Şimdi Ara

Darbeden dolayı değişim yapmadılar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonum 5s, bugün genpaya gittim sorunlarımı anlattım. (Çok aşırı ısınıyor, telefon yavaş, reset atıyor vs sorunlar) aradan 1 saat geçti gittim ve görevli şunu dedi;
    Normal olarak bu cihazı değiştirmemiz gerekir AMA üst tarafı çok hafif zedeli olduğu için değişimini yapamıyoruz. 1000 küsür lira verirseniz olur, dedi.

    Bu durumda benim ne yapmam lazım.



  • Apple Store'a gidin imkan varsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Apple Store'a gidin imkan varsa.

    maalesef izmirde oturuyorum imkanım yok.
  • Baska bir subeye gidin yada baska bir teknik servise. En olmadi tuketici hakem heyetine basvurun. Madem garantiniz var ve telefon islemini tam anlamiyla yerine getiremiyor o zaman ya onarim yapacaklar yada degisim. Bende izmirde yasiyorum inanin adamina gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otostopcu97

    Madem garantiniz var ve telefon islemini tam anlamiyla yerine getiremiyor o zaman ya onarim yapacaklar yada degisim.

    Ezbere konuşmayın.
  • theycantmeasureheart kullanıcısına yanıt
    Kimse ezbere konusmuyor. Alintiladigin kisim, aldigin her teknolojik alette tedarikci firmanin yerine getirmesi gereken bir konudur. Senin televizyonun surekli kapansa arada donsa bunu tamir etmek zorundalar. Ayni sekilde buz dolabi kafasina gore dursa kafasina gore isitsa ayni sekilde bunada degisim yada onarim yapmak zorundalar. Telefonuda bu kategoriye dahil edebilirsiniz. Size de tavsiyem kapitalist ve insanlarin hakkinini dibine kadar yiyen firmalara destek vereceginize, ayni ulkede yasadiginiz ve yuz yuze baktiginiz insanlari savunun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otostopcu97

    Kimse ezbere konusmuyor. Alintiladigin kisim, aldigin her teknolojik alette tedarikci firmanin yerine getirmesi gereken bir konudur. Senin televizyonun surekli kapansa arada donsa bunu tamir etmek zorundalar. Ayni sekilde buz dolabi kafasina gore dursa kafasina gore isitsa ayni sekilde bunada degisim yada onarim yapmak zorundalar. Telefonuda bu kategoriye dahil edebilirsiniz. Size de tavsiyem kapitalist ve insanlarin hakkinini dibine kadar yiyen firmalara destek vereceginize, ayni ulkede yasadiginiz ve yuz yuze baktiginiz insanlari savunun

    Cihazı açtığınızda kabul ettiğiniz şöyle birşey var. Televizyonunuzu yere düşürür hasarlarsanız, buz dolabınızı yere düşürür hasarlarsanız garantiniz dahilinde yapmak zorunda değiller. Size tavsiyem kapitalist firmalara, insan hakkını dibine kadar yiyen firmalara destek vermekle itham ettiğiniz insanlara yazmadan önce okuyup kabul ettiğiniz şeylere dikkat etmeniz olur. Bu ülkede insanlar her şeye next next dedikleri için ne hale geldik.

    quote:

    Bu garanti şunlar için geçerli değildir: (a) arıza malzeme veya işçilikten kaynaklanmadıkça piller veya zaman içinde kaybolmak üzere tasarlanmış koruyucu kaplamalar gibi sarf parçaları; (b) çizikler, ezikler ve bağlantı noktalarındaki kırık plastikler de dahil fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere kozmetik hasarlar; (c) bir başka ürün ile kullanımdan kaynaklanan hasarlar; (d) kaza, suistimal, hatalı kullanım, sıvı teması, yangın, deprem veya başka dış etkenlerden kaynaklanan hasarlar; (e) Apple Ürünü'nü kullanım kılavuzu, teknik şartnameler veya yayınlanmış diğer Apple Ürünü talimatlarında belirtilenden farklı kullanmaktan kaynaklanan hasarlar; (f) Apple temsilcisi veya Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı ("AASP") olmayan kimseler tarafından gerçekleştirilen servisten (yükseltmeler ve genişletmeler de dahil) kaynaklanan hasarlar; (g) Apple'ın yazılı izni olmaksızın işlevselliğini veya kapasitesini değiştirmek üzere Apple Ürünü'nde yapılan değişiklikler; (h) normal yıpranmadan kaynaklanan veya Apple Ürünü'nün normal eskimesi nedeniyle oluşan hasarlar veya (i) Apple Ürünü'ndeki seri numarası silinmesi veya bozulması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theycantmeasureheart -- 5 Ocak 2016; 1:21:23 >




  • theycantmeasureheart kullanıcısına yanıt
    Bakin hocam arkadasin bize bahsettigine gore teknisyen bu urunun degismesi gerektigini fakat sirf darbe var diye degistiremeyecegini anlatmis. Kullandigimiz sey telefon. Surekli kutuda saklayamayiz. Bahsettiginiz konuyu anladim ben. Fakat bence anlattiginiz sey daha kotu durumlarda gecerli. Ornegin kasanin kirilip acilmasi, telefonun suya dusurulmesi veya da ekranin parcalanmasi. Fakat sirf 120 tl lik spigenlar kullanmadi diyede arkadasi garanti disinda birakmalarida gerekmez. 1 sene erasmusla almanyada kaldim. Iphone 5 imin ekrani kirik fakat dokunmatigi calisir sekilde goturdum. Ucretini karsilayarak yenisini almak istedim. Iphone 5 de ki kronik arizalar vardi ve kullanamiyordum. Beklemedigim sekilde yenisini verdiler. Bunu almanyada ki halk hakediyorsa, alim gucunu de isin icine kattiginizda bizim halkimiz hayli hayli hakediyor. Kisacasi ben arkadasin magdur oldugunu dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen, değişmeleri veya tamir etmeleri gerekiyor, hakkınızı arayın hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otostopcu97 kullanıcısına yanıt
    Arkadaş mağdur veya değil ben onu tartışmıyorum zaten. Ancak ülkemizde sırf telefon sıfırlansın diye herkes Apple Store'lara saldırdığından size Almanya'da sağlanılan istisnaları burada sağlamıyorlar artık. Sizin bahsettiğiniz zorundalık noktası herkesin okuyup kabul ettiği kullanıcı sözleşmesi ile sınırlanmış durumda. Evet cihaz sorunlu olabilir, evet cihazı normal şartlarda değiştirmeleri gerekiyor da olabilir. Ama dediğim gibi bu normal şartlarda olan bir konudur. Garanti sözleşmesine aykırı herhangi bir nokta varsa üreticinin garantiden kaynaklanan sorumluluğu son bulur. Özet olarak şu arkadaşımızın yasal olarak yapabileceği herhangi bir işlem yok. Ha cihazda hiç hasar yok ama hasar var diyorlar diyorsanız onun da yöntemi var. Apple Store'a götürüyorsunuz ve son karar veriliyor. Bu da servis noktalarında olabilecek yanlış teşhisleri çözümlüyor zaten. Bu noktadan sonra arkadaşın koparabileceği sadece Apple'ın iyi niyeti ile değişim işlemi olur. Onun haricinde bağlayıcı herhangi bir sorumluluğu kalmamış dediğim gibi. (cihazın hasarlı olduğunu var sayıyoruz tabii.)




  • haklı gerekçe olmadan telefonu verip sıfırını alabilmek için tüm olanakları şartları zorlayan halkımız yüzünden apple store artık kolay kolay değişim yapmıyor.Bilinçli tüketici olmak zor ne yazık ki
  • Genpa'nın işgüzarlığı. Bir arkadaşım köşesinde vuruk olan telefonu için apple store'da iki defa kamera değişimi yapıldı. Vuruk nasıl bir vuruktu derseniz? Cihazın köşesinde, gold rengi cihaz, alttan alüminyum kasa gözüküyor. Öyle bir vuruk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.