Şimdi Ara

çözüldü (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
4.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • aynı sorun bendede saçma salak yetkisiz müdahale var diye cihazımı garanti kapsamı dışında bırakmışlar..nasıl çözdün arkadaş bilgi verebilirmisin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    Hocam sonuç ne oldu bilgi verirmisiniz...


    varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
    varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
    varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
    varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
    17 aralık 2018:
    teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
    sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
    varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..

    arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,

    dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti

    hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..

    son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..

    aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...

    [https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
    [https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]

    [https://ibb.co/0yT9c95 ]
    [https://ibb.co/HYtnP8J ]
    hocam ne yaptınız aynı sorun bende de var




  • Şu an benzer sorunu bende yaşıyorum. Cihazımı ses az gelme ve karşı tarafa az gitmesi nedeniyle Ankara Ankamall Gürgeçler servisine verdim. 0 jelantinini kendi açtığım vatan bilgisayardan aldığım cihaza verdikleri rapor:
    Değerli müşterimiz, Cihazda; kullanım kılavuzunda yer alan talimatlara aykırı olarak yetkili olmayan
    kişiler tarafından yapılmış değişiklikler veya orijinal olmayan parçalar ve bunlara bağlı
    arıza(lar)/hasar(lar) tespit edilmiştir. Bu değişiklikler veya orijinal olmayan parçalar ilgili
    arıza(lar)ın/hasar(lar)ın sebebi veya arıza/hasarın giderilmesini engelleyici faktörlerdir. Garantimiz
    yetkisiz yapılan değişikliklerden kaynaklanan sorunları kapsamamaktadır.
    Apple desteği arıyorsunuz bakacağız, araştıracağız ve bu bakma araştırma işi hiç bitmiyor. Satış sonrası hizmeti ile ünlü firma güya ama alakası yok. telefondan, tabletine kadar yıllardır kullanıyorum ilk defa servise işim düştü sonuç bu. Bir daha asla bu markadan ne alırım ne tavsiyede bulunurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecelnico -- 22 Ağustos 2019; 15:0:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecelnico

    Şu an benzer sorunu bende yaşıyorum. Cihazımı ses az gelme ve karşı tarafa az gitmesi nedeniyle Ankara Ankamall Gürgeçler servisine verdim. 0 jelantinini kendi açtığım vatan bilgisayardan aldığım cihaza verdikleri rapor:
    Değerli müşterimiz, Cihazda; kullanım kılavuzunda yer alan talimatlara aykırı olarak yetkili olmayan
    kişiler tarafından yapılmış değişiklikler veya orijinal olmayan parçalar ve bunlara bağlı
    arıza(lar)/hasar(lar) tespit edilmiştir. Bu değişiklikler veya orijinal olmayan parçalar ilgili
    arıza(lar)ın/hasar(lar)ın sebebi veya arıza/hasarın giderilmesini engelleyici faktörlerdir. Garantimiz
    yetkisiz yapılan değişikliklerden kaynaklanan sorunları kapsamamaktadır.
    Apple desteği arıyorsunuz bakacağız, araştıracağız ve bu bakma araştırma işi hiç bitmiyor. Satış sonrası hizmeti ile ünlü firma güya ama alakası yok. telefondan, tabletine kadar yıllardır kullanıyorum ilk defa servise işim düştü sonuç bu. Bir daha asla bu markadan ne alırım ne tavsiyede bulunurum.
    Derhal Tüketici Hakem Heyetine başvurun bence..




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.