Şimdi Ara

(*Dava Açtım*) Apple Ayıplı Ürünü Kabul etmiyor.(Kazandım) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zorlu center’da da yardımcı olmadılar. Mağaza müdürüyle konuşmama rağmen tutumları aynı üstelik mağaza müdürüne sorunu göstermek istediğimde ben teknisyen değilim bu yüzden göstermenize gerek yok dedi. Yani hoparlörden gelen cızırtı sesi dinlicek altı üstü açıp anakart tamiri yap demedik sonuçta komik açıkçası bu işten anlamıyan sadece yönetme vasfı bulunan insanlar mı yönetiyor apple mağazalarını :) Apple onarım servisine yollıcaz yarın. Apple destekden benim dosyamla ilgilenicek kıdemli danışmanla birlikte olayı takip ediyoruz. Kıdemli danışmanada gerekli videoları yolladım. Sorunu oda gördü apple onarım servisinde cihazımla ilgilenicek teknisyene bu yolladığım videolar’da gidicek. Bir hafta içinde onarım merkezinden dönüceğini söylediler. Bekliyorum şimdilik olayın seyrine göre planlamamı yapıp gereken şeyleri bu seyre göre sürdürücem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serhatsn -- 9 Ekim 2019; 15:29:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serhatsn

    Zorlu center’da da yardımcı olmadılar. Mağaza müdürüyle konuşmama rağmen tutumları aynı üstelik mağaza müdürüne sorunu göstermek istediğimde ben teknisyen değilim bu yüzden göstermenize gerek yok dedi. Yani hoparlörden gelen cızırtı sesi dinlicek altı üstü açıp anakart tamiri yap demedik sonuçta komik açıkçası bu işten anlamıyan sadece yönetme vasfı bulunan insanlar mı yönetiyor apple mağazalarını :) Apple onarım servisine yollıcaz yarın. Apple destekden benim dosyamla ilgilenicek kıdemli danışmanla birlikte olayı takip ediyoruz. Kıdemli danışmanada gerekli videoları yolladım. Sorunu oda gördü apple onarım servisinde cihazımla ilgilenicek teknisyene bu yolladığım videolar’da gidicek. Bir hafta içinde onarım merkezinden dönüceğini söylediler. Bekliyorum şimdilik olayın seyrine göre planlamamı yapıp gereken şeyleri bu seyre göre sürdürücem.
    Dostum 2 gün önce telefonu Turkcell araciligiyla servise verdim. Gerekli detaylari yazacagim. Umarim sorunumuz cozulur, cok can sıkıcı bir durum/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Maalesef apple hem servis hem de teknik açıdan düşüşte. Bu sadece ülkemiz için geçerli değil dünya genelinde böyle bir düşüş var. Yeni iphone’u hiçbir yeni özelliği olmamasına rağmen ballandıra ballandıra anlatacaklar yine. Ayrıca telefonla destek bu konularda yetersiz. Onlar daha çok yazılım açısından yönlendiriyor. Bana bu tür konularda telefon desteğin gaz alma biraz da oyalama amacı olduğu gibi gelmiştir her zaman. Bence siz teknik servis kağıtlarını saklayıp tüketici mahkemesine başvurun sonuçta ayıplı malı kullanmak zorunda değilsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu memleketten apple filan alınmaz garantı fılan hıkaye aga

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Aynı sorundan mı yolladın hocam öyle anladım ama emin olmak için soruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusufd84 Y kullanıcısına yanıt
    Son çare o olucak servise gitsin gelsin çözüme ulaştırılmazsa eğer direk kağıtlarla hakem heyetine gidicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trcpt kullanıcısına yanıt
    Bizim yamyamların suçu hocam olur olmaz her şey için değişim istedikleri için arada olan bizim gibi gerçek ihtiyaç sahiplerine yardımcı olmuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla benim cihazin simkart girisi kayboldu tr hic ilgilenmedi abd ye turk olduggunu soyledim onlarda sadece ab ulkesine yollariz diye rest cekti tekrar tr apple storu aradim saatlerce konustum tek tek servislere sor diye sacma sapan tavsiyelerde bulundular binlerce tl odedigin cihaz simkartsiz cop oluyor haberleri yok neyseki cin den siparis ettim 1 ay da geldi cozumu buldum Allah bunlarin eline dusurmesin surunduruyorlar anca para yesinler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • trcpt kullanıcısına yanıt
    Hocam 5 yıldır iphone kullanıyorum. İlk defa sorun yaşıyorum bu zamana kadar hep sorunlarımı anında çözdüler. Anlam veremiyorum çok sinirlendiriyorlar beni sorunu hepsi kabul ediyor. Yardımcı olmuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim telefon olmus hayirli ugurlu olsun. Bugun kargoya verilecej, yarin elime gecer
    (*Dava Açtım*) Apple Ayıplı Ürünü Kabul etmiyor.(Kazandım)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Gözünüz aydın hocam ben dün gece verdim tüketici hakem heyetine para iadesi istedim. Benim kini onarım servisine bile almadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serhatsn

    Gözünüz aydın hocam ben dün gece verdim tüketici hakem heyetine para iadesi istedim. Benim kini onarım servisine bile almadılar.
    Umarim sorununuz cozulur hocam. Sizin konuyu takip ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple dava mı açtım fatura iade mi istedim. Applenın savunmasını bekliyorlar. Elimde apple kıdemli danışmanın mail yazışmaları var. Sorunu kabul edip teknis servisteki arkadaşların bu durumla ilgilenmesi gerekiyor dediği. Tüketici hakem heyetine gönderdim bu mail yazışmalarınıda koskoca apple’ın kıdemli danışmanı sorunu kabul edip evet bu ayıplı mal diyebiliyor. Ama teknik servisteki arkadaşlar hiç bir şey yapamayız diyor. Kazanmama ihtimalim çok düşük gibi geliyor bana koskoca kıdemli danışman sorunu kabul ediyor sonuçta benim şahsi fikrim bilir kişi atamadan. Aleyhime karar çıkacağı yönünde. Siz ne düşünüyorsunuz.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna benzer bir durum olarak, samsung bana ölü pixelli televizyon yollamıştı. dedim ben bu cihazı sıfır kapalı kutu aldım onarım felan istemiyorum bana aynısından yenisini verceksiniz. vermemişlerdi. tüketici hakem heyeti 1 sene içinde beni haklı buldu ve paramı aldım. o gün o gündür o markayla işim yok. sakız üretse onu bile almam. tüketici hakem heyeti %80 şikayet edeni haklı bulur merak etmeyin.
  • XR, XS, XS Max hepsinde var diyorsunuz. Yeni verilen cihazda da aynı sorun olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.