Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.222
Cevap
33
Favori
226.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prevailingboy

    merhaba arkadaşlar foruma yeni üyeyim öğretmenim,ilk arabamı alma niyetim var nhtçkr isimli kullanıcının arabası güzel,beğendim,bi, de şu ilan var

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-ekonomik-lpg-li-1-4-gls-corsa-56589696/detay/

    bu araba için ne dersiniz?bayırda zorlanır mı?km de ne kadar yakar?kronik sorunları var mıdır?(anlaşılan var) yardımcı olursanız sevinirim...


    teşekkürler arabamı beğenmişsiniz. hg. buarada. inş gönlünüze göre bi corsa bulursunuz. benim bildiğim corsa b de, kronik bi problem yok. direksiyon kutusu problemi corsa c lerde var. yukarda linkini attığınız arabada güzel fakat benimkinden farklı dreksiyonu modeli lpg tankı bagaj hacmi kmsi vs.bunlarda fiyata fark ediyor.




  • Slm arkadaşım bendede 99 model swing 1.2 ecotec var aynı sorunu 75 tl yaptırdım 25 tl keçe 50 tl işçilikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALTAY22

    Slm arkadaşım bendede 99 model swing 1.2 ecotec var aynı sorunu 75 tl yaptırdım 25 tl keçe 50 tl işçilikle


    Sorun?
  • polimex arkadaşımızın aracı krank keçesinden yağ kaçırıyordu ya arkadaş bunu diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    güneşten solan matlaşan tampon çamurluk çıtaları vb. siyah plastik parçaları siyah boyayla boyamadan hiçbir şekilde eski siyah günlerine döndüremessiniz. ben çok araştırdım.ve sonunda sprey boyayla kendim boyadım arabamın resimlerinde simsiyah duruyorlar tertemiz.zor bi işlem değil 5liralık bi sprey boya yetiyo 1saatde bitiyor boyama işi.kaportaya sıçrıyo illaki onlarıda mazot yada benzinli bi bezle bekletmeden silerseniz çok kolay çıkıyo.
    bu işlem için toplam masraf 10tl. yaldır yaldır siyah parçalara bakarak sigara içemek paha biçilemez.


    en mantıklı yöntem sprey boya
    sıçramalarıda boya bandı çekerek engelleyebilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    güneşten solan matlaşan tampon çamurluk çıtaları vb. siyah plastik parçaları siyah boyayla boyamadan hiçbir şekilde eski siyah günlerine döndüremessiniz. ben çok araştırdım.ve sonunda sprey boyayla kendim boyadım arabamın resimlerinde simsiyah duruyorlar tertemiz.zor bi işlem değil 5liralık bi sprey boya yetiyo 1saatde bitiyor boyama işi.kaportaya sıçrıyo illaki onlarıda mazot yada benzinli bi bezle bekletmeden silerseniz çok kolay çıkıyo.
    bu işlem için toplam masraf 10tl. yaldır yaldır siyah parçalara bakarak sigara içemek paha biçilemez.


    kalıcılığı da önemli.tamponlar filan boyanmadan önce özel tampon astarı atılıyor benim bildiğim.eğer atma türü bir sorun olmazsa bende yaparım siz nezaman boyadınız acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolga_55 -- 14 Ağustos 2011; 20:19:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga_55

    polimex arkadaşımızın aracı krank keçesinden yağ kaçırıyordu ya arkadaş bunu diyor.

    :) Yani ben. Evet kran keçesinde hala yağ kaçırıyor salı gunü servise bırakacağım inşallah
  • Tolga kardeşim aracımda kaputta böyle sanki çamaşır suyu dökülmüş gibi nohut büyüklüğünde sabun izine benzeyen lekeler var ne yaptimsa çıkmadı usta pasta cila armalısın işlemiş dedi ne yapmalıyım nasil çıkar bu meret artı pasta cila atıp boya koruma atsam iyi olur mu bana kaça patlar
  • güneş yanığı türünden mi? pasta cila arabanın tamamı için 100 tl civarı galiba emin değilim.Bende bu ay yaptırmayı düşünüyorum.ustalara sormak lazım.ama bence pasta cila bu işi çözer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga_55

    güneş yanığı türünden mi? pasta cila arabanın tamamı için 100 tl civarı galiba emin değilim.Bende bu ay yaptırmayı düşünüyorum.ustalara sormak lazım.ama bence pasta cila bu işi çözer.

    Yok güneş yanigi degil bildigin yikamacilarda sıkılan sabun izi gibi boya koruma mevzusu kaça patlar acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polimex

    Tolga kardeşim aracımda kaputta böyle sanki çamaşır suyu dökülmüş gibi nohut büyüklüğünde sabun izine benzeyen lekeler var ne yaptimsa çıkmadı usta pasta cila armalısın işlemiş dedi ne yapmalıyım nasil çıkar bu meret artı pasta cila atıp boya koruma atsam iyi olur mu bana kaça patlar

    Kus pisligi sonucu boya yanmis ne yaparsan yap duzeltrmezsin o hatayi boyani iclerine kadar islemis oluyor. Tekvare komple parca boyatmak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: polimex

    Tolga kardeşim aracımda kaputta böyle sanki çamaşır suyu dökülmüş gibi nohut büyüklüğünde sabun izine benzeyen lekeler var ne yaptimsa çıkmadı usta pasta cila armalısın işlemiş dedi ne yapmalıyım nasil çıkar bu meret artı pasta cila atıp boya koruma atsam iyi olur mu bana kaça patlar

    Kus pisligi sonucu boya yanmis ne yaparsan yap duzeltrmezsin o hatayi boyani iclerine kadar islemis oluyor. Tekvare komple parca boyatmak

    Yapma ya off bu kötü haberdi çok belirgin değil ama yanına gidince detaylı bakınca belli oluyor. Teşekkurler Tifosi ben yine bir kaç islemle şansımı deneyeyim




  • cila atması olmuş.bendede vardı pasta cilayla düzeliyo.polimex. ama tekrarlıyo aynı yerden zamanla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr

    güneşten solan matlaşan tampon çamurluk çıtaları vb. siyah plastik parçaları siyah boyayla boyamadan hiçbir şekilde eski siyah günlerine döndüremessiniz. ben çok araştırdım.ve sonunda sprey boyayla kendim boyadım arabamın resimlerinde simsiyah duruyorlar tertemiz.zor bi işlem değil 5liralık bi sprey boya yetiyo 1saatde bitiyor boyama işi.kaportaya sıçrıyo illaki onlarıda mazot yada benzinli bi bezle bekletmeden silerseniz çok kolay çıkıyo.
    bu işlem için toplam masraf 10tl. yaldır yaldır siyah parçalara bakarak sigara içemek paha biçilemez.


    kalıcılığı da önemli.tamponlar filan boyanmadan önce özel tampon astarı atılıyor benim bildiğim.eğer atma türü bir sorun olmazsa bende yaparım siz nezaman boyadınız acaba?


    plastik astarı var doğru ama atmaya luzum yok 2ay oldu boyayalı hala dünki gibi parlak. plastiğin yüzeyinde sürtme kavlama tarzından bişey yoksa astara gerek yok düz zeminde problem yapmıyo.tek dikkat edilcek şey spreyi fazla sıkmamak akıtmadan boyamak yoksa damlacık izi kalıyor. kapı kolları falan gıcır gıcır oluyo




  • hepinize teşekürler herkese allah kazasız sürüşler versin benim cantlar 175 *65*14 çok memnunum yolu iyi tutuyo şekilde güzel duruyo yakında resmini yüklerim bu yakında tamponu değişcem sanayide 100 tl dediler sıfır yan sanayisine 100 tlde boyamaya alıyolar özel bi ilaç sürülüyo tampona yoksa boya tutmuyo o ilaç biraz pahalı tamponu değişim resmini o zaman koyarım inşallah yeni kassa tampon koycan üzerindeki combo tamponu sanırım
  • Arkadaslar Arabayi bugun yikamaciya bıraktım yikamacidan aldıktan sonra yıkamadan çıkar çıkmaz benzin deposu kapağı kendiliğinden düştü KİRİLMİŞ günahını almayyim ama yıkamadılar tazikli su tutmaları sonucu kırmış olabilir diye DUSUNUYORUM. Yarın iran yapıştırıcısı ile Bi operasyonla yakıştırmayı DUSUNUYORUM forumlarda öyle Bi baktım sıfır orjinali 60 TL miş yuhh yani dedim. Konu ile ilgili fikri olan varmi arkadaslar
  • yapışıyosa yapııştır gitsin 60 lira verilmez kapağa. yapışmazsa yan sanayi ucuzunu alırsın zaten ayda yılda bi benzin alıyosun araban tüplüydü zannedersem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nhtckr



    plastik astarı var doğru ama atmaya luzum yok 2ay oldu boyayalı hala dünki gibi parlak. plastiğin yüzeyinde sürtme kavlama tarzından bişey yoksa astara gerek yok düz zeminde problem yapmıyo.tek dikkat edilcek şey spreyi fazla sıkmamak akıtmadan boyamak yoksa damlacık izi kalıyor. kapı kolları falan gıcır gıcır oluyo


    zemin düz değil pürüzlü.ama bakalım denemeyi düşünüyorum.tampon sütleri filan toz tutuyo bıktım artık:).Bu arada corsalarınızın performansından memnun musunuz merak ediyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolga_55 -- 17 Ağustos 2011; 1:42:32 >
  • herkese selamlar,
    izmirden çelik ben.
    2000 model 160.000de 1.4 gls gümüş gri benzinli aracım var.
    Ocakta aldık ama aldığımızdan beri eşimde olduğu, eşim de başka şehirde olduğu için daha 1 ay önce ben kullanmaya başladım.
    Kullanır kullanmaz bazı gariplikler farkettim. Mesela araç sanki devamlı fren yapıyormuş gibiydi, direksiyon biraz fazla titriyor, klima iyi soğutmuyor, hararet göstergesi 100'ü geçiyor gibi. motorun sesi biraz değişik geliyordu ama daha önce benzinli bir opele binmediğim için tam yorum yapamıyordum fakat ilk fırsatta iyi bir ustaya sormayı kafama koymuştum. Neyse uzatmayayım, geçen hafta internetten yaptığım araştırmalar sonucu 3.sanayide star opel servisine (özel servis) gittim. Servisin sahibi Gürkan bey sağolsun ilgilendi. Ben motordan gelen sesi sorarken hemen çalıştırdı ve yaklaşık 15 saniye içinde sesin şarj dinamosundan geldiğini tespit etti. Sonrasında arabayla bir tur attık ve ustaya teslim ettim. Çok detaya girmeyeyim ama yapılan işlemler şunlar:
    Motor yağı, yağ, hava, polen filtresi (varsa daha aklıma gelmeyen bütün filtreler), arka fren merkezleri, arka fren balataları, şarj dinamosuna ait iki tane rulman, bi tane başka biyerde rulman (nerede olduğunu hatırlayamadım şimdi), klima gazı basılması, egsoz çatalının kaynağı, radyatördeki su kaçağının tamiri (küçük bi boru mu değiştirdim dedi ne, onu da hatırlamıyorum), klima düğmesi, sol ön far lambası, geri vites lambası, klima düğmesi, ön paneldeki ampüller, paneldeki lehimlerin yenilenmesi (parkları açınca paneldeki göstergeler sönüyordu), kapı ayarları, ön takımların kontölü, balans ayarı, işçilik. toplam ödediğim miktar 600lira... belki bira fazla ödemiş olabilirim ama motorun sesi falan değişince rahatladım biraz.
    Aslında LPG de taktıracaktım ama bütçeyi biraz deldim, o yüzden sanırım gelecek hafta taktıracağım. Lpg için ne önerirsiniz? araba bakımdayken bi lpg'ci ile konuştuk, atiker 990lira dedi, başka bir marka daha söyledi(ve yine hatırlayamıyorum, enjektörleri ve yazılımı ithalmiş, diğerleri yerliymiş, onu da 900e yaparım dedi. 6 ay içinde beğenmezsem söküp atikeri bedava takarım istersen diye garanti verdi ama bilemedim.
    Biraz uzun oldu ama, yukarıdaki bakım/onarım fiyatı ve tüp hakkında neler düşünüyorsunuz? kazık yemiş sayılırmıyım? lpg ne tavsiye edersiniz?
    Şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyrek

    herkese selamlar,
    izmirden çelik ben.
    2000 model 160.000de 1.4 gls gümüş gri benzinli aracım var.
    Ocakta aldık ama aldığımızdan beri eşimde olduğu, eşim de başka şehirde olduğu için daha 1 ay önce ben kullanmaya başladım.
    Kullanır kullanmaz bazı gariplikler farkettim. Mesela araç sanki devamlı fren yapıyormuş gibiydi, direksiyon biraz fazla titriyor, klima iyi soğutmuyor, hararet göstergesi 100'ü geçiyor gibi. motorun sesi biraz değişik geliyordu ama daha önce benzinli bir opele binmediğim için tam yorum yapamıyordum fakat ilk fırsatta iyi bir ustaya sormayı kafama koymuştum. Neyse uzatmayayım, geçen hafta internetten yaptığım araştırmalar sonucu 3.sanayide star opel servisine (özel servis) gittim. Servisin sahibi Gürkan bey sağolsun ilgilendi. Ben motordan gelen sesi sorarken hemen çalıştırdı ve yaklaşık 15 saniye içinde sesin şarj dinamosundan geldiğini tespit etti. Sonrasında arabayla bir tur attık ve ustaya teslim ettim. Çok detaya girmeyeyim ama yapılan işlemler şunlar:
    Motor yağı, yağ, hava, polen filtresi (varsa daha aklıma gelmeyen bütün filtreler), arka fren merkezleri, arka fren balataları, şarj dinamosuna ait iki tane rulman, bi tane başka biyerde rulman (nerede olduğunu hatırlayamadım şimdi), klima gazı basılması, egsoz çatalının kaynağı, radyatördeki su kaçağının tamiri (küçük bi boru mu değiştirdim dedi ne, onu da hatırlamıyorum), klima düğmesi, sol ön far lambası, geri vites lambası, klima düğmesi, ön paneldeki ampüller, paneldeki lehimlerin yenilenmesi (parkları açınca paneldeki göstergeler sönüyordu), kapı ayarları, ön takımların kontölü, balans ayarı, işçilik. toplam ödediğim miktar 600lira... belki bira fazla ödemiş olabilirim ama motorun sesi falan değişince rahatladım biraz.
    Aslında LPG de taktıracaktım ama bütçeyi biraz deldim, o yüzden sanırım gelecek hafta taktıracağım. Lpg için ne önerirsiniz? araba bakımdayken bi lpg'ci ile konuştuk, atiker 990lira dedi, başka bir marka daha söyledi(ve yine hatırlayamıyorum, enjektörleri ve yazılımı ithalmiş, diğerleri yerliymiş, onu da 900e yaparım dedi. 6 ay içinde beğenmezsem söküp atikeri bedava takarım istersen diye garanti verdi ama bilemedim.
    Biraz uzun oldu ama, yukarıdaki bakım/onarım fiyatı ve tüp hakkında neler düşünüyorsunuz? kazık yemiş sayılırmıyım? lpg ne tavsiye edersiniz?
    Şimdiden teşekkürler



    Çelik bey öncelikle aramıza hoşgeldiniz bende de 2000 model corsa 1.4 gls var 8 ay önce aldım alır almaz atiker lpg taktırdım benzinlide hiç kullanmadım orjinal 77 binde aldım şu an 81 binde araç genel olarak güzel fakat 10 yaşında olması haliyle zaman zaman sıkıntılar çıkartmasına sebep oldu ilk yaşadığım sıkıntı aracın su eksiltmesi ustama gittim kendin tespit et yoksa biz söker herşeyine bakarsak masraflı olur dedi 8 ay kadar hep su ekleyerek kullandım farklı bir kaç yere götürmeme rağmen sorun bir türlü tespit edilemedi ustanın biri kapaktandır dedi su deposu kapağı aldım yine eksiltti sonra yan sanayi kapak değil orjinalini al dedi gittim odaktan 28 tl ye orjinalini aldım yine eksiltti ustu su deposu çatlamış olabilir değiştirelim dedi orjinalini sordum 103 lira dediler bend gidip aksarayda 20 liraya yan sanayi si deposu alarak ustama gittim tam su deposunu söküyorduk ki o damlayı gördük kelepçenin birinden çok hafif su damlatıyormuş gaza bastığında damlatıyor su deposunun üstüne püskürttüğü için su iz bırakmadan hemen buharlaştığı için sorunu tespit edemedik usta kelepçeleri değiştirdi şu an su eksiltme olayı yok sonra silkeleme olayı olmaya başladı 3000 devrin üstüne çıkınca araba beşik gibi sallamaa yokuşlarda bayılmaya başladı lpg dendir dedilar lpg yi taktırdığım yeri gittim filitreyi değiştirdi sorun yok dedi silkeleme yine devam etti usta ateşleme sistemindendir buji kabloların çok eski dğiştrilemi dedi 115 tl ye bosch buji kablosu aldım taktım yine aynı sallıyor en son bir arkadaşın tavsiyesi üzerine yetkili servise bıraktım yetkili servis sorunun egr valfı ve bujiler olduğunu tespit edip 450 tl fatura çıkararak değiştirdi araba canavarlaştı 70 kuruş birde düştü yakıtı arabaya binen herkes ne güzel motor sesi var yeni gibi diyor en son sorunum isie trigerin ordan yağ kaçırmasıdır bu yağ kaçağı için şu an corsam serviste kran keçeleri değişiyor ha dünde sağolsun yıkamacı benzin deposunun dış kapağını tazikli su tutarak kırdı birde o çıktı başıma

    Sizin corsanız için yaptığınız işlemlere gelecek olursak eğer ustanız hakkını veriyorsa sıkıntınız kalmadıysa bence 600 tl fazla büyük bir rakam değil bazı ustalara götürüyorsun hem dünya kaadar para alıyor hemde daha beter bozuyor eğer sorunlarınız hal olduysa sıkıntı kalmadıysa kafanıza takmayın keyfinize bakın ben corsama aldığım günden beri en az 3500 lira masraf yaptım geçen 14 bin tl ye ısrarla isteyen biri oldu vermedim 14 bin tl çok iyi para ama ben yaptğım masraflar ile o rakamı geçmişim zaten satıpta başkasının kaymağını yemesine içim el vermedi artı bu havada satsam bile alacağım araba uygun olamaycak ve yine a.ynı hesaba gelip kendimi sıkıntıya sokmuş olacağım LPG konusuna gelcek olursak eğer uzunbir süre kullancaksan iyi bir kit taktır mesela LANDİRENZO ben şahsen atiker taktırdım hiç bir sıkıntı yaşamadım ama tavsiye etmem kanaatimce sorun çıkarmasın diye biraz ayarını fazla açıyorlar fazla yakıyor haliyle şu an şehir içi 220-260 arası yokıyor benimki opeller ile en uyumlu kitin landirenzo olduğu söyleniyor siz yinede bir araştırın




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.