|
2024'te yeni rekor geldi: İşte en çok otomobil satan markalar
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
"Satışlar bir önceki yıla göre %0,5 artarak..."
Yıl boyunca ikinci el birbirimize satmaktan solduk diye okudum.
-
engelli alımında yapılan son düzenlemeler ve artan vergiler nedeniyle chery'nin nefesi kesilir bu sene (ya da üretim yapacağız deyip muaf olacaklar vergiden)...vw deli gibi b suv satıyor, sadece benim oturduğum sitede 3 çalışan bayan t-cross/taigo aldı aralık ayında. yaklaşık 100 bin elektrikli aracın satıldığı pazarda gözler togg'u görmek istiyor ama yapılan kredi kampanyaları yeterince cezbetmemiş gibi duruyor tüketiciyi (ya da üretimsel problemlerden dolayı üretim yüksek değil).
-
Bu vergi oranları, bu faiz oranları ve bu fiyatlarla satış rekorları kırılıyor. Asgari ücret üstünde çalışanların keyfine diyecek yok maşallah...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ÖTV zammi loading.... Adam %10 ötv eklese bu rakamlar değişmeyecek ekleyimde devlet geliri artsın cari açık azalır belki talep düşerse diyecek.
-
geçen yıl araba kıtlığından çıkmış millet yatırımlık araba aldı ama bu sene o kadar olmaz diye düşündük genel olarak. öyle olmamış.
-
millet boykot etmeyi bilmiyor
-
ÖTV zammı kesin gelir. Böyle bir millet bulduktan sonra yapıştırsınlar zaten zammı, müstehak
-
Bunun en büyük sebeplerinden biri otomobilin hala ve hala pek zarar ettirmemesi bu ülkede. bankada duran paranı oradan çekip sıfır otomobile koyuyorsun ve doğru düzgün zararın olmuyor. yeni otomobil almanın dişe değer bir kaybı yok sana yani.
2015 model Golfler 1 milyon, burnundan kıl da aldırmıyor satıcı. Eh sıfıra abanacak herkes tabi, olacağı bu.
Eskisi gibi kontağı çevirdiğiniz anda değerin 2/3'e düşseydi bakalım yarısı kadar satış oluyor muydu? Avrupa'da kırılıyor araçlar değer kaybından, yarı yarıya değer kaybı oluyor neredeyse ilk senede, özellikle lüks araçlarda. bizde her araba altın maaşallah.
-
Türkiye de artık 1 milyon üstü satış pazarı oturdu. (Saçma Ötv gibi bir vergi olmasa bu rakam 2,5milyon olurdu)
-
En büyük sebebi ülkede dövizin çok ucuz olması. Dolar kuru şu an olması gerekenden çok aşağıda ve 2025 yılında büyük ihtimal belli bi seviyeye çıkartılacak. İnsanlar bu yüzden döviz bazlı varlıklar alıyor. Araba da bu noktada çok mantıksız sayılmaz.
Diğer bir noktada 2.el fiyatlarının hala sıfır araç fiyatlarına denk olması. Millet 2. el alacağıma daha düşük sıfır araç alırım ya da biraz daha ekler sıfır alırım diyor.
Eğer ola ki 2025 yılında da dövizi tutarlarsa (ki hiç sanmıyorum) bu yılda yeni bir rekor kırılır.
-
toyota corolla cross aldım 1900 e
bu aracın 2023 satış fiyatı 900 müş...
böyle bir kazanma birimi yok...(
emlak hariç hiç bir yatırım ürününde..
-
ötv zammı gelir demişler zaten geldi ki yüzde 80 lik dilimde ötv .2yıldır güncelleme olmadı matrahta.
-
85 milyonluk ülke yılda 2 milyon araba satması lazım.
-
Bir camiayı batma noktasına getiren şımarık bir şahıs, sonunda Ford'u hak ettiği yere, bataklığa çekti. Transit kafalar.
Yetkili serviste; ''biz ambulans dışına pek önem vermiyoruz, gelmeyin sivil araçla isterseniz'' diyecek küstahlıkta ki markanın dibi görmesi çok hızlı ve güzel oldu.
-
Bu sene satışlar düşecek bence, hem millet arabaya doydu, hem maaş zamları çok düşük kaldı.
2. Elde de 0 km. Lerde de durgunluk bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
her yıl aynı fakirlik tablosu
-
Cherry yatırım teşvik belgesi alırsa BYD gibi fiyatları saçma olmazsa piyasayı silip süpürür.
-
Aracın 1 yaşındaki modellerinin fiyatları ne seviyede?
-
Satışların çoğu ya şirket üstlerine yada Ötv muafiyeti satışlar. Türk halkının çoğunluğu şu an sıfır araçlara erişemiyor. Firmalara vergi indirimli araç satışı, amortisman ve gider gösterme gibi şeylere devlet el atmalı. Çünkü adam bunu oldukça Avantajlı fiyatlarla alıp sonra normal piyasa fiyatından vatandaşa satabiliyor. Buda büyük bir kar bıraktığından satışlar tavan yapıyor ve fatura her türlü vatandaşa ve devlete çıkıyor. Daha fazla araç ithal ediliyor ülkenin dövizi yurt dışına kaçıyor ve rekabet kalmadığı için de araçlar ucuzlamıyor.Ayrıca kredi vs gibi şeyler kısıtlayarak en büyük cezayı da normal vatandaşına vermiş oluyorsun ve piyasayı da bozuyorsun ve oyunu da düşürüyorsun. Ama şirket sahibine ya da Ötv indirimine ulaşabilene büyük bir kıyak geçiyorsun. Sonuç olarak gelinen nokta ortada. Nerden baksan saçmalık nerden baksan tutarsız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu vergi oranları, bu faiz oranları ve bu fiyatlarla satış rekorları kırılıyor. Asgari ücret üstünde çalışanların keyfine diyecek yok maşallah...
|
Bunun en büyük sebeplerinden biri otomobilin hala ve hala pek zarar ettirmemesi bu ülkede. bankada duran paranı oradan çekip sıfır otomobile koyuyorsun ve doğru düzgün zararın olmuyor. yeni otomobil almanın dişe değer bir kaybı yok sana yani. 2015 model Golfler 1 milyon, burnundan kıl da aldırmıyor satıcı. Eh sıfıra abanacak herkes tabi, olacağı bu. Eskisi gibi kontağı çevirdiğiniz anda değerin 2/3'e düşseydi bakalım yarısı kadar satış oluyor muydu? Avrupa'da kırılıyor araçlar değer kaybından, yarı yarıya değer kaybı oluyor neredeyse ilk senede, özellikle lüks araçlarda. bizde her araba altın maaşallah. |
ÖTV zammı kesin gelir. Böyle bir millet bulduktan sonra yapıştırsınlar zaten zammı, müstehak |
ÖTV zammi loading.... Adam %10 ötv eklese bu rakamlar değişmeyecek ekleyimde devlet geliri artsın cari açık azalır belki talep düşerse diyecek.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X