Şimdi Ara

Çorlu Renault Buhari Servis'te Skandal

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
8.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sizinle bir konu paylaşmak istiyorum, herkesin haberi olsun ve ona göre davransın, ben zarar ettim ama bari birilerine faydam dokunsun...Olay şu:
    Ocak 2012'de, Çorlu Buhari otomotiv Renault Yetkili Servisinde 100 TL karşılığında ekspertiz yaptırdım ve 2. el bir araç satın aldım. Bana 2-3 parçada boya olduğu söylendi ve bunun dışında bir sorun olmadığı yazılı olarak bildirildi. Ancak, Aralık 2012'de, aracımı satarken yeniden ekspertiz yapıldığında, (Lüleburgaz yetkili serviste), Temmuz 2011'de aracın sağ ön kapı ve çamurluğunun, Çorlu Buhari servisinde değiştiği bilgisine ulaştık. Servis, yaptığı kontrolde, kendi servisinde değişmiş olan parçayı müşteriden gizlemiştir!!!!

    Kayıtlarda olmasına rağmen bana söylememiştir, ve bu olsa olsa kötü niyettir .Bu olaydan dolayı aracımı 1000 TL zararla satmak zorunda kaldım. Ve şu anda Renault Genel Merkezi bu sorunuma kulaklarını kapatıyor ve sadece ilgileneceklerini söyleyip beni oyalıyor....










  • Gülücük ikonum sadece ironi maksatlıdır. Geçmiş olsun.
  • Maalesef hocam, gülüyoruz ağlanacak bir çok halimize...
  • Benimde başıma şöyle bir olay geldi renaultun 2.el sitesi var renault2 diye ordan bi araba beğendim for focus 2004 1.6 expertiz raporları da var tabi orda baktım değişen yok boya yok... tamam alınır bu araba fiyatta uygun... renault servisine doğru yola çıktık biri dedi benim fordda tanıdığım var önce oraya gidelim dedi tamam dedik zaten yol üzerinde önce ford vardı neyse girdik forda ordaki 2.ellere baktık uygun bir araç bulamadık sonra dedikki ya renault da bi focus var ona da bakacağız... adam tanıdık olduğu için dedi o araç buraya da geldi ama arkadan kazalı dedi... şimdi gelde güven renaulta...
  • Şimdiye kadar 3 renault yetkili servisine gittim , Müşteri memnuniyeti olarak fena değiller, ,Sürekli gittiğim serviste var,Ama arada kaynayanlar bu kurumun markanın haketmediği servislerde çıkıyormuş demekki
  • arkadaslar biraz dikkatle isi cozebilirsiniz aslinda.
    dunyanin en guvenilir markasi olsa guvenmemek lazim. ben isim geregi sene icerisinde bir cok defa sifir kilometre arac aliyorum. her aldigim araci faturasi kesilmeden boya kontrol cihaziyla baktiriyorum. cunku sifir km arac alipta boyali cikan ornek bir suru.
    raporu varmis bilmem ne arkadas araba aliyosunuz ikinci elcilere rica edip bir boya kontrolu yaptirirsaniz basiniz agrimaz.
    konuyla ilgi ufak bir tuyo boya kalinlik makinasini tuttuklarinda rakam cok yuksek cikarsa 300 - 400 gibi o parcada boya var demektir. Markaya gore normal aralik degisiyor ama 60 70 80 gibi baslayip 110 120 gibi rakamlar boyasiz oldugunu gosterir. cok dusuk sonuclar ise o parcanin degistigini gosterir.
    bu tur inceliklere dikkat ederseniz sıkıntı yaşamazsınız.

    gerci bizim araclarimizin cogunda on camurluklar plastik bu konuyla ilgili olarak da soyle bir taktik gelistirebiliriz. eger kaput kapaginda boya veya degisen yoksa on camurluklarda boya olmasi cok bisey ifade etmez diye dusunebiliriz.

    Bunlar benim kendimce izledigim yol haritasi. Fikir paylasimi olsun istedim umarim isinze yarar :)




  • Ben de geçen hafta Laguna 2 aldım.Almadan önce ekspertiz yaptırdım, sadece sağ ön çamurluk değişmiş dendi, değişen parça da orjinaldi.Servise gittim araçta servis kaydı yok dendi, ben de aracı aldım.Daha sonra başka bir ildeki serviste dur şunu bir sordurayım deyip girdim sonuç sağ ön çamurluk ön far ön kaput ön tampon sağ ön travers ön panel değişmiş.Kısa bir şok geçirsem de çok da takılacak bir şey olmadığını anladım çünkü tamirat serviste orijinal parçalarla yapılmıştı ve ne kaportada ne de aracın yürüyeninde hiç bir problem yoktu.Aracı lifte kaldırdım, çamurluk plastik olduğundan en ufak sürtmede kırılıyor, kaput aliminyum düzelme olmuyor, ön panel ve travers de aracın motoruna ve şasesine zarar gelmemesi için ilk darbede darbeyi absorbe edip kırılmak üzere tasarlanmış...Olayın özeti bu, ben almadan önce bütün elektronik aksamı kontrol ettim, otobana çıktım 180-190 bastım araçta tık yok, orası boyalı burası değişen ne farkeder ben binmek için araç alıyorum...




  • Demekki 2 farklı servise götürmek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu renault basli basina bela ve sknti...
  • bunlar kayıtlı olanlar, bir de kayıtsız hasarları saklayanlar var
  • Çıktı almadınmı? gidip ekranada mı bakmadın? ben biraz paranoyak olduğumdan yani kimseye çok güvenemediğimden bunları yapmıştım zamanında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miyamoto Musashi

    Çıktı almadınmı? gidip ekranada mı bakmadın? ben biraz paranoyak olduğumdan yani kimseye çok güvenemediğimden bunları yapmıştım zamanında.

    Evet bana çıktı verdiler, yukarıda da yazıyor zaten, ama ekrana bakmadım, ben koskoca yetkili servisten bu kadar ucuz bir hareket beklemiyordum çünkü...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: claxie

    quote:

    Orijinalden alıntı: Miyamoto Musashi

    Çıktı almadınmı? gidip ekranada mı bakmadın? ben biraz paranoyak olduğumdan yani kimseye çok güvenemediğimden bunları yapmıştım zamanında.

    Evet bana çıktı verdiler, yukarıda da yazıyor zaten, ama ekrana bakmadım, ben koskoca yetkili servisten bu kadar ucuz bir hareket beklemiyordum çünkü...


    Ben bulunduğum ildeki servise gitmiştim inanmadım bilgisayardan kendim baktım, yok bakamazsın deselerdi zaten bir halt karıştırmışlarsa ortaya çıkacaktı, yok bakamazsın demediler.
    geçmiş olsun diyorum, yanlarına kalmaz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.