Şimdi Ara

Cube Servis.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • xenofx X kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim,açıklamalarınız için.

    Başımdan geçini yazmakla doğrumu yaptım kendimi sorgulamaktayım şuan.

    Servisten memnun kişiler çoğunluktaysa problem yok zaten.

    Bana saldırmalarını gerekecek bir durumda yok,ben kendi açımdan değerlendirmemi @xenofx yaptım.

    Belki çok yoğun oldukları için iletişim kuramadık,buda iyi çalıştıklarını gösteririr.
  • aksu1980 cube nin elemanimidir bilemem ama servis konusu gercekten onemli herkesi memnun etmekte mesele...
    fakat gercekten fabrika cikisli bir ariza oldugunda servisler sorun cikartmiyor ve geregini yapiyor... ekran kirilmasi veya ekranda dusmeden veya bi yerlere carpmadan kayankli arizalar kullanici hatasi olarak kabul edilmekte ve garanti kapsamina girmemekte...
    aksu1980 cube elmani olsa bile aldigimiz urun garantili ve yasal bir urundur herkesin kendi secme. ozgurlugu vardir...
    urunu ben kullanmiyorum fakat kullanici yorumlari genelde iyi yonde... hizlial.comda urunun satisi olup alanlarin yorumlari hep olumlu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kutay2455 kullanıcısına yanıt
    Peki arkadaşım benim için konu kapanmıştır.

    Kulanıcılar, İnş. tabletlerde sorun çıkmaz ve servisle hiç tanışmazlar.
  • Tekrar teşekkür ederim....xenofx....

    Ben kendimi sorgulamaya başlamıştım,yanlışmı yaptım acaba diye.(Sonuçta başımdan geçeni yazdım.)



    Geriye dönük mesajlara baktım ,farklı konularda (gerçi konular hep aynı) herşey çok açık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sguler16 -- 26 Kasım 2013; 22:33:46 >
  • Sayın Sguler16,

    Servis olarak müşterilerimizin memnuniyetini ön planda tutmaya çalışıyoruz size yardımcı olabileceğimiz bir konu olursa lütfen direk olarak bizimle irtibat kurunuz. Yolunuz düşerse servisimize uğramanızı ve misafirimiz olmanızı, servis çalışanlarımızın ne denli özveri ve iyi niyet çerçevesinde çalıştığını bizzat görmenizi de isteriz.

    Saygılarımızla.
  • cubeturkiye C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim,seviyeli mesajınız için.

    İşlerinizde başarılar diliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sguler16

    Teşekkür ederim,seviyeli mesajınız için.

    İşlerinizde başarılar diliyorum..

    Bizde teşekkür ederiz, konu içerisindeki mesajları yeni gördüğümüz için gecikmiş bir yanıtta olsa konuya bir mesaj yazma gereği duyduk. Firmamızın burada bulunma amacı Cube kullanıcılarını kendimiz ile ilgili konularda bilgilendirmek varsa olumlu veya olumsuz yorumlarına yönelik olarak karşılarında her ortamda bir muhatap bulabileceklerini ifade etmektir. Hakkımızda eleştiri içeren mesajlar olabileceği gibi memnuniyet içerikli mesajlarda olmaktadır. Memnuniyetlerini ifade eden müşterilerimizin gösterdiği olumlu yaklaşımlar kadar saygı çerçevesinde yapılan olumsuz eleştirilerinde dikkate alındığını ve konuyla ilgili olarak yapılabilecek işlemlerin iyi niyet çerçevesinde yapıldığını özellikle bilmenizi isteriz. Forumda olumlu yada olumsuz mesaj yazan hiç bir forum üyesi ile bir bağlantımız yoktur. Servisimizi sadece teşekkür etmek için dahi arayan pek çok müşerimiz olmuş hatta sadece forumdaki yaklaşımımızdan dolayı bizlerle tanışmak amacıyla ofisimizi ziyaret etmiş pek çok forum üyesi arkadşımızı zaman zaman ofisimizde misafir etmiş kısa sohbetler yapmışızdır. Herhangi bir ticari beklenti içerisinde olmadan, dileyen her forum üyesi arkadaşımızı istediği zaman ofisimize bekleriz.

    Saygılarımızla.




  • cubeturkiye C kullanıcısına yanıt
    Satış sonrası bizleri yanlız bırakmayan 51cube Türkiye firmasına teşekkürler. Müşteri ile ilgilenmek her zaman iyi referans olur. Çalışmalarınızda başarılar dilerim
  • Teşekkür ederiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cubeturkiye -- 27 Kasım 2013; 0:52:38 >
  • kac tane tanidik markanin satis sonrasi forumda hizmeti var... cube turkiyeye tesekkurler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde cube servise iki kere işim düştü. Biraz zaman alsa da tabletim ilkinde değişim ikincisinde tamir edilip geldi.
    Başka bir dalda bir teknik servis çalışanı olarak benim tek anlayamadığım konu bu kargo ücreti meselesi oldu.(İki gönderimde de çalışanlara polemiğe girmeden ben ödedim)
    Bu işi yapan birisi olarak eğer kullanıcı hatasından kaynaklanan bi sorun olmadığı sürece garanti kapsamında kargo ücreti firmalara ait diye biliyorum.
    Gördüğüm kadarıyla servise işi düşen kullanıcıların benim gibi ilk takıldığı sorun bu.
    Bu konuda cube yetkilisi benim ve diğer kullanıcılarını bilgilendirmek için cevaplarsa iyi olur.

    Saygılarımla...
  • Cube 25gt tabletim erkanı kırıldı.
    görüntü geliyor ama dokunmatik çalışmıyor?
    dokumatik mi değişiyor yoksa ekran mı, yoksa ikisi birden mi?
    maliyeti nedir?
  • arkadaşım benim tablette kırıldı geçen. servisi hemen anında cevapladı sağolsunlar. tabletimi gönderdim kendilerine. böyle bir açıklama seninde işine yarayabilir belki :http://forum.ezcool.com.tr/showthread.php?7155-tabletimin-ekrani-kirildi-ne-yapmaliyim
  • Dark Evopad R9730 9.7inç 16 gb 250 tl satıyorum kutusu ve diğer bütün aksesuarları mevcut Türkiye sınırlarında her yere gönderilir parası banka hesabına yatırıldıktan sonra kargo bedava yani benden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cubeturkiye

    Teşekkür ederiz.

    benim u20 gt tabletim temmuz sonunda serviste garanti dışı(açma kapama tuşu içine göçmüştü-35 tl ücret ödendi) olarak tamir görüp geldi..
    şimdi de birden şarj olmamaya başladı ve kapandıktan sonra da bir daha açılmadı.. sorun adaptördedir deyip yeni bir adaptör aldım olmadı, adaptörü aynı özellikteki başka bir tablette denedik çalışıyor.. şu an açılmıyor..

    yarın kutusuna koyup tekrar kargoluyoruz servisinize, ilgilenirseniz seviniriz..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.