olabiliyor yani hem olumlu hem olumsuz olabilir o yüzden connect`te bence aynı şekilde o da kendini kanıtlamalı yani onunda zamana ihtiyacı var bence neyse ilerde göreceğiz.bir örnek vereyim mesela wv mi peugeot mu başarılı desem genel olarak herkes wv der tabiki peki caddy mi partner mi desem yine herkes caddy der, wv caddy şu an 2004 te çıkan kasa çok başarılı öyle değil mi şuan ki partnerden daha başarılı bir araç fakat 1998-2000 li yıllardaki eski caddy ve eski partner`i karşılaştırsak partnerin çok daha başarılı olduğu konusunda sanırım hemen hemen herkes hemfikirdir yani anlatmak istediğim o aracıda ünlü wv yaptı ama o zamanki peugeot ondan daha başarılı bir araç yapmıştı sonuçta markayı baz alarak karşılaştırmak herzaman hatalı bence direkt modeller karşılaştırılmalı.


    CONNECT DE 2003 TE ÇIKTI PİYASAYA BAZEN GÖRÜYORUM DA GAYET SAĞLAM DURUYO BENCE CONNECT DE KENDİNİ KANITLADI MOTOR VE KAROSER BAKIMINDAN.AUTO SHOW DA 100.000 KM TESTİ VAR OLDUKÇA BAŞARILI BULUNMUŞ...




  • benim sorduğumda 33 bin YTL civarı demişlerdi demekki düşmüş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TANGO1


    quote:

    Orjinalden alıntı: doblom

    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Ford zamanla kendini kanıtladı. Şimdi sıra dobloda... Bakalım,10 sene sonraki dobloların motor durumları ne halde olacak... 1,3 lerin motoru yüklerde çabuk yıpranıyo diyolar.Yav zaten doblo yeni sayılır forda göre. Bu kadar kısa sürede bu gibi eleştiriler açıkcası beni korkutuyor. Şu an 10 senelik olan hala motoru tertemiz ford ticari araçlar var piyasada... Benim için yıllara meydan okuyabilmesi çok önemli...

    ford derken connect`i kastediyosan bence o daha yeni direkt marka olarak karşılaştırmak hata zaten burda kıyaslama connect-doblo olmalı, bak şuda var aslında o günkü ford`larla bugünkü fordlar arasında da fark var bence zaten her marka için var bu yani bir markanın 10 sene yaptığı bir araçla şuan yaptığı araç farklı olabiliyor yani hem olumlu hem olumsuz olabilir o yüzden connect`te bence aynı şekilde o da kendini kanıtlamalı yani onunda zamana ihtiyacı var bence neyse ilerde göreceğiz.bir örnek vereyim mesela wv mi peugeot mu başarılı desem genel olarak herkes wv der tabiki peki caddy mi partner mi desem yine herkes caddy der, wv caddy şu an 2004 te çıkan kasa çok başarılı öyle değil mi şuan ki partnerden daha başarılı bir araç fakat 1998-2000 li yıllardaki eski caddy ve eski partner`i karşılaştırsak partnerin çok daha başarılı olduğu konusunda sanırım hemen hemen herkes hemfikirdir yani anlatmak istediğim o aracıda ünlü wv yaptı ama o zamanki peugeot ondan daha başarılı bir araç yapmıştı sonuçta markayı baz alarak karşılaştırmak herzaman hatalı bence direkt modeller karşılaştırılmalı.


    CONNECT DE 2003 TE ÇIKTI PİYASAYA BAZEN GÖRÜYORUM DA GAYET SAĞLAM DURUYO BENCE CONNECT DE KENDİNİ KANITLADI MOTOR VE KAROSER BAKIMINDAN.AUTO SHOW DA 100.000 KM TESTİ VAR OLDUKÇA BAŞARILI BULUNMUŞ...

    connect zaten başarılı bir araç lafım yok arabana sadece arkadaş ford`un motoru daha uzun ömürlü dedi bende dobloda connectte ileride hangisinin motorunun daha uzun ömürlü olduğunu görürüz dedim yani daha erken dedim bende bilmiyorum doblo daha uzun ömürlü demedim zaten bekleyelim görelim dedim yoksa şu ana kadar iki araçta sınıfında gayet başarılı ve iyi satış rakamlarına ulaşmış durumda kendilerini zaten kanıtlamış durumdalar aslında.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: doblom


    quote:

    Orjinalden alıntı: TANGO1


    quote:

    Orjinalden alıntı: doblom

    quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Ford zamanla kendini kanıtladı. Şimdi sıra dobloda... Bakalım,10 sene sonraki dobloların motor durumları ne halde olacak... 1,3 lerin motoru yüklerde çabuk yıpranıyo diyolar.Yav zaten doblo yeni sayılır forda göre. Bu kadar kısa sürede bu gibi eleştiriler açıkcası beni korkutuyor. Şu an 10 senelik olan hala motoru tertemiz ford ticari araçlar var piyasada... Benim için yıllara meydan okuyabilmesi çok önemli...

    ford derken connect`i kastediyosan bence o daha yeni direkt marka olarak karşılaştırmak hata zaten burda kıyaslama connect-doblo olmalı, bak şuda var aslında o günkü ford`larla bugünkü fordlar arasında da fark var bence zaten her marka için var bu yani bir markanın 10 sene yaptığı bir araçla şuan yaptığı araç farklı olabiliyor yani hem olumlu hem olumsuz olabilir o yüzden connect`te bence aynı şekilde o da kendini kanıtlamalı yani onunda zamana ihtiyacı var bence neyse ilerde göreceğiz.bir örnek vereyim mesela wv mi peugeot mu başarılı desem genel olarak herkes wv der tabiki peki caddy mi partner mi desem yine herkes caddy der, wv caddy şu an 2004 te çıkan kasa çok başarılı öyle değil mi şuan ki partnerden daha başarılı bir araç fakat 1998-2000 li yıllardaki eski caddy ve eski partner`i karşılaştırsak partnerin çok daha başarılı olduğu konusunda sanırım hemen hemen herkes hemfikirdir yani anlatmak istediğim o aracıda ünlü wv yaptı ama o zamanki peugeot ondan daha başarılı bir araç yapmıştı sonuçta markayı baz alarak karşılaştırmak herzaman hatalı bence direkt modeller karşılaştırılmalı.


    CONNECT DE 2003 TE ÇIKTI PİYASAYA BAZEN GÖRÜYORUM DA GAYET SAĞLAM DURUYO BENCE CONNECT DE KENDİNİ KANITLADI MOTOR VE KAROSER BAKIMINDAN.AUTO SHOW DA 100.000 KM TESTİ VAR OLDUKÇA BAŞARILI BULUNMUŞ...

    connect zaten başarılı bir araç lafım yok arabana sadece arkadaş ford`un motoru daha uzun ömürlü dedi bende dobloda connectte ileride hangisinin motorunun daha uzun ömürlü olduğunu görürüz dedim yani daha erken dedim bende bilmiyorum doblo daha uzun ömürlü demedim zaten bekleyelim görelim dedim yoksa şu ana kadar iki araçta sınıfında gayet başarılı ve iyi satış rakamlarına ulaşmış durumda kendilerini zaten kanıtlamış durumdalar aslında.


    HAKLISIN KARDEŞ GÖNÜL KİMİ SEVERSE GÜZEL ODUR.BU TÜR TARTIŞMALAR BİRAZ DA HAVADA KALIYO HER ARACIN Bİ HİTAP ETTİĞİ KESİM VAR. KİMSE ARABAM KÖTÜ DEMEZ DESE BİLE SATTIKTAN SONRA DER.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cebbar

    BENDE ÇOK YAKIYOR DİYORDUM AMA 15000 KM DEN SONRA YAKIT ÇOK DÜŞTÜ ARACIM ŞU AN 20.000KMDE YAKITI ÇOK NORMAL ARACININ 15000 KM YI ATLAMASI LAZIM



    araba ne ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.