Şimdi Ara

Corsa 1.0 turbo (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alonsomania35

    Su an her marka 1.0 motora yöneldi Opel nıye 1.0 motoru kaldırdı ona sasırıyorum 1.2 308 puretech motordan 130 HP alıyor ustelık otomatik sanzumanla bu arac ıcın ne düşünüyorsun? Anladığım kadarıyla kucuk hacımlı motorlara yüklenmeye gelmiyor belkıde yüklenmeye gelmeyen araclar fabrikasyon yapılacak neyse yapılmış durumda

    Opel gene mantıklı davrandı. Aşırı düzeyde kullanıcı şikayetlerinden sonra önlem alsaydı, marka imajını sarsacaktı.

    Araç hakkında net bilgim yok, fakat bir kaç yerde benzer problemi yaşadığından bahseden insanların yazılarını okumuştum. Araştırmak gerek.

    Uzun ömürlü olmaz, olması için yapılması gerekenler de maliyet getiriyor. Firmalar pek yanaşmak istemiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Aracınızın motoru , LSPI diye bilinen fenomenin ağababası olarak biliniyor.

    Bu sebepten ötürü opel şu anda 1.0 turbo araç satmıyor, fiyat listesinde görünmüyor.

    Yani zaten narin sayılacak bir motorunuz var. 8300 km'desiniz zaten. KESİNLİKLE böyle bir uygulamayı önermiyorum bu motora. Yarın öbür gün burada piston kırdım diye konu açmak istemiyorsanız tabi. Orijinal motor bile meyil gösterebiliyor, bir de yazılım öyle mi ?

    Remap işleriyle uğraşanların laflarına aldanmayın. Onlar her araca yapar, ekmeğine bakar. Yarın öbür gün motorun hasar görürse de "yazılımdan kaynaklandığını ispatla, dava aç kardeşim" der savar başından.

    Aracınızın örnek vuruntu sesi. Şu an sizin araçta olmayabilir. Hiç olmayacağının garantisi yok, hele havalar biraz ısınsın. Şu vuruntu, motorunuzu tam anlamıyla katleder. Haberiniz olsun.

    Yağı falan değiştirdiler, yazılımla biraz oynadılar. Fayda etmedi. Sessiz sedasız motoru çektiler satıştan.





    Bir tane video ile aylardır forumda aynı yalanı yazmaktan utanmadın ya ne desem bilemedim. Özellikle yalan diyorum çünkü buna benzer bir mesajı sana daha önce yazdım. Hadi fanatiksindir alacak adamı engellersin anlarım. Ama aracını sorunsuz kullanan birinin aklına neden havalar ısınınca motorun patlayacak tarzı bir yorum yapılır aklım almıyor. Bu hangi level?

    Satılmama nedeni opel tr nin saçma satış politikası. 1.4 100 beygir atmosferiği getirdiler daha ucuz diye. Bütün avrupada bu motorun satışına devam ediliyor. Bunun dışında vw olsun ford olsun peugeot olsun ve adı aklıma gelmeyen birçok marka 1.0-1.2 küçük hacimli motorları hala piyasada. Hiçbiri satıştan çekmedi.

    Dediğin problem sadece astrada kullanılan 1.4 150 beygir motorlarda var o da o motorun kendi sorunu. Diğer markaların aynı hacimde motorlarında yine bir problem yok. Ayrıca bu motorun da satışına devam ediliyor sadece yeni yağ geliştirdiler.
    http://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/astra/downloads/Astra_K_HB5_ST_PRL-18-5-D_web.pdfhttp://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/corsa/downloads/Corsa_18-5_PRL-DE_web.pdf

    Bu direkt enjeksiyonlu küçük hacim motorların hassas olduğu bir gerçek. Bu sebeple motorun yüklenmesine ben de karşıyım. Ancak tek bir motorda görülen bir problemi aynı teknolojiyi kullanan bütün motorlara yüklemeye gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi white without pressure -- 3 Mart 2018; 13:46:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Aracınızın motoru , LSPI diye bilinen fenomenin ağababası olarak biliniyor.

    Bu sebepten ötürü opel şu anda 1.0 turbo araç satmıyor, fiyat listesinde görünmüyor.

    Yani zaten narin sayılacak bir motorunuz var. 8300 km'desiniz zaten. KESİNLİKLE böyle bir uygulamayı önermiyorum bu motora. Yarın öbür gün burada piston kırdım diye konu açmak istemiyorsanız tabi. Orijinal motor bile meyil gösterebiliyor, bir de yazılım öyle mi ?

    Remap işleriyle uğraşanların laflarına aldanmayın. Onlar her araca yapar, ekmeğine bakar. Yarın öbür gün motorun hasar görürse de "yazılımdan kaynaklandığını ispatla, dava aç kardeşim" der savar başından.

    Aracınızın örnek vuruntu sesi. Şu an sizin araçta olmayabilir. Hiç olmayacağının garantisi yok, hele havalar biraz ısınsın. Şu vuruntu, motorunuzu tam anlamıyla katleder. Haberiniz olsun.

    Yağı falan değiştirdiler, yazılımla biraz oynadılar. Fayda etmedi. Sessiz sedasız motoru çektiler satıştan.





    Bir tane video ile aylardır forumda aynı yalanı yazmaktan utanmadın ya ne desem bilemedim. Özellikle yalan diyorum çünkü buna benzer bir mesajı sana daha önce yazdım. Hadi fanatiksindir alacak adamı engellersin anlarım. Ama aracını sorunsuz kullanan birinin aklına neden havalar ısınınca motorun patlayacak tarzı bir yorum yapılır aklım almıyor. Bu hangi level?

    Satılmama nedeni opel tr nin saçma satış politikası. 1.4 100 beygir atmosferiği getirdiler daha ucuz diye. Bütün avrupada bu motorun satışına devam ediliyor. Bunun dışında vw olsun ford olsun peugeot olsun ve adı aklıma gelmeyen birçok marka 1.0-1.2 küçük hacimli motorları hala piyasada. Hiçbiri satıştan çekmedi.

    Dediğin problem sadece astrada kullanılan 1.4 150 beygir motorlarda var o da o motorun kendi sorunu. Diğer markaların aynı hacimde motorlarında yine bir problem yok. Ayrıca bu motorun da satışına devam ediliyor sadece yeni yağ geliştirdiler.
    http://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/astra/downloads/Astra_K_HB5_ST_PRL-18-5-D_web.pdfhttp://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/corsa/downloads/Corsa_18-5_PRL-DE_web.pdf

    Bu direkt enjeksiyonlu küçük hacim motorların hassas olduğu bir gerçek. Bu sebeple motorun yüklenmesine ben de karşıyım. Ancak tek bir motorda görülen bir problemi aynı teknolojiyi kullanan bütün motorlara yüklemeye gerek yok.

    Bu, senin bulunduğun akıl ve etik-terbiye "level"'ının bir kaç üstü. O yüzden göremiyor olman doğal.

    Havalar ısınınca vuruntu tehlikesi artar mı ? Artar.
    Vuruntu motorun katili midir ? Evet.

    Nedir senin derdin sıkıntın ?

    Avrupa'da motorun satışına devam ediliyor, ne güzel. Vuruntu tetikleyici unsurlar olarak, yıllık ortalama sıcaklık ve görülen maksimum sıcaklık kaç derece ? Yakıtın kalitesi ne durumda ? Arap ülkelerinin kaç tanesinde 1.0 corsa- astra satılıyor ?

    Ben yukarıda opel'den bahsettim. Sen nereden vw'i, fordu, peugeot 'yu dahil ettin mevzuya ?

    Bu teknolojiye dair henüz bir şey yazmadım bile denebilir. Yazarsam ve hakkını verirsem, çoğu kelimeyi google'da ararsın ne demekmiş, etkisi neymiş diye. Var git işine, bu üslupla bana bir daha yazacaksan hiç zahmet etme. Bir dahakine beş katıyla karşılık veririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 3 Mart 2018; 14:45:51 >




  • Akhilleus kullanıcısına yanıt
    Çok tesekkur ederim yazılımı headers egzoz mu warex mi dusunulebilir hava filtresi takılsa nasıl olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni yag geliştirdiler se bu yağ nedir nasıl kullanabiliriz??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    2 yaz dönemi gecırdım aracımla herhangi bir motorda vuruntu söz konusu olmadı km düşük olduğu ıcın mı yoksa kronik bır sorun mu? Bu teknoloji ye dair bilgiler inizi paylaşabilir misiniz bu konuda aydınlatır san beni çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Aracınızın motoru , LSPI diye bilinen fenomenin ağababası olarak biliniyor.

    Bu sebepten ötürü opel şu anda 1.0 turbo araç satmıyor, fiyat listesinde görünmüyor.

    Yani zaten narin sayılacak bir motorunuz var. 8300 km'desiniz zaten. KESİNLİKLE böyle bir uygulamayı önermiyorum bu motora. Yarın öbür gün burada piston kırdım diye konu açmak istemiyorsanız tabi. Orijinal motor bile meyil gösterebiliyor, bir de yazılım öyle mi ?

    Remap işleriyle uğraşanların laflarına aldanmayın. Onlar her araca yapar, ekmeğine bakar. Yarın öbür gün motorun hasar görürse de "yazılımdan kaynaklandığını ispatla, dava aç kardeşim" der savar başından.

    Aracınızın örnek vuruntu sesi. Şu an sizin araçta olmayabilir. Hiç olmayacağının garantisi yok, hele havalar biraz ısınsın. Şu vuruntu, motorunuzu tam anlamıyla katleder. Haberiniz olsun.

    Yağı falan değiştirdiler, yazılımla biraz oynadılar. Fayda etmedi. Sessiz sedasız motoru çektiler satıştan.





    Bir tane video ile aylardır forumda aynı yalanı yazmaktan utanmadın ya ne desem bilemedim. Özellikle yalan diyorum çünkü buna benzer bir mesajı sana daha önce yazdım. Hadi fanatiksindir alacak adamı engellersin anlarım. Ama aracını sorunsuz kullanan birinin aklına neden havalar ısınınca motorun patlayacak tarzı bir yorum yapılır aklım almıyor. Bu hangi level?

    Satılmama nedeni opel tr nin saçma satış politikası. 1.4 100 beygir atmosferiği getirdiler daha ucuz diye. Bütün avrupada bu motorun satışına devam ediliyor. Bunun dışında vw olsun ford olsun peugeot olsun ve adı aklıma gelmeyen birçok marka 1.0-1.2 küçük hacimli motorları hala piyasada. Hiçbiri satıştan çekmedi.

    Dediğin problem sadece astrada kullanılan 1.4 150 beygir motorlarda var o da o motorun kendi sorunu. Diğer markaların aynı hacimde motorlarında yine bir problem yok. Ayrıca bu motorun da satışına devam ediliyor sadece yeni yağ geliştirdiler.
    http://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/astra/downloads/Astra_K_HB5_ST_PRL-18-5-D_web.pdfhttp://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/corsa/downloads/Corsa_18-5_PRL-DE_web.pdf

    Bu direkt enjeksiyonlu küçük hacim motorların hassas olduğu bir gerçek. Bu sebeple motorun yüklenmesine ben de karşıyım. Ancak tek bir motorda görülen bir problemi aynı teknolojiyi kullanan bütün motorlara yüklemeye gerek yok.

    Bu, senin bulunduğun akıl ve etik-terbiye "level"'ının bir kaç üstü. O yüzden göremiyor olman doğal.

    Havalar ısınınca vuruntu tehlikesi artar mı ? Artar.
    Vuruntu motorun katili midir ? Evet.

    Nedir senin derdin sıkıntın ?

    Avrupa'da motorun satışına devam ediliyor, ne güzel. Vuruntu tetikleyici unsurlar olarak, yıllık ortalama sıcaklık ve görülen maksimum sıcaklık kaç derece ? Yakıtın kalitesi ne durumda ? Arap ülkelerinin kaç tanesinde 1.0 corsa- astra satılıyor ?

    Ben yukarıda opel'den bahsettim. Sen nereden vw'i, fordu, peugeot 'yu dahil ettin mevzuya ?

    Bu teknolojiye dair henüz bir şey yazmadım bile denebilir. Yazarsam ve hakkını verirsem, çoğu kelimeyi google'da ararsın ne demekmiş, etkisi neymiş diye. Var git işine, bu üslupla bana bir daha yazacaksan hiç zahmet etme. Bir dahakine beş katıyla karşılık veririm.

    Ben havalar ısınınca motorlar vuruntu yapmaz diye bir söylemde bulunmadım bu bir. Arızalanmış bir motor videosu atıp bu motorlar hep böyle, havalar ısınınca hepsi cortluyor demişsin tamamen YALAN olduğunu belirttim sadece.

    İkinci olarak arap ülkelerinin kaç tanesinde 1.0 motorlu opel satılıyor demişsin de kaç tanesinde opel satılıyor diye sorsana? Ben sana söyleyeyim sıfır. Opel bir sene önceye kadar GM bünyesindeydi. Birkaç istisna ülke hariç sadece avrupa tüketicisine sunuluyordu. Hepsini geçtim emisyon kısıtlamasının olmadığı yerde maliyeti ve bakımı ucuz, daha az komplike atmosferik motorların kullanılması kadar doğal bir şey yok.

    Muhtemelen forumda beni tanıyan yoktur pek mesaj yazmam. Sadece gerekli gördüğüm ve doğruluğundan emin olduğum konularda yazıyorum boş muhabbete gerek yok. Ancak otomobil geneli sürekli takip ederim. Kimin ne işle uğraştığından ne yorum yaptığından az çok haberim var. Sen belki yukarda opelden bahsetmiş olabilirsin ama ben senin diğer yazdığın mesajları da biliyorum. Teknik bilginin iyi olması yazdıklarının doğru olduğu anlamına gelmiyor çünkü taraflı yorum yapıyorsun. Tsi konusuna da da aynı videoyu koyup almayın diyosun opel konusuna da. Teknik konularda beni ezebilirsin bu konuda iddiam yok zaten. Mühendislik okumuyorum. Ama burada dünyayı kurtaracak bilgiye sahibim havalarına girmeye de gerek yok. Sen mühendissen bu motorları tasarlayan adamlar da mühendis. 2-3 yıl arge yapıp sonra "hayda direkt enjeksiyonlu motorlar vuruntu yapıyormuş keşke atmosferik yapsaydık" diyeceklerini sanmıyorum. Eğer sen böyle düşünüyorsan hiç bekleme başvur opele başla mühendis olarak.

    Üslup konusunda da istediğin şekilde yaz umrumda değil. Buraya dost edinmek için değil bildiğim konular hakkında insanlara yardımda bulunmak için yazıyorum. Benim üslubumu beğenmediysen de yapacak bir şeyim yok. Zira aylar önce yine aynı konu hakkında farklı bir başlık altında konuşmuştuk. Orada da sana satışların devam ettiğini ve bu durumun sadece türkiyeyi bağladığını yani motorda sorun olmadığını düzgün bir üslupla -bilmediğini düşünerek- yazmıştım. Bu noktadan sonra yaptığın fanatiklikler beni ilgilendirmiyordu. Zira forumda herkes her konuda sıkıyor bir tarafından. Ama sen insanlara sırf fanatiklik uğruna doğru olmadığını bile bile korkutucu şekilde yazıyorsan bu üslubun daha ağırını bile hakediyorsun demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi white without pressure -- 3 Mart 2018; 17:36:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alonsomania35

    Yeni yag geliştirdiler se bu yağ nedir nasıl kullanabiliriz??

    Dexos 1 gen 2 diye aratabilirsiniz googledan. Şu an sadece 1.4 150 beygir astralar kullanıyor zira sorunlu olan o motor ancak siz yine de bir araştırma yapın.
  • alonsomania35 kullanıcısına yanıt
    Endişelenmeye güle güle binin aracınıza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeter bıktık ikinizden de.
  • harita duzenleyerek cok abartmadan makul guc artisi alinir, bu arabaya gereksiz masraf yapmanin luzumu yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Yeter bıktık ikinizden de.

    Daha uzun zaman buralardayım ve böyle şeyler yazacağım, çapını bilmeyen arkadaşlara da yukarıdaki gibi cevap vereceğim, alışsanız iyi edersiniz

    Diğer arkadaşın yorumlarını da bir yerden sonra kale almama kararı aldım. Kendi dünyasında takılıyor. Arkadaş bilmiyor ki, bahsettiği araçların benzerlerinin kalibrasyonunda görev aldım. Forumlardan okuduğu kadar konuşuyor, ben direkt işin içinden söylüyorum. Bir de "hiç bekleme başvur opele başla mühendis olarak" falan yazmış Yazık ya valla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 4 Mart 2018; 13:13:49 >




  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Ben forumun sıhhati için söyledim alışmalık bir şey yok bloklarım olur biter
  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Bunu yazmaya gelmiştim. İyi bir yazılımcı ateşleme haritasını da düzenleyerek lspi'ın önüne geçiyor.



    2CR, 1.4 Turbo 150'lik Astra'ları mükemmel hâle getiriyor. Hem güç artışı sağlıyor hem de vuruntunun önüne geçiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi createemir -- 4 Mart 2018; 14:41:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Youtubeda 2cr-serhat inci diye bi kanal vardı. Opel servisinde mi çalışıyor tam bilmiyorum ama opel ile baya haşır neşir yazılım falanda yapıyordu.
    Ulaşabilirsen en azından hangi parçaları alabilirsin vs bilgi verir herhalde
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Bu motorun satışı tr şartlarına uygun olmadığı için sadece tr pazarından çekildi.



    Şimdi 1.4 atmosferik motoru ayni paraya veriyorlar.



    Simdiye kadar bu forumda 1 tane astra k 1.4 turbo da motor arızası yaşandığının yazıldığını gordum hemde araç daha yeni iken. Onda da Opel aracı mahkemeye gitmeden değiştirmiş. Onarım da degil araç değişimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.