Şimdi Ara

Dacia Duster 4x4 Çekiş Sistemini Merak Edenler (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
2
Favori
76.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • "
    4x4 Duster'da ağır devir 1. Vites bulunmaktadır."

    benim aracım 2016 4x4 duster hiç de öyle birşey yok. nerdeymiş varsa bakayım akşam.
  • yeni kasayla içide toplanmış bence 1.5 dci 4x4 ikince elde uyguna neden bakılmasın. Valla dağ bayır baya toplantı yapılmış duster ile bayıldım
  • 4X4 duster aldım dizel full aksesuar

    Karda inanılmaz

    Beklentimin üzerinde çıktı

    Fakat bir sefer kara saplandım aracı 4X4 lock pozisyonunda sürüyordum biraz patinaj çektikten sonra 4X4 tamamen devre dışı kaldı arabaya zincir taktım ve 2 çeker olarak kardan kurtardım ertesi gün servise götürmek için kalktığımda arıza kendi kendine düzelmişti

    Ne olduğunu anlamadım

    Serviste bir şey demedi

    Başına gelen var mı

    Sanırım şanzıman yapınısınınca oluyormuş

    Ne kadar ısınınca olur vs vs....

    Bilgisi olan varsa yardım beklerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 Ağustos ayında 42 bin verdim,18 bin faizsiz kredi ile aldım.Kredisi de bitti şu an elimde 4x4 110 beygir Duster var,sanırım ikinci eli 69-70 bin,fayda/maliyet oranında bence en iyi araba,kaç paraya ne alıyorsun ? Analiz ederseniz bence süper araba,ikinci elde de süper...Çok memnunum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onaral

    Benim en çok merak ettiğim karlı havadaki 4x4 performansı tutunması nasıl acaba ve birde tabi plaj kumundaki performansı acaba torku yetiyormu yoksa boğulup kalıyor mu ne de olsa motor 1.5

    Karda performansı mükemmel, ben Samsunda yaşıyorum, evim biraz yüksekte
    Ocak ayında aldım
    4 kar lastiği taktım
    acayip bir kar yağdı, millet evinden çıkamadı
    120 dairelik sitede
    bir ben
    bir suzuki vitara
    bir de nissan navara dışında kimse işe gidemedi.
    Kara full gömülmediği sürece sorun yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drozgur


    quote:

    Orijinalden alıntı: onaral

    Benim en çok merak ettiğim karlı havadaki 4x4 performansı tutunması nasıl acaba ve birde tabi plaj kumundaki performansı acaba torku yetiyormu yoksa boğulup kalıyor mu ne de olsa motor 1.5

    Karda performansı mükemmel, ben Samsunda yaşıyorum, evim biraz yüksekte
    Ocak ayında aldım
    4 kar lastiği taktım
    acayip bir kar yağdı, millet evinden çıkamadı
    120 dairelik sitede
    bir ben
    bir suzuki vitara
    bir de nissan navara dışında kimse işe gidemedi.
    Kara full gömülmediği sürece sorun yok

    Bu duster verilerinde 4x2 1400 4x4 1500 kg romorku ceker diyo 2017 verilerinde. Gercekten bunu dagda kirda bayirda yokusta basarabilirmi? Yada daha fazla agirliga sahip ornegin 2 tonluk karavani cekecek guce sahipmi sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende çeki demiri var. Motor performansı çok iyi düz asfaltta 1500-2000 çeker ama dağ yolunu bilemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Standart duster ı yani 21 cm den 31 cm 10 cm nasıl yükseltiriz kulelerden kupalardan yükselir mi 33 inç çamur lastiği girer mi çamurluklara fikirleriniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Standart duster 10 cm yükseltebilir miyiz kupalardan kulelerden? 33 inç çamur lastiği takabilir miyiz araca?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alkan1905 A kullanıcısına yanıt
    evet yükseltebilirsiniz,youtube da var duster canavara karşıisimli bölümde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    Standart duster 10 cm yükseltebilir miyiz kupalardan kulelerden? 33 inç çamur lastiği takabilir miyiz araca?
    Ben yaptım oldu mantığı ile yükselir. Face gruplarında yükseltilen bir çok Duster var. Bu araçların bu mantıkla yükseltilmesi klasik arazi araçlarına göre çok daha kolay. Diferansiyel aracın şasesine direk monte edilmiş ve ön arka bağımsız süspansiyon. Bu nedenle aracın sadece yayları bile değişse aracın kendisi de yükselmiş oluyor. Bir de büyük ebad lastik takınca bir miktar da oradan yükseliyor. Genelde Duster cılar bu tip bir yükseltme yapıyorlar. Az da olsa yaylarla birlikte amortisörleri de değiştiren var ama bu yöntem hem daha pahalı olduğundan hem de yükseltenlerin dediğine göre aracın süspansiyonu sertleşip konforu bozulduğundan (aslında güvenlik anlamında yükselen aracın sertleşmesi gerekir demeyin çünkü konumuz Dusteri ben yaptım oldu mantığı ile yükseltmek) çok tercih edilmiyor.
    Bunun dışında amortisör kulelerine poliyamid, kestamid ya da metal malzemeden parça koyarak ya da amortisör kulelerini kesip araya parça kaynatarak da yükseltenler var.
    Bu yükseltme çeşitleri ve lastik ebad değişimleri sonrası değişen aks - ön düzen açıları vs... ile ilgili kimsenin bir derdi yok, bunları bozmadan yükseltme sağlayacak kit tabir edilen setler de yine Duster için maalesef yok.
    BF Goodrich 215-75 ya da 225-75 lastik yükseltme sonrası tercih edilen lastik.
    Yine aynı face grupları; aracın ilk kalkışta kafa sallaması, önden mi arkadan mı geldiği bilinmeyen lokurtular, takırtılar , çok az 3-5 bin km kullanılmış satılık BF ler .... gibi mesajlarla dolu.
    Yukarıda yazdıklarımla son yazdıklarım arasında bir bağ var mı, bilemiyorum.




  • demekki pek iyi bir fikir değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    demekki pek iyi bir fikir değil.
    Birçok Dustercı arkadaş katılmasa da benim piyasada görebildiğim tarzda yükseltmek bence de iyi bir fikir değil. Ama yükseltme sonrası yaşanacak ufak tefek sorunlara katlanılır, gerekirse ömrü kısalan mekanik parçaların değişim masrafı önemsenmezse neden olmasın?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.