Şimdi Ara

Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
0
Favori
11.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Birkaç SS daha vereyim.

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)



    bu demonun bitişi en alttaki ss.Orda çok kasıldı ya fps düştü birden bire.Full ünde de öylemi?




  • gts için nasıl bi ayar yapabiliriz 1680*1050 çözünürlükte
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GoldPunch

    bu demonun bitişi en alttaki ss.Orda çok kasıldı ya fps düştü birden bire.Full ünde de öylemi?


    27fps civarı o demonun girdiği yerde ve gayet akıcı aslında. Ve mod ile birlikte.

    Herşeyi high details yaptığım zaman ise 33fps ye çıkıyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cy_x

    gts için nasıl bi ayar yapabiliriz 1680*1050 çözünürlükte


    GTS eğer 320mb ise 1680x1050 de AA+AF kapalı Medium details in daha üzerine çıkamazsın(çok ciddi fps düşüşü olur). Çünkü ram miktarı bu şekilde bile 270mb yi buluyor..

    Benim kullandığım ayarlarda ( 1440x900 Dx9 AA+AF kapalı, triple buffer+Vsync açık Custom Details) ise ram kullanım miktarı 480mb ye kadar çıkıyor..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • shaderle shadow medium digerleri very high-high yapıyorum güzel oynanıyo ama shaderi high yapmayıncada oyunun görselligi kalmıyo shader için ince bi yar varmıdır..
  • güzel
  • Burada texture olarak high veryhigh ve modlu arasında fark göremedim.Gördüğüm tek fark ağaçların sayısı oldu.Birde modlu olanda veryhighdan farklı olarak soldaki kayaların gölgeleri var.Ultrada shadow kapalıydı sanırım.En iyi görüntü bu yüzden soultrapin yaptığında shadow var artı olarak ve de ağaç sayısı farklı diğer başka birşeyi gözüm yakaladı desem yalan olur.
    Güzel çalışma emeğine sağlık.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Arkadaşlar gelen msjlardan anlıyorum ki konu pek anlaşılmamış. Bazı arkadaşlar benim bu modu performans kazanmak için high details in üzerine yaptığımı zannediyorlar.

    Oysa bu mod high details üzerinde görüntü kalitesi elde etmek için ve very high a göre daha fazla performans elde etmek için yapıldı..

    Aşağıda tamamen aynı sahnelerden Medium Details, High details, Custom details (kendi yaptığım) ve Ultra high details görüntü farklarını kıyaslayacağım. Umarım bu sefer anlaşılır.

    1440x900 AA off Dx9 Herşey Medium Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 AA off Dx9 Herşey High Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 AA off Dx9 Custom High Details (Kendi yaptığım mod)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 AA off Dx9 Ultra High Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    Arkadaşlar konuyla ilgilenenler lütfen bütün SS leri çok dikkatli inceleyip ve fps bakıp sonra yorum yapsınlar.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi labrodorit -- 20 Kasım 2007; 1:51:51 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: labrodorit

    Burada texture olarak high veryhigh ve modlu arasında fark göremedim.Gördüğüm tek fark ağaçların sayısı oldu.Birde modlu olanda veryhighdan farklı olarak soldaki kayaların gölgeleri var.Ultrada shadow kapalıydı sanırım.En iyi görüntü bu yüzden soultrapin yaptığında shadow var artı olarak ve de ağaç sayısı farklı diğer başka birşeyi gözüm yakaladı desem yalan olur.
    Güzel çalışma emeğine sağlık.



    Nasıl fark göremezsin karşıdaki tepelerin üzerindeki texture a bakarsan direk anlarsın. Birde ultra high ve custom da glow efekti var, high da yok. Benim aldığım SS de pek farkedilmese de su yansıması ve su efektleri tamamen farklı.

    Bu arada shadow ayarları custom ile very high da aynı. Yalnız benim yaptığım modun uzak çizme performansı birkaç ayarın kapalı olmasından dolayı biraz daha iyi.

    Bu arada ben custom ayarını biraz daha geliştirdim. Son SS ler birkaç msj yukarıda...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Haklısın ben kayalara dikkat etmemişim senin ayar şu anda ultradan daha iyi gördüğüm kadarıyla sağdaki kayaların gölgelerini de katınca.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    quote:

    Orjinalden alıntı: labrodorit

    Burada texture olarak high veryhigh ve modlu arasında fark göremedim.Gördüğüm tek fark ağaçların sayısı oldu.Birde modlu olanda veryhighdan farklı olarak soldaki kayaların gölgeleri var.Ultrada shadow kapalıydı sanırım.En iyi görüntü bu yüzden soultrapin yaptığında shadow var artı olarak ve de ağaç sayısı farklı diğer başka birşeyi gözüm yakaladı desem yalan olur.
    Güzel çalışma emeğine sağlık.



    Nasıl fark göremezsin karşıdaki tepelerin üzerindeki texture a bakarsan direk anlarsın. Birde ultra high ve custom da glow efekti var, high da yok. Benim aldığım SS de pek farkedilmese de su yansıması ve su efektleri tamamen farklı.

    Bu arada shadow ayarları custom ile very high da aynı. Yalnız benim yaptığım modun uzak çizme performansı birkaç ayarın kapalı olmasından dolayı biraz daha iyi.

    Bu arada ben custom ayarını biraz daha geliştirdim. Son SS ler birkaç msj yukarıda...




  • Soultrap Selam,

    Gercekten guzel ve yararlı bir topic oldu. Bir sorum olacak:

    sys_spec_GameEffects = 3
    sys_spec_ObjectDetail = 3
    sys_spec_Particles = 3
    sys_spec_Physics = 3
    sys_spec_PostProcessing = 3
    sys_spec_Quality = 3
    sys_spec_Shading = 3
    sys_spec_Shadows = 3
    sys_spec_Texture = 3
    sys_spec_VolumetricEffects = 3
    sys_spec_Water = 3

    Bu degerlerin 3 olması neleri etkiliyor. Ben normal de 1280*1024 de high da oynuyorum. Bu degerler high ayarlara gore bir fark yaratır mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onculcan

    Soultrap Selam,

    Gercekten guzel ve yararlı bir topic oldu. Bir sorum olacak:

    sys_spec_GameEffects = 3
    sys_spec_ObjectDetail = 3
    sys_spec_Particles = 3
    sys_spec_Physics = 3
    sys_spec_PostProcessing = 3
    sys_spec_Quality = 3
    sys_spec_Shading = 3
    sys_spec_Shadows = 3
    sys_spec_Texture = 3
    sys_spec_VolumetricEffects = 3
    sys_spec_Water = 3

    Bu degerlerin 3 olması neleri etkiliyor. Ben normal de 1280*1024 de high da oynuyorum. Bu degerler high ayarlara gore bir fark yaratır mı?


    Bu değerlerin 3 olması hiçbir şeyi etkilemiyor. Çünkü bu değerler high da ve very high da 3 değerine sahipler zaten. Bu değerleri config dosyasına, diğer parametre değerlerindeki değişimi kabul ettirmek için koyuyoruz.




  • Buradan İndirin

    Nette dolaşırken bir yerde buldum crysis i xp de dx10 olarak oynanabildiğini ifade ediyor deneme şansı bulamadım belki deneyen olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustafa* -- 20 Kasım 2007; 14:55:49 >
  • Arkadaşlar sistemim yetersiz olduğu için deneyemiyorum deneyen olursa buradan bilgi verirse iyi olur
    Acaba işe yarıyormu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mustafa600

    Arkadaşlar sistemim yetersiz olduğu için deneyemiyorum deneyen olursa buradan bilgi verirse iyi olur
    Acaba işe yarıyormu


    Artık o şekilde mod yapmaya gerek yok. Oyunun cfg dosyalarını otomatik olarak algıladığı anlaşıldı ve bütün dx10 efektleri benim verdiğim gibi komutlarla açılabiliyor. Dosyaları modlamaya gerek yok yani..
  • Soultrap ellerine sağlık, çok güzel bir mod bu ya. Crysisi aldıktan sonra hemen senin modunu deneyeceğim(kullanacağım daha doğrusu), renkler, kalite, herşey artıyo ve üzerine fps bile artıyor Çok sağol!
  • @Soultrap

    8600gt'de kullanılan hafıza miktarını öğrenebilirmiyim? Riva'dan bakınca Hardware monitoring kısmında bulamadım.. Acaba neyi aktif etmek gerekiyor?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Erdemliol

    @Soultrap

    8600gt'de kullanılan hafıza miktarını öğrenebilirmiyim? Riva'dan bakınca Hardware monitoring kısmında bulamadım.. Acaba neyi aktif etmek gerekiyor?


    Hardware monitoring i açtıktan sonra sağ alt köşedeki setup i tıklayıp daha sonra plug-in bölümüne girip vidmem.dll modülünü aktif etmen gerekiyor. Sonra Video memory usage i OSD ye eklyeceksin.
  • Soultrap hocam vistadaki ışıklandırmayı hangi ayar ile xp de yapabiliriz bana sadece o lazım malum fazlasını yapınca performans düşmesi olmasın diye soruyorum malum ati kullanıyoruz
  • Selam arkadaşlar. Oyunda biraz ilerlememle birlikte kendi yaptığım modun nimetlerini çok daha iyi gördüm.

    Özellikle sonradan eklediğim q_Renderer, r_ColorGrading, r_DepthOfField parametreleri oyunu bambaşka birşeye dönüştürüyor. Aşağıdaki savaş alanından alınmış SS lere çok dikkatli bakmanızı tavsiye ediyorum.

    1440x900 AA off All High Details

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    1440x900 AA off Custom High Details (kendi yaptığım mod)

     Crysis için yaptığım küçük mod (8800GT SS)

    Oyun tam bir görsel şölen. 8800GT ve üstü kartı olanlar kesinlikle mod işine girsin. Oyunu high ile oynayarak çok şey kaybederler..




  • yani vista dx10 tamamen yalan gibi bisi bu oyunda buradan bu sonuc cikarilabilir rahatca


    ayrica mod la gercekden goruntu inanilmaz hale geliyor kesinlikle modlu oynamak lazim bence bu oyunu
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.