hocam ben yaşıyorum çözebildin mi ? koşmayınca 120 - 100 fps civarı koşunca 50-45lere düşüyor.yapmadıgı mbişey kalmadı ne çözünürlük ne dlss ne raytracing ile alakası yok. rtxler açıkken 40lara rtx kapalıyken 45 sınır max düştüğü koşunca. |
DEATHLOOP (2021) [ANA KONU] (6. sayfa)
-
-
Bende bulamadım en son sildim oyunu. Dayanılacak gibi değildi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
oyunu sneaky oynayıp stealth olarak ustalaşmamızı istiyorlar belki de. koşmak yasak
-
AMD, yeni FidelityFX Super Resolution Teknolojisi FSR 2.0'ı ilk destekleyecek olan oyunun Deathloop olacağını duyurdu. Ekip, bu teknolojinin desteklenmesi için 12 Mayıs'ta yeni bir güncelleme yayınlayacak. AMD, Nvdia tarafında Geforce GTX 1070 ve daha üstü ekran kartlarının, AMD tarafında ise AMD Radeon RX 590 - AMD RX 6500 XT veya daha üstü ekran kartlarının FSR 2.0’ı çalıştırabileceğini belirtiyor.
www.bolumsonucanavari.comDeathloop, AMD FSR 2.0'ı Destekleyecek ilk Oyun Olacakhttps://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Deathloop_AMD_FSR_20i_Destekleyecek_ilk_Oyun_Olacak-113659.htm
-
tamam gerek kalmadı.
oyun başka bir güne başlayınca baştan başlıyor sanırım.ama hikaye devam ediyor. tam anlayamadım bu oyunu ama neyse...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rerea -- 12 Mayıs 2022; 0:39:56 > -
bethesha oyunuysa kaçacan bughesta.birader tutturdu dene güzel diye.belki konusu ilginç ama türü sevmeyenler için karışık ve sıkıcı.vuruş hissi vs de yok basıyon tetiğe salisesinde patates çuvalı gibi yıkılıyorlar.öleceksen böyle ölecen.
Fatih Enes Yurtsevenyoutubehttps://www.youtube.com/watch?v=007xpuxDY34 -
FSR 2.0 güncellemesi 5.6 GB indirme 22.9 GB yükleme boyutu ile yayınlandı. FSR 1.0 ın görüntü kalitesi DLSS e göre daha kötüydü fakat 2.0 sürümünün basın incelemelerindeki karşılaştırmalı görüntülerine bakarak daha iyi olduğunu ve DLSS ile rekabet edebilecek görsel kaliteye ulaştığını gözlemledim. Bunun içinde oyunu tekrar indirip aynı kareden FSR-DLSS-DLAA karşılaştırması için görseller paylaşacağım.
Ekleme: Güncelleme notlarıda paylaşılmış. Fotoğraf modu, yeni zorluk seviyeleri, tek atışta öldürme, kilit döngüsü stress seviyesi( vizyonerleri öldürdükçe oyun zorluk seviyesini artacak şekilde yükseltiyor, varsayılan olarak devre dışı ayarlardan aktif ediliyor) ve erişilebilirlik gibi yenilikler bulunuyor.
bethesda.netDEATHLOOP – Game Update 3 Full Patch Noteshttps://bethesda.net/en/article/136nbiVX0wu1gXY1HhaO8O/deathloop-game-update-3-full-patch-notes
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 12 Mayıs 2022; 18:43:47 >
-
imgsli.comDeathloop FSR 2.0 Quality- DLSS 2.4 Quality İmage Comparison - Imgslihttps://imgsli.com/MTA3NTMx
FSR 2.0 güncellemesi sonrası kendi aldığım oyun içi görüntüleri karşılaştırmalı olarak ekliyorum. Aynı görselleri aşağıyada bırakayım soldaki FSR 2.0 sağdaki ise DLSS 2.4,her ikiside kalitede ve tüm ayarlar Ray Tracing dahil olmak üzere en yüksekte. FPS değerleri aynı fakat FSR 2.0 için oyun içinde keskinlik seçeneği eklemişler, DLSS 2.4 te keskinlik değiştirme bulunmadığını belirtelim normalde her oyunda oluyordu.
-
yeni güncellemenin dlss ve fps düşüşüne etkisi var mı ?
-
hocam son güncellemele oyun düzelmiş,
eğer korsan sürümse kullandıınız onada crackfix gelmiş.koşunca fps düşüşü yok artık.
60fps altına oyun inmiyor.
120-80 fps çalışıyor oyun.koşma ürüme farketmiyor.yalnızca haritanın bazı yerlerinde işte 100fps çatışmada 70 fps falan gibi.normal oyun fpslerine dönmüş artık.
deneyebilirsin
-empress: fixed also controller lag spike on running.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rerea -- 13 Mayıs 2022; 23:48:7 > -
Kritiklere para ödemişler heralde - Bu oyun kritiklerden yüksek alınca oynayayım dedim 4.bölümdeyim oyun vasat, mesela Cyberpunk 2077 bu oyundan kat kat iyidir.
-
Oyunu az önce bitirdim,başlarda döngü olayını bilmeden kafama göre aynı bölümleri defalarca oynamışım :D umarım ikincisi falan yakın zamanda gelmez :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BigMuffin -- 1 Haziran 2022; 14:8:2 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Amazon Prime sahipleri Prime Gaming üzerinden Deathloop için oyun içi itemlerini alabilirler.
-
Bitmeyen bir Döngüden merhaba,
Oyunu yaklaşık 32 saatin sonunda Perfect Loop sırası ile iyi sonda bitirdim. Öncelikle Yakuza 0 sonrası oynadığım en uzun introya sahip oyun diyebilirim. Zaten mantığını çözüp envanter ve görevlere odaklanmaya başlamanız 5-6 saatinizi rahat alıyor. Ardından onu öldüreyim, bunu hangi zaman aralığında öldürsem nasıl etki eder derken saatler su gibi akıp gidiyor.
Yapımcı Firma olan Arkane Firmasına oldukça fazla saygı duyuyorum. Yaklaşık 10-12 yıllık süre zarfında en zevk alarak oynadığım oyunlardan bazılarına imza attılar. İlk Dishonored oyunu olsun, Türkçe Yamasında Tester olarak yardımcı olduğum İkinci Dishonored Oyunu olsun, son yılların en iyi Sci-fi oyunlarından birisi olan Prey falan derken adamların her oyunları kült seviyesine ulaştı benim gözümde.
İşte burada Yapımcı firma büyük bir risk alarak haritada dikey dahil hareket etme özgürlüğünü rogue-like(lite?) oyun türü ile harmanlayarak yeni bir tür ortaya çıkarmışlar. 1 döngüyü 4 ayrı saat diliminde oynayarak Vizyonerleri dediğimiz yani hedefleri aynı döngüde öldürmemiz gerekiyor. İşin karışık ve metaşakatli kısmı da burada başlıyor. Bir süre sonra hangi saatte hangi bossu öldüreceğim diye plan yaparken oyundan koptuğunuz anlar da oluyor. En son artık yan görev peşinde koşarak speed run yaptığımı farketmiştim. :)
Oyunun dünyası klasik bir Arkane yapımı gibi, sağlam bir Lore ve arka plan hikayesine bağlı. Hatta oyunu bitirdiğim gün çıkar bir haberde Deathloop'un Dishonored evreninde yer aldığı resmileşmişti. Bu da anektodu olsun. :) Ana karakterimiz, Ana düşmanımız ve diğer yan karakterlerin geçmişlerini oynadıkça öğreniyoruz. İşte burada oyuna diğer Arkane yapımlarında olmayan Mizah unsuru ortaya çıkıyor.
Ana karakterimizin yaptığı monologlar, ana düşmanımız olan Julianna ile atışmaları falan gayet eğlenceli olmuş. Bazı ara sahne ve konuşmalarda kahkaha attığım yer oldu. Stili ise Dishonored gibi retro-alternatif bir şekilde yansıtılmış. Yaşanmamış bir 60'lı yıllardayız sanki.:)
Oyunda uğraşabileceğimiz bir sürü bilinmezlik, yan görev ve etkinlikler var. Bir süre sonra sürekli yan görev yaptığım için sıkılmaya başladım ve uğraşmaz oldum. Bu ilk kez bir Arkane oyununda yer alıyor. Bunu da ana görevleri yapabilmek için sürekli ve dallanan yan görevlere bağlıyorum durumu. Yoruluyor yahu insan. :)
Oyundaki silah ve skiller az fakat öz sayılır. Oyunun yarısına gelmeden belirlediğim loadout ile ilerledim sürekli. Özellikle skiller az olmasına rağmen alternatif ve ikinci özellikleri ile kombinasyonu fazlalaştırmış. Ben özgürlük ve hareket seven bir eski Dishonored aşığı olarak paso koşar ve uçar olmuştum.
Cümlelerimi toparlarken oyundan oldukça keyif aldığımı fakat yan görevlerin fazla ve ayrıntılı olması yüzünden sıkıldığımı tekrar söylemek istiyorum. Seveni için ise bulunmaz bir nimet.
Çünkü gerçekten şahsına münhasır bir yapım olmuş. En azından Gamepass ile falan denenmeli bence.
Bir kaç kelamı da oyunun Türkçe yamasına yapayım. Anonymous'un yaması ile oyunu oynadım. Çeviri hataları, anlamsız cümleler ve çevrilmemiş noktalar oldukça fazlaydı. Çevrilmemiş noktalar için bir şey diyemeyeceğim, oyuna başladığım günlerde oyun bir güncelleme almıştı ve benim de aboneliğim bitmişti. Belki düzeltilmiştir bilemeyeceğim. Anlamsız cümleler için ise oyunun konuşma dilinin aynı şekilde bozuk olduğunu okumuştum sanki çıktığı dönem. Bu nedenle fazla yorum yapmak istemiyorum. Oynadığım kadarıyla vasatın bir tık üstü fakat iş gören bir yamaydı.
Son olarak oyunun iyi bir oyun, çok iyi bir Arkane yapımı olduğunu fakat bence GOTY klasmanında yer alamayacağını söylemek istiyorum. Yani Prey'in GOTY anılamadığı yerde bu oyun bence hiç anılmamalı. Birde son sözüm sana olsun Arkane; şu Dishonored'ı devam ettir Prey'in de ikincisini duyur artık. Adamı hasta etme.
Colt out..
-
Ben de beğendim oyunu. Daha başlardayım ama kaliteli bir yapım olduğu belli. Biraz karmaşık bir oyun ama bu kadar az ilgi görmesi şaşırtı. Yen nesile pek hitap eden bir oyun değil sanırım. Sırf bizde de değil yani metacritic kullanıcı puanları çok düşük. PC versiyonu 5.6 almış. Death Stranding denen amelelik simulasyonun bile 7.8 kullanıcı skoru. nasıl bi nesil la bu
-
İnce noktalarını anlar ve orta karar bir İngilizceniz var ise çözersiniz oyunu. Arkane firmasından şimdiye kadar kötü bir oyun çıkmadı. Son gelen oyunları Redfall da kaliteli görünüyor Ama keşke Dishonored ve Prey serilerini devam ettirseler. İki serinin de yeri bende çok ayrıdır. Death Stranding konusunda katılıyorum, Kojima fanı kitlelerin fazla hype yapması sonucu bu durum. Şahsına münhasır bir oyun haklılar fakat bir yere kadar. 25 saat oynamışım, genelde de oyunları yarıda bırakma özelliğim yoktur fakat Haziran'dan beri giresim gelmemiş oyuna. Daha yarısına gelmiştim sanırım.
-
ingilizce okumak çok sorun değil de artık okumak zor geliyor özelikkle oyunlarda. sırf bu yüzden pillars of eternity'de ilerleyemedim. diyalog değil roman yazmış mübarekler kim uğraşacak onla :) death stranding love or hate olayıa döndü. ben hate tarafındayım. kojima film yapmış araya oyun sıkıştırmış ama oyun tarafı azap resmen. MGS4'de film gibi ama oyun tarafı çok iyi orda
-
Death stranding konusunda katılıyorum kesinlikle.
Oyunun dizaynı, uniqeliği, atmosferi çok çok iyi fakat 35 saat dağ bayır yürümeye zaman harcayıp oyunun bitmesine daha 15 saat olduğunu görünce oyunu bıraktım.
Bitirmeyi çok istiyorum ancak elim gitmiyor artık(
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Prey dlcsiyle Dishonored serisini birleştirmişler. Bu oyunda evet oynanış çeştili ama bir o kadar yorucu ve sıkıcı geliyor. Bence Arkane'nin en zayıf oyunu ya da Dishonored'i farklı bir zaman diliminde(daha sıkıcı ve bland bir estetik var) 4. Kez görmek ister istemez beni yordu. Umarım Arkane'nin son immersif sim tipinde oyunudur, başka türlere yönelmeliler artık.
Daha önce görseller Nextgen değil filan demiştim ama artık saçma geliyor. Grafiklerde The Division'daki kadar atılımı galiba göremeyeceğiz bu nesil. Ai'de gerilemiş zaten bu Deathloop'ta, Redfall'da ancak biraz toparladılar... Neyse sene sonunda anlayacağız ama önceki nesiller keskin sınırlar çizen oyunlar atıyordu ama yeni nesil konsolların geriye uyumlulukla çıkması + korona işleri yokuşa sürdü. Oyunlar ilerleyemiyor ama performansı kötüleşiyor. Ve sıkmaya başladı bu durum bu senenin ilk yarısı itibariyle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X