Şimdi Ara

DEFACTO DOLANDIRICILIGI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
6.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrknEgeOztrk

    Şimdiye kadar 20 kadar alışverişim oldu hepsi kargoya verilmeden provizyondan düşürmedi parayı. Bilemiyorum belki üyeliksiz alışverişte böyle bir sıkıntı vardır yahut o banka ile çalışan e pos sıkıntılıdır. Şimdiye kadar yk garanti ing ve ziraati denedim maximum ve bonusta puan dahi kullandım ama böyle bir durumla karşılaşmadım.

    vadesiz hesabım ile yaptım alışverişi ve provizyona düşmedi. direk harcama gibi çekildi

    gece gece ziraat bankasını aradım. Onlara da oldukça şikayet gelmiş bu konuyla alakalı.
    EONAY meselesınden bu aralar biraz azalmış şikayetler eskiden çok yogun oluyorduk bu saatte bile dedi. ondan uzun uzun konuştuk

    Uzun lafın kısası bankaya gidip itiraz dilekçesi verin dedi. Defactodan çok daha kısa sürede sonuçlanır hem kesin olur kafanızda takılmaz dedi.




  • Bence tarayıcıdan kaynaklı. Kaç kere hata verdi ödemeye (aslında sipariş verilmiş ama hata yazıyor). Daha sonra opera yerine chromedan girip ödemeyi yaptım, onaylandı. Son kalalan ürün olmasına rağmen 3 kere sipariş çekildi, daha sonra 2 si otomatik iptal edilip çek verildi 10 ar tl lik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoolSnow

    Bence tarayıcıdan kaynaklı. Kaç kere hata verdi ödemeye (aslında sipariş verilmiş ama hata yazıyor). Daha sonra opera yerine chromedan girip ödemeyi yaptım, onaylandı. Son kalalan ürün olmasına rağmen 3 kere sipariş çekildi, daha sonra 2 si otomatik iptal edilip çek verildi 10 ar tl lik.

    hocam ortada bi hata varsa satıcı firma bu hatayı gidermeye çalışmalı eger musteri memnunıyetını dusunuyorsa

    ama ne yazık ki ceplerini düşündükleri için müşteriyi magdur ediyorlar
  • mdatalay M kullanıcısına yanıt
    İlk mesajımda söylemiştim harcama itirazı yapılabilinir diye ama hakkaten acayip ya sürekli alışveriş yapanlara elleşmiyorlar yahut gerçekten hesapsız alışveriş sistemlerinde sıkıntı var yada çok ekstrem olarak ben çok şanslıyım bana hiç yapmadılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SomeoneWhoCares -- 5 Şubat 2018; 13:57:27 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • defacto ile hiç alakam yok ama bu sorunun defacto ile de alakası yok. kimsenin boşuna günahını almayalım. 3 yıl bankanın çağrı merkezinde çalıştım. bu şekilde sorun yaşayan çoktu. 2 hafta provizyon süresinden sonra muhasebeleştirilemediği için iade düşüyor. bazı durumlarda chargeback servisinin de onayı gerekiyor böyle durumlarda kart sağlayıcısı (master ya da visa) ile de görüşülüyor. benim de başıma geldi olabilir böyle şeyler ama tabiki hiç hoş şeyler değil. sadece bilgilendireyim diye yazıyorum.
  • Nedir durum hocam? İade sağlandı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir durumu Gittigidiyor'da yaşadım. Defalarca üst üste 75.75tl'lik odemeyi yapmaya çalıştım ancak her seferinde "banka provizyon vermedi" hatası aldim en son kontrol ettiğimde 6 sefer para çekilmiş 2'si aninda geri yuklenmis. Kalan 4 ödemenin 2'sini 1'er ay arayla zar zor alabildim. Son 2 adet 75.75 tl'yi ise 7 aydır alamıyorum. Kaç kez aradım hatirlamaz oldum inceleniyor,aciliyeti bildiriyoruz vs diyip duruyorlar. 151.5 tl için heyet meyet gezmekte istemiyorum cumaya kadar yine arayacam ama zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dolandırıcılığı yerine mağduriyeti diye konu açılmalıydı....


    defacto çektiyse bile muhasebeleştiremeyeceği için işlem bir süre askıda bekler ve sonra iptal olur.
    bana da arada çibo da oluyor...


    ayrıca bu banka hangsiymiş???ilgilenmeleri gerekirdi.
  • Sonuç hala aynı. Paramı geri yatırmadılar



    Paramı yatırdım ancak bunun karşıllıgında ürün/hizmet alamadım.



    Üstelik karşı tarafa defalarca durumu anlatmama rağmen herhangi bir yaptırım yoluna gitmediler.



    Bunun adı dolandırıcılık değil evet



    Bilişim sisteminin kolaylığı kullanıldığı için TCK 158 den nitelikli dolandırıcılığa girmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar de facto tarafından dolandırıldım internet mağazasindan yaptığım alış verişi iade ettim 2 aydır para karta yatmamış defalarca müşteri hizmetlerini aradım dekont talebinde bulunduk diyor oyalıyorlar ne yapmam gerek bilmiyirum daha önce başına gelen varmı yada bilgisi olan yardım lazım #defactodolandırıcı etiketiyle paylaşımlar yapalım millet bilinçlensin nitelikli dolandırıcı bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • htepeli kullanıcısına yanıt
    Defacto iade etmedi. Harcama itirazı yaparak aldım tutarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdatalay


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyaz1616

    Defactoyla sorununu çözemezsen bankaya gidip sadece benden habersiz çekim yapılmış de harcama itirazı yap onlar hallederler

    Bankayı aradım defacto ile halledin dediler

    Harcama itirazi sadece sizin kartınızi baskasi kullandigi durumlarda degil, kendiniz kullandiginiz halde karsiliginda mal veya hizmeti alamadiginiz durumlarda da yapilabilir. (Örneği cok) Musteri temsilcisine kulak asmayin, itirazinizi yazili yapin bankaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aa12345aa

    arkadaşlar de facto tarafından dolandırıldım internet mağazasindan yaptığım alış verişi iade ettim 2 aydır para karta yatmamış defalarca müşteri hizmetlerini aradım dekont talebinde bulunduk diyor oyalıyorlar ne yapmam gerek bilmiyirum daha önce başına gelen varmı yada bilgisi olan yardım lazım #defactodolandırıcı etiketiyle paylaşımlar yapalım millet bilinçlensin nitelikli dolandırıcı bunlar

    Bankaya harcama itirazinda bulunun (yazili)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memis0051

    Benzer bir durumu Gittigidiyor'da yaşadım. Defalarca üst üste 75.75tl'lik odemeyi yapmaya çalıştım ancak her seferinde "banka provizyon vermedi" hatası aldim en son kontrol ettiğimde 6 sefer para çekilmiş 2'si aninda geri yuklenmis. Kalan 4 ödemenin 2'sini 1'er ay arayla zar zor alabildim. Son 2 adet 75.75 tl'yi ise 7 aydır alamıyorum. Kaç kez aradım hatirlamaz oldum inceleniyor,aciliyeti bildiriyoruz vs diyip duruyorlar. 151.5 tl için heyet meyet gezmekte istemiyorum cumaya kadar yine arayacam ama zor.

    Bankaya yazili harcama itirazinda bulunun. Cok beklemissiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yogunluktan fırsat bulunca ilk işim bankaya gitmek olacak.



    Şimdiye kadar kendi haline iade alana pek denk gelmedim ama ne hikmetse bankaya bildirdikten sonra 1hafta içinde hesaba yatıyor aylardır inceleme süreceinde olan iadeler.



    Dolandırma yöntemi olduğu bariz yani. İşi resmiyete dökmediğiniz sürece paranız iade etmiyor . Resmiyete dökenlere iade yapıyor. Uğraşmayanların da parasının üstüne yatıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birkaç tl. ucuz olsun diye yanaşılmayacak bir firma demek ki
    ya düzgün sistemleri yok yada bilerek böyle yapıyorlar
  • defacto tarafından dolandırılan arkadaşlar eğer sosyal medya hesalarına sürekli yorum yazarsak defacto dolandırıcı alışveriş yapmayın diye o zaman duyarsız olamazlar ben bugün başlıcam instagram hesabına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.