Şimdi Ara

(Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070 (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
23.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
221 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İlk mesaja edit düşsene hocam millet sayfa sayfa gezinmesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • boyle bir durumun itopya ile yasandigini dusunsene?
    hb kendine yakisani yapmis gecte olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niventr

    Evet, para iademi dün itibariyle gerçekleştirdiler. Daha doğrusu 6 taksit almıştım onlarda 6 taksit halinde iade edecekler.

    Okuyan paylaşan yorum yapan herkese teşekkür ederim. Aldıgım günden itibaren bugün 22. gün ve çözüldü çok şükür.

    Sizlere tavsiyem hepsiburadayla sorun yaşadığınızda telefon açmayın call center görevlileri fikirsiz onun yerine web sitelerini kullanarak oradaki yönergeler ile işleminizi halletmeye bakın, 20 gün içinde iade durumumu sormaya 3 kere aradım, şu an farklı farklı 3 ayrı iade problemim açılmış görünüyor hele bir tanesini anakart diye açmış call centerdaki arkadaş.
    Konunun en başında, 2. El bölümündeyken de yazmıştım. Tekrardan geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlgilenmiyordan kastim; görüsebildiginiz insanlar call center gorevlileri. İnsiyatif alabilen yetkililer degil, bana 3 kere yanlis ksyit actilar mesela. Hepsiburadanin web sitesinde bu sekilde yanlis yada arizali gelen urunleri bildirmek icin cozum merkezi isimli bir kisim var oradan yazisarak yapmak daha mantikli, web sitesi iyi yonlendiriyor. Benim gibi yanlis acilmis 3 ayri kayitla ugrasmak zorunda kalmazsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.