Şimdi Ara

D Smart İptal Taahhüt Bitimi üyelik iptali süreci (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
41.536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arabasevdası A kullanıcısına yanıt
    Maalesef sözleşmelerde mülkiyeti onlara aittir diyor. Sizin ödediğiniz cihaz kirası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdası

    benim anlamadığım uydu cihazını neden geri alıyorlar 2 sene ödemiyor muyuz uydunu parasını ?

    Cihaza değil içeriğe para oduyorsunuz siz cihaz kirası yok sadece PVR kutularda 10 lira alıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsmart firmasında çalışan iki çeşit insan var,

    1-İnsani yönü ağır basan ve çözüme yönelik çalışan ,makul ve mantıklı insanlar.(Bunlarla karşılaşırsanız şanslısınız.)
    2-Müşterilerini punduna getirip zarara sokmaktan garip bir zevk alan ya da prim aldıkları için olabilir (emin değilim) günü kurtarmaya çalışan ve yaptıkları işlemin ardından uzun uzun arama ,görüşme ve sinir harplerine neden olan sadist kişiler.

    1.grupla meselenin bir yerinde mutlaka karşılaşırsınız ancak şanslıysanız başta karşılaşırsınız.
    2.gruptakilerle karşılaşırsanız yandı gülüm keten helva.Çelik gibi sinirleriniz ve ardından btk başvurusu ,tüketici hakem heyeti, lanet olsun demeler .Neticede bir kişi yüzünden koskoca firmadan nefret edilir hale getirilme.

    Not:Verdiğim olayların hepsi tecrübeyle sabittir.Dsmart yöneticisi olan biri bana ulaşırsa ispatlamaya hazırım.
    Halen Dsmart modüllü üyeyim ve aldığım hizmetten memnunum.Ne zamana kadar memnunum? İşte o 2.gruptakilerle karşılaşana kadar.




  • Daha once otomatik olarak tahattumu uzatmisti bu firma. 11.07.2015 tarihinde biten tahattum icin garanti olsun diye bugun iptal talebinde bulundum. Herhangi bir cezai bedel odemezsiniz sadece bu ayin ucretini odersiniz dediler. Bu firmaya guvenim yok arkadaslar herhangi bir sikinti olurmu?

    Birde fax yolu ile iptal dilekcesi kart no ve tc kimlik fotokopisini gondermemi istediler, bundan sonraki surec nasil isliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce iptal etmek için aradım. Neden iptal ediyorsun diyor? Dedim NBA şifresiz kanalda, Şampiyonlar liginiz yok neden sizi izleyeyim? Hala uzattıkça uzatıyorlar. Ayrıca benden de kutuyu teslim etmemi istediler. Başta kutu için para istemişlerdi satın almak için. Ben de ödediğimi belirtip, elimde fişide duruyor diyerek direttim. Yiyorsa bekliyorum gelip evden alsınlar
  • Ben de iptal ettireceğim pazartesi günü... 15 inde bitiyor taahhüt.
  • Yaklaşık 4 yıldır Dsmart İnternet ve ADSL kullanıyorum.

    2013 yılı başında 2 yıl daha taahüt verdim. Taahüt verirken taşınacağımı söyledim ve isteresem taşındığım yerde fiber internet olsa dahi herhangi bir ek ücret ödemeden dönüşümün gerçekleşeceğinin teyidini aldım. 2014 yılının sonunda yeni bir eve taşındım. Yeni taşındığım evde bakır kablo Telefon hizmeti telekom tarafından sunulmamakta. Sadece Fiber internet üzerinden dijital telefon hizmeti sağlanmakta. Nakil için Dsmart a başvurdum yaklaşık yüz adet telefon görüşmesi ve sistem hatasından tutun hattın aktif olmadığı, TC kimlik numaramın uyuşmadığına kadar yüzlerce bahane ile karşılaştım. On seferden fazla BTK üzerinden şikayet ettim. Nihayet bugün sözleşme iptal edildi. İptali benim istediğime, cayma bedeli isteyeceklerine kadar türlü türlü tacize mazur kaldım ama tüm kanuni haklarımı kullanacağımdan en ufak bir şüpheleri olmadan iptal sonunda gerçekleşti. Haksız lede ettikleri kazançları iade etmelerini de istedim. Mahkeme de dahil olmak üzere her türlü girişimde bulunmaya devam edeceğim. En son TBMM komisyonunda görüşülmesini için başvurdum.

    Maalesef bu süreçte BTK sadece postacı rolu üstlenmeden ileri gidememiştir. Tüm kanunlara rağmen şirketler kendi kafalarına göre keyfi uygulamalar ve tehditler ile sunmadıkları hizmetten kazanç elde etmeye devam ediyor ve müşterilerini madur ediyorlar.

    İşin kötü tarafı Dsmart dan kurtulmuş olmam tüm bu maceraların geride kaldığı anlamına gelmiyor. Şimdi yeni bir operatör ile potansiyel benzer durumları yaşamak potansiyeli olmasına rağmen yakın zamanda bir sözleşmeye imza atmak zorunda olduğum.

    Benim kadar bu konuda ısrarcı olmayan cayma bedeli istenmesinden daha fazla çekinen birinin Türkiye şartlarında mağdur olmaması mümkün değil. Daha süreç de benim açımdan sonlanmadı onuda biliyorum. Mutlaka cayma bedeli isteyerek bu süreci devam ettireceklerdir.

    Paramız ile rezil ve mağdur olmaya devam ediyoruz.

    Bu süreç ile öğrendiğim en önemli bilgi mutlaka tüm görüşmelerinizi kayıt edin ve Kesinlikle ama kesinlikle DSMARTtan Uzak Durun




  • BTK sonuç verdi ve hiç bir belge faxlayıp, postalamadan bugün iptalim gerçekleşti. Kutuyu istiyorlarmış, 2 seneden fazla kalınca kutu bizim olmuyor muydu? 300 Lira ceza ödersiniz filan dediler, dedim ödetebiliyorsanız ödetin. Vermiyorum kutuyu filan, işimiz bitti hala nerden vursak kar düşüncesinde olan profesyönellikten çok uzak bir firma. 5 adım uzak durun mümkünse. Şimdi yeni TV yayın platformu önerilerinizi alırım
  • ben de iptal etmeyi düşünüyorum, zahmetli görünüyor.

    napsam digitürk'e mi geçsek? şampiyonlar ligini de tivibu almış napcaz böyle parça parça hep???

    btk işe yarıyor mu iptal için. boşa belge hazırlamak istemiyorum
  • Hayırlısıyla bende yarın başvuracağım. 30 Ağustos tarihi ile taahütüm bitiyor. Şampiyonlar Ligi ve Uefa Avrupa ligini kaybettikten sonra bir cazibesi kalmadı benim için. Intereti ile beraber kullanıyordum. Internet ve TV yi Uydunet + Teledünya ya taşıdım ay başında. Internetinden gayet menunum şu ana kadar. 25 Mbit e kadar 250 gb akn + Teledünya üst paket için 70 TL + 9 TL cihaz parası ödüyorum. Cihazda benim oluyor. Verdiği Modem in şu an piyasa fiyatı zaten 200 küsür TL.
    Yarın itibari ile telefonla iptal talebimi bildireceğim. Umarım sıkıntısız bir şekilde çözeriz bu işi.
  • arkadaşlar fax çekmek yeterli oluyor mu, sonuçta ıslak imza olmuyor fax olunca. ek olarak bayiye gitmek gerekmez değil mi?

    ikinci olarak digitürk'ten 3 büyük takım,film kanalları ve şampiyonlar ligi paketi almayı düşündüm ama şampiyonlar ligi yok sanırım. ne önerirsiniz

    edit:faksladım ve hemen ardından btk'ya şikayet yazdım, d-smarta iletmişler bakalım nolcak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Regionella -- 10 Ağustos 2015; 17:34:05 >
  • Dün gece telefon ile iptal sürecini başlattım. Taahhütümün son ayındayım ve hatta Son faturamda kesilmiş olmasına rağmen bana cayma bedeli çıkacağını iletti son ay için 40 TL internet ve 14 TL TV için toplamda 54 TL. İyi dedim öderim. Uzatmadım. Akabinde faksı çektim. Bugün akşam 6 gibi arandım. İşte tandığınıza devredelim, uygun bir paket sunalım teklif ettiler. Kabul etmedim. Sonra zaten taahhütünüz bitmiş dedi arayan kişi. Taahüt bozma ücreti vs den bahsetmedi. 1 hafta içinde mesaj gelecek dedi. Mesajın akabinde 1 hafta içinde cihazları Dsmart bayiine teslim edersiniz dedi yetkili kişi.

     D Smart İptal Taahhüt Bitimi üyelik iptali süreci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yesil_dev -- 11 Ağustos 2015; 20:12:03 >




  • Diğitürkün yayın kalitesi gerçekten kötümü arkadaşlar ? D smartın avantajı kalmadı , diğiye geçmeye çalışacağım
  • fax gönderirken sıkıntı yaşayan oldu mu arkadaşlar. iki ayrı yerde farklı makinelerde denedim iletilmiyor. çakal d-smart faxı meşgule mi alıyor yoksa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesil_dev

    Dün gece telefon ile iptal sürecini başlattım. Taahhütümün son ayındayım ve hatta Son faturamda kesilmiş olmasına rağmen bana cayma bedeli çıkacağını iletti son ay için 40 TL internet ve 14 TL TV için toplamda 54 TL. İyi dedim öderim. Uzatmadım. Akabinde faksı çektim. Bugün akşam 6 gibi arandım. İşte tandığınıza devredelim, uygun bir paket sunalım teklif ettiler. Kabul etmedim. Sonra zaten taahhütünüz bitmiş dedi arayan kişi. Taahüt bozma ücreti vs den bahsetmedi. 1 hafta içinde mesaj gelecek dedi. Mesajın akabinde 1 hafta içinde cihazları Dsmart bayiine teslim edersiniz dedi yetkili kişi.

     D Smart İptal Taahhüt Bitimi üyelik iptali süreci

    Bugün Dsmart tarafından bana iptal dilekçemin alındığına dair gönderdiği mesajın 7. günü. Bu 7 gün içerisinde Dsmart tarafından iki kez arandığıma dair mesaj aldım. Bana ulaşamadıklarını ve benim ara yazarak onlara mesaj atmamı istediler. Ben de direk aradım. 1. aramamda dedim benim iptal sürecim başlamış zaten ve nihai kararımı da hem sözlü hem yazılı bildirmişim. Aramalarınızdan rahatsız oluyorum. Lütfen beni aramayın diye talimat verdim. Bu talimatı sözlü yanıt sistemiyle de aldılar. Ama buna rağmen dün akşama doğru yine aradılar. Bugün tekrar arayarak derdiniz ne. Neden aramayın dememe rağmen beni arıyorsunuz dedim. Eveledi geveledi hattaki arkadaş. Dedim benim dilekçeyi size göndereli ve sizin bu dilekçeyi aldığınıza dair bana mesaj göndereli 7 gün geçmiş. Bana iptal ve cihaz teslimi ile ilgili ne zaman mesaj geçeceksiniz. İptal süreci 7 gün sürüyor, şu an yayınlarınız açık. Gün içerisinde kapanacak vs dedi. Akabinde de 2 3 gün içinde mesaj gelir dedi. Yine sallamadalar. Bu Cumaya kadar bakalım ne gelişmeler yaşayacağız.




  • 0212 478 03 33

    Bu numaraya fax göndermeye çalışıyorum fakat gitmiyor. Normal telefondan arayıp denediğimde hattın çalışmadığı belli.

    Başka bir numaraya göndermemiz mümkün mü acaba?
  • -D-Smart yetkili bayisine
    -PK 138 Şişli İstanbul adresine
    -0212 478 03 33 numarasına fax çekerek

    İptal dilekçesini verebilirsiniz,,,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bugün iptal için başvuracağım. Malum, maçlar tivibu'da artık bizim için dsmart'ın pek bir anlamı kalmadı. Çok aradılar, defalarca aradılar iptal etmememiz için ama onların parasal kaygıları umurumda değil. Bu aleti kullanmıyoruz bile, boş yere neden her ay 40 45 lira verelim. Umarım iptal sırasında sorun çıkarmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Başkurt-Varsak

    Bende bugün iptal için başvuracağım. Malum, maçlar tivibu'da artık bizim için dsmart'ın pek bir anlamı kalmadı. Çok aradılar, defalarca aradılar iptal etmememiz için ama onların parasal kaygıları umurumda değil. Bu aleti kullanmıyoruz bile, boş yere neden her ay 40 45 lira verelim. Umarım iptal sırasında sorun çıkarmazlar.

    bu d-smart harbiden aptal bir platform. ulan elindeki aboneleri bir bir kaybediyorsun. ama bizim gibi yeni üye olmak isteyenlere de eşşek yüküyle fiyat veriyorsun. aylık 26 lira aile paketine istiyorlar. halbuki 10-15 lira olsa abone olacağım. bu kafayla 2017 yılını görmeleri zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 000hasan

    Yaklaşık 4 yıldır Dsmart İnternet ve ADSL kullanıyorum.

    2013 yılı başında 2 yıl daha taahüt verdim. Taahüt verirken taşınacağımı söyledim ve isteresem taşındığım yerde fiber internet olsa dahi herhangi bir ek ücret ödemeden dönüşümün gerçekleşeceğinin teyidini aldım. 2014 yılının sonunda yeni bir eve taşındım. Yeni taşındığım evde bakır kablo Telefon hizmeti telekom tarafından sunulmamakta. Sadece Fiber internet üzerinden dijital telefon hizmeti sağlanmakta. Nakil için Dsmart a başvurdum yaklaşık yüz adet telefon görüşmesi ve sistem hatasından tutun hattın aktif olmadığı, TC kimlik numaramın uyuşmadığına kadar yüzlerce bahane ile karşılaştım. On seferden fazla BTK üzerinden şikayet ettim. Nihayet bugün sözleşme iptal edildi. İptali benim istediğime, cayma bedeli isteyeceklerine kadar türlü türlü tacize mazur kaldım ama tüm kanuni haklarımı kullanacağımdan en ufak bir şüpheleri olmadan iptal sonunda gerçekleşti. Haksız lede ettikleri kazançları iade etmelerini de istedim. Mahkeme de dahil olmak üzere her türlü girişimde bulunmaya devam edeceğim. En son TBMM komisyonunda görüşülmesini için başvurdum.

    Maalesef bu süreçte BTK sadece postacı rolu üstlenmeden ileri gidememiştir. Tüm kanunlara rağmen şirketler kendi kafalarına göre keyfi uygulamalar ve tehditler ile sunmadıkları hizmetten kazanç elde etmeye devam ediyor ve müşterilerini madur ediyorlar.

    İşin kötü tarafı Dsmart dan kurtulmuş olmam tüm bu maceraların geride kaldığı anlamına gelmiyor. Şimdi yeni bir operatör ile potansiyel benzer durumları yaşamak potansiyeli olmasına rağmen yakın zamanda bir sözleşmeye imza atmak zorunda olduğum.

    Benim kadar bu konuda ısrarcı olmayan cayma bedeli istenmesinden daha fazla çekinen birinin Türkiye şartlarında mağdur olmaması mümkün değil. Daha süreç de benim açımdan sonlanmadı onuda biliyorum. Mutlaka cayma bedeli isteyerek bu süreci devam ettireceklerdir.

    Paramız ile rezil ve mağdur olmaya devam ediyoruz.

    Bu süreç ile öğrendiğim en önemli bilgi mutlaka tüm görüşmelerinizi kayıt edin ve Kesinlikle ama kesinlikle DSMARTtan Uzak Durun


    işte bundan bahsediyorum.

    Daha çoook küçülürler bu kafayla..




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.