Şimdi Ara

CREA, AVRUPANIN EN BÜYÜK KULLANICI ELEKTRONİĞİ FUARI OLAN IFA’DA DA YERİNİ ALDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

     

     

     

    CREA, AVRUPANIN EN BÜYÜK KULLANICI ELEKTRONİĞİ FUARI OLAN IFA''DA DA YERİNİ ALDI

     

     

     

    CREA; tüketici elektroniğini, bilişim ve iletişim ürünlerini geliştiren firma temsilcilerini, perakendecileri, basın mensuplarını ve ziyaretçileri bir araya getiren, Avrupa''nın en büyük fuarı IFA'' da, en son teknolojiye sahip ürünleri ile yerini alacak.

     

     

    CREA, mükemmel görüntü ve ses kalitesine sahip LCD televizyonlarıyla IFA 2008''de

     

     

     

    1926''dan bu yana gerçekleşen teknoloji fuarı IFA, bu yıl 29 Ağustos – 3 Eylül tarihleri arasında Berlin''de düzenlenecek.

    Bu yıl 2. kez IFA fuarında yerini alan Türk tüketici elektroniği pazarının yenilikçi firmalarından CREA hem üstün teknolojisini ve tasarımını hem de global pazardaki rekabet gücünü tekrar kanıtlayacak. Sektördeki gelişmeleri yakından takip eden CREA, ürünlerinde üstün kalite, şık tasarım ve kullanım kolaylığı ile birlikte geniş dağıtım ağı ve satış sonrası servis ile tüketicilerine seslenecek.

     

    CREA, tüketicilerin beğenisine sunduğu LCD TV üretiminde çevreye duyarlı olarak hareket etmektedir!

     

    Bugün, dünyada bir çok ülkede tüketici elektroniği sektöründeki ürünlerini tüketicisiyle buluşturan CREA, global bir marka olmasının kendisine yüklediği sorumlulukla ve çevre bilinciyle faaliyetlerini sürdürmektedir. Ürünlerinin; gelişim aşamasından üretimine, tüketiciye sunulmasından satış sonrası hizmetlerine kadar faaliyet gösterdiği tüm süreçlerde ''çevreye katkı sağlamayı" bir ilke olarak benimseyen CREA, henüz ürünler tasarım aşamasındayken çalışmalarını bu hedef doğrultusunda şekillendirmektedir.

     

    Bu önemli fuarda CREA, ürünlerinin kalite ve dayanıklılığını ön planda tutarak, kullanışlı ve kullanım değeri yüksek olan ürünler sergileyecektir.

     

    CREA;

     

    Üçüncü nesil CREA LCD TV, Venera 2, CREA Design Concept, ECO TV, 100Hz Full HD teknolojisi

    Ürünleri ile standında yer alacaktır.

     

    Üçüncü nesil CREA TV.

    Slim LCD teknolojisi ile 55 mm kalınlık sağlana biliniyor

    (Normal LCD 110mm kalınlık)

     

    Venera 2

    Yeni tasarım.

    Daha iyi ses teknolojisi

    82 ekranda Full HD çözünürlüğü

     

    CREA Design Concept  

    Özel aluminumdan tasarlanmış TV

    Renkler Gümüş, Titan ve siyah.

     

    ECO TV

    Enerji tasarrufu 30–40%

    Yeni Avrupa enerji birliğinin (IEC) direktifine uygun tasarım.

     

    100Hz Full HD teknolojisi

    Üstün görüntü teknolojisi.         

    Futbol ve hareketli resimlerde çok net bir görüntü elde ediliyor.

     

     

    Fuara ilişkin görüşlerini açıklayan CREA yetkilileri, özellikle yenilikçi tasarıma sahip ürünleriyle iddialı olduklarını belirtirken, ayrıca enerjiyi verimli kullanan ürünlere de yoğun ilgi beklediklerini aktardılar.

     

    Crea, IFA'' da Hall 26/227''deki standıyla ziyaretçilerini ağırlayacak.

     

    Fuar hakkında ayrıntılı bilgiyi www.ifa-berlin.de adresinden almak mümkün.

     

     








  • fuarlar falan güzelde o pearl kasalarınızı bir kurtarın ya can çekişiyorlar resmen ne kadar kötü bir tasarım.birde kablosuz setinize pil yetiştiremiyorum duracell kullanmama rağmen.alakasız bir yorum ama yakalamışken sölim dedim.
  • ARKADAŞIM MALESEF SANA KATILIMAYACAĞIM..BENDE CREA NIN PEARL KASASI VAR TASARIM OLARAK BENCE ÇOK GUZEL ..KABLOLU KLAVYE KULLANIYORUM..EGER DOLDURULAN BİR PİL ALIRSAN PİL YETİŞTİRME DERDİN KALMAZ.AYRICA CREANIN KABLOSUZ SETİNDE MOUSE İÇİN SARJ CİHAZI DA MEVCUT BILIYORUM..FUAR BENCE TURK MARKASI İÇİN GURUR DUYULACAK BİRŞEY..CREA YAKINDA AVRUPAYA DA SATIŞ YAPACAĞINA İNANIYORUM.BU DA TÜRKİYE NIN ÇIKARLARI İÇİN CİDDİ BİRŞEY HERKES DESTEK OLMALI..
  • Günümüz malüm Hizmet üzerine kurulu bir sektör, artık satıştan daha çok kullanıcılar alacakları hizmet kalitesi ve satış sonrası hizmet yeterliliği ile ilgileniyor. Bu geçtiğimiz yıllarda ortalama yapmak gerekirse %60 Avrupa ülkelerinde hizmet %40 satış dayanıklı gidiyordu. Yani demek oluyorki ürün alınmadan önce servisine bakılıyor. Kullanıcılar servis kalitesini önemsiyor.

    Bu şu esnalarda %80 lik bir durumda Avrupada, Türkiyede ise %lik kısımlar hızla yukarılara tırmanıyor... Tam bir %lik vermek saçmalık olur çünkü halen bazı kullanıcılar günü birlikçiler ile ilgileniyor. Sadece güzel ürün satmak yada kalite satmak önemli gibi olsada artık herkezin elinde, çantasında hatta ceplerinde internete kolaylıkla ulaşılabilen aletler mevcut... Artık ürün alırken şu ürünü alırım bunun servisi çok iyi çalışıyor. Problem çıkarmıyorlar çabucak hallediyorlar deyip tercih eden insanlarda var türkiyede...

    Sayın Firma Yetkilisi;

    Çalışmalarınızı hizmetlerinizede başarılı bir oranda aktardığınızı yaygın ve bütün illerdeki servis ağınızdan biliyorum... Kısa sürede oluşturduğunuz Call Center'ınız bu konuda çok başarılı çoğu firmanın uzun süre zaman harcayarak yaptıkları bir sistemi çok kısa zamanda başarıyla yürüttüğünüzü biliyorum... Ama kökeninizin buna uygun arkanızda KONT gibi sağlam bir firmanın yapı taşlarınında üzerinde durduğunuzu bütün DH'ye ifade ederken.... Aşmanız gereken ufak problemlerinizide aşarak sağlam adımlarla büyümenin müşterilerinizde memnunluğun yanı sıra sürekliliğide getireceğini unutturmayalım...

    Bizden sadece izlenimler her firmanın elbetteki iyileştirme yöneliğinde eleştiriye, eleştirinin yanında övülmeye ihtiyacı vardır. Eğer eleştrilir önemsenirse yerini Övgülere, önemsenmez ise şikayetlere kendiliğinden bırakır.

    Saygılarla,
    Bir Crea Kullanıcısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EagLeEyes -- 5 Eylül 2008; 22:29:08 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.