Şimdi Ara

Cube Servis..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başımdan geçen olayı kısaca anlatayım tablet alacaklara yol gösterir.

    Eşimin kullandığı Cube u25gt Tablet kurban bayramında arızalandı.Ekran karardı,birdahada açılmadı.(Bildiğimiz kadarıyla herhangi bir darbeye maruz kalmadı ve dış ekran kısmındada kırık falan yok.)
    İlk iş günü aradım ilgili servisi,gönderin dediler.Bende gönderdim.
    1 hafta sonra tarafıma dönüş olmayınca,ben aradım.
    Ekranın kırık olduğunu söylediler ve 80 TL istediler.Dışta kırık olan herhangi birşey yoktu,heralde dokunmatiğinde problem oldu.
    (O tarihte Cube u25gt Hızlıalda çek ve enparayla 100tl ye geliyordu)
    Kabul etmedim geri gönderin dedim.1 hafta geçti gelen giden yok .,

    Uzun uğraşlarla 10- 15 denemye ulaştım m.h. gönderelim dediler.(1 hafta neden beklettiniz cevap yok.)

    Bugün aldım ürünü.15kasım

    Kargoyuda karşı ödemeli,bana ödettiler.Hep zarar yani..

    1 aydır kaybolan vaktim,onca telefon konuşması....







  • sguler16 kullanıcısına yanıt
    Cube sayfasında bu tip şikayetlerin çok olduğunu ve tüketicinin bilgisizliğinden faydalanarak garanti kapsamında Servis süreciyle ilgili maliyet külfetlerini tüketiciye dayadıkları hakkında yorum yaptığımda ;yaptığım yorumun bir şekilde silinmiş olduğunu gördüm.
    Arkadaş bence elindeki fatura ve belgelerle tüketici hakem heyetine git bir kaç güne kadar bir haber gelmez ise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lavaboo -- 15 Kasım 2013; 23:51:33 >
  • lavaboo kullanıcısına yanıt
    işin manidar yanı,tüketici hakem heyetinde bilirkişi olarak görev yapıyorum.(Elektronik)

    Aslında benim kızdığım 80 tl istenmesi değil.

    1.İlgisizlik.(Ürünü satarken çok iyi,sonrası...)
    2.Arızalı ürünü,tamir görmemiş ürünün kargosunu bana ödetmeleri.
  • sguler16 kullanıcısına yanıt
    Sizin yazdıklarınızı çok iyi anladım orda sorun yok.
    Bilgisizlik derken sizi kastetmedim zaten.Gerçekten işin gücün arasında tüketici hakları kanunu okuyamayan ve bu duurumdan dolayı bilgi sahibi olamayan insanlar çoğunlukta.Bilgisizlik derken bu konuda şimdi belirttiğim nedenden dolayı bilgi sahibi olmayan insanları zaten neden bilgi sahibi değilsiniz diye asla suçlamıyorum.
    Benim kızdığım nokta bu gibi firmalar müşterinin bu bilgi eksikliğini farkettikleri anda Allah ne verdiyse garanti kapsamı sürecindeki ürünlerin sıkıntısından doğan maddi külfetleri tüketicinin üzerine yıkmalarıdır.
  • halbuki servisten memnun olan arkadaslarimiz da var... garanti kapsaminda tamir goren urunler kargo ucreti servis tarafindan odenerek gonderilir... garanti kapsamina girmeyen kullanici hatasindan kaynakli arizalr tespit edildiginde urun tamir gormezse kargo ucreti alici odemeli olarak geri gonderiliyor...
    mesala samsung da bana oyle yapmisti... hatta garanti kapsaminda urun tamir edildigi halde... kargo ile gonderin dedim... olur ama ucretini odersinz dediler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim kızdığım nokta ilgisizlik.

    Ayrıca arızanın kullanıcı hatası olduğu konusunda da şüpelerim var.Tabletin içini açtım,tek tek parçalarını çıkardım.

    Dokunmatik panelde problem yok,Lcd ekranda problem.(Darbe alsa dokunmatik paneldede problem olur.)

    ekranı da 40TL civarına buldum.sipariş konusunda kararsızım.(servis 80tl istemişte,o dönemde de hızlıalda tablet 100Tl civarına alınıyordu.)

    Bence kendileri kaybeder.

    Küçük hesaplar peşinde koşmamak gerekir.

    NOT:
    Nokia tel 2.Kattan düştü ekran kırıldı,Servis 5 Kuruş almadan ekranı değiştirdi.
  • her servisin kendine gore kurallari olabiliyor... oncelik musteri memnuniyeti... bende cok cektim servislerden savunmak maksadiyla yazmiyorum.. durumunuzuda gayet iyi anliyorum... servisler garanti kapsami disinda kalan tamiratlar icin cok fais fiyatlar talep ediyorlar maalesef... sadece cubenin servisi degil tum servislerde bu sorun mevcut...
    bilmiyorum nasil tespit ediyorlar ama kullanici hatalarini bi skilde buluyorlar...
    sonucta teknik servisteki calisan bir eleman onunda hesap verdigi ustleri vardir... arizanin tespitini yaptiginda bu arizanin fabrika cikisli mi yoksa kullanici hatali mi biliyordur ve oyle rapaor duzenliyordur... aksi halde urunu yapacaktir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sandisk teknik servisi nerede?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şikayetiniz ile ilgili olarak servis kaydınızı inceledim, servis kayıtları web sitemiz üzerinden de incelenebilmektedir. Ayrıca servisimize yapılan tüm telefon çağrılarıda kayıt altında tutulmaktadır. Tabletinizi bize ulaştırmadan önce garanti dışı servis işlemlerinin kargo ödemelerinin göndericiye ait olduğu size bildirilmiştir, ayrıca tabletiniz ile ilgili olarak size yapılan bilgilendirme tabletin servisimize ulaştmasından 2 gün sonradır, kargoya verdiğiniz cihazınızın kargoda geçen nakliye süresi boyunca cihazınız servisimizde beklemiş ve ilgi gösterilmemiş gibi değerlendirmeyin lütfen , gönderdiğiniz tabletin servisimize ulaştığı tarihi kargo firmanızın web sitesinden görebilirsiniz. Bir tablet pcnin en yüksek maliyetli parçası ekrandır ve bu parçanın değişimi işcilik açısından da ciddi bir zaman almaktadır. Küçük bir araştırma yaparsanız ekran değişim ücreti olarak talep edilen bedelin piyasa şartlarına göre oldukça makul olduğunu göreceksiniz. 40 Tl gibi bir fiyata elinizdeki tabletinizin ekranını satın almanız malesef imkansız bu fiyata ancak düşük kaliteli yan sanayi bir ekran temin edebilirsiniz. Takdir edersiniz ki markanın yetkili servisi olarak orjinal olmayan ve kaçak yollar ile ülkemize getirilmiş vergisi ödenmemiş parça kullanarak cihaz tamiri yapmamız mümkün değildir.

    Saygılarımızla.




  • Cube marka tablet kullandım tableti 1 kere mermer zemin üzerine düşürdüm dokunmatik ekran tuzla buz oldu, bendeki ips ekranlı bir modeldi ayrıca kasakapağıda köşesinden kırıldı , tableti elden götürdüm 1 saat sonra gelip alabilirsin denildi, gittiğimde dokunmatik değişimini yapmışlardı ben ücretli diye arka kapağı değiştirmeyin demiştim, servisteki arkadaş kapağıda değiştirmiş ona ücret vermene gerek yok elimde fazla kapak vardı onu taktım dedi, ayrıca ekran koruyucu yapmışlardı faturamı kestiler cihazımı verdiler işlem bitti. Zaten sadece ekran koruyucu değiştirtsen cep telefoncular bile 20 tl para istiyor , bir servis başka ne yapabilirki adamlar olması gerektiği gibi işlemi yaptı, bu forum sayfalarında yorum yazarken biraz daha mantıklı şeyler yazmak lazım diye düşünüyorum.

    Konuyu açan arkadaş 2. kattan nokia telefonu yere düşürdüm servis para almadan ekran değişti diyor, verdiğiniz örnek son derece saçma kusurabakmayın ama birde bu mesajın üzerinde hakem heyetinde bilirkişiyim diyorsunuz , tableti zaman ayırıp servise götürmek yerine kargoyla gönderiyorsunuz yani nereden bakarsanız bakın yazdıklarınız mantıksız. Ben tabletimi elime aldım servisine gittim 1 saat sonra tableti neredeyse ilk aldığım günkü gibi sapasağlam tertemiz bir şekilde aldım. Çok şükür bu güne kadar da kul hakkı yememek için çok dikkat ettim size de aynısını tavsiye ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lavaboo

    Cube sayfasında bu tip şikayetlerin çok olduğunu ve tüketicinin bilgisizliğinden faydalanarak garanti kapsamında Servis süreciyle ilgili maliyet külfetlerini tüketiciye dayadıkları hakkında yorum yaptığımda ;yaptığım yorumun bir şekilde silinmiş olduğunu gördüm.
    Arkadaş bence elindeki fatura ve belgelerle tüketici hakem heyetine git bir kaç güne kadar bir haber gelmez ise.
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acarmetin -- 26 Kasım 2013; 9:17:46 >
  • cubenin yetkili kisisi sizi burda bile bulup yardimci olmaya ve cevap verme zahmetinde bulunuyorsa kusura bakmayin ama oyle ilgisizLer falan diye camur atmis gibi oluyorsunuz...
    ilgisiz olsalar idi burdan size cevap verme geregi bile duymaz kaileye almazdi sizi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutay2455

    cubenin yetkili kisisi sizi burda bile bulup yardimci olmaya ve cevap verme zahmetinde bulunuyorsa kusura bakmayin ama oyle ilgisizLer falan diye camur atmis gibi oluyorsunuz...
    ilgisiz olsalar idi burdan size cevap verme geregi bile duymaz kaileye almazdi sizi...

    Söylenebilecek en doğru şeyi söylemişsiniz. :))

    Hakikaten adamları ilgisizlikle suçluyorsanız buradan size verdikleri cevaplar ne oluyor banada saçma geldi konuyu açan arkadaşın yazdıkları bende cube kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım . Ayrıca aliexpresten bulduğun ekranın Türkiyeye gelmesi kargosu gümrüğü vs.. derken zaten sana verdikleri fiyatı geçicektir üstelik sen birde cihazı kendin açıp ekranı kendin değiştireceksin çekeceğin eziyettee cabası.
  • Kul hakkından sözeden arkadaşın yorumuna bak, niye servise kendin götürmedin.100tl tablet için 150 masrsf yapıp işimi gücümü bırakıp tableti kendim götürücem.
    Mesleğimizide laf atmıssın , hakkımı helal ediyorum sana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağlam parçalarıda cube servise bağıslamak istiyorum.Kargo tarafımdan karşılanır.En azından forumda magdur arkadaşlar faydalansın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aksu1980 A kullanıcısına yanıt
    Merak etme arkadasim ekrani değistirecek kadar elektronik bilgimiz var, fazlasıda var ama neyse..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kutay2455 kullanıcısına yanıt
    Cevap veren arkadaşa kaç defa mesaj yazdım, ne hikmetse hiçbirine cevap vermedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakın bende sizi dikkate alıp , seviyeli cevaplar yazdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metin arkadaşın dediği gibi çalışıyorsa servis, herkesi memnun etmistir.Bende sözlerimi geri alıveririm.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acarmetin kullanıcısına yanıt
    Nokia anımı neden saçma buldu ki? Anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sguler16 boşuna kendini yorma. servislerden kimisi memnun olur kimisi olmaz, herkesi memnun etmek mümkün olmuyor ama ben size hak veriyorum.

    benim asıl söyleceğim konu şuki aksu1980 sıradan bir kişi değil cubeservisin ya kendisi ya doğrudan ilişkili olduğu biri, tek bildiği cube konularında kendini göstermek.

    daha evvel artes ile cubeyi karşılaştırmış artesi yerden yere vurmuştu o konuyu bulup okuyun, neyseki artesservis foyasını açığa çıkardı, o konuda dahi açıkça belli ederek bir kaç hesap kullanmış, cube ile excon aynı firmaya ait, geçen biri excon tablet sormuş hop oraya atlamış ben tableti kullanıyorum çok güzel demiş, daha bir çok konusu var böyle.

    neyse nihayetinde cubeservis olarak cevap verseler haklı veya haksız birşey diyemem cevap yazsınlar doğal bir olay, en azından kim yazıyor biliyorsunuz. fakat sanki sıradan bir kişiymiş sanki vatandaşın biriymiş gibi gelip burada yazmasına karşılık gelecek bir kelime bulamıyorum malesef.

    tahminim acarmetin de öyle olabilir ve daha bir kaç başka hesap, %100 emin olduğum aksu1980 dir. diğerlerinden çok emin değilim. aksu1980 ya cubeservisin kendisi, ya yakını ya çalışanı vs.

    malesef cube bunu bu forumda sıkça yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xenofx -- 26 Kasım 2013; 21:14:35 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.