Şimdi Ara

Dacia Sandero Stepway hakkında yorumlar (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
281
Cevap
10
Favori
439.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cedubal


    quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses

    Ben de sizinle yaklasik ayni tarihlerde ayni renk 0.9 otomatik aldim. Tek kotu tarafi makyajli kasanin cikmasi :)

    Araçtan dizelmiş gibi ses geliyor mu ? Motor sesi beni çok rahatsız ediyor. Dizel araca yakın bir ses çıkartıyor motor. sanki içerde birşeyler birbirine çarpıyor gibi çıkan ses.

    Sizde de hiç bu tür rahatsız edici sürekli bir ses var mı ?

    Hayır bende bahsettiğiniz gibi bir ses yok. 3 silindirli motorlarda 4 silindirdeki senkron olmadığından dolayı daha sesli ve/veya sarsıntılı çalışma söz konusudur evet ama sözünü ettiğiniz türde bir rahatsız edicilik bu araçta yok.




  • Avrupanın kapısındandan bile sokmadığı bizim gibi 3. sınıf ülkelere kakaladığı, güvenlik, sağlamlık, insan hayatı gibi şeylerin hiçe sayıldığı, parçası ucuz deyip çok kısa zamanlarda arabaya verdiğin paranın mislisiyle yedek parçaya verdiğin bir araç.Ne yapacan memlekette herkes bmw'ye binemiyor ki değil mi?. Sıfır araba alın sevinin ama kaza yapmayın. Zaten ecelin geldiyse bmw'yede binsen ölecen.
  • moordillo kullanıcısına yanıt
    selam,
    https://www.dacia.de/
    https://www.dacia.ie/
    https://www.dacia.co.uk/
    https://www.dacia.ro/
    http://www.daciagroup.com/en/commercial-website



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tridinebandim -- 2 Ocak 2017; 23:50:12 >




  • moordillo kullanıcısına yanıt
    tüm avrupada var nerdeyse bilmeden sallamayalım.
  • Birçok ülkede de Renault olarak satışda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moordillo

    Avrupanın kapısındandan bile sokmadığı bizim gibi 3. sınıf ülkelere kakaladığı, güvenlik, sağlamlık, insan hayatı gibi şeylerin hiçe sayıldığı, parçası ucuz deyip çok kısa zamanlarda arabaya verdiğin paranın mislisiyle yedek parçaya verdiğin bir araç.Ne yapacan memlekette herkes bmw'ye binemiyor ki değil mi?. Sıfır araba alın sevinin ama kaza yapmayın. Zaten ecelin geldiyse bmw'yede binsen ölecen.

    Kardeeş, aracımı 2012 model 0 aldım ve şu ana kadar periyodik bakımların dışında ön takım dahi istemedi, hangi yedek parçadan bahsediyorsu? 5 yıl dile kolay
  • Arkadaşlar selamlar. Dacia Stepway 0.9 Turbo 90 Bg Easy-R Otomatik Vites Benzinli modeli gördüğüm kadarıyla en uygun araç pozisyonunda. Bu araç hoşuma gitti.

    Ama şöyle bir durumum mevcut: Aylık gelirim 2400-2500 TL arasında ve hiç birikimim yok malesef.

    Bu durumda bu aracı en uygun ve en sağlıklı şekilde nasıl alabilirim.

    Aylık 1000-1200 civarında ödeme yapabilirim.

    Faizsiz kredi vs. vs. ne gibi çözümler vardır?
  • Kardeş selam

    bende senin gibiydim eminevim sistemine dahil oldum ocak ayında paramı alıcam inşallah sende bakabilirsin
  • ivenrec kullanıcısına yanıt
    Kardeş selam

    bende senin gibiydim eminevim sistemine dahil oldum ocak ayında paramı alıcam inşallah sende bakabilirsin
  • Dacia Sandero Stepway aracında Easy-R,otomatikleştirilmiş manuel şanzıman kullanan arkadaşlar var ise,deneyimlerini paylaşabilirler mi?0.9 benzinli veya 1.5 dci motoru olan araçlarda şanzıman kullanım farkı da vardır sanırım.Yani aynı şanzımanın farklı güçte motora verdiği tepki.Ayrıca farklı yol durumlarında düz,yokuş,ş.içi,ş.dışı farklı hızlardaki rampa çıkış performansı nedir?Yığılma veya vites geçişlerinde kararsızlık,performans kaybı gibi durumlar var mı?
  • Bu arabayla hergün taksicilik yapıyorum.



    Yol tutuş diye bir şey yok, unutun. Bu arabanın yol ile irtibatı kesinlikle olmuyor. Adamlar zaten stepway diyor, yani asfalt arabası değil arazi şartları için bir süspansiyon yapmışlar. Ama otobana çıkmıyorum diyorsanız alın binin. Kasislerden çukurlardan güzel geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Havrix

    Bu arabayla hergün taksicilik yapıyorum.



    Yol tutuş diye bir şey yok, unutun. Bu arabanın yol ile irtibatı kesinlikle olmuyor. Adamlar zaten stepway diyor, yani asfalt arabası değil arazi şartları için bir süspansiyon yapmışlar. Ama otobana çıkmıyorum diyorsanız alın binin. Kasislerden çukurlardan güzel geçer.

    İstanbul'da düzgün asfalt olmadığı için tam istanbul arabası diyebiliriz
  • Senelerdir Opel Corsa B 1.2 Swing kullandıktan sonra arabamızı değiştirmeye karar verdik. İkinci el almaktansa sıfır araba alalım diye düşündük. Dacia Sandero Stepway 1.5 turbo dizel otomatik aldık.

    İyi de ettik.

    Dacia dendiğinde eskiden aklıma çok hoş şeyler gelmiyordu. Sürekli arıza veren, sorunlu bir araba diye sağdan soldan duyuyordum.

    Bundan 2 ay önce Düzce'de test sürüşü yapmaya gittik. İlk Duster'ı denedik. Güzel bir araba, ama çok iri arabalar bana göre değil. Yani ben daha çok küçük arabaları seviyorum (gerçi Sandero da hiç küçük sayılmaz artık). Duster hiç de fena değildi, ama bir de Sandero'yu deneyelim dedik. Sandero daha çok hoşuma gitti. Duster'dan daha küçük, daha sevimli geldi. Özellikleri de çok hoşuma gitti.

    Yakıtı inanılmaz güzel. Eski arabamız 1.2 olmasına rağmen 1.5 olan Sandero çok daha uygun bir yakıt ekonomisine sahip. Dizel olması büyük etken. Geçenlerde depoyu tam doldurdum. İki hafta boyunca toplam 500 kilometre yol gittim. Cumartesi günü uzun yol yapacaktım, depoyu tamamlatayım dedim. 90 TL'lik yakıt aldı. 100 TL diyelim buna. Yani 500 kilometreyi 100 TL ile gitmişim. Arabayı ilk aldığımda depoyu tam doldurmuştum. Yazın ortasında araba ağzına kadar yük doluyken ve klima sonuna kadar açıkken 1200 küsür kilometre yol gittim ve depoda halen yakıt vardı. 1.000 kilometre garanti. Duruma göre 1.200 kilometreye de çıkabiliyor. Uzun yol yapmayı sevdiğim için dizelden yana tercih kullandım. Arabayı alalı 2 ay oldu, 7.000 kilometreyi çoktan devirdim. Yakıt anlamında kesinlikle ekonomik bir araba.

    6 ileri vites var. Bu da çok güzel bir durum benim açımdan. Bizim araba otomatik vites, ama manuel modu da var. Manueli de otomatik gibi. Mesela manuel modda giderken gereksiz yere vites büyütmek istediğimde yol bilgisayarında bir uyarı çıkıyor ve vitesi büyütmüyor. Vites büyütmek gerektiği halde büyütmezsem yine bir uyarı çıkıyor ve araba vitesi büyütmemi söylüyor. Stop etme gibi bir durum söz konusu değil. Kavşaklarda yavaşlamam gerektiğinde kendisi küçültüyor.

    Start-stop özelliği var.

    Şehir içindeki kullanımlara uygun olarak ECO modu var. Gayet güzel işe yarıyor.

    Yokuş kalkış desteği var. Rampada durunca tekrar kalkarken geriye doğru santim oynamıyor.

    Yan aynalar ön panelden tek düğme ile kolayca ayarlanıyor.

    Yol bilgisayarı çok işlevsel. Hava sıcaklığı, kalan yakıtla gidilebilecek mesafe, en son yakıt alındıktan sonra ortalama ne kadar yakıt harcamışız, ortalama ne kadar hız yapmışız; hepsini gösteriyor.

    Direksiyonda kumandalar var. Hız sabitleyici, hız limitleyici var. Özellikle TEDES bulunan yollarda çok ciddi işe yarıyor.

    Dört cam otomatik. Çocuk kilidi var.

    Biz arabayı opsiyonlu almıştık. 65.000 TL idi, biz 68.000 TL'ye aldık. Multimedya sistemi, televizyon, DVD, VCD, CD, geri görüş kamerası, navigasyon, GPS, park sensörleri falan var. Telefonu bir kez tanıttığımızda bluetooth aracılığı ile telefona hiç ellemeden sürüş esnasında telefon görüşmeleri yapmama olanak sağlıyor ve güzel bir özellik.

    Direksiyonun ve koltuğun yüksekliği ayarlanabiliyor. Kol dayama var. Kokpitte birçok yerde ıvır zıvır koyulabilecek cepler var. Torpido gözü gayet hacimli. Bagaj hacmi hiç fena değil. Fırsat buldukça balık avına giden biri olarak bagaj beni tatmin etti açıkçası. İki olta çantası, beş olta, bir devasa av çantası olduğu halde bagaj dolmuyor.

    Önde ve yanlarda hava yastıkları var. Kaygan yollarda kontrolü sağlayan özellikleri var.

    90 HP olan araba oldukça seri. Yani çabuk hızlanıyor, az yoruluyor. Dik rampalarda çok seri yol alıyor. Bir offroad aracı olmamasına rağmen olumsuz yol koşullarında da oldukça iyi performans sergiliyor. Hatchback araba olmasına rağmen SUV görünümüne kavuşturulmuş bir araba.

    Şu anda aklıma gelen özellikler bunlar. Kısacası, bir arabadan beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor.

    Konforu hakkında çok fazla olumsuz görüş okumama rağmen ben çok memnun oldum. Yani benim konfordan beklentim hiçbir zaman sunroof, ısıtmalı koltuk, ısıtmalı direksiyon gibi şeyler olmadı.

    Kötü yorumlar genellikle 2012 ve öncesi modeller için geçerli. 2017'de çok önemli değişiklikler ve makyajlama oldu.
    Gördüğüm kadarıyla Dacia bir zamanlar Seat ve Skoda'nın yaptığını yapıyor. Yani Seat ve Skoda dendiğinde ortalama bir otomobil aklıma gelirdi hep. Ama son yıllarda gerek fiyat, gerekse performans ve konfor anlamında yanlarına yaklaşılmıyor. Dacia da buna benzer bir şekilde atağa geçti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Han Mergen -- 3 Kasım 2017; 13:57:2 >




  • 2015 model dacia stepway kullanıyorum ve gayet memnunum kötü diyen halt etmiş araba ekonomi arabası olağan üstü konforlar beklemeyin yanlız yakıt ve yüksekliği şahane 260 tl ile 1200 km yol aldım daha ne olsun dizel aracım çekişi şahane aracı almadan önce benzinli mi dizelmi diye çok düşündüm bu makaleyi okudum ve kararımı ona göre verdim dacia sandero stepway benzinlimi dizelmi buradan ulaşım kesinlikle kararınızı vereksiniz benim tavsiyem dizel dir ama benzinlininde avantajları çokhttp://www.daciastepwayturkiye.com/2017/09/dacia-sandero-stepway-09-turbo-benzinli.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Havrix

    Bu arabayla hergün taksicilik yapıyorum.



    Yol tutuş diye bir şey yok, unutun. Bu arabanın yol ile irtibatı kesinlikle olmuyor. Adamlar zaten stepway diyor, yani asfalt arabası değil arazi şartları için bir süspansiyon yapmışlar. Ama otobana çıkmıyorum diyorsanız alın binin. Kasislerden çukurlardan güzel geçer.

    Yorum eski ama belirtmek isterim, arabanın yol tutuşu kötü değil sadece arabayla birlikte gelen lastikler çok kötü, o lastikler ile 110'u geçince bile bir güvensizlik oluştururdu fakat yeni lastikleri taktıktan sonra 170 km/s bile kötü hissettirmiyor, ama güçlü yan rüzgar varsa ona yapacak bir şey yok. Fakat virajlarda arabanın yüksekliğinden ve süspansiyonundan dolayı doğal olarak yatma eğilimi gösteriyor ama insanca sürerseninz zaten bu dediğim etkilemez sizi. Kısaca şöyle söylim 7000 km'dir aracı kullanıyorum bir kere bile esp devreye girme ihtiyacı duymadı ama siz gidip bu araba ile makas atacam viraja hızlı girecem diyorsanız tabi ki de bu araba ile olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cricet -- 28 Şubat 2018; 0:11:41 >




  • 2018 modeli nasıl arkadaşlar?deneyimleyen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duyguluboy

    2018 modeli nasıl arkadaşlar?deneyimleyen var mı?

    2017 var bende 2018 ile fark yok makyajlı kasa hız sabitleme yokuş kalkış desteği led gündüz farları falan var B segmentine göre gayet dolu bir araç şehir içinde koşturmaya birebir :)
  • hala kararsızım sıfır alacağım sonra keşke almasaydım demeyeyim
  • Merhabalar , aradım 0.9 motor ilk çalıştırmada ya da star stopta duruyor vaziyette iken çalışmaya başladığı anda devir aniden dibe inip sonra aniden yükseliyor bunu ilk calistirmada yapıyor, bu arada tabi bir dengesizlik vuruntu yapıyor. Araç lpgli yenimi yapıyor lpgden öncedemi yapıyordu bilmiyorum ama nasıl bir yöntem izlemem gerekiyor

  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.