Şimdi Ara

Debriyajın Sertleşmesi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
31.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yukarıdan kavrama terimi ne anlama geliyor :/
  • Debriyaj aşşağıdan yukarıya doğru gelir ya hani aracı kaldırırken. O kavrama noktası kimilerinde aşşağıdadır yani araç hemen kalkar bazılarında da yukarıdadır. Olay bu.
  • EyvAllah ustam
  • Estağfurullah.

    İyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _iskenderun_

    quote:

    Orijinalden alıntı: tarık-ilgili

    99 model asrtram var. benim de debriyajım sert ve yukardan kavrıyor. ustaya, özel servise götürdüm. boşuna değişmeyelim, çok ta kötü değil dediler. halbuki erciyes dağını tırmanırken hiçbir 1,6nın 2. vitese düşmediği yerde 2ye düşüyorum. 3000 devirde araç ancak 1oole gidiyor. bende senin gibi şaşırdım. baskı balatayı değiştireyim mi değiştirmeyeyim mi?

    aynı şekilde 2000 astra aracım var debriyaj biraz sertleşti ve yukarda kavramaya başladı.Yukarda kavrarken de hafif titreme meydana geliyor.Baskı balata sos veriyor galiba yanılıyor muyum?

    aynısı benim golftede oluyordu baskı balata bitmeye yakındı.aracı satacağımdan değiştirmemiştim baskı balatayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    quote:

    Orijinalden alıntı: _iskenderun_

    quote:

    Orijinalden alıntı: tarık-ilgili

    99 model asrtram var. benim de debriyajım sert ve yukardan kavrıyor. ustaya, özel servise götürdüm. boşuna değişmeyelim, çok ta kötü değil dediler. halbuki erciyes dağını tırmanırken hiçbir 1,6nın 2. vitese düşmediği yerde 2ye düşüyorum. 3000 devirde araç ancak 1oole gidiyor. bende senin gibi şaşırdım. baskı balatayı değiştireyim mi değiştirmeyeyim mi?

    aynı şekilde 2000 astra aracım var debriyaj biraz sertleşti ve yukarda kavramaya başladı.Yukarda kavrarken de hafif titreme meydana geliyor.Baskı balata sos veriyor galiba yanılıyor muyum?

    aynısı benim golftede oluyordu baskı balata bitmeye yakındı.aracı satacağımdan değiştirmemiştim baskı balatayı.

    ben değiştiriyorum ya sachs marka güçlendirilmiş baskı balata ve rulman aldım yolda geliyor 600 tl yapıyor işçilikle vs. aracı satmayı ben de düşündüm ama aldığım aracın da ne olcağı belirsiz o yüzden bildiğim kendi aracımı yaptırıp binmeye devam edeceğim.




  • megan ıı (2006 model dci) debriyaj sertliği için epey bir süre araştırma yaptım, birden fazla ustaya gösterdim 140 000 km meganlarda bu şeklide sert ve yüksekte kavrar dediler, bende bir delilik ettim acemi çırağın tavsiyesine uydum baskı balata ve debriyaj merkezini değiştirdim, herşey dahil 460 tl meğerse hepsi yalanmış debriyaj pamukgibi yukarıdan da kavramıyor konya gürel servise gittim ilkkez gittim araba süper olmuş sizlerle paylaşmak istedim vessalam debriyaj fabrike çıkışı sertmiş yukarıdan kavrıyormuş yalan 460 tl yi verince pamuk gibi oluyor ha birde arabayı iç dış yıkatmışlar helal olsun tavsiye ederim.
  • excusive12 E kullanıcısına yanıt
    biraz kullan eski haline gelir sertligi,yukarda kavrama ayarlanabiliyor ,çogu hidrolikte ayarlanmaz diyor yalan kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane 2 de aynı sorunu bende yaşadım 120.000 ' de bir baskı balata seti değişiyor
    yoksa trafikte dayanılmaz bir hal alıyor fakat sizin araçta 30.000 km ' de bariz rahatsız
    etmesi normal bir durum olacağını düşünmüyorum veya siz arabayı çok hor kullanıyorsunuz
    bu yüzden 30.000 ' de seti bitirdiniz

    Megane ' da da setin değişmesi için şanzıman iniyor ve çoğu usta sabah bırak akşam al diyor
    ben bir tanıdık vasıtasıyla aracı bırakıp biraz daha erken aldım (6-7 saat sonra işi bitti gel al dediler )
    fiyat olarak işçilik dahil 520 tl tuttu (1 ay önce)
    Baskı balata : 220 tl
    Debriyaj merkezi mi bilyası mı öyle bir ismi vardı tam hatırlamıyorum :130 tl
    İşçilik 150 tl
    Şanzıman yağı: 20 tl (kaç litre eklediler bilmiyorum )




  • yeni aldğım içn soruyorum 2006 dizel megan dyn şehir içi ne yakıyor yazarsanız sevinirim, şimdiden teşekürler. Ayrıca aracın debriyaj 1 yıl içinde sertleşirse usta kendi düşünsün arıza debriyaj dedi değiştirdi kendisi bilir şimdilik iyi gidiyor saygılar.
  • 2012 golf6 tdı aracımı yeni aldım.debriyaj baskı balata yeni değişti dediler değişen usta ile de görüştüm çünkü çok sert ayak yoruyor sıcak havalarda hepten pişiriyor..bir tolu varmı debriyajı nasıl yumuşatırız? başka ustayada götürdüm evet brz sert dedi..yeni takım için de 1400₺ fiyat verdi.yalnız değiştiğimizde aynısı olursa diye çekimserim .diğer golf kullanıcıları debriyaj ayak yoruyormu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golf6 debriyaj sertliği normal mi? baskı balata yeni değişti !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya bir yardımım dokunmayacak ama bir sorum var. Yaklaşık 2 yıldır aktif araç kullanıyorum 20 yaşındayım. Uzun süreli kullandigim ilk araba olduğu için tam olarak sorun debriyajda mı çözemedim daha deneyimlemedigim için. Araç tofaş doğan 1.6 debriyajında sertlik var ancak sorunum tam olarak bu değil gaza bastığımda devie saati düzgün bir sekilde artıyorken hız o düzgünlükte artmıyor halk tabiriyle bağırıyor ama gitmiyor. En çok 1 ve 2. Viteste belirgin oluyor sorun burada debriyaj balatası mı motor güçsüzlüğü mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geleceginmühendisi kullanıcısına yanıt
    Aracının debriyajinin degisim zamanı gelmis kaciriyor.Set halinde satilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yakın zamanda baskı balata değişimi yaptım. Sökülen şanzımanın üzerinde debriyajı elimle kontrol ettim. Aşırı zor hareket ediyor. Sıfır baskı balata kutusunda artı olarak debriyaj rulmanı da var. Zor hareket eden debriyaj rulmanı. Bunun değişiminde oturduğu yuvasını greslediler. Yeniden elimle kontrol ettim. Yumuşak hareket ediyor. Şuan debriyaj pedalı yumuşacık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    Zamanla baskının yaprakları fazla kullanımdan dolayı sertleşmeye başlıyor, vites değiştirmek zorlaşıyor ve konforsuzlaşıyor devamında balata daha çok aşınmaya başlıyor.
    Sizin araçta baskı balatanın değişme vakti gelmiş...
    km çok erken. golf'ün şanzımanı satarken 40bin falandı ve pamuk gibiydi. bazı markaların sert, bazılarının yumuşak olur, vw'de yumuşaktır.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.