bende mülkiyeti kendimde olan modülü değiştirdim. uydu platform sözleşmesi ve modül değişim tutanağı imzalattılar. yeni modülü taktım vu zero 4k ya .cihaz aktif değil dedi .öylece bıraktım 2-3 saat sonra eve geldiğimde aktif hale gelmişti. kanal geçişleri çok yavaş yeni modüller hoşuma gitmedi. ci+ mesajlarını gizledim ayarlardan. direkt çalışıyor. doğrulama vs demiyor. modül ayarlarında ci+=Y diyor . ci destekli cihazlarda çalışmıyor olabilir. |
D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (163. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Dün akşam eve gidip tv yi açtım discovery de 5 dk bekledim,o sırada mh aradım tam görüşme esnasında kanal açıldı,sonra diğer kanalları gezerken E016-0 hatası yazıyordu yani E017-0 kaybolmuştu artık biraz bekleyince o kanalda geldi,sonra tüm kanallar açıldı.Eğer kartınız aktivasyonu yapıldıysa ve E017-0 hatası alıyorsanız şöyle yapın MH arayıp durumu anlatın ve sinyal göndermesini isteyin sonrasında oluyor.
-
Bu dediğin doğrumu sonradan ödeme çıkmasın bende 24 aylık üyelik yaptım kasımda 1 yıl doldu öyle artık 2. Yılım doldun diye bekliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abonelik sözleşmeleri
MADDE 52 – (1) Abonelik sözleşmesi, tüketicinin, belirli bir mal veya hizmeti sürekli veya düzenli aralıklarla edinmesini sağlayan sözleşmelerdir.
(2) Yazılı veya mesafeli olarak kurulan bu sözleşmelerin bir nüshasının kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile tüketiciye verilmesi zorunludur.
(3) Belirli süreli abonelik sözleşmelerine sözleşmenin belirlenen süre kadar uzayacağına ilişkin hükümler konulamaz; ancak abonelik sözleşmesinin kurulmasından sonra, sözleşmenin sona ereceği tarihe kadar tüketicinin talepte bulunması veya onay vermesi hâlinde abonelik sözleşmesi uzatılabilir.
(4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez.
Google elinin altında az zahmetle kendin de görebilirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Eğer yanlış hatırlamıyorsam eskiden bir yıl sonra sözleşmenin iptalinin önüne geçmek için sözleşme ile beraber bir taahhütname de imzalatıyorlardı. İptal durumunda sözleşme değil taahhütnameye aykırı davranmaktan dolayı ceza yansıtıyorlardı. Yani yasayı bu şekilde saf dışı bırakıyorlar. Bu konu göz önüne alınıp incelenerek karar verilmeli. Şu anki durumu tam bilmiyorum. Ülkemizde maalesef tüketici hep sıkıntı çeken taraf oluyor...
-
Taahhütname dediğiniz şey de sözleşmedir hiç fark etmez
Edit: Haklı gerekçe var ise ki burada kanunun 52.maddesine istinaden haklı bir gerekçe mevcut!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A21AA1D72 -- 26 Şubat 2021; 20:22:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar mülkiyeti bana ait olan modül çöp oldu sanırım. As önce MH aradım, aylık ücrete tabi HD cihaz almanız gerekiyor diye, sesli olarak güldüm 😂 bu iş bana hukuksuz geliyor, sizinle taahhüdümüz var dememe rağmen bana verilen bilgi bu şekilde dedi arkadaş.
Sizlerin modülü teknik servis mi değiştirdi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eaglemania -- 27 Şubat 2021; 12:22:46 > -
Hocam tüketici hakem heyetine başvursak her türlü haklı çıkacağız ve 10 dk.mızı almayacak. Eğer teknik servisler ücretsiz modül değiştirecekse onun için arayalım yoksa e-devlet üzerinden tüketici hakem heyeti başvurusu 10 dk bile değil.quote:
Orijinalden alıntı: avcı001Eğer yanlış hatırlamıyorsam eskiden bir yıl sonra sözleşmenin iptalinin önüne geçmek için sözleşme ile beraber bir taahhütname de imzalatıyorlardı. İptal durumunda sözleşme değil taahhütnameye aykırı davranmaktan dolayı ceza yansıtıyorlardı. Yani yasayı bu şekilde saf dışı bırakıyorlar. Bu konu göz önüne alınıp incelenerek karar verilmeli. Şu anki durumu tam bilmiyorum. Ülkemizde maalesef tüketici hep sıkıntı çeken taraf oluyor...
-
Hocam modülü siz mi para verip değiştirdiniz?quote:
Orijinalden alıntı: e_capkanbende mülkiyeti kendimde olan modülü değiştirdim.
uydu platform sözleşmesi ve modül değişim tutanağı imzalattılar.
yeni modülü taktım vu zero 4k ya .cihaz aktif değil dedi .öylece bıraktım 2-3 saat sonra eve geldiğimde aktif hale gelmişti.
kanal geçişleri çok yavaş yeni modüller hoşuma gitmedi.
ci+ mesajlarını gizledim ayarlardan.
direkt çalışıyor. doğrulama vs demiyor.
modül ayarlarında ci+=Y diyor .
ci destekli cihazlarda çalışmıyor olabilir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: eaglemania
Hocam modülü siz mi para verip değiştirdiniz?
Alıntıları Göstereski modüllerin hepsini kapattı dsmart . dsmart değiştiriyor
-
En bşta banada aynı masalı anlattılar ancak yok öyle birşey abonelik iptal birimiyle görüşmek istediğinizi söyleyin mülkiyeti bana ait olan modülü size teslim edip yerine yeni modül almak istiyorum deyin onlar bayiilere gerekli yönlendirmeyi yapacaklardır.
-
Beni müşteri hizmetleri 20 gün "servis kaydı açtık, servis sizi arayıp adresinize gelecek" diye oyaladı. En sonunda yayın kesilince kendim servise gittim. Ne kayıt var, ne de servisin haberi. Servis işlem yapabilmek için müşteri hizmetlerini arayıp ücretsiz kayıt açtırmam gerektiğini söyledi. Müşteri hizmetleri kayıt var diyor, servis yok diyor. Birbirlerinden habersizler. Neyse ikinci arayışımda biraz işi bilen birine denk geldim sanırım kaydı açabildi.
Bire bir aynı modülle değişim oldu, tek farkı kartsız olması. Herhangi bir ücret alınmadı, sözleşme imzalandı.
SON
-
quote:
Orijinalden alıntı: scansozBeni müşteri hizmetleri 20 gün "servis kaydı açtık, servis sizi arayıp adresinize gelecek" diye oyaladı. En sonunda yayın kesilince kendim servise gittim. Ne kayıt var, ne de servisin haberi. Servis işlem yapabilmek için müşteri hizmetlerini arayıp ücretsiz kayıt açtırmam gerektiğini söyledi. Müşteri hizmetleri kayıt var diyor, servis yok diyor. Birbirlerinden habersizler. Neyse ikinci arayışımda biraz işi bilen birine denk geldim sanırım kaydı açabildi.
Bire bir aynı modülle değişim oldu, tek farkı kartsız olması. Herhangi bir ücret alınmadı, sözleşme imzalandı.
SON
eski modül ci dı. yeniler ci+
tv de çalışmadı benim. uydu alıcımda kullanıyorum
-
Merhaba ;
Bende uydu cihazımda eski modülü kullanıyorum, uydu cihazım Gigablue Ue Plus 800. Acaba yuvaya ci+ yeni modülü taktığımda yayın alabilecek miyim nasıl emin olabiliriz. Eski modüller ci idi sanırım, destekler mi uydu cihazı emin olamıyorum? duruma göre değişim yapacağım tv'nin uydusunu kullanmadığım için tv'ye kart takmak istemiyorum. Uydu cihazlarındaki yuvaların da versiyonu vs. oluyor mu.
Teşekkürler.
-
Dahili uydusu olmayan Philips marka televizyonumda Cl+ cam modül girişi var. Bu televizyonda D-fix modülümü taksam nasıl d-smart izleyebilirim?
-
Atlanta hd box t tuşta ci kullandım 5 sene önce filan bozulunca ci+ ile değiştirildi .şu an formuler f4 turbo ile sorunsuz kullanıyorum -
quote:
Orijinalden alıntı: englishmanMerhaba ;
Bende uydu cihazımda eski modülü kullanıyorum, uydu cihazım Gigablue Ue Plus 800. Acaba yuvaya ci+ yeni modülü taktığımda yayın alabilecek miyim nasıl emin olabiliriz. Eski modüller ci idi sanırım, destekler mi uydu cihazı emin olamıyorum? duruma göre değişim yapacağım tv'nin uydusunu kullanmadığım için tv'ye kart takmak istemiyorum. Uydu cihazlarındaki yuvaların da versiyonu vs. oluyor mu.
Teşekkürler.
Şuan kapalı demi modül ?
uygun yazılım varsa kullanabilirsin .kullananlara sormak lazım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 1 Mart 2021; 16:22:13 > -
quote:
Orijinalden alıntı: e_capkanŞuan kapalı demi modül ?
uygun yazılım varsa kullanabilirsin .kullananlara sormak lazım
Alıntıları Gösterben de gigablue ue de, d smart modul kullanıyordum. düne kadar 20 gün ugraşıdan sonra bu gun modulu degiştirdim.d smart modul değiştirmeye zorluyor. 10 gün önce modulu değitirmediğimden yayınımı kestiler. şu an yenı modul (kartsız ) elimde ama gıgablue ue cihazım arızlandı. 2 ayrı elektronıkçiye gittim. bunun parçaları yok dediler. ayrı birine verdim cihazı yarın alırsın dedi. cihazdan çok memnundum tamiri ya zor olacak ya da kenara atıcagız.izmirde elektronıkçiler çarsında modullu uydu alıcısı aradım. üretilmiyor artık dediler. 2 el modul testeklı uydu alıcısı alacagım ama yeni modul buna uyacak mı bi de o var. bakalım yarın olsun.
-
quote:
Orijinalden alıntı: the engineEvet, daha sonra goldmaster a takınca çalıştı, sorun yok şu anda. Belgesel+spor paketi de açılmış.
gold master ın hangi modelini kullanıyorsunuz..belki ben de alacagım..
-
quote:
Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFEben de gigablue ue de, d smart modul kullanıyordum. düne kadar 20 gün ugraşıdan sonra bu gun modulu degiştirdim.d smart modul değiştirmeye zorluyor. 10 gün önce modulu değitirmediğimden yayınımı kestiler. şu an yenı modul (kartsız ) elimde ama gıgablue ue cihazım arızlandı. 2 ayrı elektronıkçiye gittim. bunun parçaları yok dediler. ayrı birine verdim cihazı yarın alırsın dedi. cihazdan çok memnundum tamiri ya zor olacak ya da kenara atıcagız.izmirde elektronıkçiler çarsında modullu uydu alıcısı aradım. üretilmiyor artık dediler. 2 el modul testeklı uydu alıcısı alacagım ama yeni modul buna uyacak mı bi de o var. bakalım yarın olsun.
Alıntıları Gösterci+ destekli olması gerekiyor sanırım.
bende vu+ zero 4K var .
lg 60pb6900 çalışmadı modül hata verdi.ci+ olmasına rağmen
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X