Şimdi Ara

Corsair Markalı Ürün Alacaklar Okusun - Garanti Değişim Süreci (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
1
Favori
6.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86G53N200 -- 23 Eylül 2020; 10:34:7 >
  • Valla hocam corsair ' in garantisinde de sorun yaşanıyorsa eğer , ne denir bilemiyorum. Gerçekten üzüldüm. Sıkıntı yaşadığınız ürünün Corsair olmasına, inventus'un da bu konuda etkin olamamasına. En güvendiğim markaları ve firmaları saysam ilk 5 e girecek isimler bunlar.
  • İşin içine Türkiye girince tüm işler değişiyor. Sırf Distrübitör firma yüzünden Corsair markasına sırt çevirmem ben açıkcası. PTT'nin sayfasın da ölçülerle hesaplama vardı ve hızlı kargosu da var. Normal ile aynı fiyat çıkıyor. Oldukça da hızlı. Bir oraya bakmanızı tavsiye ederim.
    Türkiye'de her şey böyle ne yazık ki...
    Volkswagen DSG şanzıman mesela. :) Almanya da direk iyi niyet değişimi yapılıyor ücretsiz. Burada adam sana şanzımanı yıpratmışsın ücretli değişim diyor. :D
    Mümkün mertebe Amazon'dan alışveriş yaparım her zaman. Belki 3-5 lira kargo parası vs koyarım ama Türkiye'den çok daha hızlı ve net sonuç alırım.
  • Tüm markalarda durum bu, yurtdışı irtibatı kuramazsanız mağdur oluyorsunuz, siz yine resmi garantisi bitmiş üründe bunları yaşadınız.
    Ben 2 yıl resmi garanti dahilindeki seagate hdd ye muhattap bulamadım :)

    Şimdi okudum Corsair Türkiye rm850x teklif etmiş daha ne olsun :)
    Şu konudan sonra Corsaire güvenim arttı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 12 Ekim 2019; 2:38:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sizin için PTT Turpex ile hesaplama yaptım. hx750i ölçüleri ve ağırlığı ile.

    Corsair Markalı Ürün Alacaklar Okusun - Garanti Değişim Süreci
  • vay canına ya bu ne saçma işmiş ,bundan sonra markaya hiç bulaşmamak en güzeli
  • jac0B0 kullanıcısına yanıt
    zipcikti88 kullanıcısına yanıt
    Ürünün garantisi 7 yıl hocam. Hala resmi garanti süresi içerisinde. Türkiye'de resmi süre 2 yıl diyebilirsiniz, haklısınız. O zaman Corsair Türkiye'ye sattığı ürünlerin kutularına kocaman 7 YEARS WARRANTY etiketi yapıştırmayacak. Satış sitelerinde garanti süresi 7 yıl olarak gözükmeyecek.

    Bir arkadaşımız haklı olarak Volkswagen'in DSG şanzıman örneğini vermiş. Almanya'da ücretsiz değiştirilen şanzıman için burada insanlar para ödüyorlar. Çünkü tepki göstermek yerine, bu firmalara hala akın akın giden insanlar var. İyi niyet garantisi adı altında insanlardan alınmaması gereken para alındığı halde, sizin Corsair'e artan güveniniz gibi, az para alıyor diye VW'ne güveni artan insanlar var.

    Ürün teklifi benim çabamla, Corsair merkezle görüşmelerim sonucu yapıldı. Yabancı dil bilemeyen birinin ürünü hala İnventus deposunda Corsair Türkiye'den bir cevap bekliyor olurdu. Sorun şurada biz kullanıcılar olarak bu firmalara karşı tavır almıyoruz. Şimdi ben sizin Seagate ile olan tecrübenizi öğrendim. Bundan sonra Seagate'de almam. Biz ne zaman bunlara dikkat ederek ürün seçeriz, birbirimizin yanında oluruz, firmalar satışlarındaki düşüşün sebebini araştırmaya başlarlar, o zaman bu işler düzelir. Corsair'e artan güveninize bir şey diyemeyeceğim. İnşallah benim yaşadıklarımı yaşamazsınız. İyi günler.




  • zipcikti88 kullanıcısına yanıt
    İlginiz için çok teşekkür ederim hocam. Bu hafta teklif edilen ürünü alma konusunda bir problem çıkarsa bu yolu denerim.
  • https://forum.donanimhaber.com/profil/1560094#!/

    Corsair Türkiye hesabı en son geçen ay foruma giriş yapmış. Atılan mesajlar da 2 sene öncesine ait. Önceden foruma ilgileri vardı.
  • Evet şimdi profile bir göz gezdirdim. Şu mesajı gördüm. O zamanlar gerçekten mesajda yazıldığı gibiyse nereden, nereye diyebiliriz...
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/125775595
  • Benim Corsair'e olan güvenim yurtdışından dolayı. Türkiye'de işlerin aynı ilerlemediğini bildiğim için Türkiye'den mümkün mertebe Corsair almıyorum. Tabi yurtdışında daha pahalı değilse. Yurtdışından aldığım Corsair ürünlerinin hiçbirinde sıkıntı yaşamadım. Türkiye'de de yaşamadım ama servis şartları vs malum. Umarım Türkiye servisleri ile çokta işim olmaz.
    Önemli değil bu arada. :) Turpex'ten çoğu kişinin haberi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zipcikti88 -- 12 Ekim 2019; 14:45:30 >
  • Konuyu hortlatmış olacağım ancak Corsair ile ilgili yaşadığım tecrübeyi aktarmak istedim. Yaklaşık 3 yıl önce bir SSD'sini satın almıştım 3. yılını yeni doldurmuştu ki arızalandı, aniden kapanmalara neden oluyordu. Kutuda 5 yıl garanti yazarken garanti kağıdında Tr'deki tedarikçi 3 yıl belirtmişti. Kutudan çıkan garanti kağıdında ki distribitörü aradım artık Corsair satmadıklarını söylediler. Ben de bunun üzerine doğrudan Corsair müşteri hizmetlerine mail attım. İlk cevap 10 gün sonra geldi. Birkaç soru ve yapmamı istedikleri testten sonra SSD'yi RMA kapsamında değiştireceklerini söylediler. Kargoyu da karşıladılar, sanırım normalde kargo ücretini siz ödüyorsunuz. Yaklaşık 1 aylık mail ve kargo trafiğinden sonra yeni ürün elime ulaştı. Diyeceğim o ki müşteri memnuniyetine önem veren bir şirket, ithalarçıların ağzını çekmeyin.

  • bu enflasyonda para iade hilesini vatan bilgisayar da yapıyor. distrubitör yenisini verin dese bile para veriyorlar. ben de buraya yazayım, vatan bilgisayardan bişey alırken satış sonrası desteğe ihtiyacınız olmayan bişey alın. mesela brita su filtresi.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.