Şimdi Ara

continental lastıkler michelin den ıyımıdır ?? (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
248
Cevap
2
Favori
233.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün aracıma continental alternatör kayışı aldım taktım.

    Sonuç 15 dakika sonra koptu.

    Bu gün gittim japon malı bando marka kayış alıp taktım.

    Sonuç henüz kopmadı.

    Continental son yıllarda özellikle kayış tarafında ödüller alan bir firma diye güvendim ama sonuç ortada. Lastik tarafında umarım durum farklıdır.
  • arkadaşlar zaten burada michelin i kötülemek gibi bir durum yok.tabiki michelin en iyi lastik olabilir.ama bağımsız testlerde continental birinci geliyor cpc 5 lastiği diye çok araştırıp aldım uygunda aldım kampanyadan 170 liraya ve şuan için memnunum hiçbir sorun yok.ama kolay yırtılırsa aşınırsa falan size buradan yazacağıma emin olabilirsiniz.kayış meselesine gelincede şuan tüm orjinal araçların kayışları conti markası.oyüzden sana rastlayan bir şansızlık yada biliyorsun kardeşim çin işin içine girdi servis haricinde çok taklit yapıyorlar.yani üzerine conti markasını yazmak zor iş değil.şüphelenilecek bir durum.ama burada tabiki biz de continentalın avukatı değiliz.sadece bağımsız testlerde en iyi sonucu bu lastikler almış.ama birdahaki lastik aldığımda michelini deniyeceğim.ben buzamana kadar hep goodyear kullandım ve michelini hiç almadım.hepde goodyeardan memnun kalmıştım.çünkü gerçekten muhteşem lastik yapar ama seslidir...




  • bora 2004 arabam var 4 adet continental contak5 aldım 620 tlye çok memnunum fren mesafesi süper ötesinde herşeyiyle mükellem michelin hiç kullanmadım hiç de kullanmam en iyi lastikleri continental üretiyor.
  • 255/55/18 Michelin'lerden Continental 4x4 Contact'e geçtim, ilk başta memnundum ama sonrasında çekme, titreme gibi sorunları çözemedim. Daha sonra kışlık taktığım için pek ilgilenmedim, 1-2 ay önce tekrar yazlık takınca sorun yine başladı. Detaylı incelediğimizde lastiklerin ikisinde atlama olduğunu, ama zaman geçtiği için garantiye girmeyeceğini söylediler, ben de uğraşmadan eski michelinleri öne taktım ve çekme sorunu kayboldu. Sonradan arastırdığımda Continental 4x4'lerin pek tercih edilen bir model olmadığını öğrendim. Continental çok kaliteli bir marka ama iyi araştırmak lazım. Burada Çin vs. malı, dandik denilen GT Radial, Nexen gibi lastikler kullancıların puanlama yaptığı yabancı sitelerde oldukça iyi puanlara sahip. Ben de bu testlere bakarak kış lastiğini bilinen markaların yarı fiyatına Toyo OBGSi 5 aldım, inanılmaz memnun kaldım. Seneye yaz döneminde yine Toyo alacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snoopyboy S kullanıcısına yanıt
    Dostum yönlendirdiğiniz link kış lastikleri ile ilgili. Sanırım kış lastiklerinden bahsedilmiyor.
  • kölge kullanıcısına yanıt
    Kıymetli Dostum,

    Daha önce hiç continental kullanmadım. O yüzden bu marka ile ilgili bir şey söylemem doğru olmaz. Michelin ile iki ayrı aracımda tecrübem oldu, genel anlamda güzel, emniyetli ve sessiz bir lastik. İlk tecrübemde oldukça kratere benzeyen bir çukura girince sol ön lastiğin jant içinde kalan tırnağı kırıldı. Tamiri mümkün değil. Akrabamız olan lastik bayii "michelin süper, ama Türkiyeye göre değil işte. Hamuru yumuşak. Bridgestone kullan hem michelin kadar iyi hem de bizim yollara göre sağlam demişti." Ben de tavisyesine uyup yıllarca beğenerek bridge kullandım. İkinci tecrübem şuan kullandığım araç fabrikasından michelinlerle geldi. Beğeniyorum gayet güzel.

    Şimdi resim olarak ekleyeceğim incelemede bir değerlendirme yapılmış dediğiniz iki marka arasında bir bakın. Sizin için değerlendirmede kullanılan şu 4 kelimenin Türkçelerini alta yazıyorum

    NOISE : Gürültü

    GRIP : Tutuş, kavrama

    AQUAPLANING : Islak zeminde kayma

    TYRE PROBLEMS : Tekerlek sorunları


    Karşılaştırmanın yapıldığı sitehttp://tyresaddict.com/compare/michelin/energy_saver/continental/contipremiumcontact/

    Selametle

     continental lastıkler michelin den ıyımıdır ??




  • Kerem Arıkantürk kullanıcısına yanıt
    kerem continental da calısıo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Göçer

    Kıymetli Dostum,

    Daha önce hiç continental kullanmadım. O yüzden bu marka ile ilgili bir şey söylemem doğru olmaz. Michelin ile iki ayrı aracımda tecrübem oldu, genel anlamda güzel, emniyetli ve sessiz bir lastik. İlk tecrübemde oldukça kratere benzeyen bir çukura girince sol ön lastiğin jant içinde kalan tırnağı kırıldı. Tamiri mümkün değil. Akrabamız olan lastik bayii "michelin süper, ama Türkiyeye göre değil işte. Hamuru yumuşak. Bridgestone kullan hem michelin kadar iyi hem de bizim yollara göre sağlam demişti." Ben de tavisyesine uyup yıllarca beğenerek bridge kullandım. İkinci tecrübem şuan kullandığım araç fabrikasından michelinlerle geldi. Beğeniyorum gayet güzel.

    Şimdi resim olarak ekleyeceğim incelemede bir değerlendirme yapılmış dediğiniz iki marka arasında bir bakın. Sizin için değerlendirmede kullanılan şu 4 kelimenin Türkçelerini alta yazıyorum

    NOISE : Gürültü

    GRIP : Tutuş, kavrama

    AQUAPLANING : Islak zeminde kayma

    TYRE PROBLEMS : Tekerlek sorunları


    Karşılaştırmanın yapıldığı sitehttp://tyresaddict.com/compare/michelin/energy_saver/continental/contipremiumcontact/

    Selametle

     continental lastıkler michelin den ıyımıdır ??

    Merhabalar. ben de 2 hafta önce aracıma Lassa atracta aldım. bahsettiğin sitede karşılaştırma yapoıyorum ama Lassa Attracta lastiklerdeki kıyaslamada lastik kriterlerinin yanında -- işareti var yani puanlama yapılmamış sanırım. yoksa yanlış mı düşünüyorum ?




  • SonNn_ S kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum. -- işareti bu lastiğin test verilerinin mevcut olmadığı anlamında. Belki de test etmemişlerdir henüz. Sizce nasıl attractalar? Sizin gözünüzle Gürültü, Tutuş, Islak Zemin açısından nerelerdedir?
  • Valla ne yalan söyleyeyim, Continental'ı beğeniyordum aracımda vardı. Taa ki, Michelin Enery sever alana kadar. Continental'ın viraj ve yol tutuşu Michelin kadar iyi değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Göçer

    Size katılıyorum. -- işareti bu lastiğin test verilerinin mevcut olmadığı anlamında. Belki de test etmemişlerdir henüz. Sizce nasıl attractalar? Sizin gözünüzle Gürültü, Tutuş, Islak Zemin açısından nerelerdedir?

    Şöyle bi durum var arabayı aldıgımda arka 2 lastik çok eskiydi. ben de öndeki sanırım Mapor ( marka değişik bi marka tam hatırlamıyorum) lastikleri arkaya taktırıp öne 2 tane yeni(Haziran 2013 üretim tarihli) Lassa Attracta aldım 6 ay yol yardımı verdiler ( 4 tane alsaydım 1 yıl yol yardımı olacakmış :) ) . Attracta lastiklerle henüz 400 km. kullandım aracı ve arka lastiklerden önlere göre daha çok ses geliyor yüksek hızlarda. 1 2 kere ani fren yaptım yola adeta yapıştı araba zınk diye durdu :) kızaklama falan yapmadı ( Önceki aracım Corolla'da eski turanza lastikler vardı bir çok kere aynı orandaki ani frenlemelerde kaya kaya giderdim ama bunu lastiklerin biraz eski oluşuna bağlıyorum( Abs vardı ona rağmen kızaklardı ). Islak zeminde henüz kullanmadım malum yaz mevsimi. babamda doblo vardı onda bridgestone performans lastikleri vardı ama Doblonun sonuçta kamyonet sınıfında oldugundan olsa gerek çok sallıyor ve yol sesi yapıyordu. Sonuç olarak tanesini 115 liraya alıp taktırdıgım Lassa'dan şu an için memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonNn_ -- 1 Ağustos 2013; 1:23:20 >




  • SonNn_ S kullanıcısına yanıt
    Önemli olan da zaten lastiğin kalitesinden memnun olmanız. Düşük fiyat düşük kalite anlamına gelmez pek tabi. Ben bridge sempatizanıyım. Almam gerektiğinde hep bridge satın aldım. Şimdiki aracım fabrikadan michelinler ile çıkmış. Bunlar kullandığım en sessiz lastikler. Ama ömrü belki de yumuşak olmasından dolayı daha kısa olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Göçer

    Önemli olan da zaten lastiğin kalitesinden memnun olmanız. Düşük fiyat düşük kalite anlamına gelmez pek tabi. Ben bridge sempatizanıyım. Almam gerektiğinde hep bridge satın aldım. Şimdiki aracım fabrikadan michelinler ile çıkmış. Bunlar kullandığım en sessiz lastikler. Ama ömrü belki de yumuşak olmasından dolayı daha kısa olur.

    Zaten lassa ile bridgestone ortaklar bildiğim kadarıyla.
    Bence her markanın kaliteli verilen parayı hakeden modelleri mevcut. sonuçta teknoloji artık ortak payda gibi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonNn_ -- 1 Ağustos 2013; 1:39:04 >
  • SonNn_ S kullanıcısına yanıt
    Tamamen aynı fikirdeyim. Artık firmalara ürün tasarlattıran "kime ne kadara ne sayıda satarım" dürtüsü de küresel olarak her yerde aynı. Sonuçta dünyayı herkesin aynı araç gereçleri aynı amaçlarla ve aynı bütçelerle kullandığı bir pazar haline getirdiler. Hatta birbirine rakip firmalar müşterek menfaat ekseninde bazı modelleri birbirlerine ürettiriyorlar. Mercedes Benz gibi bir firma Renault Kangoya yıldız basıp satıyorsa lafın bittiği yerdeyiz. Marka şövanizminin çoktan yerine çoktan küresel sermaye menfaatleri oturmuş.
  • değildir ama ayarındadır.(Eski bir lastikçi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan Göçer

    Tamamen aynı fikirdeyim. Artık firmalara ürün tasarlattıran "kime ne kadara ne sayıda satarım" dürtüsü de küresel olarak her yerde aynı. Sonuçta dünyayı herkesin aynı araç gereçleri aynı amaçlarla ve aynı bütçelerle kullandığı bir pazar haline getirdiler. Hatta birbirine rakip firmalar müşterek menfaat ekseninde bazı modelleri birbirlerine ürettiriyorlar. Mercedes Benz gibi bir firma Renault Kangoya yıldız basıp satıyorsa lafın bittiği yerdeyiz. Marka şövanizminin çoktan yerine çoktan küresel sermaye menfaatleri oturmuş.

    +1
  • aracımın üzerinde 3908 ve 3708 tarihli yani 2008 in continental sport contact 3 lastikler var ve yan yanak derinlikleri 4mm,lastik üstü ise 5,5-6 mm arası,5.yılı dolmasına rağmen 2-2,5mm arası bir erime olmuş buda çok iyi ama senesini doldurmuşlar artık 5 yıl olmuş,dökülme yada çatlama yok ancak değiştirmem gerekiyor çünkü şerefsizin birisi bıçak ucu gibi birşey ile 1 cm kadar aşağıdan yukarı doğru lastiğin birini kesmiş ama düz bakınca çizgi gibi görünüyor,lastiğin etini kaldırınca belli oluyor içe doğru gittiği,lastik havalarını ayarlarken farkettim tamamen tesadüfen,düşünsenize otobanda hızla giderken oradan lastik patlasa direk yarılır,canta yakın bir kısıma yapmış namussuz kimse artık,eskiden michelin energy kullanıyordum ve 2 aracımdada o lastikten kullandım ancak belli bir süre sonra yan yanaklardan çatlamalar yapmaya başlıyor,diş derinliği yeterli olsada çatlaklardan dolayı kıllanıyor insan ve eğer asvaltta kullanmayacaksanız kesinlikle michelin önermem en azından yumuşak hamuru olmayan modeli varsa ondan alın derim,çok çabuk kopma ve ezilmeler yaşarsınız,10 yıl michelin kullanmış birisi olarak bunu çok açık ve net belirteyim,şuan aracımın üzerinde gelen continentalde kopma yırtılma yada çatlak yok,ses konusundada araçtan araca değişir,sizin aracınızın yalıtımı zayıftır çok ses duyar lastik kötülersiniz,başkasının yalıtımı iyidir o da aynı lastiği över,yada kulak farkı bazıları daha iyi işitir bazıları daha az,yol farkı sen asvaltta kullanırsın,diğerinin kullandığı yol az zivtli bol çakıllı asvalttır ses yapar yada senin lastiğin yumuşak onun ki sert hamurdur gibi gibi uzar gider,fren mesafesi,ıslak yoldaki su kanallarının aktarım durumu,yol tutuşu gibi etkenler seçim yaparken önemlidir,sonuçta yere basan tek nokta lastiklerimiz ve en az frenler kadar önemliler,saygılar...




  • m_cih M kullanıcısına yanıt
    2011 Citroen Berlingomda Michelin primacy hp lastiği vardı arabyı 0 almıstım araba 30.000kmde lastikler bitti lastiğin 1 taneside balon yaptı ve bundan dolayı arabamı sattım ve Michelin hayatta kullanmam.
    Simdi 2007 Berlingo SX var continental Conti premium contact 5 alacagım inşallah pişman olmam.
  • ARKADAŞLAR ARACIM TOYOTA COROLLA 2011 DİZEL LASTİKLERİMİ DEĞİŞTİRMEK ÇOK ARAŞTIRDIM EN İYİ PERFORMANS LASTİĞİ CONTİNANTAL OLDUĞUNU GÖRDÜM AMA YAKIT OLARAK HİÇ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURMADIM VE ŞUAN ALDIĞIMA VE TAKTIRDIĞIMA PİŞMAN OLDUM KEŞKE ALMASAYDIM TAVSİYEM AZ YAKMASINI İSTİYORSANIZ ONA GÖRE KARARINIZI VERİN 100 KM YOLU ARTIK 80 KM GİDİYORUM BİLGİNİZE UMARIM LASTİK KENDİNİ TOPLAYANA KADAR BÖYLE YAKAR DİYE KENDİMİ AVUTUYORUM HEPİNİZE KOLAY GELSİN.
  • Arkadaşım arabanın yere sağlam basması,bence yakıtı daha az yakmasından hayati derecede daha önemlidir,o zaman alacaksın lassa tarzı sert hamur bir lastik,hem daha uzun km yapacaksın,hem yere tutunumu daha AZ olduğu için daha az yakacaksın,hem daha UZUN mesafede duracaksın,hemde VİRAJLARA girerken besmeleyle gireceksin,kişi kendisi için öncelik neyse onu seçmeli,yumuşak tabanların yere tutunması daha sağlamdır,heleki ısındıkları zaman yapışırlar ve güvenlidirler ama hassastır ve sert çukurlarda balon riski sert hamur lastiğe göre daha fazladır ancak sessizdir vede daha çabuk aşınır,sert tabanlar ise daha çok köy yolları için idealdir dayanıklılık açısından ama konforsuzdur,asvaltta ses yapar,ıslak kuru her şekilde dikkatli kullanım gerektirir özellikle virajlarda,saygılar...
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.