Şimdi Ara

'Corsa' Arızalar (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
15.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirty_harry

    Arkadaslar merhaba.2016 model sifir aldigim corsa 1.4 otomatik aracim bugun ariza gosterge lambasi yandi ve yaklasik 5km boyunca sonmedi.kitapciga baktigimda " emisyon kontrol sisteminde ariza.musade edilen emisyon sinirlari asilmis olabilir.en kisa zamanda servise basvurun" yaziyor.sari renkte kucuk motorcuk gibi bi lamba yaniyor.Arac 1haftadir hic calismamisti.Boyke birseyle karsilasan varmi sorun ne olabilir.Cevap icin simdiden tesekkurler

    Oksijen Müşüründen kaynaklı olabilir diyor Mehmet Usta
  • Cevap icin tesekkurler hocam.Arac henuz 14bin km de.Olabilirmi boyle birsey acaba.Hafta sonu servise goturecegim artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirty_harry

    Cevap icin tesekkurler hocam.Arac henuz 14bin km de.Olabilirmi boyle birsey acaba.Hafta sonu servise goturecegim artik

    Tüp varsa olur. İstersen şaşmazda servisimizde ağırlayalım sizi bir çayımızı için aracınıza da bakalım. 0553 897 21 03 arayıp yeri tarif edebilirim veya konum atarım.
  • Araci rn yakin servise goturdum dediginiz gibi oksijen sensoru kopmus cunku FARE yemis ve garanti kapsaminda da degil 150 200 civari olur diyolar.Yalniz kablo mu degisir komple sensor mu anlamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirty_harry

    Araci rn yakin servise goturdum dediginiz gibi oksijen sensoru kopmus cunku FARE yemis ve garanti kapsaminda da degil 150 200 civari olur diyolar.Yalniz kablo mu degisir komple sensor mu anlamadim

    Komple sensör değişir. Sensörün fiyatını bilmiyorum ama öğrenirim. Sadece işçiliğe 50 TL yazarım düşünürsen
  • Ordu sevisteyim hocam su an mecbur yaptiriyorum ama sensor fiyatlarindan pek haberim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirty_harry

    Ordu sevisteyim hocam su an mecbur yaptiriyorum ama sensor fiyatlarindan pek haberim yok

    Tamam, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)
  • Cok tesekkur ederim yardimci oldunuz tabii.Son bir soru daha simdi sordum sensor degismeyecekmis sensorun tamirini yapacaklarmis yani kopan kablonun tamiri 150 cok degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dirty_harry

    Cok tesekkur ederim yardimci oldunuz tabii.Son bir soru daha simdi sordum sensor degismeyecekmis sensorun tamirini yapacaklarmis yani kopan kablonun tamiri 150 cok degil mi?

    Yok, normal bir fiyat vermişler
  • Peki tekrar tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle merhabalar aracım 1.3 cdtı corsa enjoy 2007 arabamı bir hafta çalıştırmadım garajdaydı bir hafta sonra çalıştırdım ki yakıt göstergesi hız göstergesi çalışmıyor abs ışığı yanıyor abs de çalışmıyor ve içeriyi ısıtiyim dedim fanı açtım kademe 1-2-3-4 yükselttikçe kaputa doğru bir pervane sesi yükseliyor vınlama yapıyor sanki pervane biryerlere sürtünüyor gibi hepsi bir anda aniden oldu sebebi ve çözümü nedir yardımcı olurmusunuz cevabınızı bekliyorum teşekkür ederim
  • Arkadaşlar merhaba. 2012 model 1.3 CDTI dizel araç sahibiyim. Aracım manuel şanzımanlı ve 189.000 km'de şu an. Araçta yaklaşık 2 aydır bir sorun baş göstermeye başladı. Motor soğukken marş hemen almıyor ve aldığında da egzostan motor belli bir ısıya ulaşana dek yaklaşık 30 sn kadar beyazımsı ve içinize çekince burnunuzun içini acıtan tarzda bir duman atıyor. Bu esnada araç rölantisinde düzensizlik oluyor ve 800-900 devir arasında git gel yaparak araç hafiften sarsılıyor. Dediğim gibi motor ısındıktan sonra yani yaklaşık 30-40 sn sonra herşey normale dönüyor. Bu sorun için yaptırdıklarımı aşağıda yazıyorum ama hala sorun devam ediyor. Ha bu arada bu sorun ile ilgisi var mı yok mu bilmiyorum ama belirtmekta fayda var. Aracı sürerken 1750 d/d gelince motor bölümünden ince bir ıslık sesine benzer ses gelmeye başladı ve bu ses 2500 d/d civarında kendiliğinden kesiliyor. Egzos manifolduna baktı bir usta kaçak olabilir diye, yok dedi. Çokta önemli birşey değil dedi bana.

    1. Akü değişti, 72A'lik sıfır akü takdırdım.
    2. Isıtma bujileri tek tek kontrol edildi, sorunsuz.
    3. Enjektörlerden olur dendi, enjektörleri pompacıya götürüp temizlettim, pompacı sorunu yok dedi.
    4. Su eksiltiyor mu dediler, contadan sızıntı yapıp silindire su kaçıyor olabilir dediler, kontrol edildi, su eksiltme sorunu yok.
    5. Aldığın yakıttan olabilir dendi (ki hep Shell V power kullanırdım), yakıtı tamamen bitirip bu seferde Opet ten doldurdum, yine aynı.
    6. Öndeki motorun orada olan ve koltuğun altındaki mazot pompalarından birisinde veya ikisinde de sorun olabilir dendi, kontrol edildi, sorun yok dendi.
    7. Dizel partikül filtresi olabilir dendi, rejenerasyon yaptırdım.
    8. Mazot filtresi değişti.
    9. Pek çok farklı yerde cihaza bağlattım, hata kodu vs. vermiyor.
    10. Würth dizel enjektör temizleyici kullandım.

    Kafayı yiyeceğim. Sizce nerede yanlış yapıyorum ya da neyi göremiyorum. Ne yapmalıyım? Bir yardım lütfen. Arabayı satacağım bu nedenle neredeyse . Gıcık oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerub -- 28 Kasım 2018; 0:13:31 >




  • Arkadaşlar aracı Kayseri'de Opel servisine bıraktım. Bugün aldım. Dediklerine göre enjektörler ve mazot pompası onarım istiyormuş. Gerekirse motor indirilip silindir, kapak vs. elden geçebilirmiş. Birde EGR değişmeliymiş. Fatura aşağı yukarı 17.000 TL tutar dediler. Ağır geldi, yaptıramadım. Napalım artık böyle binerim. Sabahta 1-2 dakika geç çalışsın napalım artık. Zaten sadece soğuk havalarda oluyor. Motor ustası bir arkadaşa sordum, böyle bin birşey olmaz dedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • V.K. kullanıcısına yanıt
    Kalorifer paneli komple 1300 TL. Serviste sormuştum geçen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kerub kullanıcısına yanıt
    Kronik arızasıdır, ufak bir sorun gibi gözüküyor ama tamiri mümkün değil. Değişim gerekiyor. Zamanında değiştirmiştim oradan biliyorum. Ara ara çok özlüyorum corsa’mı sonra 140 hplik canavarın süper hızlı vites değişimleri sırasındaki egzoz sesi aklıma geliyor geçiyor.



    Ama keşke imkanım olsa ve satmasaydım corsayı:)

     'Corsa' Arızalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kerub kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Sorununuz direk kızdırma bujileri gibi duruyor. Kızdırma buji rolesine baktırdınız mı her zaman arıza yazmıyor orası. Özellikle 2 aydır sorunun başlaması ve motor soğukken olması direkt kızdırmadan kaynaklı olduğunu gösteriyor.
    Kaliteli bir serviste arıza tespiti yaptırın ve buji rolesine baktırın. Bir de sabah soğuk motorda 3-4 kez kontak aç-kapa yapıp kızdırma yaptırın bujilere bakalım sorunsuz çalışacak mı. Enjektör ve pompaya dokundurmayın.
  • azizerkan07 A kullanıcısına yanıt
    Evet, 3-4 kez kontak aç kapa yapınca bir tık iyileşiyor gibi. Ama tatmin edici değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerub -- 3 Aralık 2018; 10:25:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kerub kullanıcısına yanıt
    Kızdırma buji rolesine baktırın. Sorun ya kızdırma bujilerinde yada rolede. Arıza lambası yakıyor mu araç, geçen ben de 2 buji değiştirdim zor çalışma ortadan kalktı sonrasında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azizerkan07 A kullanıcısına yanıt
    Arıza lambası yanmıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bujileri tek tek söküp test ettik hepsi sağlam. Röle de sağlam. Bugün motor ustası arkadaşa bıraktım, motoru rektefe edecek komple.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.