Şimdi Ara

Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
3.338
Cevap
53
Favori
732.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KARPAT' LARIN Torosu......DACIA Duster

    Model hikayesi ;

    2010 Duster 1
    2013 Duster 1 facelift
    2018 Duster 2
    Sehir icinde,uzun yol veya yayla / köy yolu; Duster icin sorun değil !
    Motorlar :

    Dizel

    dci 90 : 90 Beygir, 200 Nm Tork / 1750 devirde, 156 km/h = ort.yakit 5 litre veya 5,3 l ( 4x4 )

    dci 110 : 110 Beygir, 240 NM / 1750, 170 km/h = 5,3 litre veya 5,6 l ( 4x4 )

    dci 110 ( Ekim 2013 - ) : 109 Beygir, 240 NM/1750 ,170 km/h=4,8 veya 5,2 litre

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    mstf_maz duster laureate 4x4 1.5 dci 110
    mukul34
    vurdi >>> 2013 Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Laurate <<<
    Pozitif man 4X4
    Kasai 1.5,4x2,laureate
    anqunadan 1.5 dci Laureate
    dusterci 1.5 dci Laureate
    EROL78 1.5dCi
    @vren 2014 4x2 Laurette 110hp
    brsm54 laureate yeni kasa 4x4 1.5 dCi 110hp
    himzo 2013 laureate yeni kasa 4x4 110hp
    kerim336 2011 4x2 1.5dci
    kaansay 2012 Duster Laureate 4x2 Platin Gri
    yasin_kaya 2012 4x4 laureate
    1_bozkurt_1 4x4 laureate
    kerim336 4x2
    LaZsTyL 4x2
    himzo 4x4 laureate
    Kafkasdans 4x2
    maystor 4x4 laureate
    avahmet 2013 Model Yeni Kasa 1.5 Dci 4X4 Laurette Duman Gri
    abbasyolcu777
    ZkryTkr 4x2
    hopali08
    ömer.58 4x4
    pierrecardin
    yigit+ 4x2
    bugra00 4x4 Adventure
    esinticafe 4x2
    attilagur
    HyperXCrossfire ...
    cemercemer 4x2 laureate
    silverdagger
    TruckTörMinator 4x2
    gedalik 2017 4x2 Otomatik
    assassin_gck. 2018 1.5dCi prestige

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 26 Ekim 2020; 12:1:6 >







  • Merhaba,

    Nisan ayında 0 km Duster 1.5 DCI 4x4 Laurette model araç aldım, ve 3000km üzerinde kullandım. Almak isteyip de acaba nasıldır diye bu forumları okuyanlara yol göstermesi için genellikle başka hiçbir yerde yazılmayan (en azından benim görmediğim) izlenimlerimi paylaşıyorum. Bir nebze olsun faydam olursa çok yararlandığım bu foruma da borcumu ödemiş olurum.
    Aracı alırken herkesin şikayet ettiği çoğu şeyin zaten bilincinde olarak tercih ettim. Ancak bazı şeyler var ki makyajlı versiyon olmasına rağmen bu versiyonda da eksik olması bence doğru değil. Olmadığını sadece aracı aldığımda öğrendiğim, olsaydı memnuniyetimi kesin artıracak şeyler:
    - Benzin deposunun dış şase kapağı serbest açılıp kapanıyor, yani herhangi bir kilit yok. Kilit ise içteki dolum kapağında. Benzinciye gittiğinizde anahtarı kontaktan çıkarıp depoyu aynı anahtarla açıyorsunuz. En son 85 model Renault 9 aracımıza bu şekilde benzin alıyorduk, benzinciye ilk gidişimde büyük bir nostalji yaşadım En azından dolum kapağı anahtarını araç anahtarından ayrı yapsalarmış anahtarı pompacıya verdik diye aracın başında beklemekten kurtulurduk... Bence mutlaka merkezi kilit sistemine dahil olmalı. Ne kadar ek maliyet getirirdi? Belki 200 TL daha.
    - Anahtar. Kocaman bir sabit anahtar. Sustalı falan yapmak ne kadar maliyet getirirdi? Belki 50TL daha?
    - Yol bilgisayarı için ön konsolda güzel bir yer ayrılmış; bu ekranda saat, dış sıcaklık, toplam km, sıfırlanabilen km, harcanan yakıt, ortalama hız, ortalama yakıt tüketimi, anlık yakıt tüketimi, kalan yakıtla gidilebilecek km, sıfırlanabilen km (ilkinden ayrı olarak yakıt değerleriyle beraber sıfırlanıyor), ve hatta lastik basıç göstergesi var. Buraya kadar herşey güzel. Ancak aynı anda bu saydıklarımın sadece bir tanesini görebiliyorsunuz. Yani diyelim ki anlık yakıt tüketiminden sonra ortalama yakıt tüketimini göreyim dediniz, silecek kolu üzerindeki seçim tuşuna artarda 10 kere basmanız lazım. Bu ekranda aynı anda biraz daha fazla bilgi görüntülenmesi aracın fiyatına ne kadar ek getirirdi diye sorarsanız bence birşey getirmezdi Ekranın kalan boşlukları aracın çekiş modunu göstermede, ve hız sınırlayıcı veya hız sabitleyiciyi devreye aldığınızda kullanılıyor.
    - Benim kullanım ve konfor açısından araçta en zayıf bulduğum nokta ise direksiyonu. Kullandığım araçlar içerisinde yol üzerindeki çukur-tümseklerden bu kadar etkilenen başka bir direksyon sistemi hatırlamıyorum. Sanki direksyon simidi lastiklere direkt bağlıymış gibi yoldaki herşeyi elimde hissediyorum. Bazı otomobil yorumcularının değerlendirmelerinde Duster direksiyonun biraz hissiz olduğunu okumuştum, ama sanırım benim çok daha hissiz bir direksiyona ihtiyacım var
    Ben aracımı alırken sıra beklememek için bayiye gelecek hazır aracı aldım. Bu nedenle tercih etmesemde aracı liste fiyatı 1.750TL olan Look paketli (gri renkte tavan barları, yan aynalar, yan basamak kaplamaları, ve ön-arka tampon alt kaplamaları) almak zorunda kaldım. Seçme şansım olsa aracın hiçte ihtiyacı olmadığını düşündüğüm bu görsel paket yerine yukarıda saydığım işlevsel eksikliklerin bir kısmının giderilmesini tercih ederdim, hem de çok daha makul bir ücrete...

    Önemli bir hatırlatma daha: 4x4 versiyonlarında ayrı bir arazi vitesi olmadığı için vites oranları 4x2 versiyona göre farklı. Her iki araç da 6 vites olmasına rağmen 4x4 versiyondaki 1. Vites oranı gerçekten yüksek. Ben yavaş hareket etmem gereken park manevraları ve dik yokuşlarda kalkış haricinde şehir içindeki dur kalklarda hafif eğim de olsa 1. vitesi neredeyse hiç kullanmıyorum. Sanki vitesler 2 den başlıyor ve 6. vites de normal bir araçtaki 5. vites oranında. Böyle olunca özellikle 90km/saat üzerindeki hızlarda motor devir sayısı 6 vitesli bir araca göre fazla yüksek kalıyor. Sakin, gürültüsüz, ve ekonomik bir sürüş tercih ediyorsanız 4x4 versiyonda 90km/saat üstü hızlardan uzak durmanız gerekli. Yoksa her ne kadar uzun yol da olsa yakıt tüketiminiz katalog değerlerinden çok sapabilir. Ben aracımı uzun yolda veya çok süratli kullanan biri olmadığım için sorun yaşamıyorum. Ama otobanda giderken araç kesinlikle 7. vitesi istiyor. 4x2 versiyonunda 6. vitesin daha tatminkar olduğunu tahmin ediyorum, tecrübem veya net bir bilgim yok.

    Sonuç olarak ben aracı alırken ne istediğimi ve aracın bana ne verebileceğini bilerek aldım, %95 oranında da memnun kaldım diyebilirim. Dizel olsun, az yaksın, vergisi çok olmasın, 0 km olsun, servisi-yedeği bol ve ucuz olsun, ikinci eli hemen gitsin, gerektiğinde 4x4 de olsun, yerden yüksek olsun, arazide altını-önünü-arkasını vurmadan rahat gideyim ama şehirde de buna mı binilir dedirtmesin, bakınca biraz albenisi olsun, bana öyle çok fazla ıvır zıvır donanım lazım değil, fiyatı uygun olsun yeter diyorsanız zaten başka bir seçenek yok... Hafta içi evden işe-işten eve kullanıyorum, haftasonları da dağa bayıra gidersem biniyorum. Araçtaki çoğu güvenlik ve konfor donanımı benim için yeterli, eksik gördüklerimi de yukarıda belirttim. Bu araç fazla konfor ve donanım takıntınız yoksa sizi üzmez, buna emin olabilirsiniz. Ama araziyle işiniz veya benim gibi 4x4 takıntınız yoksa, konfor ve donanım özellikleri sizin için önemliyse, genellikle uzun yol yapmayı planlıyorsanız bence yakın fiyata daha çok konfor ve yol performansı için tasarlanmış başka araçlara yönelmek daha akılcı olacaktır. Tabi sonuçta herşey zevk ve ekonomi meselesi...

    Herkese araçlarıyla hayırlı sürüşler dilerim.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

    Dacia Duster, sağlamlığı ve uygun fiyatıyla bilinen popüler bir SUV modelidir. Duster kullanıcıları ve meraklıları, araçlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini paylaşmak için "Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu" çatısı altında toplanmıştır.

    Grup, üyelerine aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli hizmetler sunmaktadır:

    • Duster ile İlgili Bilgi Paylaşımı: Kullanıcılar, araçlarının bakımı, onarımı ve performansı hakkında bilgi paylaşabilirler.
    • Soru-Cevap Forumu: Üyeler, Duster'ları ile ilgili sorular sorabilir ve diğer kullanıcıların deneyimlerinden yararlanabilirler.
    • Sosyal Etkinlikler: Grup, üyelerin bir araya gelip araçlarını ve tutkularını paylaşabilecekleri sosyal etkinlikler düzenler.
    • Destek ve Yardım: Kullanıcılar, araçlarıyla ilgili sorunlar yaşadıklarında grup üyelerinden destek ve yardım alabilirler.

    Dacia Duster sahipleri, aşağıdakiler gibi çeşitli konularda bilgi ve yardım bulabilirler:

    • Dacia Duster Sigorta Şeması: Aracınız için en uygun sigorta seçeneğini belirlemenize yardımcı olabilir.
    • Duster Saat Ayarlama: Aracınızın saatini doğru şekilde ayarlamak için adım adım talimatlar sağlar.
    • Duster Alırken Nelere Dikkat Edilmeli: Potansiyel alıcılar için ikinci el veya yeni Duster alırken dikkat edilmesi gereken hususları vurgular.
    • Dacia Duster Muayenesi Kaç Yılda Bir: Aracınızın yasal muayene gereksinimlerini karşılamasını sağlar.

    Bu grup, Dacia Duster'a olan tutkularını paylaşan ve araçları hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyen kullanıcılar için değerli bir kaynaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Renault'un en son seri 1.6 16v 110 hp ve 1.5 dCi motoru, diğer dacialar gibi Nissan-Renault ortak yapımı,

    Yürüyen aksam,çekiş sistemi tamamen Nissandan,

    İster 4x2 ister 4x4 yada otomatik olarak torku zorunlu durumlarda 4 tekerleğe dağıtma sistemi,

    Logan nasıl Clio ve Megane'ın malzemelerinden faydalanıyorsa buda Kaleos'un kardeşi,

    Birde fiyatı 35.000 ytl yi geçmezse piyasayı siler süpürür,
    Yahu adamlar yapıyor vallahi,he tamam piyasada daha iyi yokmu elbette var ama bu fiyat/performans bide dacia nın sağlamlığıyla birleşecek.

    Özellikle kırsal kesimde yaşayıpta sık sık şehirdede bulunanların yada heryol koşulunda tık dememek isteyenler kaçırmaz diye düşünüyorum.

    Bravo Dacia Bravo Renault Bravo Nissan

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zisan91 -- 10 Aralık 2009; 18:10:49 >




  • evet sana yürekten katılıyorum kırsal kesimde yaşıyorum veteriner hekimim ve de bu aracı istiyorum alacağım da inş şu an türkiyede olsun şu tık demeden veririm 45000 tl.neden mi vergisi si 600 civarı 4x4 disel az yakıyor 105 hp dışı gayet iyi dağda bayırda köy yollarında şehirde her yerde kullan altı yerden yüksek brnim için ideal herkes aracını isteğine göre almalı bence hava atacaksan vereceksin parayı koyacaksın benzini yakacak ödeyeceksin vergisini 2500 cc motorlu bi 4x4 e verdiğin vergi ile bu arabayı alırsın ben de o kadar para yok vergi için.ben hep derdim bu özellikte bi araç olsun die millet güler di bana şimdi alacağım bu arabayı ben onlara güleceğim
  • herkesin seçimi kendinedir.Ben işime yarıyacak içime sinen bir araca 30.000 gönül rahatlığıyla veririm eğer durumum el veriyorsa.aynı özellikte sadece marka farkı yuzunden 15-20 bin lira fazla ödemek bence çok mantıklı değil.Ama dediğim gibi herkesin seçimi kendine ait
  • Dacianin fiyat konusundaki en büyük avantaji, araclarin romanyada üretilmesi ve dogal
    olarak ucuza gelmesi,sonucta romanyada calisan bir iscinin maasi 200-300 euro maksimum..
    bu da üretilen araclara fiyat konusunda olumlu yansiyor ve dacia kaliteli ve iyi arabalr üretiyor..

    sözkonusu dusterin güzel satis yapacagindan emninim..o fiyata markali bir araba alamasinis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet.darkcloud

    evet sana yürekten katılıyorum kırsal kesimde yaşıyorum veteriner hekimim ve de bu aracı istiyorum alacağım da inş şu an türkiyede olsun şu tık demeden veririm 45000 tl.neden mi vergisi si 600 civarı 4x4 disel az yakıyor 105 hp dışı gayet iyi dağda bayırda köy yollarında şehirde her yerde kullan altı yerden yüksek brnim için ideal herkes aracını isteğine göre almalı bence hava atacaksan vereceksin parayı koyacaksın benzini yakacak ödeyeceksin vergisini 2500 cc motorlu bi 4x4 e verdiğin vergi ile bu arabayı alırsın ben de o kadar para yok vergi için.ben hep derdim bu özellikte bi araç olsun die millet güler di bana şimdi alacağım bu arabayı ben onlara güleceğim



    Hocam ben sizin diğer taraftaki açtığınız konuyu görmüştüm. Sonra bu Dacia Duster 4x4 konusu açıldı, size bunu tavsiye edecektim ama malum forumda Dacia deyince bir taşlanmadığınız kalıyor; malum herkesin altında Mercedes, BMW var konuya dönecek olursak, siz Bursa'daydınız galiba. Dağdaki köylere hastaya giderken çok yokuş varsa Connect ile çıkamayabiliyorum demiştiniz. Duster bence tam size göre bir araç. Benim abim de veteriner hekimi, ona da bir araç alacağız; çekişi vs iyi olması lazım. Öte yandan Niva gibi çok konforsuz da olmamalı, uzun yolda da kullanılacak bir araç istiyoruz çünkü. Şu Duster bir çıksın hele, abime de tavsiye edeceğim. İçinin güncel Dacia'lardan pek farklı olacağını sanmıyorum ama motor, vergi avantajı, sorunsuzluğu, sağlamlığı, Nissan'ın 4x4 kabiliyeti vs düşünüldüğünde Duster bence gerçekten uygun ve başarılı bir araç olacaktır. Merakla bekliyorum.




  • Bence şık ve estetik bişeyde olmuş alınası bi araç.
    Bende 2005 Logan 1.4 var .tü tü tü tık demedi daha bikere 50 binde.
    Neden önyargılar aşılamadı anlamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zisan91

    Bence şık ve estetik bişeyde olmuş alınası bi araç.
    Bende 2005 Logan 1.4 var .tü tü tü tık demedi daha bikere 50 binde.
    Neden önyargılar aşılamadı anlamıyorum.


    İster "markalar" bölümünde olsun, ister "otomobil genel" bölümünde olsun, dönen muhabbetlere bakınca bana çocukça geliyor. Millet bilmem ne marka aracın 0-100km hızlanmasını tartışıyor, bilmem ne marka aracın 0-100 hızlanması bir başka markanınkinden 1sn fazla olduğundan "o araç alınmaz" diyor. Gereksiz donanımların muhabbeti yapılıyor vs vs. Böyle bir ortamda Dacia gibi konfor odaksız yaratılmış bir aracın değerini bulması zor olur. Dacia'yı mantıklı kararlarının seçimi yapan insanlar genelde araçlarından memnunlar. Zaten bunu Renault servisleri de söylüyor; çok karmaşık bir yapısı olmadığından ve karmaşık parçalar taşımadığından Dacia'lar son dönemde Renault çatısı altında üretilen araçların içinde en sorunsuzu. Ama bunun götürüsü olarak da konfor ve donanım eksikliği var. E bu da ister istemez önyargı doğuruyor. Dacia'nın değerini kullanan insanlar biliyorlar zaten. Duster'ın değeri de piyasaya çıktığında anlaşılacaktır. Ama umarım iç mekan tasarımı, kokpit yapısı vs Sandero ya da Logan'ınkinden daha iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seksanddirt -- 19 Aralık 2009; 3:18:47 >




  • Dacia kullanicilar bence kendini bu konuda kücük görmemeli..DACIA harika bir arac..ucuz,konfor,kalite
    fiyatina göre okey..
    kaldiki nerdeyse tüm dünyada fabrikalari bulunmakta...Rusya,Fas,Kolombiya,Hindistan ve Iran...
    bu zamanda kimse kolay para kazanmiyor...8 bin euroya ( servosus ) sandero varken, niye gidipde
    10-12bin euroya polo,corsa vs vs alayim ? herne kadar saymis oldugum bati modelleri aslina
    bakilirsa iyi arac olsa bile...isteyen yeni araca 8 bin verir,diger 5-6 yasinda kullanilmis bir araca..zevkler
    tartisilmaz....ama Dacia nin kötü bir arac oldugu söylenemez...

    Almanya dünyanin en zor otomobil ve ticari arac pazari....
    ve bu ülkede Dacia kendine iyi bir isim yapti...lada,proton ve cin li yapamazken......


    motortips.blogspot.com
    LEAKED! - Dacia Duster appear in its final form in Romenian forum
    http://motortips.blogspot.com/2009/07/leak-dacia-duster-appear-in-its-final.html




  • ya arkadaşlar şu dysterın içinin resimleri yok mu ? ne zaman çıkacak? sabırsızlık kötü bişey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    quote:

    Orijinalden alıntı: zisan91

    Bence şık ve estetik bişeyde olmuş alınası bi araç.
    Bende 2005 Logan 1.4 var .tü tü tü tık demedi daha bikere 50 binde.
    Neden önyargılar aşılamadı anlamıyorum.


    İster "markalar" bölümünde olsun, ister "otomobil genel" bölümünde olsun, dönen muhabbetlere bakınca bana çocukça geliyor. Millet bilmem ne marka aracın 0-100km hızlanmasını tartışıyor, bilmem ne marka aracın 0-100 hızlanması bir başka markanınkinden 1sn fazla olduğundan "o araç alınmaz" diyor. Gereksiz donanımların muhabbeti yapılıyor vs vs. Böyle bir ortamda Dacia gibi konfor odaksız yaratılmış bir aracın değerini bulması zor olur. Dacia'yı mantıklı kararlarının seçimi yapan insanlar genelde araçlarından memnunlar. Zaten bunu Renault servisleri de söylüyor; çok karmaşık bir yapısı olmadığından ve karmaşık parçalar taşımadığından Dacia'lar son dönemde Renault çatısı altında üretilen araçların içinde en sorunsuzu. Ama bunun götürüsü olarak da konfor ve donanım eksikliği var. E bu da ister istemez önyargı doğuruyor. Dacia'nın değerini kullanan insanlar biliyorlar zaten. Duster'ın değeri de piyasaya çıktığında anlaşılacaktır. Ama umarım iç mekan tasarımı, kokpit yapısı vs Sandero ya da Logan'ınkinden daha iyi olur.


    zaten bu araçları inceleyenler bikere şunu kabullenmeli.Sorun çıkarmayacak beni a noktasından b noktasına götürecek ,Ailemle beni ucuza gezdirecek.Adam 2004 megane ını satıyor 2009 sandero alıyor bune kardeşim diyor. O zaman bende tek bişey diyorum, aklın nerdeydi. İnsan ne istediğini bilince aklında soruda kalmaz düşüncesindeyim vede dediklerinize kesinlikle katılıyorum.




  • Ic mekan resimleri pek fazla yok nette..2 tane bulabildim...resimler SIR gibi saklaniyor muhtemel..
    ama su bir gercek ki > suv ler cok poüler kriz ortaminda...hele duster bir TÜRKIYDE
    piyasaya ciksin, ekmek su gibi satar...

    alanlara simdiden hayirli olsun



    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu
  • .

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu
  • Şu kokpit tasarımı biraz değişse artık hep aynı tasarım ve malzeme ya arkadaşım.Daciayı ben çok seviyorum.1.6 mcv sahibiyim ama şu iç malzeme ön yargıları yıktırmıyor.Tamam fiyatına göre iyi,sağlam ve ekonomik ama bunu benim senin gibi kullananlar ve arabayı gösteriş amaçlı değil imkanları ve ihtiyaçları doğrultusunda kullananlar biliyor.Bu DUSTER'a da mutlaka bir çamur atıp beğenmeyen parası çok veya az farketmez ,göşteriş budalaları çıkıp aaa dacia mı verilir mi 35 000 o paraya ne arabalar var ikinci elde(bu sefer sıfır da derler ya neyse) derler.Bıktımmmm artıkkkk önnnn yargılardannnnnn.Yeter kardeşim.




  • DACIA da zaten en cok begendigim o; , kullanisin ve tasarimin ( cokpit bölümünün )
    Basit olmasi..sade olmasi...ayiptir söylemesi, gidip kredi cekip en klas bmw veya mersoda cekerim
    altima...simdiki nesil arabalarda bir cok dügme,konfor aksesuari ve elektronik donanimi bulunuyor...
    Direksiyona bile 20-30 adet dügme monte ediliyor...
    bu tip saydigim seyler bana zevk vermiyor,kendimi kullanmasi zor bir ucak kokpitinde gibi
    hissederim ...zevkler tartisilmaz...her zevke ve markaya saygim var...
    ayrica dacia herhangi bir marka degil : reno ve nissan donanimli bir arac...

    unutmayalim, bir zamanlar 124 ve toroslardan baska arac bilmez ve kullanmazdik...

    Dacia , ladaya,tata ve cinlilere 10 basar ( fiyatina göre )

    herkese hayirli pazarlar



    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu




  • Dışı çok güzel görünüyor ama içide mevcut Dacilar gibi değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anakondapower

    Dışı çok güzel görünüyor ama içide mevcut Dacilar gibi değil mi?


    yeni bir ic tasarim , dacia ve reno adina fazla para demek...
    lüks segmentde bile MB c serisi,e serisi veya s serisinin kokpit bölümü,dügmeler,direksiyon vs vs nerden baksak birbirini andiriyor.

    ( Renault ) dacianin misyonu herzaman ayni ; ucuz,sade ve dayanikli... ( Ic ) görsel konular daima 2. veya 3 planda kalir


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu




  • dacia sanero ile birlikte guzel isler yapmaya basladı (benim icin) bu duster da bu sekilde cıkarsa ustelik 1.5 85 vy 105 hp motor ile satılırsa iyi bir satıs rakamına ulasır. beyaz olanı gercekten cok şık duruyor ic tasarım sade fakat motor secenekleri , dıs tasarım ve resimdeki bagaj alanı ile bu arac yerden yüksek arac dusunenler icin ideal olabilir. fiyatı da 30-35 binlerde seyrederse süper olur.
  • İyi akşamlar ilgiyle izlediğim Dusterin yeni resimlerini buldum. Eklemeye çalışıyorum umarım başarabilirim.

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu
  • Bu da bagaj kısmı.

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.