Şimdi Ara

DEATHLOOP (2021) [ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
2
Favori
6.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyun daha önce belirttiğim üzere istek listemde gerilerdeydi bu nedenle çıkış gününe kadar açıkçası hiç ilgilenmedim fakat öyle incelemeler yayınlandı ki 10 puanların havada uçuştuğunu görünce çok çok iyi bir oyun olmalı düşüncesiyle almıştım.2 saat oynadım ve bir türlü oyunun içerisine giremedim,çok değişik bir yapısı var oyunun öyle yeni oyunlar gibi gideceğiniz yeri göstermiyor,etrafı keşfedip notları okuyup kendinizi yeni fırsatlar oluşturuyorsunuz fakat oyunun içine giremeyince eğlenceli olmaktan kendi adıma uzaklaştı.Bende süresi geçmeden iade ettim.Belki ilk 2 saati oyuna hazırlamadan ötesi değil fakat her ne kadar bir çok site 10 puan versede bence o kadar yüksek değerlendirme alacak kadar kusursuz bir oyun değil,aynı oyun basını yine bir Arkane yapımı olan Prey'e o kadar sessiz kaldı ki hakkı yenen oyunlardandı.Bana göre Arkane'in en iyi oyununa ilk sırada Prey'i yazarım aynı Deathloop'ta olduğu gibi çok değişik bir yapısı vardı ama Prey'i oynarken çok iyi vakit geçirmiştim,aynısı ne yazık ki Deathloop'ta olmadı.Bu birazda benim Rogue Like türünü pek sevmememden kaynaklanıyor aslında tam olarak Rogue Like diyemeyiz fakat epey bir esinlenme var.Son olarak herhangi bir fps oyununu klavye ve fare ikilisi dışında oynamam ve oyunun fare kullanımında sorunu olması,fare kullanırken gözü rahatsız eden bir tür titreme oluşturmasıda ilerleyememde etkili oldu.


    Şimdilik Deathloop'un Dünya'sına pek giremedim ama oyunun var olan sorunları düzelince aynı Dishonored 2 de olduğu gibi daha sonra tekrar değerlendireceğim. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 20 Eylül 2021; 0:13:55 >




  • Oyunun PC sürümüne yeni bir Hotfix güncellemesi yayınlanmış.Önceki mesajımda paylaştığım fare kullanımında oluşan stutter sorununu düzelttiği ifade ediliyor.Bunun dışında Beta Branch üzerinde sonraki düzeltmeler test edilmeye devam ediyormuş ve özellikle yüksek fpste oynanırken oluşan teklemeler üzerinde çalışıyorlar.Böyle bir oyunu Id Tech 5 in özelleştirilmiş bir sürümü olan Void Engine ile yapmak yerine Id Tech 6 yada 7 kullansalardı bu kadar sorun olmazdı.Id Tech 5 kullanan tüm oyunlarda olan stutter bu oyundada var ve öyle birkaç yama ile düzeltilecek gibi durmuyor.Oyunun PC sürümü adeta Beta olarak çıkmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gamepass e gelir mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bence gelecektir, o yüzden almamak için duruyorum ben de  

  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt

    Prey çok güzeldi gerçekten. Deathloop Arkane oyunu olmasa dönüp bakmazdım. Videoları falan pek ilgimi çekmedi ama Arkane güzel işler çıkarıyor o yüzden bir denemek istiyorum.

  • Oyunu bitirdim, yaklaşık 50 saat sürdü. Yan etkinliklerden bazıları hariç oyundaki her şeyi yaptım, onları da aradan çıkarıp büyük ihtimalle oyunu %100 olarak tamamlayacağım. Oyun beni fazlasıyla memnun etti, alışkın olduğumuz Arkane tarzını birçok yeni şeyle birleştirerek ortaya çok keyifli ve dengeli bir oyun çıkarmışlar. Rogue-lite ve shooter olarak tanıtılan bir oyun Deathloop ama bir tür ile belirtmek gerekirse en iyisi bulmaca olur diye düşünüyorum. Rogue-lite mantığı oyundaki bulmacayı çözmek için kullanmış ve gayet iyi yedirmişler. Sürekli deneyerek, ölerek, yanılarak, keşfederek mükemmel olan günün planını çıkarmaya çalışıyorsunuz oyunda ve bu esnada da oyunun evrenine, karakterlerine, hikayesine aşina oluyor daha çok keyif alıyorsunuz. Oyunda doğrudan bir hikaye anlatımı yok önceki Arkane oyunlarında olduğu gibi, Immersive Sim karakteri burada çıkıyor oyunun. Etrafı araştırmaz, muhabbetleri dinlemez, notları ve ses kayıtlarını incelemezseniz ne hikayeye ne de oyuna hakim olabilirsiniz. Bu türün oyunlarının karakteristiği budur zaten; büyük bölüm tasarımları, bu bölümlerde verilen özgürlük ve içerisinde bulacağınız sayısız detay, bu detayları keşfederek bir araya getirilen hikaye ve bilgiler, sonucunda elde edilen tatmin hissi. Deathloop rogue-lite, bulmaca kısmında ne kadar başarılıysa bir Immersive Sim olarak da bunu yapıyor.


    Oyundaki hedeflere yani Visionar'lara sorulan bazı sorular var, bu soruların başında da "Yapacak birçok şey varken zamanını nasıl organize edersin?" bulunuyor. Oyundaki her günün başında bu soruyu kendinize soruyor, sürekli farklı şeyler deneyerek yeni bilgiler öğreniyor ve bir sonraki güne daha hazır hale geliyorsunuz. Oyunu hikayeyi bitirme odaklı oynarsanız yaklaşık 10-15 denemede tamamlamanız muhtemel ama amacınız oyunun sunduğu her şeyi keşfetmek, hikayeyi tüm ayrıntısıyla öğrenmek, etrafa yayılan onlarca yan etkinliği yaparak tamamlamak ise ortaya onlarca saat oynayabileceğiniz çok keyifli bir oyun çıkıyor. Oyunun geçtiği yer, Blackreef'in 4 farklı bölgesi var ve bu 4 farklı bölgenin her biri için günün 4 farklı dilimi var. Her bölge gün içerisinde gittiğiniz dilime göre farklı ana ve yan hedefler sunuyor ve bunları keşfederek mükemmel olan çözüme zamanla ulaşıyorsunuz. Örneğin sabah veya öğlen The Complex bölgesinde öğrenmiş olduğunuz bir bilgi sonucunda yaptığınız tercih, akşamın Updaam'da daha farklı gelişmesine ve mükemmel plana bir adım daha yaklaşmanıza olanak sağlıyor. Bu şekilde gün içerisinde bölgeleri farklı zaman dilimlerinde keşfederek birçok şey öğreniyor, bu tip tercihler ve değişiklikler yaparak tüm hedefleri alt edeceğiniz günün planını oluşturuyorsunuz. Oyunun rogue-lite yönü burada ortaya çıkıyor. Her gün farklı bir gidişat deneyerek yeni şeyler öğreniyor, günün sonunda tekrar başa dönüyor ve bir sonraki güne daha hazır başlıyorsunuz. Edinilen her bilgi rahatlıkla ulaşılabilir oluyor ve bir sonraki günün olaylarının hangi yönde ilerleyeceğine daha rahat karar veriyorsunuz. Bu mantık hem hikaye gidişatında hem de yan etkinliklerin gidişatında aynı şekilde işliyor. Bu işleyişte oyuna ekledikleri bir detay çok hoşuma gitti ve düşünceli davranmışlar. Oyunda belli bir noktaya geldiğinizde, bir yan veya ana etkinliği yapmak istediğinizde 1 veya 2 bölgede geçirilen yine aynı şekilde 1 veya 2 zaman dilimi yeterli oluyor. Bunları yapmak için günü tamamen baştan sona oynamanız gerekmiyor, Arkane zaman dilimini otomatik olarak geçme eklemiş ve bu sayede sadece merak ettiğiniz şeylerin gerçekleştiği zaman dilimlerinde bölgelere gidebiliyor ve odak noktasını istediğiniz şeye çok rahat çevirebiliyorsunuz.


    Karakter gelişimi elde ettiğiniz silahlar, slabler, trinketler, vb. şeylerle oluyor. Oyun, ilk iki gün sonrasında elde ettiğiniz şeyleri kalıcı hale getirmenize olanak sağlayan Infusion mekaniğini size tanıtıyor. Infusion dediğimiz işlem oyunda topladığınız Residuum kaynaklarını kullanarak elde ettiğiniz silaha, slab'e, trinket'e sahip olma şansını size sunuyor ve gereken Residuum'u sağladığınızda kalıcılaştırdığınız şeyi bir sonraki gün tekrar bulmaya gerek kalmaksızın kullanabiliyorsunuz. Infusion işlemi her bölge geçişinde karşınıza çıkıyor, sahip olduğunuz Residuum miktarına göre istediğiniz şeyleri kalıcı hale getiriyor ya da fazla olanları Residuum'a çevirerek kendinize kaynak yaratabiliyorsunuz. Oyunda 7 farklı Slab bulunuyor, bunların 5 tanesi iki karakter için de kullanıma açıkken geri kalan ikisi kendilerine özel olanlar. Colt'un sahip olduğu Reprise slab'i ona günün her zaman diliminde 3 can sağlıyor, Julianna'nın sahip olduğu Masquerade ise seçtiği herhangi birinin görünümü almasını sağlıyor. Colt bu slableri, sahip olan Visionar'ı veya işgale gelen Julianna'yı öldürerek elde ediyor ve infusion kullanarak kalıcı hale getirebiliyor. Eğer bir slab infusion ile kalıcı hale getirildiyse bir sonraki seferde o slab'i verecek hedef, slab'in kendisini vermek yerine onu geliştiren özelliğini veriyor ve bu da oyundaki her şey gibi infusion kullanılarak kalıcı hale getirilebiliyor. Her slab'in 4 farklı geliştirmesi bulunuyor, bunları slab'leri aldığınız hedeflerden veya yine aynı şekilde Julianna'yı öldürerek elde ediyorsunuz. Silahlar konusunda ise daha fazla bir çeşitlilik söz konusu; oyunda pala hariç 9 farklı silah bulunuyor. Bu silahların 3 farklı nadirlikte olanları ve efsanevi olanları bulunuyor. 3 farklı nadirlikte olanları genellikle rahat bir şekilde bulabiliyorsunuz. Epik nadirlikte olanlar Visionar'larda, gizli yerlerde ve parlayan düşmanlarda bulunuyor, efsanevi olanlar ise öğrendiğiniz bilgiler sonucu yaptığınız görevlerde elde ediliyor. Oyundaki silahları farklı kılan ana şey sahip oldukları perkler, oyunda birçok farklı silah perk'i bulunuyor. Susturucu perk'ine sahip olan bir silahı kullandığınızda düşmanlar sizi hiçbir şekilde duymuyor veya Run and Gun perk'ine sahip olan bir silahı kullandığınızda koşarken de o silahı ateşleyebiliyorsunuz. Her türde silah farklı perklere sahip olabiliyor ve oyun bunu rastgele olarak atıyor bazı durumlar -Visionar'lar çoğu zaman aynı silaha sahip oluyor- hariç. Slab'ler gibi hoşunuza giden silahları infuse edebiliyor ve onları kalıcı hale getirebiliyorsunuz. Trinketler ise iki farklı çeşide sahip. Karakter trinketleri, Colt'un 4 farklı çeşide sahip olabileceği birçok farklı tipte avantaj sağlayan trinketler. Oyunda 40'dan fazla tipte karakter trinket'i bulunuyor ve duruma göre bazı şeyleri çok kolaylaştırabiliyor. Dishonored oyunlarındaki Bone Charm'lara benzetebiliriz bunları, ciddi avantajları yok ama doğru kullanıldığında işe yarıyorlar. Silahlarda olduğu gibi bunlarda da 3 farklı nadirlik bulunuyor, birkaçının etkisi artan veya azalan bir şey olmadığı için tek nadirlik seviyesine sahip, geri kalanların etkisi nadirliğe göre değişiyor. Oyuna alışınca nerede ve nasıl epik nadirlikte trinket bulacağınızı çözüyorsunuz bu yüzden elde etmesi rahat şeyler bunlar. Diğer trinket türü ise silah trinketleri, bunları silahlara takarak silahı daha iyi bir hale getirebiliyorsunuz. Oyunda 14 farklı tipte silah trinketi bulunuyor ve bunların hepsinin 3 farklı nadirlik seviyesi var aynı şekilde. Her silaha 3 tane trinket takılabiliyor ve doğru kullandığında silahlar aşırı derecede iyi olabiliyor. Karakter trinketleri gibi bunları da bulması kolay. Günün bir diliminde 30'dan fazla trinketi çok rahat bulabilirsiniz eğer etrafı iyi araştırırsanız, gereken Residuum'a da sahipseniz bunları kalıcılaştırarak oyunu rahatlatabilirsiniz.


    Oyunun döngüyü koruma modu yani Julianna ile oynama kısmını da 10 saate yakın oynadım. Mod düzgün çalıştığında inanılmaz keyifli anlar yaşatabiliyor. Julianna'nın ilerleyişi doğal olarak Colt'dan farklı ve çok daha rahat. Julianna ile oynamaya başladığınızda Avcı Seviyesi isimli bir seviye ilerleyişi karşılıyor sizi. Bu seviye ilerleyişi Julianna'nın yeni şeyler edinebilmesi için oyundaki tek seçenek. Avcı seviyeniz arttıkça oyunda rastgele olarak efsanevi silahlar, trinketler, slabler, slab geliştirmeleri, kostümler -Colt için olanlar da bu mod'da açılıyor- açıyorsunuz ve Colt'da olduğu gibi bunları kalıcı hale getirmek için ekstradan bir şey yapmanıza gerek yok, kazandığınız her şey kalıcı. Avcı seviyesini ilerletmek içinse sürekli işgal yapmanız lazım ama kazanmak şart değil. 45 tane puan kazandıran eylem var, bunları yaptıkça her işgal sonrası seviyenizi ilerletiyorsunuz. İşgalleri kazanmak için bu mod'da iyi bir süre tecrübe edinmeniz gerekiyor çünkü Colt'un 3 canı varken sizin bir canınız var. Seviye ilerleyişinde de rastgele olarak eşyaları aldığınız için şansınız yaver gitmezse iyi bir silahı uzun süre alamayabiliyorsunuz. Tabii Julianna'nın da kendine göre avantajları bulunuyor. Masquerade slab'i sadece Julianna tarafından kullanılabiliyor ve doğru kullanıldığında Colt'u tuzağa düşürmek için işe yarayan bir yöntem. Bölümde size saldıran düşmanlar olmuyor, mayınlar ve tuzaklar size işlemiyor. Moda hakim olduğunuzda Colt'un 3 canı olsa da kazanıyorsunuz, hatta alışırsanız durum art ardına zaferlere kadar gidiyor. Modu can sıkıcı yapabilen 2 tane şey var. İlki Colt'u oynayan kişi iyi saklanırsa bulma şansınız neredeyse sıfır oluyor ve bölümde onlarca dakika dolaşıp duruyorsunuz, oyunda uzun süre saklanan Colt'u belli eden bir mekanizma bulunmuyor ve eksikliği de hissediliyor bence. İkinci sıkıntı ise Matchmaking yapmak çoğu zaman uzun sürüyor, bağlandığınızda da lag ile karşılaşma şansınız olası. Bu iki sıkıntı olmadığı zamanlarda mod çok keyifli, apayrı bir ilerleyişi var ve oldukça keyifli.


    Oyunun en çok eleştirilen kısmı yapay zeka bana da yetersiz geldi. Düşmanlar, görüş alanlarındaysanız sizi görebiliyor ama bunun dışında algı kapasiteleri çok düşük. Düşman eğer arkası dönükse sessiz bir şekilde ilerlediğinizde sizi duymuyor hiçbir şekilde, arkadaşını öldürürseniz farkına varmıyor. Çatışma çıktığında oluşan silah seslerinin yankı alanı çok düşük, 20 metre ötedeki düşmanın duymadığı oluyor. Çatışma halinde tüm düşmanların teyakkuza geçmesi için anca bölüm çapında duyulan alarmın çalması ve destek gelmesi lazım yoksa çatışma da olsa gizliliğe devam edebiliyorsunuz oyunda. Bu durum oyuna ne kadar etki ediyor diye sorarsanız, bazı yerlerde yok artık dediğim olmuştur ama genelinde pek umursamadım çünkü oyunda bu düşmanları o kadar çok öldürüyorsunuz ki yapay zekanın çok iyi olmamasına takılmıyorsunuz. Eternalist'ler önünüze çıkan böceklerden öteye gidemiyor bu yüzden de yapay zekanın yeterli seviyede olmamasını bir noktadan sonra umursamamaya başlıyorsunuz. Ayrıca oyunda önceki Arkane oyunlarında olduğu gibi Gizlilik gerçekten değerlendirilecek ve ciddi fark yaratacak bir seçenek değil. Oyunu tanıtırlarken birçok defa shooter ifadesi kullanıldı, ilerleyiş de daha çok bu şekilde oluyor zaten. Gizli ilerlemek isterseniz çok kolay bir yapısı var oyunun, zorlayıcılığı yok. Oyunu iyi slabler, kullanmaktan zevk aldığınız silahlar ile beraber vura kıra ilerleyerek oynarsanız zevkli oluyor, iyi dizilim yapıldığında Colt düşmanları hallaç pamuğuna çeviriyor.


    Oyunda bir şey haricinde keşke olsaydı dediğim bir şey olmadı. Bu ne diye sorarsanız, mükemmel planın sadece bir tane olması. Yani oyunu bitirmenin tek bir yolu var halbuki isteseler birçok yol dizayn edebilirler ve oyunun tekrar oynanabilirliğini çok daha yüksek bir hale getirebilirlerdi. Oyun bu haliyle de oldukça iyi bir tekrar oynanabilirlik sunuyor ama farklı yollarla döngüyü kırma seçeneği sunulsaydı çok daha keyifli olurdu bence.


    Deathloop hakkındaki genel fikrim; oldukça keyifli bir oyun olmuş, birçok farklı şeyi çok güzel bir şekilde bir araya getirmişler ve ortaya pek eşi benzeri olmayan kaliteli bir oyun çıkmış. Oynarken sıktığı bir an olmadı. Colt karakteri çok sevdim, yaratılan evrenin havası hoşuma gitti, bölüm dizaynlarını çok beğendim özellikle bir bölümün 3-4 farklı halinin olması ve yapılan tercihlerin bölümler arası etkisi Dishonored 2'nin efsanevi bölümlerinden A Crack in the Slab'in verdiği hissi biraz olsun yaşattı. Tekrar oynanabilirlik gayet iyi, rogue-lite mantığını çok iyi yedirmişler, her ne kadar tek bir mükemmel plan olsa da bunu çözmeye çalışmanın verdiği hissiyat gayet iyi. Oyun, Prey sonrası oluşan Immersive Sim özlemini az da olsa giderdi. Farklı bir şey arayanlara, Arkane tarzını sevenlere kesinlikle öneriyorum, kaçmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 26 Eylül 2021; 0:6:48 >




  • Oyunun PC sürümüne kapsamlı bir güncelleme geldi. Her ne kadar daha önceleri iade etsemde PC sürümünün düzelmesini bekliyorum ve bu nedenle güncellemeleri takip ediyorum. 11 GB boyutundaki güncelleme başta Ray Tracing ve performans kararlılığı sağlarken daha önemlisi Nvidia DLSS 2.3 desteği getirilmiş. Böylece RTX sahipleri DLSS ile kalite performans arası tercihini yapıp çok daha yüksek performansta oyunu oynayabiliyorlar. Bunların yanı sıra fare hareketi sırasında oluşan kekemelik ve Beta Branch ile test edilen tüm iyileştirmelerin oyuna eklendiği belirtilmiş. Konuya gelip bir bakayım oynayan ve yeni güncellemenin etkisini yazan var mı diye baktım ve tahmin ettiğim gibi kimse yazmamış. Her neyse DLSS geldiğine göre tekrar satın alma vakti geldi o zaman bir şeyler yazarım.  





  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt
    Oyun herkese hitap etmiyor bnce hocam bu yüzden oynayan sayısı az olabilir veya güncelleme gelene kadar oyunu bitirmiş olabilirler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Güzel bir inceleme olmuş.


    Ve bence de herkese hitap etmeyen bir oyun üstelik her taraftan yüksek puanlar alması da beni aşırı şaşırtmıştı. Oyunun o puanları hak etmediğini görünce daha da şaşırmıştım ki bence oyun basını Prey de çok laf yediği için bunda yüksek puanlarla Arkane'e destek çıktı gibime geliyor.


    Bradalaryoutube
    Bu videomuzda Deathloop inceleme gibi bir şey yapıyoruz. Tam inceleme değil de işte, hani oyun nasıl bir oyun, bana ne hissettirdi gibi bir takım değerlendirmeler var. Ucuz oyun rehberi: https://www.enucuzoyun.com/ DESTEK (BAHŞİŞ) İÇİN Youtube'da SUPERCHAT aktif KATILMAK İÇİN: https://www.youtube.com/channel/UC2e_F0ksKM3Uv_oel4uLwZQ/join EPIC GAMES STORE mağazasından ürün alırken ödeme kısmında AHMET-OEZCİLİNGİR bu etiketi girizleyin. Bradalarım buralara da gelin sosyalleşiriz; Warband atarız, etkileşiriz, konuşuruz bir şeyler yaparız. Turnuvalar, Canlı yayın duyuruları, boş muhabbet, gergin görünüşlü adam hakkında felsefi oturumlar için; Discord: https://discord.gg/NTHyGx9 Instagram: @bradalaryoutube Twitter: @ahmetozcilingir https://www.twitch.tv/snakebrada https://dlive.tv/Bradalar #oyunhaberleri #deathloop #oyungündemi DEATHLOOP - İNCELEME Deathloop puan deathloop metacritic deathloop türkçe deathloop konusu
    https://www.youtube.com/watch?v=FEUcYWy9yKw
  • Oyunun oyuncu sayısı ciddi oranda düştü, normal bir durum ama online kısmıda olduğu için bu kadar az kişi tarafından oynanması o kısma çok bakılmadığını gösteriyor. Bu nedenle olacak ki oyun geliştiricilerinden oluşan Arkane Lyon ekibinin 25-31 Ekim arası tarihleri arasında diğer oyuncularla karşılıklı olarak oynayacağı bir PvP/ Protect The Loop etkinliği düzenliyorlar. Bir taraf Juliana takımına diğer taraf ise Colt takımına katılacak ve geliştiricilerle birlikte karşılıklı olarak oynanacak. Etkinliğe özel olarakta çeşitli oyun içi ödüller alınacakmış. İlgilenenler için detaylar aşağıda ;


    steamcommunity.com
    Steam :: DEATHLOOP :: Battle for Blackreef PvP Event
    https://steamcommunity.com/games/1252330/announcements/detail/3024723032369630732




  • Oyun Steam' de indirime girmiş. Standart sürüm ve Deluxe sürüm % 34 indirimli, çıkalı bir ay kadar oldu ve 10 puanları havada kapmasına rağmen diğer oyunlara göre daha çabuk ve ilk indirimi için yüksek oranda indirimde, genelde bu kadar yüksek puan alanlar oyunlar kısa sürede indirime girmezdi. Oyunu daha önce alıp teknik sorunlardan dolayı iade etmiştim ama bu indirim iyi isabet oldu.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 27 Ekim 2021; 23:18:2 >
  • Oyunu indirimler bitmeden tekrar aldım. Daha önce özellikle fare kullanımında oluşan sorun nedeniyle akıcı oynanmadığı için iade etmiştim fakat güncellemeler buna yönelik olduğundan denemem gerekiyordu. Her neyse oyuna girdim ve kaldığım yerden devam ettim. Öncelikle fare kullanımındaki stutter sorununu tamamen gidermişler ve ilk çıktığında yer almayan DLSS desteği gelmiş. Oyunun öyle göz alıcı grafikleri olmasada yinede DLSS ile FSR a göre daha yüksek performans ve daha net bir görüntü elde ediliyor fakat oyun motoru temelinde olan ve benzerini Dishonored 2 dede yaşadığımız tek çekirdek işlemci kullanımı sorunu bu oyundada var. DLSS açınca performans artması yerine bu nedenden dolayı yer yer daha kötü hale geliyor. Oyun zaten RTX 3070 kartımı hiç yormadığı için DLSS kapalı olarak 1440p Ultra Ray Tracing ayarlarında 120 fps civarı oynuyorum ve akıcılık sağlanmış görünüyor. Bu sefer iade etmeyip oynayacağım çünkü oyunun optimizasyon ve akıcılığı çıkışına göre daha iyi durumda  





  • Oyunu PS5 için kutulu aldım. Her şey arapça. Bir türlü değiştiremiyorum. Altyazı ve Ses dilleri seçeneğini ingilizce olarak seçebildim ama bir şey değişmedi.

  • thriller89 kullanıcısına yanıt

    Hocam bu konu PC konusu oyunun. PS tarafına sorarsanız daha sağlıklı cevaplar alabilirsiniz.

  • FORZAFATHER F kullanıcısına yanıt

    Bir telaşla yazmıştım 470 tl verdiğim oyunu İngilizce yapamayınca. Dikkat etmemişim hiç konuya:) Neyse ki çözdüm. Dil paketi ayrıca indiriliyormuş.

  • thriller89 kullanıcısına yanıt

    İyi paraymış. Çözdüğünüze sevindim, iyi oyunlar dilerim.

  • Oyunun PC sürümü için 2. büyük güncelleme yayınlandı.


    steamcommunity.com
    Steam :: DEATHLOOP :: DEATHLOOP Game Update 2 Available Now
    https://steamcommunity.com/games/1252330/announcements/detail/3105790349915395708
  • Terminator T-800 kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba,prey oynamayı düşünüyorum,ilk çıktığında 1 saat oynayabilmiştim.Oyun ile ilgili tek korkum oyunun sıkıcılığından şikayet eden bayağı insan var.Aslında aksiyon oyunu seven biri değilim,gerilimli korku tarzı oyunları seviyorum.Oynamamı önerir misiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PalabıyıkRocky kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    Prey Arkane' in başarılı bölüm tasarımları ve hikaye sunumuyla bir araya getirdiği gayet güzel bir oyun, eğer oyun basını o dönem Deathloop' ta olduğu gibi hak ettiğinin fazlasını sunsaydı belki gerçek 10 üzerinden 10 luk Arkane oyunu Prey olacaktı. Oyunun temposu sizin elinizde çünkü nasıl ilerleyeceğiniz tercihleriniz doğrultusunda oluyor. Eğer oyunu yavaş yavaş keşfederek oynarsanız iyi bir deneyim elde edersiniz fakat düz bir şekilde oynarsanız oyunun önemli bir kısmını atlamış olursunuz. Kesinlikle öneririm, pişman olmayacağınız bir deneyim sizi bekliyor olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.