Şimdi Ara

Cruze 1.6 LT Plus Sorunları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
1
Favori
56.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kendi arabam olmaması dahilinde babamın Cruze'unu yazları eve gittiğimde kullanıyorum. 2011 model bir araba ve iç-dış görüntüsüyle diğer arabalardan çok daha güzel buluyorum bence bu fiyata alınabilecek en iyi araba. Sizlere son 2 senedir kullandığım ve farkettiğim sorunları belirtmek istiyorum aynı sorunu yaşayanlar yada çözümünü bilenler olabilir. Öncelikle arabanın kalkışları çok etkisiz sebebini anlayamadım bende mi sıkıntı var onu da çözemedim, resmen arkadan 10-15 kişi arabayı boş viteste ittiriyor gibi hissediyorum, dizel araba gibi kalkış olmayacağını biliyorum torku elbette düşük dizellerden ama bu kadar düşük olabileceğini tahmin etmiyorum. Araba şu an 20.000 km'de ve babam hızı hiç sevmeyen 2.300 rpm'de vites değiştiren 75-80 km/h civarında 5.vitese geçen bir adam ve bu zamana kadar arabanın motorunu açmak için 1 kere 170 yapmışlığı var onun dışında hiç motoru zorladığını görmedim, yakın arkadaşlardan az çok arabadan anlayanlar kalkışların zayıflığının bu yüzden olduğunu söylüyor alakası var mı sizce ? Varsa da çıkıp bu saatten sonra hız yapsam motoru açmak için zorlasam bir faydası olur mu ? Bir de bu ivmelenme için Pecochip adında bir cihaz öneriliyor, kullanıp memnun kalan var mı yada değişimler nelerdir belirtirlerse sevinirim. Aracın fazla yakması hakkında bir şey sormuyorum bir çözümü yok. Şimdiden teşekkürler... :)







  • En yakın arkadaşımın 2011 cruze ls plus ı var. bir çok kez bende kullandım .beraber uzun yolada çıktık araba alacagım dönemde cruze u açıkçası düşünmedim ,zevkler renklerlfarklı sonucta ben memnun kalmadım araçtan. aracın kalkıştaki zayıflıgına gelecek olursak ! cruze un agırlıgına göre motoru küçük ve yetersiz kalıyor dolayısı ile kalkıştaki zayıflık bundan kaynaklanıyor. illa kırmızı sönünce ilk ben fırlayacam derdiniz yok ise bence yeterli kalkış hızı ancak yokuşlarda benzinlide bile bir yıgılma söz konusu. yei gelecek 1.4 turbo motorlar bu konuda pek iyi diye duydum.
  • Pahalı olmasa 2.0 TDI'ı alacaktı ama yalan oldu. Yapacak bir şey yok yani.
  • 1.6 Otomatik Mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvo35

    En yakın arkadaşımın 2011 cruze ls plus ı var. bir çok kez bende kullandım .beraber uzun yolada çıktık araba alacagım dönemde cruze u açıkçası düşünmedim ,zevkler renklerlfarklı sonucta ben memnun kalmadım araçtan. aracın kalkıştaki zayıflıgına gelecek olursak ! cruze un agırlıgına göre motoru küçük ve yetersiz kalıyor dolayısı ile kalkıştaki zayıflık bundan kaynaklanıyor. illa kırmızı sönünce ilk ben fırlayacam derdiniz yok ise bence yeterli kalkış hızı ancak yokuşlarda benzinlide bile bir yıgılma söz konusu. yei gelecek 1.4 turbo motorlar bu konuda pek iyi diye duydum.

    Bu aracın yüksüz agırlıgı 1285 kg değilmi? Nesi agır anlamadım? Muadilleride aynı. 1.6 motor 124 hp 154 nm torku olan bir arac için çokmu agır kasa?




  • Benim aracım 2012 1.6 otomatik. Kalkışlarda problem yok. Araç çok seri.
  • 2011 1.6 düz kullaniyorum, bmw 1.16 dan 2 kat daha seri, kalkista gecemedigim 1.16 olmadi ki boy boy farkla geciyor. 3.20 ile kapisirken zorlaniyor o da normal zaten. Yumusak suspansyonlu oldugu icin kalkis ivmesini tam hissettirmiyor belki bu yuzdendir sikinti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller

    2011 1.6 düz kullaniyorum, bmw 1.16 dan 2 kat daha seri, kalkista gecemedigim 1.16 olmadi ki boy boy farkla geciyor. 3.20 ile kapisirken zorlaniyor o da normal zaten. Yumusak suspansyonlu oldugu icin kalkis ivmesini tam hissettirmiyor belki bu yuzdendir sikinti.

    1.16 dan 2 kat seri, 3.2 ile zorlanıyor. Yumuşak süspansyon. Pardon da hangi araçtan bahsediyor sun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H.G.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller

    2011 1.6 düz kullaniyorum, bmw 1.16 dan 2 kat daha seri, kalkista gecemedigim 1.16 olmadi ki boy boy farkla geciyor. 3.20 ile kapisirken zorlaniyor o da normal zaten. Yumusak suspansyonlu oldugu icin kalkis ivmesini tam hissettirmiyor belki bu yuzdendir sikinti.

    1.16 dan 2 kat seri, 3.2 ile zorlanıyor. Yumuşak süspansyon. Pardon da hangi araçtan bahsediyor sun?

    Cruze ls plus. Ya sizin araclarda bir sikinti var ya benimkinde. 4 kisi + dolu bagajla cok dik yokuslarda sikintisiz kalkiyorum. Bir keresinde 10 kisiydik arabada antalya-kaleicinde yokusun ortasinda durmak zorunda kalmistim. Arabadakiler amerikan futbolu takimiydi 100+ kilo yani. Ve araba bogulmadan yavas yavas kalkti. Aracta hicbir motor modifikasyonu yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IV.MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: kvo35

    En yakın arkadaşımın 2011 cruze ls plus ı var. bir çok kez bende kullandım .beraber uzun yolada çıktık araba alacagım dönemde cruze u açıkçası düşünmedim ,zevkler renklerlfarklı sonucta ben memnun kalmadım araçtan. aracın kalkıştaki zayıflıgına gelecek olursak ! cruze un agırlıgına göre motoru küçük ve yetersiz kalıyor dolayısı ile kalkıştaki zayıflık bundan kaynaklanıyor. illa kırmızı sönünce ilk ben fırlayacam derdiniz yok ise bence yeterli kalkış hızı ancak yokuşlarda benzinlide bile bir yıgılma söz konusu. yei gelecek 1.4 turbo motorlar bu konuda pek iyi diye duydum.

    Bu aracın yüksüz agırlıgı 1285 kg değilmi? Nesi agır anlamadım? Muadilleride aynı. 1.6 motor 124 hp 154 nm torku olan bir arac için çokmu agır kasa?

    Alıntıları Göster
    BENİM RUHSATTA BOŞ AĞIRIĞI 1450 KG YAZIYOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller


    quote:

    Orijinalden alıntı: H.G.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller

    2011 1.6 düz kullaniyorum, bmw 1.16 dan 2 kat daha seri, kalkista gecemedigim 1.16 olmadi ki boy boy farkla geciyor. 3.20 ile kapisirken zorlaniyor o da normal zaten. Yumusak suspansyonlu oldugu icin kalkis ivmesini tam hissettirmiyor belki bu yuzdendir sikinti.

    1.16 dan 2 kat seri, 3.2 ile zorlanıyor. Yumuşak süspansyon. Pardon da hangi araçtan bahsediyor sun?

    Cruze ls plus. Ya sizin araclarda bir sikinti var ya benimkinde. 4 kisi + dolu bagajla cok dik yokuslarda sikintisiz kalkiyorum. Bir keresinde 10 kisiydik arabada antalya-kaleicinde yokusun ortasinda durmak zorunda kalmistim. Arabadakiler amerikan futbolu takimiydi 100+ kilo yani. Ve araba bogulmadan yavas yavas kalkti. Aracta hicbir motor modifikasyonu yok

    Denemek isterdim aracınızı.

    İki cruze kullandım. 2010 115 Bg ve şu an 2011 124 BG AT, Ben ikisi arasında perf farkı göremedim açıkçası. Hantal ki ne hantal. Ya hani diyorum ki performanslı da olmasın. Şöyle dokununca tepki versin uzun yolda biraz diyorum yok arkadaş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asyagrafik -- 19 Aralık 2012; 0:57:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller


    quote:

    Orijinalden alıntı: H.G.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller

    2011 1.6 düz kullaniyorum, bmw 1.16 dan 2 kat daha seri, kalkista gecemedigim 1.16 olmadi ki boy boy farkla geciyor. 3.20 ile kapisirken zorlaniyor o da normal zaten. Yumusak suspansyonlu oldugu icin kalkis ivmesini tam hissettirmiyor belki bu yuzdendir sikinti.

    1.16 dan 2 kat seri, 3.2 ile zorlanıyor. Yumuşak süspansyon. Pardon da hangi araçtan bahsediyor sun?

    Cruze ls plus. Ya sizin araclarda bir sikinti var ya benimkinde. 4 kisi + dolu bagajla cok dik yokuslarda sikintisiz kalkiyorum. Bir keresinde 10 kisiydik arabada antalya-kaleicinde yokusun ortasinda durmak zorunda kalmistim. Arabadakiler amerikan futbolu takimiydi 100+ kilo yani. Ve araba bogulmadan yavas yavas kalkti. Aracta hicbir motor modifikasyonu yok

    arabada 10 kişi ve 100+ kilo ve araç chevrolet cruze, mercede travego falan değil yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller


    quote:

    Orijinalden alıntı: H.G.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller

    2011 1.6 düz kullaniyorum, bmw 1.16 dan 2 kat daha seri, kalkista gecemedigim 1.16 olmadi ki boy boy farkla geciyor. 3.20 ile kapisirken zorlaniyor o da normal zaten. Yumusak suspansyonlu oldugu icin kalkis ivmesini tam hissettirmiyor belki bu yuzdendir sikinti.

    1.16 dan 2 kat seri, 3.2 ile zorlanıyor. Yumuşak süspansyon. Pardon da hangi araçtan bahsediyor sun?

    Cruze ls plus. Ya sizin araclarda bir sikinti var ya benimkinde. 4 kisi + dolu bagajla cok dik yokuslarda sikintisiz kalkiyorum. Bir keresinde 10 kisiydik arabada antalya-kaleicinde yokusun ortasinda durmak zorunda kalmistim. Arabadakiler amerikan futbolu takimiydi 100+ kilo yani. Ve araba bogulmadan yavas yavas kalkti. Aracta hicbir motor modifikasyonu yok

    arabada 10 kişi ve 100+ kilo ve araç chevrolet cruze, mercede travego falan değil yani

    10 kişi x 100kg = 1.000kg için
     Cruze 1.6 LT Plus Sorunları


    Yumuşak suspansiyon nedir yaaa! Cruze ve yumuşak suspansiyon




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller


    quote:

    Orijinalden alıntı: H.G.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller

    2011 1.6 düz kullaniyorum, bmw 1.16 dan 2 kat daha seri, kalkista gecemedigim 1.16 olmadi ki boy boy farkla geciyor. 3.20 ile kapisirken zorlaniyor o da normal zaten. Yumusak suspansyonlu oldugu icin kalkis ivmesini tam hissettirmiyor belki bu yuzdendir sikinti.

    1.16 dan 2 kat seri, 3.2 ile zorlanıyor. Yumuşak süspansyon. Pardon da hangi araçtan bahsediyor sun?

    Cruze ls plus. Ya sizin araclarda bir sikinti var ya benimkinde. 4 kisi + dolu bagajla cok dik yokuslarda sikintisiz kalkiyorum. Bir keresinde 10 kisiydik arabada antalya-kaleicinde yokusun ortasinda durmak zorunda kalmistim. Arabadakiler amerikan futbolu takimiydi 100+ kilo yani. Ve araba bogulmadan yavas yavas kalkti. Aracta hicbir motor modifikasyonu yok

    arabada 10 kişi ve 100+ kilo ve araç chevrolet cruze, mercede travego falan değil yani

    Arabanın kalkışını geçtim de 100+ kilo 10 adamla Cruze'a nasıl sığdınız

    1 senedir ben de Cruze kullanıyorum, araç çok seri değil, hani kalkışlarda sorun yaşamasam da yokuşta hız kesersen illaki bir yığılma hissediyorum.

    SOnuçta çoğunlukla tek kişi kullanıyorum ve ralli yapmıyorum bunun dışında aracımdan genel olarak memnunum.

    Bir de araç kullanımı debriyaj vs de çok önemli. Kasa 1200 kilo diye arkadaş aracının ağırlığını tam bilyor sanırım. Benim 2010 LS, 1425 kilo ve ekotek 1.6 motor ile sıkıntı yaşaması normal.
    1.6 benzinli motor olup da 1,5 ton civarı benzer segmentlerdeki araçların çoğunda bu problemler var. Olmayanların da fiyatları belli zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedeefendi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller


    quote:

    Orijinalden alıntı: H.G.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: topratedseller

    2011 1.6 düz kullaniyorum, bmw 1.16 dan 2 kat daha seri, kalkista gecemedigim 1.16 olmadi ki boy boy farkla geciyor. 3.20 ile kapisirken zorlaniyor o da normal zaten. Yumusak suspansyonlu oldugu icin kalkis ivmesini tam hissettirmiyor belki bu yuzdendir sikinti.

    1.16 dan 2 kat seri, 3.2 ile zorlanıyor. Yumuşak süspansyon. Pardon da hangi araçtan bahsediyor sun?

    Cruze ls plus. Ya sizin araclarda bir sikinti var ya benimkinde. 4 kisi + dolu bagajla cok dik yokuslarda sikintisiz kalkiyorum. Bir keresinde 10 kisiydik arabada antalya-kaleicinde yokusun ortasinda durmak zorunda kalmistim. Arabadakiler amerikan futbolu takimiydi 100+ kilo yani. Ve araba bogulmadan yavas yavas kalkti. Aracta hicbir motor modifikasyonu yok

    arabada 10 kişi ve 100+ kilo ve araç chevrolet cruze, mercede travego falan değil yani

    Arabanın kalkışını geçtim de 100+ kilo 10 adamla Cruze'a nasıl sığdınız

    1 senedir ben de Cruze kullanıyorum, araç çok seri değil, hani kalkışlarda sorun yaşamasam da yokuşta hız kesersen illaki bir yığılma hissediyorum.

    SOnuçta çoğunlukla tek kişi kullanıyorum ve ralli yapmıyorum bunun dışında aracımdan genel olarak memnunum.

    Bir de araç kullanımı debriyaj vs de çok önemli. Kasa 1200 kilo diye arkadaş aracının ağırlığını tam bilyor sanırım. Benim 2010 LS, 1425 kilo ve ekotek 1.6 motor ile sıkıntı yaşaması normal.
    1.6 benzinli motor olup da 1,5 ton civarı benzer segmentlerdeki araçların çoğunda bu problemler var. Olmayanların da fiyatları belli zaten.

    Alıntıları Göster
    Geçen hafta benimde Bir Cruze 124 Bg 1.6 LT Plus hackback kasa beyaz renk bir arabam oldu ,
    tam 1 aydır cruze hakkında bilgi topluyordum bir kısmı çok övüyor göklere çıkartıyor bir kısmıda yerin dibine sokuyordu ,
    Hatta Ustam bile banaCruze alma bu arabalarda çekiş sorunu yakıt sorunu vede sibop erime sorunuvar diyip beli çeldirmişti ,
    Yinede şeytana uyduk vede bi kumardır dedik aldık :)
    Şimdi Cruz 1 haftadır edidndiğim deneyimleri anlatayım da alacak veya almayı düşünenlere faydası dokunabilir ,

    1. Araç dış ve iç mekan çok iyi şuana kadar en koforlu araçlardan birisi diyebilirimki Ford opel gibi araçlara fark bile atabilir ,Ses sistemi görüş açısı kullanılan plastik malzemeler ve sürüş konfor bakımından çok kaliteli,

    2. Araç yakıt tüketimi hiç de abartıldığı gibi yüksek değil ben şehir içinde şuana kadar 400km. gittim ve 100km yakıt tüketimi değeri 8.6lt bu arabamdan once bende megane 2 1.6 110bg vardı ki oda hackback di ve onun agırlıgı 1250 kg olmasına ragmen 8.5 ile 8,7 lt arasında gezerdim zaten , araç internete yazılan verlierle hiç bir alakası yok , Çevre yolunda 90-100km ile giderken düz yolda 5,5 lt yokuş yukarı hafif eğimde 7 lt gibi bir yakıt tüketimine sahip.

    3.Araç normal devirli kullanınca yani vitesi 3000 devirde bir atınca kapışamıyacagı araba yokki 4000 dv de tam güce ulaşıyor normali de bu zaten o zmana çok seribir araç oluyor ama araçda ekonomik moda göre vites yükselt dediği zamanlar vites yükseltirseniz devir hemen yükselmiyor biraz zaman alabiliyor ve hantallaşabiliyor bu modda yakıt tasarufu için geliştirilmiş zaten yani 2000 dv de bir vites yükseltmemizi istiyor ki yokuş yukarı 2000 dv vites yükseltirsek 4000 dv ulaşması biraz zaman alabiliyor ki bu şuan yokuş yukarı 2000 dv kimi araçlarda vites yükseltmeye çalışırsanız araçların bazıları stop bile edebilir :) Ben ankara k.ören de yokuş yukarı (yokuş sanatoryum cd. den bağluma doğru %20 eğim gibi bi değer) çıkarken 5. vitesde 2000 dv 60-70 km hızla 10-10,5 lt arası yakıt tüketimi harcamaktayım.

    4. Araç Euro NCap testinden 5 yıldız almış bir araç ki çoğu bu fiyat aralığındaki araçlara en büyük fark atacağı noktadır,

    5.Araç virajlarda kendini gerekenden fazla gösteriyor zaten ,

    Araçta sıralı sisten yaglamalı servisde takılmış landirenzo lpg sistemi mevcut bazı formlarda bu aracım 60.000km de sibop erimesi olduğu gozlenimleri dile getrilmiş ,
    Artık oda sansıma araç suan 45.000 km de :) 15.000km var demek oluyor daha :)

    Neyse kısacası pişman değilim araç konforlu vede güçlü bir araç dün çevre yolunda 180.km ile giderken bile bana güven verebildiki meganem ile 160 da hem rüzgar ve yol sesi hemde araçda titreme başlardı vede frene basma ihtiyacı hissederdim,

    Almak isteyenler veya aklı karışık olanlar ankaradaysanız araç hakında bilgi sahibi olmanız için yardım edebilirm,

    Yinede nette yazılanlara çok bakmayın vede gidip test sürüşü yapıp kendiniz karar verin ,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuhi

    Geçen hafta benimde Bir Cruze 124 Bg 1.6 LT Plus hackback kasa beyaz renk bir arabam oldu ,
    tam 1 aydır cruze hakkında bilgi topluyordum bir kısmı çok övüyor göklere çıkartıyor bir kısmıda yerin dibine sokuyordu ,
    Hatta Ustam bile banaCruze alma bu arabalarda çekiş sorunu yakıt sorunu vede sibop erime sorunuvar diyip beli çeldirmişti ,
    Yinede şeytana uyduk vede bi kumardır dedik aldık :)
    Şimdi Cruz 1 haftadır edidndiğim deneyimleri anlatayım da alacak veya almayı düşünenlere faydası dokunabilir ,

    1. Araç dış ve iç mekan çok iyi şuana kadar en koforlu araçlardan birisi diyebilirimki Ford opel gibi araçlara fark bile atabilir ,Ses sistemi görüş açısı kullanılan plastik malzemeler ve sürüş konfor bakımından çok kaliteli,

    2. Araç yakıt tüketimi hiç de abartıldığı gibi yüksek değil ben şehir içinde şuana kadar 400km. gittim ve 100km yakıt tüketimi değeri 8.6lt bu arabamdan once bende megane 2 1.6 110bg vardı ki oda hackback di ve onun agırlıgı 1250 kg olmasına ragmen 8.5 ile 8,7 lt arasında gezerdim zaten , araç internete yazılan verlierle hiç bir alakası yok , Çevre yolunda 90-100km ile giderken düz yolda 5,5 lt yokuş yukarı hafif eğimde 7 lt gibi bir yakıt tüketimine sahip.

    3.Araç normal devirli kullanınca yani vitesi 3000 devirde bir atınca kapışamıyacagı araba yokki 4000 dv de tam güce ulaşıyor normali de bu zaten o zmana çok seribir araç oluyor ama araçda ekonomik moda göre vites yükselt dediği zamanlar vites yükseltirseniz devir hemen yükselmiyor biraz zaman alabiliyor ve hantallaşabiliyor bu modda yakıt tasarufu için geliştirilmiş zaten yani 2000 dv de bir vites yükseltmemizi istiyor ki yokuş yukarı 2000 dv vites yükseltirsek 4000 dv ulaşması biraz zaman alabiliyor ki bu şuan yokuş yukarı 2000 dv kimi araçlarda vites yükseltmeye çalışırsanız araçların bazıları stop bile edebilir :) Ben ankara k.ören de yokuş yukarı (yokuş sanatoryum cd. den bağluma doğru %20 eğim gibi bi değer) çıkarken 5. vitesde 2000 dv 60-70 km hızla 10-10,5 lt arası yakıt tüketimi harcamaktayım.

    4. Araç Euro NCap testinden 5 yıldız almış bir araç ki çoğu bu fiyat aralığındaki araçlara en büyük fark atacağı noktadır,

    5.Araç virajlarda kendini gerekenden fazla gösteriyor zaten ,

    Araçta sıralı sisten yaglamalı servisde takılmış landirenzo lpg sistemi mevcut bazı formlarda bu aracım 60.000km de sibop erimesi olduğu gozlenimleri dile getrilmiş ,
    Artık oda sansıma araç suan 45.000 km de :) 15.000km var demek oluyor daha :)

    Neyse kısacası pişman değilim araç konforlu vede güçlü bir araç dün çevre yolunda 180.km ile giderken bile bana güven verebildiki meganem ile 160 da hem rüzgar ve yol sesi hemde araçda titreme başlardı vede frene basma ihtiyacı hissederdim,

    Almak isteyenler veya aklı karışık olanlar ankaradaysanız araç hakında bilgi sahibi olmanız için yardım edebilirm,

    Yinede nette yazılanlara çok bakmayın vede gidip test sürüşü yapıp kendiniz karar verin ,
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-sifir-duzeyinde-cruze-plus-1.6-otomatik-vites-daha-41-bin-km-de-121924158/detay

    lınktekı otomatık cruıse kaç beygirdir,istenılen fıyata göre uygun mudur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_sevki

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-sifir-duzeyinde-cruze-plus-1.6-otomatik-vites-daha-41-bin-km-de-121924158/detay

    lınktekı otomatık cruıse kaç beygirdir,istenılen fıyata göre uygun mudur?

    113bg. Bana göre fiyatı normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_sevki

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-sifir-duzeyinde-cruze-plus-1.6-otomatik-vites-daha-41-bin-km-de-121924158/detay

    lınktekı otomatık cruıse kaç beygirdir,istenılen fıyata göre uygun mudur?

    113bg. Bana göre fiyatı normal.

    ama satan 126-150beygır demiş,

    o meshur çekmeme sorunlarının yaşandığı model mıdır?

    tavsıye edermısınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_sevki

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_sevki

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-sifir-duzeyinde-cruze-plus-1.6-otomatik-vites-daha-41-bin-km-de-121924158/detay

    lınktekı otomatık cruıse kaç beygirdir,istenılen fıyata göre uygun mudur?

    113bg. Bana göre fiyatı normal.

    ama satan 126-150beygır demiş,

    o meshur çekmeme sorunlarının yaşandığı model mıdır?

    tavsıye edermısınız

    Yaa yanlış işaretlemiş yada yerse durumunda.

    O çekmeme durumununda, şimdi düzeldiği durumununda fazla abartıldığını düşünüyorum.

    Önceki aracım ilandaki araç ile aynıydı. 2.5 yıl kullandım, bir sıkıntı yaşamadım.
    Yakıtı düşünmeyip gaza basınca tüm arabalar kendi çapında gayet güzel gidiyor.
    Şimdi 124'lük kullanıyorum. Öyle abartılı bir fark yok. Hatta bana göre "1tık" dan öte değil...

    Manifold ve yazılım güncellesi ile, millette bir düzeldi artık durumu oluştu.
    Haaa! bozukmuydu ki? o da ayrı konu...

    30.000'e full araba.
    Seçim, alıcı adayı arkadaşlara kalmış.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_sevki

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_sevki

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-sifir-duzeyinde-cruze-plus-1.6-otomatik-vites-daha-41-bin-km-de-121924158/detay

    lınktekı otomatık cruıse kaç beygirdir,istenılen fıyata göre uygun mudur?

    113bg. Bana göre fiyatı normal.

    ama satan 126-150beygır demiş,

    o meshur çekmeme sorunlarının yaşandığı model mıdır?

    tavsıye edermısınız

    Yaa yanlış işaretlemiş yada yerse durumunda.

    O çekmeme durumununda, şimdi düzeldiği durumununda fazla abartıldığını düşünüyorum.

    Önceki aracım ilandaki araç ile aynıydı. 2.5 yıl kullandım, bir sıkıntı yaşamadım.
    Yakıtı düşünmeyip gaza basınca tüm arabalar kendi çapında gayet güzel gidiyor.
    Şimdi 124'lük kullanıyorum. Öyle abartılı bir fark yok. Hatta bana göre "1tık" dan öte değil...

    Manifold ve yazılım güncellesi ile, millette bir düzeldi artık durumu oluştu.
    Haaa! bozukmuydu ki? o da ayrı konu...

    30.000'e full araba.
    Seçim, alıcı adayı arkadaşlara kalmış.....

    yenı makyajlı kasa sport plus olduğu belirtiliyor,

    barız fark mıdır bu kasa ıle sport plus arasında,sızın su an bındıgınız sport modelı mıdır?

    bır de sport ıle sport plus arasında ne fark vardır sıfır olarak lamaya değer mı bu fark?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b_sevki -- 30 Nisan 2013; 14:56:14 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.