< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcnr -- 19 Aralık 2018; 0:1:44 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcnr -- 19 Aralık 2018; 0:1:44 > |
“Premium reseller" diye tabir edilen Lydia, Troy, Gürgençler vb. servislerin batarya değişimi yetkisi var. O nedenle hepsi devasa billboardlarda "30 dakika içinde batarya değişimi" vb. şekilde reklamlar yapıyor, Apple'ın 129TL'ye batarya değişim programı başladığından beri.
"Premium reseller" "Yetkili servis sağlayıcı" diye tabir edilen mağazanın/servisin müdahalesinin yetkisiz olarak nitelenmesiyle ilk defa karşılaşıyorum. Ortada bir yanlışlık olduğu açık. Apple Müşteri Himetleri ile detaylı olarak konuyu görüşün. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 19 Ekim 2018; 22:33:43 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |