İyi akşamlar öncelikle. Asus N53SV laptopum 2.kez şarj yerinden arzalandı. Bu modele sahip olanlar bilir kronik bir sorun. Herneyse daha önceki arzası 1 sene kadar önceydi garanti kapsamında soket değişmişti. Bu değişen parçanın garantisi uzatılıyormu bunu merak ediyorum. Bilen eden arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Teşekkürler cevap için. Çok zamansız oldu bu sorun :( Peki bu kronik sorunu bir kaç kişi toplanıp tüketici hak. mahk. başvursak bi netice elde edebilirmiyiz. Bir çok kişi var bu şarj soketinden sorun yaşayan. Bir takım kronik sorunları da lg e500 de yaşamıştım zamanında. Firmalar bu denli sorunlu ürünleri Türkiye pazarında kullanıcılara kakalıyolar malesef.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme