Şimdi Ara

DEFACTO DOLANDIRICILIGI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
6.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hata olmuş olabilir diyorsunuz ve müşteri hizmetlerini arıyorsunuz daha sonra. Bu sefer durum içinden çıkılmaz bi hal alıyor. Kendilerinden kaynaklı sorunu çözmeleri ayları buluyor. Hatta o surede beklemekten vazgeçip parası defactoda kalan mağdurlar mevcut.



    Yani dolandırmaktan başka birşey değil yaptıkları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ogudeg kullanıcısına yanıt
    Sikayetvar.com da defactoya bi göz atın hocam şikayetlere. Şikayet sıralamasında flo ve boyner gibi komplike mağazalardan sonra 3. En çok şikayet alan marka diğerlerinin yanında çok daha az satış yaptığı halde.



    Şikayetlerin çoğunluğu da iade yapmadıkları ile ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Defactoyla sorununu çözemezsen bankaya gidip sadece benden habersiz çekim yapılmış de harcama itirazı yap onlar hallederler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaz1616 -- 1 Şubat 2018; 23:18:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaz1616

    Defactoyla sorununu çözemezsen bankaya gidip sadece benden habersiz çekim yapılmış de harcama itirazı yap onlar hallederler

    Bankayı aradım defacto ile halledin dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defacto indirim konusu foruma açıldığı ilk günlerde alışveriş yapmıştım, ödeme ekranında 2 kere hata vermiş 3. de onaylanmıştı.
    Şans eseri kredi kartı harcamalarımı incelerken fazla ücret çekimini görmesem ne beni arayacaklardı ne de iade işlemi başlatacaklardı.

    sistemsel bir arıza dedikleri olay yüzünden 3 kere harcama dekontlarını mail göndermemi istediler. her seferinde önceki mailiniz gelmemiş, talebiniz işlenmemiş vs diye oyaladılar. neredeyse 1 aydır haftada 3 4 kez aramama rağmen aciliyetinizi bildiriyoruz/ bizzat ilgileneceğiz harici ne bilgi veriyorlar ne de sorunu çözebiliyorlar. Ben aramaya devam etmesem olay umurlarında değil zaten.

    Bu yapılan en basit tanımıyla dolandırıcılık. Sistemimiz arızalı diyerek benim paramı cebimden alacak, haftalarca aylarca işletip ben süreci takip edip uğraşırsam geri ödeme lütfunda bulunacaklar. Henüz olayın farkında olmayan insanları saymıyorum bile..

    Bazı arkadaşların yazdığı gibi öyle nadir yaşanan bir durum da değil, onlarca kişiyle konuştum forumda ayrıca daha olayın farkında olmayan insanlarda var, kredi kartı ekstrelerinde farkedecekler durumu eğer incelerlerse.

    Artık telefonla aramaktan usandım. önümüzdeki 1 2 hafta içerisinde geri ödeme yapmazlarsa savcılığa gidip şikayet etmeyi düşünüyorum. Zaten kendilerinin ödeyeceği yok, biraz daha uzar süreç paramı faiziyle geri alırım en azından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdatalay


    quote:

    Orijinalden alıntı: htepeli

    İki haftadır bende iade bekliyorum, en son bankaya harcama itirazında bulunacağım.

    Harcama itirazını ben de söyledim bankaya
    harcamayı siz yapmış onaylamışsınız harcamayı başka biri yaptıysa itiraz edersiniz dediler

    Dolandırıldım o zaman dedim. Savcılıga dilekce verin dediler

    Eğer gerçekten öyle dediyse bankanızı değiştirin harcama itirazında bir çok madde mevcuttur ( ödemeyi yaptım hizmeti alamadım, dolandırıldım vs. ) bankanızdan harcama itirazı başvuru formu istiyorsunuz gerekli bilgileri doldurup gönderiyorsunuz. Gerekli yazışmalar sonucunda paranız geri iade ediliyor.
  • Elinizdeki makbuz,ekran görüntüleri ile birlikte tüketice hakem heyetine gidin gitmeden öncede defactoyu arayıp durumu izah edin. Maks. bir hafta içinde geri ödemeni yaparlar.
  • Defacto denen "sey" `den yine boyle bir indirim sirasinda uyeliksiz siparis vereyim dedim, para cekildi siparis olusmadi, sikayetvar`a kadar yazdim ama sonuc cikmadi, ufak bir miktar oldugu icin cok ugrasmadim ama aklinizda olsun sistemleri duzgun calismiyor. Ayrica ekran goruntusu koymama ragmen adamlar ilgilenmediler.

    Ha ne oldu ? Defacto denen "sey"`den bir daha alisveris yapmadim. Arkadasin basina gelen ne ilk ne de sondur. Bunlari bilerek alisveris yapin bu "sey"`den.

    Harcamaya itiraz ederken odenen paraya karsilik herhangi bir mal veya hizmet almadiginizi soylerseniz, dunya uzerindeki hicbir banka talebinizi geri ceviremez. Bilginize.

    Savcilikla falan da alakasi yoktur bu isin.

    Banka yardimci olmazsa, BDDK`ya direkt sikayet edin, bakin ondan sonra nasil yardimci olmak isteyecekler, deneyin.

    Buyrunhttps://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/Home/Bildirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mitokondrioglukadayi -- 2 Şubat 2018; 23:56:19 >




  • bir önceki kampanyasında verdiğim siparişlerden 7 tanesi kadar askıda kalmış yani para çekildi sipariş görünmüyor
    aslında arka planda sipariş numarası verilmiş kısa keseyim kaç defa arama sonuçsuz kaldı thh vereceğim dedim ve
    verdim de thh daha işleme almadan defacto parayı iade etti. iadeden 1 ay sonra da thh aradı parayı iade ettimi diye
    durum böyle malesef. bu arada iptal olan siparişleri için 4 adet 10 tl lik çek vermişti onları da yediler vermediler:)
  • banka ile alakalı bir sıkıntı olması lazım, sanırım. benim harcamalar defacto kargoya verene kadar provizyonda kalıyor, kargodan sonra hesaba yansıyor. bir sıkıntı olmuş sanırım...

    birde firmalar parayı sonuna kadar elinde tutmaya çalışıyor, ne kadar işletirsem o kadar kar mantığıyla bundan da bekletiyorlar. telefonla her gün hatırlatmak belki çözüm olabilir.
    bu konu hakkında ise bankaya harcama itirazı verebilirsiniz, bizim ile alakası yok demeleri bu durumda çok saçma.
  • LCW de aynı bunlar gibi dolandırıcı be kendi kurallarını koymuş firmalardan. Defacto ve LCW den alışveriş yaparken iki kere düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir hata olur gider hemen dolandırıcı diye konu açar bu nasıl bir iş yaa umarım senin hakkında işlem başlatırlar firmamızı karalıyor diye..
  • zetsu Z kullanıcısına yanıt
    birkaç arkadaş kulaklarına THH yi fısılda yola gelirler demiş hocam ben o yöntemi deniyeceğim artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NINE


    quote:

    Orijinalden alıntı: mdatalay


    quote:

    Orijinalden alıntı: htepeli

    İki haftadır bende iade bekliyorum, en son bankaya harcama itirazında bulunacağım.

    Harcama itirazını ben de söyledim bankaya
    harcamayı siz yapmış onaylamışsınız harcamayı başka biri yaptıysa itiraz edersiniz dediler

    Dolandırıldım o zaman dedim. Savcılıga dilekce verin dediler

    Eğer gerçekten öyle dediyse bankanızı değiştirin harcama itirazında bir çok madde mevcuttur ( ödemeyi yaptım hizmeti alamadım, dolandırıldım vs. ) bankanızdan harcama itirazı başvuru formu istiyorsunuz gerekli bilgileri doldurup gönderiyorsunuz. Gerekli yazışmalar sonucunda paranız geri iade ediliyor.

    sabah detaylı sekilde bankayla irtibata geçeceğim hocam. Tesekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demonspeople

    Elinizdeki makbuz,ekran görüntüleri ile birlikte tüketice hakem heyetine gidin gitmeden öncede defactoyu arayıp durumu izah edin. Maks. bir hafta içinde geri ödemeni yaparlar.

    Bunu yapacagım hocam . Sanırım bu yöntemden anlıyorlar. Bu kadar kalitesiz bi firma olduklarını tahmin etmiyordum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitokondrioglukadayi

    Defacto denen "sey" `den yine boyle bir indirim sirasinda uyeliksiz siparis vereyim dedim, para cekildi siparis olusmadi, sikayetvar`a kadar yazdim ama sonuc cikmadi, ufak bir miktar oldugu icin cok ugrasmadim ama aklinizda olsun sistemleri duzgun calismiyor. Ayrica ekran goruntusu koymama ragmen adamlar ilgilenmediler.

    Ha ne oldu ? Defacto denen "sey"`den bir daha alisveris yapmadim. Arkadasin basina gelen ne ilk ne de sondur. Bunlari bilerek alisveris yapin bu "sey"`den.

    Harcamaya itiraz ederken odenen paraya karsilik herhangi bir mal veya hizmet almadiginizi soylerseniz, dunya uzerindeki hicbir banka talebinizi geri ceviremez. Bilginize.

    Savcilikla falan da alakasi yoktur bu isin.

    Banka yardimci olmazsa, BDDK`ya direkt sikayet edin, bakin ondan sonra nasil yardimci olmak isteyecekler, deneyin.

    Buyrunhttps://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/Home/Bildirim

    Hocam zaten bunların mantıgı :
    o kadar paranın takibi için uğraşmazlar. Uğraşacak olan olursa da biraz yokuşa sürerim onlar da peşini bırakır paranın. Geriye kalan birkaç kişinin parasını da 2 ay 3 ay işlettikten veririm o sürede zaten para kendini amorti eder

    1 Hafta bunlara süre tanıdım
    tüm hüsnüzanlarım bitti. En ivedi yollardan paramın takibini yapacagım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdatalay -- 3 Şubat 2018; 2:47:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erryan45

    bir önceki kampanyasında verdiğim siparişlerden 7 tanesi kadar askıda kalmış yani para çekildi sipariş görünmüyor
    aslında arka planda sipariş numarası verilmiş kısa keseyim kaç defa arama sonuçsuz kaldı thh vereceğim dedim ve
    verdim de thh daha işleme almadan defacto parayı iade etti. iadeden 1 ay sonra da thh aradı parayı iade ettimi diye
    durum böyle malesef. bu arada iptal olan siparişleri için 4 adet 10 tl lik çek vermişti onları da yediler vermediler:)

    Ben de artık oyle yapacagım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrknEgeOztrk

    banka ile alakalı bir sıkıntı olması lazım, sanırım. benim harcamalar defacto kargoya verene kadar provizyonda kalıyor, kargodan sonra hesaba yansıyor. bir sıkıntı olmuş sanırım...

    birde firmalar parayı sonuna kadar elinde tutmaya çalışıyor, ne kadar işletirsem o kadar kar mantığıyla bundan da bekletiyorlar. telefonla her gün hatırlatmak belki çözüm olabilir.
    bu konu hakkında ise bankaya harcama itirazı verebilirsiniz, bizim ile alakası yok demeleri bu durumda çok saçma.

    Banka ile değil hocam. Bunlar sistem bozuk ayagına milleti koparıyor.
    O sistemin bozuk oldugunu da sanmıyorum. Kendilerince bi ayar çekmişler geleni geçeni random koparıyor bişeyler. Sistem bozuk da neden sureklı fazla cekim halinde çalişiyor. Bozuk olsun bazen de para cekmesın sıparıs olussun ? Bozuk olan sey fazla mı calısır yoksa eksik mi çalışır ? Fazla çalışan ayarlanmıştır fazla çalışıyordur


    Aslında olay cok daha büyüktür de kimisi farkına varmıyordur kimisi önemsemiyor
    Zaten son ayda sikayetvar.com a bu durumu yazan bile onlarca kişi var gerisini siz hesap edin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flowles

    LCW de aynı bunlar gibi dolandırıcı be kendi kurallarını koymuş firmalardan. Defacto ve LCW den alışveriş yaparken iki kere düşünün.

    Aynen oyle.
    Sanki hesap verecekleri bir düzen yokmuş gibi davranıyorlar
  • mdatalay M kullanıcısına yanıt
    Şimdiye kadar 20 kadar alışverişim oldu hepsi kargoya verilmeden provizyondan düşürmedi parayı. Bilemiyorum belki üyeliksiz alışverişte böyle bir sıkıntı vardır yahut o banka ile çalışan e pos sıkıntılıdır. Şimdiye kadar yk garanti ing ve ziraati denedim maximum ve bonusta puan dahi kullandım ama böyle bir durumla karşılaşmadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.