Şimdi Ara

corolla 1.33 alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
315
Cevap
3
Favori
154.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bugün toyotanın internet sitesinde 1.33 benzinli 101 hp comfort LX model corolla fiyatı 33500 TL olarak görünüyor. Bu günlerde yeni bir araç alma durumundayım. aklımda 1.4 d4d dizel motorlu comfort vardı.
    Ancak aradaki fiyat farkını görünce aklım karıştı. ne yapmalıyım? yılda 20 bin km ortalama yol yapıyorum. İki araç arasında 9 bin TL fark var. Sizce sadece dizel motor için bu kadar fark verilir mi?
    Ayrıca 1.33 motor 1300 kg ağırlığındaki corolla da sorun çıkarır mı? ( yokuşlarda bayılma gibi)
    Bu motor sanırım yarislerde kullanılıyor. YAkıt tüketimi katalog değerlerine uyuyor mu? ( şehir içi 6.6 şehir dışı 4.9)

    Mantıklı değerlendirmelerinizi bekliyorum. Ayrıca yaris 1.33 motorlu araç sahibi varsa motor performansı ve yakıt tüketimi ile ilgili bilgilerini paylaşmalarını rica ediyorum.







  • Corolla için 1.33 lük versiyon az gelebilir bence.
    Yaris için performansı yeterli ancak Corolla`da, özellikle performans istendiğinde çok yakacağını düşünüyorum. Yaris Testi
    Bir de dizel alırken aradaki fark olarak bakmamak lazım bence.
    Satarken de fazlaya satacaksınız çünkü.
  • 1.33 motor 101 hp olanı aurisler yurt dışında satıyor. Demek ki bizde corollara geldi.
    Ekonomik odaklı bir araç olacaktır. Bu araçtan performans beklemek biraz hayal olur. Ama yok bu araç bu kasayı çeker gibi düşüncelere girmek istemiyorum. 1.4 d4d 90 lar içinde bu söylenmişti ama gayet ii çekiş sağlıyordı. Tek sakıntısı biraz fazla vites değiştirmek gerekebilir. Burada sürücüyü yorabilir. Fiyat olarakta bakılınca daha çok şirket araçları için düşülmüş bir seçenek gibi duruyor. Ama test aracında bir deneme yapmadan da fazla bir şey söylemek gereksiz. keşke 1.33 yerine 1.3 olsaydı da vergi diliminden yararlanılsaydı. o zaman daha ii bir alternatif seçenek olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MagicFinger

    1.33 motor 101 hp olanı aurisler yurt dışında satıyor. Demek ki bizde corollara geldi.
    Ekonomik odaklı bir araç olacaktır. Bu araçtan performans beklemek biraz hayal olur. Ama yok bu araç bu kasayı çeker gibi düşüncelere girmek istemiyorum. 1.4 d4d 90 lar içinde bu söylenmişti ama gayet ii çekiş sağlıyordı. Tek sakıntısı biraz fazla vites değiştirmek gerekebilir. Burada sürücüyü yorabilir. Fiyat olarakta bakılınca daha çok şirket araçları için düşülmüş bir seçenek gibi duruyor. Ama test aracında bir deneme yapmadan da fazla bir şey söylemek gereksiz. keşke 1.33 yerine 1.3 olsaydı da vergi diliminden yararlanılsaydı. o zaman daha ii bir alternatif seçenek olurdu.



    çok doğru...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hightech33

    quote:

    Orijinalden alıntı: MagicFinger

    1.33 motor 101 hp olanı aurisler yurt dışında satıyor. Demek ki bizde corollara geldi.
    Ekonomik odaklı bir araç olacaktır. Bu araçtan performans beklemek biraz hayal olur. Ama yok bu araç bu kasayı çeker gibi düşüncelere girmek istemiyorum. 1.4 d4d 90 lar içinde bu söylenmişti ama gayet ii çekiş sağlıyordı. Tek sakıntısı biraz fazla vites değiştirmek gerekebilir. Burada sürücüyü yorabilir. Fiyat olarakta bakılınca daha çok şirket araçları için düşülmüş bir seçenek gibi duruyor. Ama test aracında bir deneme yapmadan da fazla bir şey söylemek gereksiz. keşke 1.33 yerine 1.3 olsaydı da vergi diliminden yararlanılsaydı. o zaman daha ii bir alternatif seçenek olurdu.



    çok doğru...

    Alıntıları Göster
    Evet test aracı gelirse denemek gerekir. Bu start-stop sisteminin uygulanmasıyla sanırım yakıt tüketim değerleri oldukça aşağılara çekilebilmiş. Karma kullanımda 7 litre üzerine çıkmayan bir benzinli otomobil üstelik 101 hp güç veriyorsa tadından yenmez. Tabiki corolla kasasının ağırlığı ve motorun tork değerinin düşük olması düşündüren yönleri. Ayrıca yüksek hızlara çıkıldığında motorun küçük olması nedeniyle ses artabilir. Yaris testini inceledim. Epey başarılı bulunmuş motor. Umarım aynı görevi corolla da yapar. Ben bu motorun satacağını düşünüyorum. En düşük dizel versiyon ile aralarında 8 bin lira gibi büyük fark var.
    Benim gibi yılda 20 bin km ortalama yol yapanların bile araba alırken düşünmeden geçemedikleri bir alternatif olacak gibi.
    Toyota destek merkezini aradım. Ordakilerde araç hakkında çok bilgi sahibi değiller. Zaten henüz o araç türkiyeye sevkiyatı olmamış. Bayilere gelmesi de 1 ayı bulur.
    Ayrıca toyota dizel araçlarla benzinli araçlar arasındaki farkı bu kadar artırmış olması da çok garip. Sanırım dizel satışlarında sorun yok. Bu ay ki fiyatlarda da dizelde bir indirime gidilmemiş. Gelecek ayı beklemekten başka şansımız yok gibi.




  • Ben olsam aynı miktara ikinci el düşünürüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Ben olsam aynı miktara ikinci el düşünürüm.
    Ben olsam alırım. varsın 1 2 sn geç hızlansın. devir ekonomi devri, ne gerek var performansa.dayımın 64 hplik astrası 200bine yaklaştı. oda lpgli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    Ben olsam alırım. varsın 1 2 sn geç hızlansın. devir ekonomi devri, ne gerek var performansa.dayımın 64 hplik astrası 200bine yaklaştı. oda lpgli.

    Alıntıları Göster
    Biz ilk VVT-i serisi olan toyotalardan kullanıyoruz ve çokta memnunuz ki artık toyota motor işinde hondaya yanaştı yanaşacak...japonlar motor işinden anlıyorlar doğrusu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj.trust.06

    Biz ilk VVT-i serisi olan toyotalardan kullanıyoruz ve çokta memnunuz ki artık toyota motor işinde hondaya yanaştı yanaşacak...japonlar motor işinden anlıyorlar doğrusu...

    Alıntıları Göster
    bence toyota motor konusunda hondadan daha iyi. Honda gücünü performansa veremiyor.civicler corolladan 100 kg felan hafif olmasına rağmen performans aynı mesela.yakıt olarakta toyota daha az yakıyor sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    bence toyota motor konusunda hondadan daha iyi. Honda gücünü performansa veremiyor.civicler corolladan 100 kg felan hafif olmasına rağmen performans aynı mesela.yakıt olarakta toyota daha az yakıyor sanki.

    Alıntıları Göster
    araç ayrıntıları belli oldu. 4 hava yastığı, arka camlar manuel, sürücü koltuğu ısıtmalı, far yıkama var. Bildiğimiz comfort donanımından farklı bir model. Öyle anlışılıyorki şirketler için düşünülmüş. Sanırım yine kazık fiyatıyla dizel elegant alcam :((




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    araç ayrıntıları belli oldu. 4 hava yastığı, arka camlar manuel, sürücü koltuğu ısıtmalı, far yıkama var. Bildiğimiz comfort donanımından farklı bir model. Öyle anlışılıyorki şirketler için düşünülmüş. Sanırım yine kazık fiyatıyla dizel elegant alcam :((

    D4D şimdi alma sakın bekle. Galeriler 2009 kotalarını doldurdular keyfi fiyat politikasına hiç itiraz etmiyorlar. Ocak ayı ve yeni kotalar eteklerini tutuşturur başlarlar kampanyaya. 47 BİN TL ETMEZ COROLLA. Bende corolla kullanan biri olmama rağmen böyle diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel

    quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    araç ayrıntıları belli oldu. 4 hava yastığı, arka camlar manuel, sürücü koltuğu ısıtmalı, far yıkama var. Bildiğimiz comfort donanımından farklı bir model. Öyle anlışılıyorki şirketler için düşünülmüş. Sanırım yine kazık fiyatıyla dizel elegant alcam :((

    D4D şimdi alma sakın bekle. Galeriler 2009 kotalarını doldurdular keyfi fiyat politikasına hiç itiraz etmiyorlar. Ocak ayı ve yeni kotalar eteklerini tutuşturur başlarlar kampanyaya. 47 BİN TL ETMEZ COROLLA. Bende corolla kullanan biri olmama rağmen böyle diyorum.

    Alıntıları Göster
    donanım olarak class'tan bile kötü ama sırf uygun yakıt tüketimi için alınabilir. Gerçi bu fiyata daha az yakan dizel motorlu başka modeller de alınabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel


    D4D şimdi alma sakın bekle. Galeriler 2009 kotalarını doldurdular keyfi fiyat politikasına hiç itiraz etmiyorlar. Ocak ayı ve yeni kotalar eteklerini tutuşturur başlarlar kampanyaya. 47 BİN TL ETMEZ COROLLA. Bende corolla kullanan biri olmama rağmen böyle diyorum.


    dediğinize katılıyorum. bir araç bayisinde çalışan arkadaşımda aynı şeyi söyledi. ötv indiriminden dolayı yetkili satıcılar zaten yeterince kar ettiler. kotalar doldu. Ocak ayından itibaren yeni kampanyaların başlaması muhtemeldir. 47 bin lira C sınıfı bir araç için bence de çok para.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel


    D4D şimdi alma sakın bekle. Galeriler 2009 kotalarını doldurdular keyfi fiyat politikasına hiç itiraz etmiyorlar. Ocak ayı ve yeni kotalar eteklerini tutuşturur başlarlar kampanyaya. 47 BİN TL ETMEZ COROLLA. Bende corolla kullanan biri olmama rağmen böyle diyorum.


    dediğinize katılıyorum. bir araç bayisinde çalışan arkadaşımda aynı şeyi söyledi. ötv indiriminden dolayı yetkili satıcılar zaten yeterince kar ettiler. kotalar doldu. Ocak ayından itibaren yeni kampanyaların başlaması muhtemeldir. 47 bin lira C sınıfı bir araç için bence de çok para.

    Alıntıları Göster
    arkadaşalr fiyat farkını sadece motorla değerlendirmek yanlış olur. Arada donanım farkı da var.
    1,33 benzinli ile 1,4 d4d arasındaki en önemli fark tork. artı motor 0,7 lt daha büyük.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_lark

    arkadaşalr fiyat farkını sadece motorla değerlendirmek yanlış olur. Arada donanım farkı da var.
    1,33 benzinli ile 1,4 d4d arasındaki en önemli fark tork. artı motor 0,7 lt daha büyük.

    Alıntıları Göster
    Şaşırtıcı bir şekilde üst donanımlarda olmayan koltuk ısıtma ve far yıkama özelliği varken, arka camların manuel olması ayrı bir gariplik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertce

    Şaşırtıcı bir şekilde üst donanımlarda olmayan koltuk ısıtma ve far yıkama özelliği varken, arka camların manuel olması ayrı bir gariplik.

    Alıntıları Göster
    bu 1,33 lük model özellikle taksicilerin ve ilaç firmalarının ilgisini çekebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aallii22

    bu 1,33 lük model özellikle taksicilerin ve ilaç firmalarının ilgisini çekebilir.

    Alıntıları Göster
    evet taksiler LPG dönüşümü yaptırabilirler. muhtemelen toyota da filo satışı şeklinde kiralama firmalarına yönelik bu modeli çıkardı. alınır mı sorusuna cevabım kişisel kullanım için hayır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 10 Aralık 2009; 22:04:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aallii22

    bu 1,33 lük model özellikle taksicilerin ve ilaç firmalarının ilgisini çekebilir.

    ilaç firmaları clas model d4d alıyorlar hala. 1.33 motor ile o firmacılar basar basar durur hem bi sonuç yok hem de yakıt çok. Kimse almaz onu.Firmalar dizel araç kiralar satın almaz genelde. Tabi abdi ibrahim 1400 tane linea aldı o ayrı. Bu arada firmalar üçer beşer linea ya dönüyor hem kirası daha ucuz hem tüketim açısından iyi hem parçası ucuz falan filan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecz_mel -- 11 Aralık 2009; 0:55:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    evet taksiler LPG dönüşümü yaptırabilirler. muhtemelen toyota da filo satışı şeklinde kiralama firmalarına yönelik bu modeli çıkardı. alınır mı sorusuna cevabım kişisel kullanım için hayır.


    toyota, araçlarının taksi olarak kullanılması taraftarı değil. yani taksici diye kesinlikle bir indirim yapmaz.
    forever D4D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyahsancak

    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    evet taksiler LPG dönüşümü yaptırabilirler. muhtemelen toyota da filo satışı şeklinde kiralama firmalarına yönelik bu modeli çıkardı. alınır mı sorusuna cevabım kişisel kullanım için hayır.


    toyota, araçlarının taksi olarak kullanılması taraftarı değil. yani taksici diye kesinlikle bir indirim yapmaz.
    forever D4D

    Alıntıları Göster
    Vergi dilimi farkı olmadıkça küçük hacimli motor bana pek mantıklı gelmiyor.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.