Arkadaş haklı, çakma opel, bende bu aracı kullanıyorum 2010 model 1,3 dizel hiç memnun değilim. Üstelik manuel olanı iyi ki otomatiğini almamışım.
Neyinden memnun kalmadınız. Ben de 1.3 dizel njoy sıfır veya temiz ikinci el bakıyorum. Genelde forumda ve çevremdekiler araçtan çok memnun.
2005-2011 arasında 1.3 easytronic kullandım. Açıkçası çok memnun kaldığım bir araçtı. Artık sattığım için ardından, etmem gerekseydi kötü söz etmekten kaçınmazdım bilesiniz. Genelde easytronic şanzıman ile sorun yaşayanlar bayanlar ve acemiler. Kusura bakmasınlar ama malesef böyle... Yukarıdaki mesajlarda yazdığım gibi opel çift balatalı şanzımanı geliştiriyor. Hala 1.2 benzinli motorda eski şanzımanı satmayada devam ediyor. 1.3 dizelden bu şanzımanı kaldırmasının nedeni motorun yüksek torkunun kolayca balatayı yakması. Balatanın yanmasında kimin kusuru olduğu ile uğraşmanın yararsızlığı üzerine böyle bir sonuç dogdu.
arkadaşlar bende 1,5 proton tek kapı otomatik vardı.aracı aldım aldıktan 1 hafta sonra satılığı cıkardım.9,500e aldım yaptığım masrflar ile 10,300 tl ye geldi.2011 temmuzda.arac konfor emniyet olrak orta karar bir arac hanım acemiliği üstünden atsın diye aldık işede yaradı piayasadaki en ucuz otomatik araclar bunlar.ama benzin canavarı mubarek 50tl lik benzin atıyorsun 40. km de ısık yanıyor.
gecen hafta 8,800 e sattım .4 ay ilan durudu sahibinde de.sonundada biri geldi aldı.Hayrını görsün.ben 1,500tl gibi bir zarar ettim o aractan .ama sorun değil dert etmedim.şimdi opel corda 1,3 njoy otomatik bakıyorum hanıma..piayasada cok sataılan bir arac değil.
ya alan satmıyor yada az adet mevcut:)))
km sarfiyatı interentetn takip ettiğim kadarı ile 10-15 adet var otomatiği.
ben 2005-2006 model bakıyorum. burada yazılanlara bakılırsa bir kısım kullanıcılar memnun değil .ford fiesta 1,4 otomatik ve bu aracın arasında kaldık. fiesta 2005 model 17-18 bin tl arası var piayasada open cora 1,3 njoy otomatikler ise 18-20 arası arasında 1-2 bin tl fark var. yazılanları okuduktan sonra fiestadan vazgeçtim gibi.istanbul trafiğinde yolda 3-5 dakika ki bu en az 10-15 olur durup beklemk zuşlüm olur düpedüz.
şimdi opel kaldı geriye
şu araclar arasında kaldık anlayan tavsiyede bulunabilecek olan varsa. lütfen hertürlü bilgi ve tavsiyeyey ihtiyacım var teşekkürler.
2005-2011 arasında 1.3 easytronic kullandım. Açıkçası çok memnun kaldığım bir araçtı. Artık sattığım için ardından, etmem gerekseydi kötü söz etmekten kaçınmazdım bilesiniz. Genelde easytronic şanzıman ile sorun yaşayanlar bayanlar ve acemiler. Kusura bakmasınlar ama malesef böyle... Yukarıdaki mesajlarda yazdığım gibi opel çift balatalı şanzımanı geliştiriyor. Hala 1.2 benzinli motorda eski şanzımanı satmayada devam ediyor. 1.3 dizelden bu şanzımanı kaldırmasının nedeni motorun yüksek torkunun kolayca balatayı yakması. Balatanın yanmasında kimin kusuru olduğu ile uğraşmanın yararsızlığı üzerine böyle bir sonuç dogdu.
Çok yanlış bir değerlendirme. Easytronic şanzumanın ne zaman ve nerede arıza yapacağını yetkili servisleri bile tahmin edemezken, bayanlarda acemilerde oluyor demek çok yanlış. Senin başına gelmemiş olması öyle olduğunu göstermez. Ansızın kışın ortasında dağın başında kalıveren arkadaş seni pek hayırla yad etmez.
quote:
1.3 dizelden bu şanzımanı kaldırmasının nedeni motorun yüksek torkunun kolayca balatayı yakması. Balatanın yanmasında kimin kusuru olduğu ile uğraşmanın yararsızlığı üzerine böyle bir sonuç dogdu.
Bu da tamamen yanlış. 135 binde şaanzuman söküldü hala üzerinde orjinal balataları vardı ama beyin 2 defa tamir edilmişti.
quote:
Orijinalden alıntı: ___Murat___
quote:
Orijinalden alıntı: aydayd
2005-2011 arasında 1.3 easytronic kullandım. Açıkçası çok memnun kaldığım bir araçtı. Artık sattığım için ardından, etmem gerekseydi kötü söz etmekten kaçınmazdım bilesiniz. Genelde easytronic şanzıman ile sorun yaşayanlar bayanlar ve acemiler. Kusura bakmasınlar ama malesef böyle... Yukarıdaki mesajlarda yazdığım gibi opel çift balatalı şanzımanı geliştiriyor. Hala 1.2 benzinli motorda eski şanzımanı satmayada devam ediyor. 1.3 dizelden bu şanzımanı kaldırmasının nedeni motorun yüksek torkunun kolayca balatayı yakması. Balatanın yanmasında kimin kusuru olduğu ile uğraşmanın yararsızlığı üzerine böyle bir sonuç dogdu.
Çok yanlış bir değerlendirme. Easytronic şanzumanın ne zaman ve nerede arıza yapacağını yetkili servisleri bile tahmin edemezken, bayanlarda acemilerde oluyor demek çok yanlış. Senin başına gelmemiş olması öyle olduğunu göstermez. Ansızın kışın ortasında dağın başında kalıveren arkadaş seni pek hayırla yad etmez.
quote:
1.3 dizelden bu şanzımanı kaldırmasının nedeni motorun yüksek torkunun kolayca balatayı yakması. Balatanın yanmasında kimin kusuru olduğu ile uğraşmanın yararsızlığı üzerine böyle bir sonuç dogdu.
Bu da tamamen yanlış. 135 binde şaanzuman söküldü hala üzerinde orjinal balataları vardı ama beyin 2 defa tamir edilmişti.
1. Easytronic şanzıman tamamen bilgisayar kontrollü bir şanzıman olduğu için ne zaman ne yapacağı asla tahmin edilemez değildir. Aynı aracı ne kadar kullandınız bilmiyorum ama kullanıcıdan kullanıcıya bu tür arızalar çok fark eder. Ben aracı çok düzgün ve dikkatli kullanan, 26yıl tecrübeli bir kullanıcıyım.
2. Benim araçta 60000km gibi balata değişmiştim ama açınca sorunun balata değil volanda olduğu görüldü ama bir kere açılmış diye ben tamamını değişmiştim. Belkide aynı balatayı 135000km'ye kadar kullanabilirdim. Genelde beyin arızaları motorun elektronik bölümünün nem ve su almasında kaynaklı oluyor.
BUNU GÖRDÜK ADMLA PAZARLIK ETTİK 19750 GİBİ BIRAKIYOR
dostum kolay gelsin... tam 1 ay önce yazmıssında ozaman adamın fiyatı biraz daha pahalıydı heralde şuanda zaten 19.750 yazmıs.....sanırım almadın arabayı, sn gidip bakmıssın nasıl araba sen neden avzgeçtin sana zahmet yazabilirmisin? bende bu arabalara bakmaya başladımda...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme