Şimdi Ara

Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
0
Favori
11.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Soultrap senden birşey isteyeceğim bende 8800gt aldım ama crysiste 2900xtde yaşamadığım birşey dikkatimi çekti.

    Şöyle deniz manzaralı bir yerde karşıdan dağların gölgesi denize yansıyacak.Bu yansımayı ekranın sol tarafında tutarak sağa doğru "D" tuşu ile kayarken yansımaları izlesene bir noktadan soınra yansıma akıcı olmuyor atlamaya başlıyor.Bir deneyebilir misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diabelica -- 18 Kasım 2007; 20:23:46 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sandercohen


    Arkadaşlar bu arada colorgrading ve depth of field 2 değerleri ancak sys_spec_quality ayarları very high dayken etkili oluyor (yani o parametrelerin tümü 3 değerinde olacak).
    Bence görselliğe en çok katkıda bulunan efektlerden biri colorgrading ve nişan alırken depth of field 2 olması, gerek derinlik kalitesi gerekse alan hakimiyeti açısından çok faydalı dof 1 de iken görüntü geniş alanda bulunıklaşıyor.

    Oyunun ayarlarından feragat edilebilecek yerler bence shadow (med görsel açıdan bence oldukça iyi) ve motion blur. (keşke object motionblur u tek başına açabilmenin bir yolu olsaydı).
    8800GT ler için texture veryhigh bence gereksiz, kazandırdıkları kaybettirdiklerinden daha fazla.

    Ancak 1280x1024 de işler değişir ben GT yi 1680x1050 bir monitörde kullanıyorum ve bu çözünürlükte cidden zorlanıyor. 1280x800 yapınca %50 fps artışı var.

    şu colorgrading i eklemek için tam oalrak ne yazacağım autoexec.cfg ye biraz açıklarmısın (yukarda bahsettiğin depth of field'uda anlatırsan sevinirim)




  • @diabelica,

    Ben 169.09 sürücüsü kullanıyorum ve dağların yansıması veya dediğin şekilde yansıma atlaması farketmedim. Daha dikkatli inceleyip bildiririm sana.

    @sandercohen,

    harikasın. Şimdi bütün sys_spec parametrelerini config dosyasına ekledim ve color grading ile Depth of field ayarları aktif oldu. Ve gerçekten çok daha gerçekçi renklere ulaştım. Bu arada config dosyasını biraz daha geliştirdim. e_water_ocean_fft yi açtıktan sonra water reflections quality i olabilecek en iyi yaptım ve update distance i arttırdım..

    Ve özellikle Color Grading in etkisi ile, bu şekilde gerçekten inanılmaz bir görüntü elde ettim. Hatta Very High details ten daha iyi görünüyor.

    Birazdan yaptığım config dosyasının ayrıntılarını ve Ultra high details ile kendi yaptığım custom details SS lerini burada paylaşırım.




  • @soultrap çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum.

    senden birşey rica etcem. cfg ile açabildiğin bütün detailleri açıp oyunda güzel bir yerden ss alabilir misin? ( fps filan gözükmesin sadece resim. )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 18 Kasım 2007; 21:24:23 >
  • Güzel çalışma olmuş gerçekten.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: metrixcafe

    @soultrap çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum.

    senden birşey rica etcem. cfg ile açabildiğin bütün detailleri açıp oyunda güzel bir yerden ss alabilir misin? ( fps filan gözükmesin sadece resim. )


    Birazdan olabilecek en yüksek grafik ayarları ile aldığım SS leri ve kendi yaptığım ayarlarla aldığım SS leri vereceğim.
  • tebrikler gerçekten çok güzel bir çalışma yalknız Cevat Yerlin röportajında bu modun bazı grafik kartları ve overlock lu kartlarda problemlere sebep olduğunu söylüyordu
    acaba büyle bişeyle karşılaşan varmı??
    ben denemek isterdim ama sistemim çoo kötü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    quote:

    Orjinalden alıntı: metrixcafe

    @soultrap çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum.

    senden birşey rica etcem. cfg ile açabildiğin bütün detailleri açıp oyunda güzel bir yerden ss alabilir misin? ( fps filan gözükmesin sadece resim. )


    Birazdan olabilecek en yüksek grafik ayarları ile aldığım SS leri ve kendi yaptığım ayarlarla aldığım SS leri vereceğim.

    color grading i nasıl açıyoduk hocam bi anlatırmısın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hastrombol

    color grading i nasıl açıyoduk hocam bi anlatırmısın


    Hocam color grading ve depth of field ayarlarının çalışması için sys_spec ile başlayan bütün parametrelerin config dosyasında olması gerekiyor.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    quote:

    Orjinalden alıntı: metrixcafe

    @soultrap çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum.

    senden birşey rica etcem. cfg ile açabildiğin bütün detailleri açıp oyunda güzel bir yerden ss alabilir misin? ( fps filan gözükmesin sadece resim. )


    Birazdan olabilecek en yüksek grafik ayarları ile aldığım SS leri ve kendi yaptığım ayarlarla aldığım SS leri vereceğim.


    sağol hocam.




  • soultrap yeni ayarlara daldı gitti galiba
  • harikda bir kaynak sagol bende indirmiştim (crysisd10xpwaaah.rar) diye bir dosya ama bu cok daha iyi oldu sagol
  • Evet arkadaşlar kendi yaptığım config dosyasının son hali ile SS ler aldım.

    Birde olabilecek bütün ayarları en yüksek yaparak ( Ultra Details diyelim çünkü very high da olmayan ayrıntılar var) SS ler aldım.

    1440x900 Dx9 Ultra High Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Custom High Details (kendi yaptığım mod)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Ultra High Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Custom High Details (kendi yaptığım mod)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Ultra High Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Custom High Details (kendi yaptığım mod)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Ultra High Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Custom High Details (kendi yaptığım mod)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    Gördüğünüz üzere SS ler arasındaki kalite farkı oldukça az olmasına rağmen ciddi fps farkları var.

    Config dosyasının son halini gerçekten çok beğendim. Tam bir kalite/performans config i oldu.




  • Bu arada ilk yaptığım config ile aldığım SS ler çok sönük kaldı.

    Son SS leri aldığım config dosyasının (yani autoexec.cfg) son halini de vereyim :

    sys_spec_GameEffects = 3
    sys_spec_ObjectDetail = 3
    sys_spec_Particles = 3
    sys_spec_Physics = 3
    sys_spec_PostProcessing = 3
    sys_spec_Quality = 3
    sys_spec_Shading = 3
    sys_spec_Shadows = 3
    sys_spec_Texture = 3
    sys_spec_VolumetricEffects = 3
    sys_spec_Water = 3
    e_detail_materials_view_dist_xy = 4096
    e_detail_materials_view_dist_z = 256
    e_cull_veg_activation = 70
    e_vegetation_sprites_distance_ratio = 1.5
    e_view_dist_ratio_vegetation = 50
    e_water_ocean_fft = 1
    e_water_tesselation_amount = 10
    r_ColorGrading = 1
    r_DepthOfField = 2
    r_sunshafts = 1
    r_WaterReflectionsQuality = 3
    r_WaterUpdateDistance = 0.2
    r_TexturesStreaming = 0




  • god damn it :D :D

    Bende oynamak istiyorum lakin hd3870 leri beklemekteyim

    Bir anca önce sistemi toplayip sonrada giidp orjinal bir Crysis ile olayı bitirmeliyim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Bu arada ilk yaptığım config ile aldığım SS ler çok sönük kaldı.

    Son SS leri aldığım config dosyasının (yani autoexec.cfg) son halini de vereyim :

    sys_spec_GameEffects = 3
    sys_spec_ObjectDetail = 3
    sys_spec_Particles = 3
    sys_spec_Physics = 3
    sys_spec_PostProcessing = 3
    sys_spec_Quality = 3
    sys_spec_Shading = 3
    sys_spec_Shadows = 3
    sys_spec_Texture = 3
    sys_spec_VolumetricEffects = 3
    sys_spec_Water = 3
    e_detail_materials_view_dist_xy = 4096
    e_detail_materials_view_dist_z = 256
    e_cull_veg_activation = 70
    e_vegetation_sprites_distance_ratio = 1.5
    e_view_dist_ratio_vegetation = 50
    e_water_ocean_fft = 1
    e_water_tesselation_amount = 10
    r_ColorGrading = 1
    r_DepthOfField = 2
    r_sunshafts = 1
    r_WaterReflectionsQuality = 3
    r_WaterUpdateDistance = 0.2
    r_TexturesStreaming = 0

    r_ColorGrading = 1 yapmıssın ama ultra high ss lerde o dediğim kahverengiye dönük ton sende bariz daha yeşil o tonu tam olarak tutturamamıssın gibi tam olarak aynısını aradım bende bulamadım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hastrombol
    r_ColorGrading = 1 yapmıssın ama ultra high ss lerde o dediğim kahverengiye dönük ton sende bariz daha yeşil o tonu tam olarak tutturamamıssın gibi tam olarak aynısını aradım bende bulamadım


    Color grading çok büyük renk avantajı sağlıyor. Ama daha önce gamespottan verilmiş SS lerdeki tonu ve keskinliği tutturmak için g_shader parametreleri gerekiyor.

    Onlar da biraz fazla performans düşürüyor. Şimdi onlarla test yapıyorum ve içlerinden çıkarabileceğim var mı diye bakıyorum.

    O parametreleri ve değerlerinin tam listesini de vereyim..

    q_Renderer = 3
    q_ShaderFX = 3
    q_ShaderGeneral = 3
    q_ShaderGlass = 3
    q_ShaderHDR = 3
    q_ShaderIce = 3
    q_ShaderMetal = 3
    q_ShaderPostProcess = 3
    q_ShaderShadow = 3
    q_ShaderSky = 3
    q_ShaderTerrain = 3
    q_ShaderVegetation = 3
    q_ShaderWater = 3

    Bu değerler benim aldığım SS lerde 2 ye denk geliyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Evet arkadaşlar kendi yaptığım config dosyasının son hali ile SS ler aldım.

    Birde olabilecek bütün ayarları en yüksek yaparak ( Ultra Details diyelim çünkü very high da olmayan ayrıntılar var) SS ler aldım.

    1440x900 Dx9 Ultra High Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 Dx9 Custom High Details (kendi yaptığım mod)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)


    Gördüğünüz üzere SS ler arasındaki kalite farkı oldukça az olmasına rağmen ciddi fps farkları var.

    Config dosyasının son halini gerçekten çok beğendim. Tam bir kalite/performans config i oldu.



    bu iki resim arasında fark bayağı var birisinde renkler soluk köseler daha tırtıklı ( sanki aa acılmıs gibi ) , diğerinde ise renkller daha canlı köseler daha düz ( burdada sanki aa kapalı gibi ) 2. resimde yani. Birde bu resimdeki derinlik gitmis cisimlerin içeriği görülmüyor fotoğraf gibi olmus bi nevi ama performans artısıda cok iyi bu sekilde bide medium detail ile karsılastırsaydınız o sekildede sağlıklı bilgiler edinilebilirdi...

    ilave: yani medium detaya göre belkide daha kaliteli ve fazla fps alınabilir bu durumda tercihen o detaylarda oynamak isteyen kisilere faydalı olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MiDNiGhTKiSs -- 19 Kasım 2007; 8:48:35 >




  • 256mb lik kartla mediumda oynanabiliyor 1680x1050 de ramden dolayı aceba ram e etki etmeyen config ayarları neler gerçekten çok makbule geçer.
  • helal olsun walla neler yapmışsın bravo..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.