Daha sonra k2 ye bu konuyu ticket atarak,, anlattım,, ve bugün cevap geldi, tabi her zamanki cevaplar,, yinede ingilizce bilen bir arkadaş tam olarak çevirirse sevinirim..
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I apologize for your loss, however, player-to-player trade issues must be resolved between the players involved. No restorations will be granted. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for playing Knight Online.
Regards,
CSR Vanthiella
hemencevir.com dan bak
oyuncular arasinda yapilan tradeler trade yapan oyuncluar arasinda halledilmesi gerekir.kaybiniz icin üzgünüz.kaybinizi telafi etmicez.böle diyor
öncelikle bizimle iletişim kurduğun için teşekkür ederiz we biz bu olaydan dolayı üzgünüz playerler arasında yapılan alışwerişte esnasında cıkan sorunlar playerler arasında halledilmelidir biz bu soruna karısamayız üzgünüz felam filan yani tırışlamıolar her zamanki gibi
1 yıldır dupe yapılmadı diye biliyorum.Nası oldu bu.
Yardımcı olan arkadaşlar çok teşekkürler.... Fakat şöyle bir sorun var,,, yüzzükler hala silinmedi,, kaldı,, duruyor,, invertery de,,, Madem bişey yapamyosunuz,, dupe itemleri silin üzerimden bari.. diyede bi ticket gönderecem artık
quote:
Orjinalden alıntı: ALGOS
Yardımcı olan arkadaşlar çok teşekkürler.... Fakat şöyle bir sorun var,,, yüzzükler hala silinmedi,, kaldı,, duruyor,, invertery de,,, Madem bişey yapamyosunuz,, dupe itemleri silin üzerimden bari.. diyede bi ticket gönderecem artık
belki de bakımda silerler
Üzerinden 2 bakım geçti,, hala silinmedi.
quote:
Orjinalden alıntı: arseniCem
quote:
Orjinalden alıntı: ALGOS
Yardımcı olan arkadaşlar çok teşekkürler.... Fakat şöyle bir sorun var,,, yüzzükler hala silinmedi,, kaldı,, duruyor,, invertery de,,, Madem bişey yapamyosunuz,, dupe itemleri silin üzerimden bari.. diyede bi ticket gönderecem artık
belki de bakımda silerler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme