Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü ....

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.714.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DACIA LOGAN İLE İLGİLİ YETKİLİ SATICILARDA SERVİSLERDE BİLE KOLAY KOLAY BULAMAYACAĞINIZ BİLGİLERİ BU KULÜPTE BULABİLİRSİNİZ.

    DEĞERLİ DACİA LOGAN DOSTLARI ARTIK FACEBOOK TADA BİR GRUBUMUZ VAR

    https://www.facebook.com/groups/dacialogan/



    DACIA

    İlk atölyeleri 1943 yılında uçak parçası üretmek üzere Romanya�da kurulan DACIA, 60 yıllık geçmişin ardından, dünya devlerinden olan Renault Grubu�nun bir markası olarak günümüzde de yoluna başarıyla devam etmektedir.

    Renault�un hızla büyümekte olan otomobil pazarında atılım yapma ve bu pazarda satışa sunulacak eksiksiz bir ürün yelpazesi ile tüketici karşısına çıkma hedefi doğrultusunda satın aldığı DACIA, fabrika modernizasyon çalışmalarının ardından bugün, bulunduğu tüm pazarlara modern teknolojiye sahip, tüketici beklentilerine önem veren, kaliteli ve uygun fiyatlı ürünler sunan bir marka haline gelmiştir.

    Dacia, Romanya otomobil pazarının %50�sini halen elinde bulundurmaktadır.

    Renault Grubu tarafından satın alınmasının ardından büyük ve önemli bir dünya projesi için kaynaklarını seferber eden DACIA, Romanyadaki endüstriel dönüşümüne hız verirken, Türkiye gibi büyük ve önemli bir pazarda da hedeflerini gerçekleştirmeye yönelik olarak kendi sermayesi ile doğrudan yapılanmayı seçmiştir. Bu doğrultuda DACIA Türkiye, 17 Aralık 2002�de Dacia Otomobilleri Satış, Satış Sonrası ve Dağıtım Hizmetleri LTD. ŞTİ. (DOSSD DACIA) adıyla tüzel kişiliğine kavuşmuştur.

    Bu tarihten sonra DACIA Türkiye Satış ve Satış Sonrası Şebekesi oluşturulmaya başlanmıştır.


    2003 yılının Eylül ayında yeni marka kimliğinin ilk ürünü olan �SOLENZA� lansmanı ile Fransız Renault Grubunun bir markası olarak Türk otomobil pazarında yerini alan DACIA, bu pazar için önemli proje ve hedeflere sahiptir . DACIA, Renault bilgisine ve teknolojisine dayalı, modern, geniş satış ve satış sonrası ağı ile desteklenen ürünleri sunmak amacıyla Türkiye�de bulunmaktadır.

    Bugün itibarıyla DOSSD DACIA'nın Türkiye�nin her bölgesinde yer alan 63 Yetkili Satıcısı ve Servisi aracılığıyla, Renault teknolojisi ile üretilen DACIA modellerinin satış ve satış sonrası hizmet ağı olarak ortak ürün özelliklerinden gelen know-how avantajı Türk müşterisinin memnuniyetine dönüştürülmektedir.


    DACIA'nın Tarihçesi


    1943 Uçak parçası üretmek üzere ilk atölyelerin yapımı
    1966 Pitesti Otomobil Fabrikasının inşası
    1968-78 Renault ile işbirliği
    Renault R8 modelinin lisansıyla DACİA 1100 lansmanı
    R12 DACİA 1300 Berlina lansmanı
    1995 %100 Romen yapımı olan ilk otomobil Dacia Nova lansmanı
    1998 2 milyonuncu Dacia'nın üretimi
    1999 Dacia groupe Renault markası %51 oranında hissenin Renault tarafından alınması
    2000 GMP Renault ile donatılan Dacia SuperNova lansmanı
    2002 Hisselerin %99'unun Renault kontrolüne geçişi ve F8Q dizel motoruyla donatılan Pick-Up Dizel modelinin lansmanı
    2003 Yeni marka kimliğinin ilk ürünü Solenza lansmanı
    2004 Yeni model Dacia Logan'ın Paris'te dünya lansmanı yapıldı.

    http://www.dacia.com.tr/
    DACIA
    Dacia Türkiye | Binek ve Ticari Araçlar
    http://www.dacia.com.tr/?id=1


    Teknik Özellikler..........http://www.dacia.com.tr/?mod=teknikozellikler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emretopbas -- 23 Ağustos 2014; 1:33:51 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    DACIA LOGAN Kulübü

    Giriş:

    DACIA LOGAN, bütçe dostu ve güvenilir araçlarıyla tanınan bir otomobil markasıdır. LOGAN modeli, geniş iç mekanı, yakıt verimliliği ve uygun fiyatıyla bilinmektedir. DACIA LOGAN Kulübü, LOGAN sahiplerinin bir araya geldiği, bilgi ve deneyim paylaştığı bir platformdur.

    Kullanıcı Yorumları:

    LOGAN 1.6 Laureate modeli, kullanıcıları tarafından olumlu yorumlar almaktadır. Sahipleri genellikle geniş iç mekanından, rahat sürüşünden ve yakıt verimliliğinden memnun kalmaktadır. Kullanıcı yorumlarını okuyarak LOGAN'ın performansı ve diğer özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinebilirsin.

    Lastik Basıncı:

    Uygun lastik basıncı, aracının performansını ve güvenliğini sağlamak için çok önemlidir. Dacia Logan MCV lastiklerinin hava basıncı, ön lastikler için 32 psi ve arka lastikler için 36 psi olmalıdır. Lastik basıncı tablosunu aracının kullanıcı el kitabında bulabilirsin.

    Kilometre Sensörü:

    LOGAN'ın kilometre sensörü, genellikle gösterge panelinde bulunur. Kilometre sensörünün konumu, aracın modeline ve yılına bağlı olarak değişebilir. Kilometre sensörünün tam konumunu aracının kullanıcı el kitabında bulabilirsin.

    Şase Numarası:

    Şase numarası, aracının benzersiz kimlik numarasıdır. Dacia Logan'ın şase numarası, genellikle aracın ön camının alt köşesinde veya motor bölmesinde bulunur. Şase numarasını aracının ruhsatında da bulabilirsin.

    Sonuç:

    DACIA LOGAN Kulübü, LOGAN sahipleri için değerli bir bilgi kaynağıdır. Kulüp aracılığıyla kullanıcı yorumlarını okuyabilir, lastik basınçları, kilometre sensörü konumu ve şase numarası gibi konularda bilgi edinebilirsin. LOGAN hakkında daha fazla bilgi edinmek ve diğer sahiplerle bağlantı kurmak için DACIA LOGAN Kulübü'ne katılmayı düşünmelisin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loading

    Bu mesaj silindi.
    16 Milyarmış sıfırı, alınabilir. Çok sağlam araba, araba devrilmiş en küçük eğilme yok.
    Arkadan tipini beğenmedim ben yalnızca.
    Reno grup.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mygokhan

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu fiyata (full model 23 milyar) bu genişlikte 0 araba ben bulamadım 2. el almakta zor neyin ne olduğu belli değil bu takla işide sanki bilerek yapılmış gibi geliyor araba satılıyor ve alanlar memnun motor megane 1 motoru ustalara sordum motor ve alt takım parça sıkıntısı yaratmaz renaultun dediler içine biraz ses alıyor ama çokda rahatsız değil ben yıllarca broadwaye binmiş birisi olarak araba broadwayden çok iyi
    clioya baktım ufak araba 5 kişiyiz sığmıyoruz broedway ye daha rahat sığıyorduk ben o arabaya 80 kilodan 5 kişi bindimmi esp etkisi yaratır sanırsam ki ben 110 kiloyum boy 1.95 ben öne oturunca arkaya kimse oturamıyor.

    ÖNERİNİZ VARMI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emretopbas -- 18 Ağustos 2005, 15:27:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretopbas

    arkadaşlar bu fiyata (full model 23 milyar) bu genişlikte 0 araba ben bulamadım 2. el almakta zor neyin ne olduğu belli değil bu takla işide sanki bilerek yapılmış gibi geliyor araba satılıyor ve alanlar memnun motor megane 1 motoru ustalara sordum motor ve alt takım parça sıkıntısı yaratmaz renaultun dediler içine biraz ses alıyor ama çokda rahatsız değil ben yıllarca broadwaye binmiş birisi olarak araba broadwayden çok iyi
    clioya baktım ufak araba 5 kişiyiz sığmıyoruz broedway ye daha rahat sığıyorduk ben o arabaya 80 kilodan 5 kişi bindimmi esp etkisi yaratır sanırsam ki ben 110 kiloyum boy 1.95 ben öne oturunca arkaya kimse oturamıyor.

    ÖNERİNİZ VARMI

    Alıntıları Göster
    Gazete ilanında sıfır Logan; 15 - 16Milyar diye önerdim.
    23 Milyarsa bana göre çok pahalı önerimi geri alıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VEDAT_06

    Gazete ilanında sıfır Logan; 15 - 16Milyar diye önerdim.
    23 Milyarsa bana göre çok pahalı önerimi geri alıyorum.

    Alıntıları Göster
    ARABANIN baz fiyatı 1,4 l motorlu 15,581 ytl ama pek bi özelliği yok
    hidrolik direksiyon ve klima istiyorsan 18,807 ytl
    ama bu aralar ellerinde kalan 2005 modelleri 500 ytl dahau cuza satıyorlar 2006 dan hiçbir farkı yok
    istersen şu adrese tıkla
    DACIA
    Dacia Türkiye | Binek ve Ticari Araçlar
    http://www.dacia.com.tr/logan/index.phtml?id=2310

    benim bahsettiğim en üst modeli yani full




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretopbas

    ARABANIN baz fiyatı 1,4 l motorlu 15,581 ytl ama pek bi özelliği yok
    hidrolik direksiyon ve klima istiyorsan 18,807 ytl
    ama bu aralar ellerinde kalan 2005 modelleri 500 ytl dahau cuza satıyorlar 2006 dan hiçbir farkı yok
    istersen şu adrese tıkla
    DACIA
    Dacia Türkiye | Binek ve Ticari Araçlar
    http://www.dacia.com.tr/logan/index.phtml?id=2310

    benim bahsettiğim en üst modeli yani full

    Alıntıları Göster
    KESİNLİKSE senin boyunda birisi için tek araba bu. Ben 1 aydır Logan Lauarete Full kullanıyorum. Çok Memnunum. Kimseye kulak asma bildiğini yap, bence fiyatına göre en süper araba. Yalnız üzerinde gelen lazstikler pek iyi değil, daha doğrusu arabaya az geliyor. Alınca lastikleri 195 /60 R 15 kaliteli bişeyle değiştir. Memnun kalacağına eminim, alınca hak verirsin bana. Kullanmayan kişiler bu arabayı karalamak için elinden geleni yapıyorlar fakat çok başarılı bir araba emin ol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    KESİNLİKSE senin boyunda birisi için tek araba bu. Ben 1 aydır Logan Lauarete Full kullanıyorum. Çok Memnunum. Kimseye kulak asma bildiğini yap, bence fiyatına göre en süper araba. Yalnız üzerinde gelen lazstikler pek iyi değil, daha doğrusu arabaya az geliyor. Alınca lastikleri 195 /60 R 15 kaliteli bişeyle değiştir. Memnun kalacağına eminim, alınca hak verirsin bana. Kullanmayan kişiler bu arabayı karalamak için elinden geleni yapıyorlar fakat çok başarılı bir araba emin ol.

    Alıntıları Göster
    abs ve yolcu hava yastığı için yaklaşık 2200 ytl istiyorlar sence abs çok şey farkettiriyomu çünki bu parayı verince aliminyum alaşımlı jantta almak zorundasın eğer full almak istiyorsan buda sana 3000 ytl ye mal oluyo çünki duruş mesafesi 43 m biraz uzun
    birde katalokta ebd ye opsiyon yazmışlar ama güvenlik paketiyle şimdiye kadar hiç takmadık dediler sizin arabada ebd varmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    aRKADAŞIM, BAHSETTİĞİN ARABANIN KLİMALISINI (2005 MADEL) KİRALADIM, İKİ GÜN KULLANDIM İSTANBUL'DA, YAKIT KONUSUNDA TÜKETİM FENA DEĞİL YANİ EKONOMİK GİBİ, ANCAK KLİMA ÇALIŞTIĞINDA, MOTOR KASAYI TAŞIMAKTA ZORLANIYORİ, ŞEHİR İÇİNDE BİLE SIKINTI YARATIYOR, ANİ HIZLANMA VB.PEK BEKLEME BU ARADA KİRALADIĞIMIZ ARAÇ HENÜZ ÜÇBİNDEYDİ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalekale

    aRKADAŞIM, BAHSETTİĞİN ARABANIN KLİMALISINI (2005 MADEL) KİRALADIM, İKİ GÜN KULLANDIM İSTANBUL'DA, YAKIT KONUSUNDA TÜKETİM FENA DEĞİL YANİ EKONOMİK GİBİ, ANCAK KLİMA ÇALIŞTIĞINDA, MOTOR KASAYI TAŞIMAKTA ZORLANIYORİ, ŞEHİR İÇİNDE BİLE SIKINTI YARATIYOR, ANİ HIZLANMA VB.PEK BEKLEME BU ARADA KİRALADIĞIMIZ ARAÇ HENÜZ ÜÇBİNDEYDİ

    Alıntıları Göster
    Yazık,günah o paraya o kadar paraya 2. el ne aliim die sorsaydın daha ii olurdu.Dacia ya binilirmi hiç madem ki 16-17 milyar paran var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Professional

    Yazık,günah o paraya o kadar paraya 2. el ne aliim die sorsaydın daha ii olurdu.Dacia ya binilirmi hiç madem ki 16-17 milyar paran var...

    Alıntıları Göster
    ABS Bosch 8.0 versiyon (enson sistem). Güvenlik paketinin +2 milyar farkettirdiği doğru. Ama daha önce söylediğim gibi lastiklerini alır almaz, Dunlop- Mischelin falan gibi kalite bir lastikle değiştirirsen ve sürücülüğün iyiyse Abs ye de pek bir ihtiyaç jalmıyor. ABS gibi teknolojiler ne de olsa biraz mongol kullananlar için geliştirilen şeyler :) . Abs alınca aliminyum jant almak zorunda değilsin. Normal jant opsiyonu da var (bildiğim kadarıyla). Sportif kullanımdda Üzerindeki orjinal lastikler çabuk kızaklıyor bu nedenle abs hemen devreye giriyor fakat dediğim gibi lastikleri değiştirisen sorun kalmaz. Normal kullanımda zaten hiç sorun yok. Ben lastiklerini Dunlop Sp sport 01 taktım , taktıktan beri hiç abs ye ihtiyaç kalmadı. Son onbeş günde beni geçen tek araba Almancı BMW 320 idi (yokuşta boş bulundum). Nasıl kullandığımı sen hesap et.
    Bence en ideal fiat-performas bu araçta klimalı ambiance pack donanımıdır. Yaklaşık kampanya fiyatının 18 milyar falan olması gerek (yanılmıyorsam). Yok param yetiyor dersen full louraete öneririm yol bilgisayarıda yanına kalır.
    Zaten 1500 km yi yeni geçtim yani rodaj süresini yeni geçirdim. motorun açılması ve full performans göstermesi için 3000 i geçmek gerekiyor. Bu nedenle performansın ilerde daha iyi olacağını zannediyorum.

    --------Logan hakkındaki Gerçek yorumlarım Şunlardır (Kulakdan dolma değil kullanarak yapılan yorumlar)
    Logan ın Artıları:
    1- Dizayn bence çok iyi (benim hoşuma gidiyor)
    2- Şansıman megane 2 şansımanı (çok iyi)
    3- Arka amortisörler yarı-bağımsız (Clio sembolden dan iyi)
    4- İçi ve bagajı manyak geniş ve ferah, kafa yüksekliğine inanamazsın.
    5- Saç kalınlığı Cliodan kalın ve plastik çamurluk falan yok hertaraf sac.
    6- Yerden yüksek, Türkiye için birebir.
    7- Sağlam ve sade bir yapısı var, gereksiz parçası ve zayıf bölgesi yok.
    8- Malzeme kalitesi renault tan farksız, akıllı dizayn, ortak parça ve ucuz işçilik ile fiyat aşağı çekilmiş.
    9- kullanım rahat ve tok, gidişi Clio gibi değil megane gibi.(abartmayalım ama gidişi kötü değil)

    Bu arabanın olumsuzluklarını söylemem gerekirse:
    1- Orjinal Lastikleri kötü hemen değiştirilmesi gerek
    2- 120 km den sonra motor sesi içeriye biraz fazla geliyor (Hyundai accent benzeri).
    3- Yan rüzgarlardan biraz etkileniyor.
    4- Direksiyon derinlik ayarı yok.
    5- arka camlar manuel
    6- bagaj içerden açılmıyor, clio sembol gibi anahtarla açılıyor. (Hem avantaj hem dezavantaj)
    7- Kaset çalar ile geliyor. Acilen cd-mp3 çalar ve kaliteli hoparlör istiyor Takılan parçalar müzik sistemi parçaları megan ile aynı ama mp3 çalmayan ve pioner olmayan sistemlerle ilgilenmiyorum
    8- Motor 8 valflı megane1 motoru. 1600 ü 90 bg, 1400 ü 75 bg. Ama performans yeterli nede olsa megane 1200 kg bu ise 980 kg. (16 v lısı yakın zamanda çıkacakmış diye duydum ). LAstiklere dikkat yoksa 2. flash vakaları yaşanır.

    İşte böyle, forumda en gerçekçi logan değerlendirmesini de böylece yaptım.
    Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bsd -- 27 Mayıs 2006; 14:17:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    ABS Bosch 8.0 versiyon (enson sistem). Güvenlik paketinin +2 milyar farkettirdiği doğru. Ama daha önce söylediğim gibi lastiklerini alır almaz, Dunlop- Mischelin falan gibi kalite bir lastikle değiştirirsen ve sürücülüğün iyiyse Abs ye de pek bir ihtiyaç jalmıyor. ABS gibi teknolojiler ne de olsa biraz mongol kullananlar için geliştirilen şeyler :) . Abs alınca aliminyum jant almak zorunda değilsin. Normal jant opsiyonu da var (bildiğim kadarıyla). Sportif kullanımdda Üzerindeki orjinal lastikler çabuk kızaklıyor bu nedenle abs hemen devreye giriyor fakat dediğim gibi lastikleri değiştirisen sorun kalmaz. Normal kullanımda zaten hiç sorun yok. Ben lastiklerini Dunlop Sp sport 01 taktım , taktıktan beri hiç abs ye ihtiyaç kalmadı. Son onbeş günde beni geçen tek araba Almancı BMW 320 idi (yokuşta boş bulundum). Nasıl kullandığımı sen hesap et.
    Bence en ideal fiat-performas bu araçta klimalı ambiance pack donanımıdır. Yaklaşık kampanya fiyatının 18 milyar falan olması gerek (yanılmıyorsam). Yok param yetiyor dersen full louraete öneririm yol bilgisayarıda yanına kalır.
    Zaten 1500 km yi yeni geçtim yani rodaj süresini yeni geçirdim. motorun açılması ve full performans göstermesi için 3000 i geçmek gerekiyor. Bu nedenle performansın ilerde daha iyi olacağını zannediyorum.

    --------Logan hakkındaki Gerçek yorumlarım Şunlardır (Kulakdan dolma değil kullanarak yapılan yorumlar)
    Logan ın Artıları:
    1- Dizayn bence çok iyi (benim hoşuma gidiyor)
    2- Şansıman megane 2 şansımanı (çok iyi)
    3- Arka amortisörler yarı-bağımsız (Clio sembolden dan iyi)
    4- İçi ve bagajı manyak geniş ve ferah, kafa yüksekliğine inanamazsın.
    5- Saç kalınlığı Cliodan kalın ve plastik çamurluk falan yok hertaraf sac.
    6- Yerden yüksek, Türkiye için birebir.
    7- Sağlam ve sade bir yapısı var, gereksiz parçası ve zayıf bölgesi yok.
    8- Malzeme kalitesi renault tan farksız, akıllı dizayn, ortak parça ve ucuz işçilik ile fiyat aşağı çekilmiş.
    9- kullanım rahat ve tok, gidişi Clio gibi değil megane gibi.(abartmayalım ama gidişi kötü değil)

    Bu arabanın olumsuzluklarını söylemem gerekirse:
    1- Orjinal Lastikleri kötü hemen değiştirilmesi gerek
    2- 120 km den sonra motor sesi içeriye biraz fazla geliyor (Hyundai accent benzeri).
    3- Yan rüzgarlardan biraz etkileniyor.
    4- Direksiyon derinlik ayarı yok.
    5- arka camlar manuel
    6- bagaj içerden açılmıyor, clio sembol gibi anahtarla açılıyor. (Hem avantaj hem dezavantaj)
    7- Kaset çalar ile geliyor. Acilen cd-mp3 çalar ve kaliteli hoparlör istiyor Takılan parçalar müzik sistemi parçaları megan ile aynı ama mp3 çalmayan ve pioner olmayan sistemlerle ilgilenmiyorum
    8- Motor 8 valflı megane1 motoru. 1600 ü 90 bg, 1400 ü 75 bg. Ama performans yeterli nede olsa megane 1200 kg bu ise 980 kg. (16 v lısı yakın zamanda çıkacakmış diye duydum ). LAstiklere dikkat yoksa 2. flash vakaları yaşanır.

    İşte böyle, forumda en gerçekçi logan değerlendirmesini de böylece yaptım.
    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    Arkadaş ilk ben bineyim poşeti ben açayım gibi bi takıntın varsa birşey diyemem alırsın güle güle kullanırsın.Ancak 23milyar paraya 2. el inanamayacağın full otomobiller bulursun.Biraz araştırma yapmanı öneririm.Okadar paran varken daciya binmek saçmalık olur bence ama tabiki karar senin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    ABS Bosch 8.0 versiyon (enson sistem). Güvenlik paketinin +2 milyar farkettirdiği doğru. Ama daha önce söylediğim gibi lastiklerini alır almaz, Dunlop- Mischelin falan gibi kalite bir lastikle değiştirirsen ve sürücülüğün iyiyse Abs ye de pek bir ihtiyaç jalmıyor. ABS gibi teknolojiler ne de olsa biraz mongol kullananlar için geliştirilen şeyler :) . Abs alınca aliminyum jant almak zorunda değilsin. Normal jant opsiyonu da var (bildiğim kadarıyla). Sportif kullanımdda Üzerindeki orjinal lastikler çabuk kızaklıyor bu nedenle abs hemen devreye giriyor fakat dediğim gibi lastikleri değiştirisen sorun kalmaz. Normal kullanımda zaten hiç sorun yok. Ben lastiklerini Dunlop Sp sport 01 taktım , taktıktan beri hiç abs ye ihtiyaç kalmadı. Son onbeş günde beni geçen tek araba Almancı BMW 320 idi (yokuşta boş bulundum). Nasıl kullandığımı sen hesap et.
    Bence en ideal fiat-performas bu araçta klimalı ambiance pack donanımıdır. Yaklaşık kampanya fiyatının 18 milyar falan olması gerek (yanılmıyorsam). Yok param yetiyor dersen full louraete öneririm yol bilgisayarıda yanına kalır.
    Zaten 1500 km yi yeni geçtim yani rodaj süresini yeni geçirdim. motorun açılması ve full performans göstermesi için 3000 i geçmek gerekiyor. Bu nedenle performansın ilerde daha iyi olacağını zannediyorum.

    --------Logan hakkındaki Gerçek yorumlarım Şunlardır (Kulakdan dolma değil kullanarak yapılan yorumlar)
    Logan ın Artıları:
    1- Dizayn bence çok iyi (benim hoşuma gidiyor)
    2- Şansıman megane 2 şansımanı (çok iyi)
    3- Arka amortisörler yarı-bağımsız (Clio sembolden dan iyi)
    4- İçi ve bagajı manyak geniş ve ferah, kafa yüksekliğine inanamazsın.
    5- Saç kalınlığı Cliodan kalın ve plastik çamurluk falan yok hertaraf sac.
    6- Yerden yüksek, Türkiye için birebir.
    7- Sağlam ve sade bir yapısı var, gereksiz parçası ve zayıf bölgesi yok.
    8- Malzeme kalitesi renault tan farksız, akıllı dizayn, ortak parça ve ucuz işçilik ile fiyat aşağı çekilmiş.
    9- kullanım rahat ve tok, gidişi Clio gibi değil megane gibi.(abartmayalım ama gidişi kötü değil)

    Bu arabanın olumsuzluklarını söylemem gerekirse:
    1- Orjinal Lastikleri kötü hemen değiştirilmesi gerek
    2- 120 km den sonra motor sesi içeriye biraz fazla geliyor (Hyundai accent benzeri).
    3- Yan rüzgarlardan biraz etkileniyor.
    4- Direksiyon derinlik ayarı yok.
    5- arka camlar manuel
    6- bagaj içerden açılmıyor, clio sembol gibi anahtarla açılıyor. (Hem avantaj hem dezavantaj)
    7- Kaset çalar ile geliyor. Acilen cd-mp3 çalar ve kaliteli hoparlör istiyor Takılan parçalar müzik sistemi parçaları megan ile aynı ama mp3 çalmayan ve pioner olmayan sistemlerle ilgilenmiyorum
    8- Motor 8 valflı megane1 motoru. 1600 ü 90 bg, 1400 ü 75 bg. Ama performans yeterli nede olsa megane 1200 kg bu ise 980 kg. (16 v lısı yakın zamanda çıkacakmış diye duydum ). LAstiklere dikkat yoksa 2. flash vakaları yaşanır.

    İşte böyle, forumda en gerçekçi logan değerlendirmesini de böylece yaptım.
    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    sağ ol ya çok yardımcı oldun teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can

    Arkadaş ilk ben bineyim poşeti ben açayım gibi bi takıntın varsa birşey diyemem alırsın güle güle kullanırsın.Ancak 23milyar paraya 2. el inanamayacağın full otomobiller bulursun.Biraz araştırma yapmanı öneririm.Okadar paran varken daciya binmek saçmalık olur bence ama tabiki karar senin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalinden alıntı: Can

    Arkadaş ilk ben bineyim poşeti ben açayım gibi bi takıntın varsa birşey diyemem alırsın güle güle kullanırsın.Ancak 23milyar paraya 2. el inanamayacağın full otomobiller bulursun.Biraz araştırma yapmanı öneririm.Okadar paran varken daciya binmek saçmalık olur bence ama tabiki karar senin.


    Doğru diyorsun birçok araç var yok değil ama ikinci el araç almak kolay değil expertiz raporlu araçlardan almaya kalktık bi kaporta ustasına götürdüm tavanla oynanmış dediler direkten döndüm ve iyice tiksindim ikinci elden
    ben bu arabayı aldığım zaman rahat bir 5 sene binerim arkadaş bide devrilmiş falan diyorlar bu gün hangi reno modelini alırsanız alın gidip kime gösterirseniz gösterin ilk olarak tavanına bakıyorlar birşey olmuşmu diye
    birde garj arabası diye araba satıyorlar oda bi alem bi fort focusa baktım doğru garajda beklemiş ama neye yarar 2000 model 10000 de lastikler gitmiş motordada biraz problemler oluşmuş dura dura bide 23 milyar para istiyor alımı satımı orası burası derken nerdeyse 2 milyar gözden çıkması lazım eee garantiside yok ben bu arabayı aldığım zaman 2 sene motor 6 sene kaporta paslanmazlık garantisi veriyorlar
    baktım clio ya albeaya ki eğer içi bununkadar geniş olsa 2.el dizel clio alırdım ama yok sığmıyoruz albeaya gelince o cliodan daha geniş logan kadar değil ama 1.2 motor koymuşlar birde tüp takmışlar onada aklım yatmadı
    Zaten bu arabaların logan kadar geniş olmasını bekleyemeyiz çünki araçlar aynı sınıfta değil
    para bakımından aynılar ama konfor ve genişlik bakımından çok farklılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretopbas

    quote:

    Orijinalinden alıntı: Can

    Arkadaş ilk ben bineyim poşeti ben açayım gibi bi takıntın varsa birşey diyemem alırsın güle güle kullanırsın.Ancak 23milyar paraya 2. el inanamayacağın full otomobiller bulursun.Biraz araştırma yapmanı öneririm.Okadar paran varken daciya binmek saçmalık olur bence ama tabiki karar senin.


    Doğru diyorsun birçok araç var yok değil ama ikinci el araç almak kolay değil expertiz raporlu araçlardan almaya kalktık bi kaporta ustasına götürdüm tavanla oynanmış dediler direkten döndüm ve iyice tiksindim ikinci elden
    ben bu arabayı aldığım zaman rahat bir 5 sene binerim arkadaş bide devrilmiş falan diyorlar bu gün hangi reno modelini alırsanız alın gidip kime gösterirseniz gösterin ilk olarak tavanına bakıyorlar birşey olmuşmu diye
    birde garj arabası diye araba satıyorlar oda bi alem bi fort focusa baktım doğru garajda beklemiş ama neye yarar 2000 model 10000 de lastikler gitmiş motordada biraz problemler oluşmuş dura dura bide 23 milyar para istiyor alımı satımı orası burası derken nerdeyse 2 milyar gözden çıkması lazım eee garantiside yok ben bu arabayı aldığım zaman 2 sene motor 6 sene kaporta paslanmazlık garantisi veriyorlar
    baktım clio ya albeaya ki eğer içi bununkadar geniş olsa 2.el dizel clio alırdım ama yok sığmıyoruz albeaya gelince o cliodan daha geniş logan kadar değil ama 1.2 motor koymuşlar birde tüp takmışlar onada aklım yatmadı
    Zaten bu arabaların logan kadar geniş olmasını bekleyemeyiz çünki araçlar aynı sınıfta değil
    para bakımından aynılar ama konfor ve genişlik bakımından çok farklılar

    Alıntıları Göster
    Bence Dacia Logan die bir konu başlıı olmamalı bak başka arkadaşlar ne güzel -----2. el oto fikirlerininz yazmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Professional

    Bence Dacia Logan die bir konu başlıı olmamalı bak başka arkadaşlar ne güzel -----2. el oto fikirlerininz yazmış

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalinden alıntı: qr_bugra

    Bence Dacia Logan die bir konu başlıı olmamalı bak başka arkadaşlar ne güzel -----2. el oto fikirlerininz yazmış

    teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretopbas

    quote:

    Orijinalinden alıntı: qr_bugra

    Bence Dacia Logan die bir konu başlıı olmamalı bak başka arkadaşlar ne güzel -----2. el oto fikirlerininz yazmış

    teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Doğru diilmi ama temiz full (2.el) bir arabaya binerken mi yoksa Dacia nın içinde mi kendini ii hissedeceksin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Professional -- 10 Ağustos 2005, 14:47:38 >




  • benim peder full aldı 20,000 + kasko çok iyi bi araba çok seri ayrıca bagaj geniş süper bi araba bence ama sen bilirsin
  • ISTE BROADWAY VE CLIO BÖYLE MINICIK KALIYO LOGANIN YANINDA
    [image][/image][image][/image][image][/image][image][/image][image][/image][image][/image]














    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emretopbas -- 18 Ağustos 2005, 10:34:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emretopbas

    ISTE BROADWAY VE CLIO BÖYLE MINICIK KALIYO LOGANIN YANINDA
    [image][/image][image][/image][image][/image][image][/image][image][/image][image][/image]











    Bazı insanlar bende dahil 2. el arabadan hoşlanmaz tamamen piskolojik bir durumdur. Bu piskolojiyle baş edmesiniz örnek bir bmw hastasıyım 2. el 3,16 yerine bu piskolojiye yenik düştüm 0km 307 aldım bu gidişlede asla sıfır bmw alamam 2. elde almayacagıma göre sadece sokakta seyredecem.O yüzden arkadaşım al sen 0 km logan için rahat olur temiz temiz binersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alex73

    Bazı insanlar bende dahil 2. el arabadan hoşlanmaz tamamen piskolojik bir durumdur. Bu piskolojiyle baş edmesiniz örnek bir bmw hastasıyım 2. el 3,16 yerine bu piskolojiye yenik düştüm 0km 307 aldım bu gidişlede asla sıfır bmw alamam 2. elde almayacagıma göre sadece sokakta seyredecem.O yüzden arkadaşım al sen 0 km logan için rahat olur temiz temiz binersin.

    Alıntıları Göster
    clio gibi rezil bi arabaya binip logana çamur atar ya millet anlamıyorum bunu yahu. ben şahsen tercih etmem. ama kalitesinden ya da üretim kriterlerinden diil. sadece tipi hoşuma gitmedi diye. ama önüme koysalar clio, broadway veya loganı tercihim logandan yana olurdu. çok daha kişilikli duruyor. tasarım olarak...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.