kardeşim akşam arayın akşam genelde erkek görevliler oluyor. onlar işi daha iyi biliyor. ben Veysel diye birisi ile muhattab oldum çocuk işini biliyordu. TVyi dsmart kanallarından birisi üstünde açık şekilde bırak ben sinyal yollayacağım 15-20 dakika TVyi kapatmayın yada kanal değiştirmeyin dedi. 15 dakika sonra kanal açıldı. şimdi problemsiz izliyorum |
D-smart modül değişimi sonrası kanalları açmaması hata E017-0 (3. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: rahmitskardeşim akşam arayın akşam genelde erkek görevliler oluyor. onlar işi daha iyi biliyor. ben Veysel diye birisi ile muhattab oldum çocuk işini biliyordu. TVyi dsmart kanallarından birisi üstünde açık şekilde bırak ben sinyal yollayacağım 15-20 dakika TVyi kapatmayın yada kanal değiştirmeyin dedi. 15 dakika sonra kanal açıldı. şimdi problemsiz izliyorum
Sizin modülü, gelen servis aktivasyon yapmış mıydı?
-
-
Arkadaşlar ben de dün yeni dfix kartsız modülle değiştirdim eskisini, önce atlanta hd box cihazımda denedim ekrana hiç bir uyarı gelmedi, cihaz arayüzünde modül yuvası boş görünüyor, sony tvde denediğimde ise daha önce de bazı arkadaşların yazdığı gibi "doğrulama işlemi başlatıldı" yazıyor ve ekran öyle kalıyor. Bu durumda modül arızalı olabilir mi? Sorunu nasıl çözebilirim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: sayagaSizin modülü, gelen servis aktivasyon yapmış mıydı?
Alıntıları GösterBen modülü kendim gidip aldım taktım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: expected_bright
Arkadaşlar ben de dün yeni dfix kartsız modülle değiştirdim eskisini, önce atlanta hd box cihazımda denedim ekrana hiç bir uyarı gelmedi, cihaz arayüzünde modül yuvası boş görünüyor, sony tvde denediğimde ise daha önce de bazı arkadaşların yazdığı gibi "doğrulama işlemi başlatıldı" yazıyor ve ekran öyle kalıyor. Bu durumda modül arızalı olabilir mi? Sorunu nasıl çözebilirim?Aynı uydu alıcısı bende de var. Modülü tam olarak oturtmamış olabilirmisiniz acaba.Bazen biraz zor olabiliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dün akşam eve gidip tv yi açtım discovery de 5 dk bekledim,o sırada mh aradım tam görüşme esnasında kanal açıldı,sonra diğer kanalları gezerken E016-0 hatası yazıyordu yani E017-0 kaybolmuştu artık biraz bekleyince o kanalda geldi,sonra tüm kanallar açıldı.Eğer kartınız aktivasyonu yapıldıysa ve E017-0 hatası alıyorsanız şöyle yapın MH arayıp durumu anlatın ve sinyal göndermesini isteyin sonrasında oluyor.
-
merhaba,
siz modülü nasıl değiştirdiniz? Beni müşteri hizmetleri aradı modülün değişmesi gerek diye ne gelen var ne giden. Arıyorum yönlendirdik diyorlar kimse gelmiyor, 1 ay önce BTK'ya şikayet kaydı açtım o bile çözülmedi hala. Herhangi bir dsmart bayisine gidip değişim yapabiliyor muyuz eski modülü götürüp?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lacheros -- 25 Şubat 2021; 13:21:22 > -
Birkaç kez deneyince cihaz modülü algıladı, müşteri hizmetlerini arayarak kanalları da açtırdım. Teşekkürler, şu an sorun kalmadı...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: lacherosmerhaba,
siz modülü nasıl değiştirdiniz? Beni müşteri hizmetleri aradı modülün değişmesi gerek diye ne gelen var ne giden. Arıyorum yönlendirdik diyorlar kimse gelmiyor, 1 ay önce BTK'ya şikayet kaydı açtım o bile çözülmedi hala. Herhangi bir dsmart bayisine gidip değişim yapabiliyor muyuz eski modülü götürüp?
Ben MH ulaşamayınca modülü aldım direk bayiye götürdüm. Eski modülü aldılar yeni modülü aktive ettiler. Herhangibir imza atmadım, ücret ödemedim. 24 saat içerisinde açılmaz ise MH arayıp sinyal yeniletin dediler.MH aramaya gerek kalmadan 4-5 saat sonra kanalın üzerinde biraz bekleyince açıldı kanallar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski kartlı modülü verip yeni kartsız modüle geçiş yaptım ve atlanta HD box cihazında sorunsuz kullanıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Ben de Samsung TV var. Modül değişimi sonrası doğrulama ekranında kalıyor. Aboneliğim son 1 ayı olduğundan uğraşmayacağım. 1 ay sonra elveda D-Smart. Eline yüzüne bulaştırdılar.
-
Benim Philips TV'de de aynı durum vardı. Ne yaptıysam çalışmadı. Sözleşmenin bitimine daha 8 ay var. Mecburen kutu aldım, resmen TV konforum sıfır oldu. Kutuda herşey kısıtlı, kanal sıralaması yapılmıyor, HDD bağlayıp kayıt ve durdurma özelliği de yok. Sözleşme biter bitmez kapatacağım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Az önce doğrulama başarılı dedi. Ben şok. TVim Samsung. Bu arada özel bir şey olmadı. TV normal olarak açtım. Günlerdir doğrulama olmuyordu -
quote:
Orijinalden alıntı: voldemort1923
Az önce doğrulama başarılı dedi. Ben şok. TVim Samsung. Bu arada özel bir şey olmadı. TV normal olarak açtım. Günlerdir doğrulama olmuyorduSizin modül girişi Connect boxta mı tv üzerinde mi acaba.Bende 2 tv var. Biri Samsung biri sony. Sony olanda harici uydu bağlı Atlanta Hd Box. Onda sorunsuzca izliyorum.1 ay sonra Samsung tv nin olduğu eve geçeceğim. Connect box var onda. İnşallah sorun olmaz diye umuyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diveman -- 28 Şubat 2021; 17:4:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Modülüm TV üzerinde. -
quote:
Orijinalden alıntı: voldemort1923
Modülüm TV üzerinde.Teşekkürler tüm Samsung TV'lerde sorun olmaz o zaman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: lacherosmerhaba,
siz modülü nasıl değiştirdiniz? Beni müşteri hizmetleri aradı modülün değişmesi gerek diye ne gelen var ne giden. Arıyorum yönlendirdik diyorlar kimse gelmiyor, 1 ay önce BTK'ya şikayet kaydı açtım o bile çözülmedi hala. Herhangi bir dsmart bayisine gidip değişim yapabiliyor muyuz eski modülü götürüp?
valla bana ücretsiz servis dediler yalvardılar yakardılar sizin gibi müşteriyi kaybetmek istemeyiz dediler bende ücretsizse gönderin o zaman dedim . gönderdiler modül bozukmuş değiştirince açıldı. yalnız gelen adamlar 50 tl modül parası aldı evde ücret talep ettiler bende şimdi onu faturamdan düşürme derdine düştüm 2 dir d smarttan arıyorlar hangi sebeple para aldılar diye dedim modül değişimi dedi ben dedim faturadan 7 10 tl arası cihaz kullanım geçiriyorsunuz nasıl oluyor bu iş dedim karşı çıktım. btk benim olayı çözdü kuzu kuzu aradılar ücretsiz göndermeyi kabul ettiler ama annem evde tek ve 65 yaşında olduğu için zorluk çıkarmama adına anneme parayı ver dedim telefonu adama verdi ama adam laftan anlayacak biri değildi mahalle arasında ki elektirkçilere bile bayilik veriyorlar kafasına vururlar giderler diye ver gitsin dedim. parayıda faturadan düşürecek gibiyim. ben yayını dondurttum 1 ay baktım gelen giden yok fatura şişmesin diye. o ara da btk sonuçlandı falan işte. yalnız gelen adam tam laftan anlamaz adamdı baktım çiğköfteci olayı gibi olaylar var dedim kafasına vurur giderler öldürürler ver gitsin dedim. iade etmezlerse onuda btk ya yazıcam ses kayıtları var e devletten 5dk mı almaz parasında değilim sinir oldum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 3 Mart 2021; 15:35:31 >
-
ben deşimdi modulu aradım e 017 (cihazınız aktıf degildir yazıyor)hatası veriyor. çagrıyı aradım.bilgisayarlarımızda güncelleme yapıyoruz. daha sonra yardımcı olacagız dediler.bana palavra gibi geldi..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X