Şimdi Ara

CoolerMaster G750M PowerSuply

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar burada arızalanan powersuplym ile ilgili olayı yazacağım
    Yukarıda da belirttiğim marka bir ürünü vatan dan aldım arızalandı sürekli reset atmalar falan vatanı aradım 2 yıl garantisi dolmuş artık biz bakmıyoruz dediler bu arada ürünün kutusunda garanti 5 yıl yazıyor segment bilgisayar ilgileniyormuş gönderdim yaklaşık 1 hafta sonra ürünün anakartında arıza varmış arızanın neden kaynaklandığını bilemiyorlarmış bu nedenle ya ürünün yenisi verilecek yada muadil bir ürün verilecek dediler ancak sizin coolermaster Türkiye ile iletişime geçip bu durumu anlatmanız onlarında bize onay vermesi lazım dediler tamam numarası var mı dedim yok Facebook üzerinden iletişim kuracaksınız dediler önce bir garibime gitti neyse dedim yazdım işte segment bilgisayarda bir ürününüz var sizden onay almaları lazım mış benimle iletişime geçermisiniz diye aradan 1 buçuk saat geçti size birazdan döneceğiz diye tamam dedim akşam üstüne doğru tekrar yazdım noldu durum nedir diye birgün sonra yurtdışı ile görüşüyoruz birkaç gün içinde size haber veririz dediler segmenti aradım sizi coolermasterdan arayan bilgi isteyen falan oldu mu diye yok olmadı dediler ben ürünün sorununu da onlara söylemedim ne istediğimide söylemedim yurt dışına ne soruyorlar onu da anlamadım başından böyle bir şey geçen bir arkadaş varsa beni bilgilendirirse sevinirim sürecin nasıl işlediğiyle ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Facebook üzerinden RMA çözümü mü? Kafaları pek bi güzel galiba

    Hocam 5 Yıl garantinin 2 yılı doldu ise işiniz Segment ile.

    "Sizin coolermaster Türkiye ile iletişime geçip bu durumu anlatmanız onlarında bize onay vermesi lazım dediler"

    Kısmı tam anlamı ile rezalet. Ya başlarından savmaya çalışıyorlar ya da bu işin içinde başka bir şey var.

    Sizin Segment harici muhattabınız olamaz. Sorunu bizzat çözmek zorundalar.
  • İlgili bakarsa konuya çağıralım.

    Bu tür durumlar da uzatmamaları gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LEON-X -- 15 Aralık 2016; 18:18:51 >
  • Segment artık distribütörleri değilmiş Türkiye'de distirübütörleri yokmuş coolermastertürkiyede benim coolermastereurope ile iletişime geçmemi söyledi nerden baksanız rezillik europe 2 ocaktan önce cevap vermezmiş tatile giriyorlarmış falan filan 5 yıl garantisi var diye güvendik nerden aldım bu marka ürünü
  • Şimdi segmentle konuştum siz coolermaster distiribitörü değilmişsiniz dedim onlarda biz sadece 2 yıl garantiye bakıyoruz 2 yıldan sonraki garanti firmaya ait dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  CoolerMaster G750M PowerSuply CoolerMaster G750M PowerSuply CoolerMaster G750M PowerSuply




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.