Şimdi Ara

DARK SOULS II: Scholar of the First Sin | PlayStation 4 (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
392
Cevap
8
Favori
12.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • szmania kullanıcısına yanıt
    Bende aldım 3-4 gündür oynuyorum. DS3 ve DS1 kadar olmasada hala online aktivite bile var. Sunbro bırakıyorum her yere:D


    Yardıma ihtiyacı olan akşamları ya da haftasonları yazabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam,
    invide edilmeden oynamanın bir yolu var mıdır? DS1 de online oynamayınca invide edilmiyorduk.
  • Suan 42 tl Dark Souls 2

    Dark souls 3 le alakası yok oyananıs olarak ama çok keyifli sanarsın witcher oynuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu biraz hortlatıyorum ama Platin sırası bunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu oyunun en gıcık yanı stamina'nın çok çabuk tükenmesi Benim için oyundaki en zor düşman stamina

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MessiTugi M kullanıcısına yanıt

    Bu oyunun yapımcı ekibi de biraz farklı, o yüzden ds1-3'den biraz farklı gelebilir oyun ha yine de güzel o ayrı, majuladaki müzik hala kulaklarımda terapi müziği  DARK SOULS II: Scholar of the First Sin | PlayStation 4 

  • KAKÁ kullanıcısına yanıt
    Evet mekanikler epey bi farklı. Meşale mekaniği hoşuma gitti. Parry de biraz farklı. Tutturması zor geldi ama yavaştan alışıyorum. Güzel oyun yine de tabi. Platinlemeden bırakmak yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MessiTugi M kullanıcısına yanıt
    Benim de save yuzunden platinlemedigim tek souls oyunu, ana hesabima aldim ama useniyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oyunda bulunduğun bölgeyi NG+'a taşıyan bir item varmış yeni öğrendim. Bu da şuna yarıyor; aynı bölgede düşen +1 bir yüzüğün +2 versiyonu düşebiliyor. Düşmanlar ve boss'lar çok daha güçlü oluyor ama aynı zamanda daha fazla ruh veriyor.

    Bir diğer hoşuma giden mekanik de, düşmanlar sonsuz kez spawn olmuyor belli bir döngüleri var. Düşmanları 10-12 kez öldürürseniz bir daha spawn olmuyorlar ki bu da o bölgede ölmekten bıkan oyuncuların bir yerden sonra spawn olmayan düşmanlar sayesinde bölgede rahatlıkla ilerleyebilmesini sağlıyor.

    Bunun zıttı mekanik de eğer covenant'lardan birine girerseniz düşmanlar sonsuz sayıda spawn oluyor ama aynı zamanda oyun çok daha zorlu bir hale geliyor.

    Meşale mekaniği de bence çok iyi. Çok da karanlık olmayan bir ortamda meşale yakmayı eminim pek çok kişi istemez ama olur da kullanırsanız normalde karanlıkta kaldığı için gözden kaçabilecek alanları görmüş oluyorsunuz.

    Toparlamak gerekirse, oyun benzersiz mekaniklere sahip. Ben çok sevdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MessiTugi -- 29 Temmuz 2024; 1:43:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  DARK SOULS II: Scholar of the First Sin | PlayStation 4


    Çok güzeldi be. Sıra dlc'ler ve kalan kupalarda. Platin dışında 5 kupa kaldı. Geçilemeyen ve bitmek bilmeyen end credit için From Software'ye teşekkür ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MessiTugi -- 30 Temmuz 2024; 4:43:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  •  DARK SOULS II: Scholar of the First Sin | PlayStation 4

    Kalan 2 kupa için NG++ gerekecek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  •  DARK SOULS II: Scholar of the First Sin | PlayStation 4

    110 saatin sonunda 59. Platin sıra Dark Souls 3'te.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.