Şimdi Ara

corolla 1.33 alınır mı? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
315
Cevap
3
Favori
154.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar iki sorum olacak,

    1. aracınızda 2-3 dur kalk yaparken yarım debriyaj, baskı balata koku veriyormu,
    2. rampalarda 1. vites te giderken gazdan ayağınızı çektiğinizde şanzımandan vurma sesi geliyormu,

    bu sorunlarla karşılaşan varmı içinizde
  • bugun classic astra baktım dizel 35.000 tl sonra bu arabaya baktım ve 34.500,acıkcası coralla ferah ve daha guzel,kararsız kaldım gercekten,34500 den asagıda inmediler yok satıyorlarmış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tek67tek

    arkadaşlar iki sorum olacak,

    1. aracınızda 2-3 dur kalk yaparken yarım debriyaj, baskı balata koku veriyormu,
    2. rampalarda 1. vites te giderken gazdan ayağınızı çektiğinizde şanzımandan vurma sesi geliyormu,

    bu sorunlarla karşılaşan varmı içinizde



    Açıkçası koku durumu hiç olmadı....

    Vurma ile karşılaşmadım...
  • Merhabalar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d_r_a_g_o_n -- 18 Ocak 2013; 11:27:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_r_a_g_o_n

    Merhabalar, servis yakınımdan öğrendiğim ve kullanımla ilgili bilgileri paylaşmak isterim.
    -debriyajda koku var evet ,nedeni artık debriyaj ve fren balatalarında aspest kullanılmıyormuş (kansere neden olduğundan) ve bu balata ömürlerini azalttığı gibi en ufak zorlanmada kokuya neden oluyormuş, önemli değil fakat ömür azlığı olabilir. birde galiba debriyaj hava kanal girişine yakın....ama nedeni aspest kullanılmamasındanmış.
    - vites geçişlerindeki devrin yukarda kalması tamamen motor zarar görmesin diye alınmış bir önlem motorun geç yanıt vermesi falan değil. 3000 devirden üst vitese geçerken birden aracın 1000'e düüşp tekrar 3000'e kalkması anormal görülüyor bunu engellemek için çok kısa bir süre devir saatiniz sabit tutulmaya çalışılmış dikkat ederseniz araca çok asılıyorsanız (gaza fazla basmışsanız) debriyaja bastığınız an devirde bir artış sonra yavaşça azalma var, çünkü gereğinde fazla gaz verdiğinizden motor birden boşta kalınca sistem sizi bulunduğunuz devire hemen getiremiyor. fazla yakıttan dolayı devir biraz yükselip düşüyor. genelde vites düşürmek gereken durumlarda bunu anlamıyorsunuz. ben ce güzel bir özellik araca fazla yükleniyormusunuz burdan da belli oluyor :), ileriki km lerde alışılıyor merak etmeyin ilk kullanımlarda çok oluyor.
    - araca alışıldıkça tüketim düşüyor bilginiz olsun bu bayram tatilinde iyiki 1,33 almışım dedirtti bana.
    - 1. viteste vurma sesi gelmedi hiç fakat torq yüksek olması nedeni ile 1. vites diğer araçlar gibi değil bilginiz olsun yani iyi değil hemen 2 lenmesi gerekiyor aracın. 1. vites torklu olmazsa rampada kalkış mümkün olacağınız sanmıyorum bu motorla.
    -şöyle bir durum var ilk aldığımı zamanlar 2. vites ile zorlanarak çıktığım rampayı (dikçe bir rampa) şu anda uygun devirle (2200 gibi) çıkabiliyor. araca alışmakla ilgilide olabilir.


    bilgiler aydınlatıcı olmuş çok saol... 1.33 corolla almak isteyenler için açıklamalar önemli
    çoğu kişi 1.33 corollaya tereddütle bakıyo açıkçası bende arabamı alma aşamasında kafam karışıktı
    ama yakıt tüketiminin az olması, fiyatı, donanım olarak baz modele göre epey özelliğinin bulunması almamda etkili oldu.
    arabamdan memnunum. 1.33 düşünenler varsa tereddüt etmesin.

    quote:

    birde performansı gerçekten çok mükemmel değil 1-2 çok ölü diyebiliriz.

    bu yazına katılıyorum. ancak devrini aldıktan sonra performansı bana yeterli geliyo..

    quote:

    birde debriyajın yukarda kavraması çok gıcık .

    ilk başlarda bu nedenle arabayı stop ettiriyodum.

    quote:

    boyası çok çabuk çiziliyo :) mahalledeki hayvanattan uzak bi yere park edin.

    bu durum tüm corollalarda mevcut.




  • ben de 2011 corolla 1.33 sahibiyim koku veya herhangibir vurma sesi gibi birşey duymadım. arabada tık sesi yok. bazen çalışıp çalışmadığını anlayamıyorum bile :)

    kullanımına alışınca çok keyif veren bir araba. ve kesinlikle az yakıyor. yukarıdaki yazılanlara aynen katılıyorum devrini alınca altınızdaki güc size güven veriyor.



    şık dizayn + kaliteli malzeme + yeterli donanım + konforlu sürüş + uygun yakıt + ekonomik fiyat + toyota kalitesi
    hepsi 1.33 de mevcut..

    alacaklara tavsiye ederim.

    * 1.6 motor, bluetooth, dijital klima farkı çin 5 milyar fazladan verilmez. üstelik araba daha fazla yakacak.
  • bende halen debriyajın yukarıda kavramasına alışamadım. keşke buna bir çözüm bulunsa. benim yaş 23 baba 47. ilk aldığım günden buyana ( yani 3 günden bu yana :) ) ben kullandım ve arabayı rahat 5 6 defa stop ettirdim. düz yolda bile. ve babamdan daha fazla çeşit araba kullanmışlığım ve yeni kasa corolla kullanmışlığım var. ama adam arabayı il sürdüğünde o gün direksiyona geçmedim :) herif toyotanın hakkını veriyor gerçekten
  • Aracımı bugün teslim aldım.90 km yol geldim.yolun büyük kısmı virajlı rampalı ve duble inşaatı var yer yer stabilize 7.5 litre benzin tüketmiş.aracın ses yalıtımı güzel.içeriye yol ,teker ve rüzgar sesi almıyor.sürüş keyfi güzel.insanı yormuyor.iç malzeme kalitesi iyi.benim gibi 40 yaşında değilseniz gaza bastım mı zıplamalı arkadaş diyorsanız beklentinizi karşılamaz.ama sakin giderim hız limitlerine uyarım derseniz motor yeterli sayılır.rampalarla 3. viteste rahat çıkıyor.ilerleyen günlerde biraz daha yol yapınca görüşlerimi paylaşacağım.bu yazdıklarım aracı 1 saatlik kullanma sonucu bende oluşan izlenmlerdir.Tabii bu arada 95 model şahinden sonra bu aracı kullandığımı da unutmamak lazım:)))
  • - vites geçişlerindeki devrin yukarda kalması tamamen motor zarar görmesin diye alınmış bir önlem motorun geç yanıt vermesi falan değil. 3000 devirden üst vitese geçerken birden aracın 1000'e düüşp tekrar 3000'e kalkması anormal görülüyor bunu engellemek için çok kısa bir süre devir saatiniz sabit tutulmaya çalışılmış dikkat ederseniz araca çok asılıyorsanız (gaza fazla basmışsanız) debriyaja bastığınız an devirde bir artış sonra yavaşça azalma var, çünkü gereğinde fazla gaz verdiğinizden motor birden boşta kalınca sistem sizi bulunduğunuz devire hemen getiremiyor. fazla yakıttan dolayı devir biraz yükselip düşüyor. genelde vites düşürmek gereken durumlarda bunu anlamıyorsunuz. ben ce güzel bir özellik araca fazla yükleniyormusunuz burdan da belli oluyor :), ileriki km lerde alışılıyor merak etmeyin ilk kullanımlarda çok oluyor.
    bu dediğinizi bugün gelirken yaşadım gördüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkayriza
    Aracımı bugün teslim aldım.90 km yol geldim.yolun büyük kısmı virajlı rampalı ve duble inşaatı var yer yer stabilize 7.5 litre benzin tüketmiş.aracın ses yalıtımı güzel.içeriye yol ,teker ve rüzgar sesi almıyor.sürüş keyfi güzel.insanı yormuyor.iç malzeme kalitesi iyi.benim gibi 40 yaşında değilseniz gaza bastım mı zıplamalı arkadaş diyorsanız beklentinizi karşılamaz.ama sakin giderim hız limitlerine uyarım derseniz motor yeterli sayılır.rampalarla 3. viteste rahat çıkıyor.ilerleyen günlerde biraz daha yol yapınca görüşlerimi paylaşacağım.bu yazdıklarım aracı 1 saatlik kullanma sonucu bende oluşan izlenmlerdir.Tabii bu arada 95 model şahinden sonra bu aracı kullandığımı da unutmamak lazım:)))


    hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanmanızı dilerim...




  • teşekkür ederim.Allah daha güzellerini sizlere nasip etsin.
  • Daha önce hiç olmamıştı ama bugün bana da bir koku geldi resmen araba yanıyor sandım...Motor falan mı tutuştu dedim...neyse gideceğim yer 1 kilometre var yok...durunca inip heryerini kokladım alamadım koku...balata kokusuna benziyordu ama acaba dışarıdaki kalorifer baca is duman vs mi girdi içeriye..?Tırsmadım değil açıkçası...


    Not : Balatadan gelmediğine emin oldum bugün her akşam aynı saatte kaloriferler yanınca ölümcül bir is duman kaplıyor her yeri...Dışarıdaki havaydı soluduğum..test edildi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancanax -- 7 Aralık 2010; 19:10:37 >
  • arkadaşlar merhaba,

    vurma sesine kastım şu, mesela geri viteste giderken dikkat edin debriyaja bastığınızda ayırma sesi hissetmiyormusunuz, bende bir ses var ama vurma desem değil, ilginç bir ses. eski aracımda böyle bir ses yoktu, kalkış yapmadan önce 1. vitese atarken de ufak bir ses oluyor,

    debriyaj konusunda da, rampalarda trafik çok sıkışıkken olduğunuz yerde fazla debriyaj la uğraşırsanız kokuyu alabiliyorsunuz, yokuşlarda park sırasında da eğer dar bir yerse ve geri viteste park etmeye çalışırsanız bende bu kokular oluyor,

    bunlara dikkat edip bu tarz sorunlar sizde yoksa eğer, benim araçta problem var demek oluyor,

    eski aracım seat cordobaydı ama hiç böyle problemler yaşamadım.
  • benimde bir kaç problemim var. aslında hepsi arabanın kalitesini gösteriyor ama alışmak zaman alacak gibi

    1) rampası olan bir ışıkta duruyorsanız ve tam ışık yanmaya yakın arabayı frende değilde devirde tutup en önde iken hemen kalkmak istiyorsanız çok zor oluroy. çünki arabaya ilk gazı verdiğinizde kendiliğinden ekstra gaz veriyor ve arabayı gazda dengede tutmanız zorlaşıyor : benden kaynaklı mı arabadan mı daha anlamadım

    2) ilk 1. ve 2. viteste bayıyor. ama o sakin sakin kullanım var ya ; sanki araba akıyor .

    3) arabayı normal düz yolda 4 . viteste 40 ile kulalnırken anlık 4,7 lt. afelan yakıyo . Bu hıza gelmek için yavaş yavaş vites mi değiştirmeli . yoksa hızlı kullanıp 4. vites ve 40. km ye hemen mi gelmeliyim . yakıtta ne gibi farkı olur. ben denediğimde yavaş geçerken vitesler arasında arabanın anlık yakıt ortalaması 10 lt ila 15 lt arası ama hızlı değiştirirken bu miktar 20 lt ila 30 lt arasında değişiyo . anlık yakıt tüketiminde tabi. aslında birbirini egale ediyo gibi. ne dersiniz bu konuda . atak kullanımla mı yoksa serin kullanımla mı istenilen hıza ve vitese gelinmeli ?




  • merhaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d_r_a_g_o_n -- 18 Ocak 2013; 11:26:45 >
  • 1.33 Corolla'ya tüp takılıyor mu? Ya da randıman veriyor mu? Uygulatan arkadaşlar cevap verirse sevinirim.
  • dragon arkadaşım haklısın fazla bir ses değil ama benim gibi arabasını fazla dinleyen biri için normal bir ses değil, demekki sorun benim aracta değilmiş, içim rahatladı ;) o zaman bozuk yada parke yollarda gelen ön düzen sesi de normaldir :) sanki direksiyon kutusu sesi gibi bişey, narin araba üretiyorlar.
    yakıtı uzun yolda 110 km. geçmezsem 6 lt. olarak sabitledim, araç şu an için 5000 km de,
  • Peki hafif hafif gaz verirken 2 de falan genelde gaz pedalının altına bir şey mi takıldı diye tedirgin olmanıza neden olan bir sürtünmemsi bir şey oluyor mu?Gaza basıyorum ayağımın altında sanki bir şey sürtünüyor???
  • benim aracımda böyle bir problem yok şimdilik araç 5500 km. de gayet normal yukarda yazdıklarım haricinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancanax

    Peki hafif hafif gaz verirken 2 de falan genelde gaz pedalının altına bir şey mi takıldı diye tedirgin olmanıza neden olan bir sürtünmemsi bir şey oluyor mu?Gaza basıyorum ayağımın altında sanki bir şey sürtünüyor???


    kardes bendede oluyor o ses galiba gaza cok yuklenmekten :D bu arada arabayi daha bugun aldım 55 km de ;) simdilik cok konforlu geldi
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.