Şimdi Ara

D-Smart rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
5.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    3 Nisan günü yani Real Madrid - Galatasaray maçının olduğu akşam eve geldim ve saat 20:30 sularında açtım D-Smart'ı. Smartspor ve bunun yanında kanalların yarısına yakınının açılmadığını gördüm. "Kanalda problem var veya sinyal yok" gibi bir uyarı yazısı var ekranda da. Aradım müşteri hizmetlerini ancak resmen kapatıp gitmişler call centerı. Aradığınızda zaten normalde 15-20 dakikada müşteri hizmetlerine bağlanıyordunuz. Ancak dün akşam direk olarak telefondan hizmet veremiyoruz, internet sitemizde online işlemlerden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz diyordu ve kapanıyordu telefon. Sonrawww.dsmart.com.tr adresine girmeye çalıştım fakat girilmiyordu ve "Yoğunluk nedeniyle geçici olarak hizmet veremiyoruz" yazıyordu direkt olarak. Yani benim hiç bir şekilde hizmet/destek alma şansım yoktu ve hali ile maçı da izleyemedim.

    Hali hazırda Digiturk abonesi olmama rağmen, sırf Şampiyonlar Ligi maçlarını izleyebilmek amacıyla abone olduğum D-Smart'ı sadece maçtan maça kullanıyordum anlayacağınız. Ne yazık ki D-Smart+internet kapmanyası ile taahhütle üye olmuştum. Bu sabah müşteri hizmetlerini aradığımda sinyal seviyemiz mi ne düşükmüş. Ee kardeşim dün ulaşılabilir olsaydınız da bunu bana deseydiniz belki bir teknik servis yönlendirseydiniz de ben bu şekilde mağdur olup, deli olmasaydım ya. Yani lazım olduğunda hiç bir şekilde hizmet alamadık. Sabah da bize sorunu anlatıyor. Eeee iptal edin kardeşim bunu, madem ihtiyacım olduğunda ben bunu izleyemeyeceğim, iptal edin diyoruz. Taahhüt cayma bedeli bıdı bıdı diye bir sürü ücret çıkarıyor. Yani ne hizmet veriyorsunuz da, cayma bedeli vs istiyorsunuz. Cidden çok sinir bozucu.

    Yapabileceğim bir şey var mı arkadaşlar bu mevzuda. Yardımcı olursanız sevinirim.







  • yaşadığınız sorun büyük ihtimalle kendi çanak anteninizin ayarından oluşmuştur. geçmis olsun. eger öyle bi sorunsa Mstri hzmetleri buna pek bse yapamazdı o an. Çanak antene ince ayar yaptırın bence. ayrıca dün yogunluktan D-Smartın site çöktü ve hatları kilitlendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun muhtemelen çanaktandır tabi. Ama o an için hiç bir yolla hizmet alamamak zaten esas sorun.
  • Bir çok kişi mağdur oldu maç günü. Telefonlar kilitlendi, siteleri de çökmüştü bir süreliğine. Hic bir büyük firmanin bu durumlara düsmemesi gerek. Paraya gelince var, ama hizmete gelince kalite yerlerde sürünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kel_rapunzel

    Merhabalar

    3 Nisan günü yani Real Madrid - Galatasaray maçının olduğu akşam eve geldim ve saat 20:30 sularında açtım D-Smart'ı. Smartspor ve bunun yanında kanalların yarısına yakınının açılmadığını gördüm. "Kanalda problem var veya sinyal yok" gibi bir uyarı yazısı var ekranda da. Aradım müşteri hizmetlerini ancak resmen kapatıp gitmişler call centerı. Aradığınızda zaten normalde 15-20 dakikada müşteri hizmetlerine bağlanıyordunuz. Ancak dün akşam direk olarak telefondan hizmet veremiyoruz, internet sitemizde online işlemlerden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz diyordu ve kapanıyordu telefon. Sonrawww.dsmart.com.tr adresine girmeye çalıştım fakat girilmiyordu ve "Yoğunluk nedeniyle geçici olarak hizmet veremiyoruz" yazıyordu direkt olarak. Yani benim hiç bir şekilde hizmet/destek alma şansım yoktu ve hali ile maçı da izleyemedim.

    Hali hazırda Digiturk abonesi olmama rağmen, sırf Şampiyonlar Ligi maçlarını izleyebilmek amacıyla abone olduğum D-Smart'ı sadece maçtan maça kullanıyordum anlayacağınız. Ne yazık ki D-Smart+internet kapmanyası ile taahhütle üye olmuştum. Bu sabah müşteri hizmetlerini aradığımda sinyal seviyemiz mi ne düşükmüş. Ee kardeşim dün ulaşılabilir olsaydınız da bunu bana deseydiniz belki bir teknik servis yönlendirseydiniz de ben bu şekilde mağdur olup, deli olmasaydım ya. Yani lazım olduğunda hiç bir şekilde hizmet alamadık. Sabah da bize sorunu anlatıyor. Eeee iptal edin kardeşim bunu, madem ihtiyacım olduğunda ben bunu izleyemeyeceğim, iptal edin diyoruz. Taahhüt cayma bedeli bıdı bıdı diye bir sürü ücret çıkarıyor. Yani ne hizmet veriyorsunuz da, cayma bedeli vs istiyorsunuz. Cidden çok sinir bozucu.

    Yapabileceğim bir şey var mı arkadaşlar bu mevzuda. Yardımcı olursanız sevinirim.

    burada sizin hatanız var. çanak ayarınızda ki sorun nedeniyle,sinyal problemi yaşamışsınız. HD kanalları izliyorsanız, sinyalin çok iyi olması gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funnygirl -- 5 Nisan 2013; 11:58:03 >




  • Daha önceki maçı izlerken hiç bir sorun yaşamamışım, niye ben hatalı oluyorum ki burada? Adamlar gelmiş bağlamış, sinyale bakmış yeterli demişler. Bu konuda benim bilgi sahibi olmaya ihtiyacım yok ki, ayrıca olmak zorunda da değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kel_rapunzel

    Daha önceki maçı izlerken hiç bir sorun yaşamamışım, niye ben hatalı oluyorum ki burada? Adamlar gelmiş bağlamış, sinyale bakmış yeterli demişler. Bu konuda benim bilgi sahibi olmaya ihtiyacım yok ki, ayrıca olmak zorunda da değilim.

    bende ligtv abonesiyim. receiveri cuma günü takarım,pazartesi akşam sökerim. cuma günü sabahtan takarım ki, bir sorun olursa akşama kadar sorunu çözerim.

    bugün, d smart olsun, digiturk olsun, veya herhangi bir platform olsun. arayıp servis istesen bile,aynı gün göndermez. sorun yaşamamak için önlemini kendin almalısın. Türkiye de hizmet, ürünü satana kadardır. sattıktan sonra sağılacak inek gibi görürler. herhangi bir şirketi karumak veya kötülemek için söylemiyorum,gerçek bu.

    adamlar gelmiş sinyale bakmış yeterli demiş. eyvallah. çanağın rüzgar görür bir yerdeyse, o rüzgar civatayı zamanla gevşetir. bir kere taktık bitti. dersen,yanlış yaparsın




  • dsmart ın miladı doldu artık bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funnygirl

    burada sizin hatanız var. çanak ayarınızda ki sorun nedeniyle,sinyal problemi yaşamışsınız. HD kanalları izliyorsanız, sinyalin çok iyi olması gerekir.

    Bugün yeni çanak taktırdım iki kablo indirdim. DSMART'da star hd,star,trt1 hd,ntvspor gibi hem hd hemde hd olmayan bazı kanallarda sinyal sorunu ortaya çıktı. Menü'den baktığımda TP1 ve TP4'e sinyal gelmiyor. Hiç sinyal gelmiyor görünüyor. Şimdi çanaktaki ince ayardan desek , peki diğer odada'ki normal receiver'da nasıl gösteriyor hiç sorunsuz? Bir yorum yaparmısın konuyla ilgili olarak.
  • Funnygirl anlatamadığım nokta şu sana; yani ben dahil hiç kimse uydudan, çanaktan anlamak zorunda değil. Para veriyorum bu adamlara hizmet için, kurulum için vs. Sorun çıktığında tabi ki arayıp hesap sorcam servis isteyeceğim. Ama karşında muattap bulamıyorsan orada bir yanlış vardır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hd açılmıyorsa sd de açılırdı büyük ihtimal.
  • Denedim tabi ki ancak SD de açılmadı.
  • benim aynisi oldu kanal sorun var yada sinyal yok a.q. sinyali 3-4 saat once vardida macin baslamasina 20 dakika kalami sorun oldu 8. ayda kontratim bitiyo bir dakika bile kalmam sizde kalmayin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.